Anti-Depressants in combo met recreationale Drugs

Wat je ook maar over drugs wil weten of kwijt wil, hier kan het! Hier ben je ook aan het goede adres wanneer een specifieke drug niet genoemd staat bij de andere categoriën

Re: Anti-Depressants in combo met recreationale Drugs

Berichtdoor SnoopDoggieDog op 08 jul 2015 21:57

Ik slik citelopram en ik neem rustig pillen en soms snuifjes, ik merk niks
SnoopDoggieDog
Newbie

Berichtdoor leipebaviaan op 21 aug 2015 12:38

Je combineert pillen en anti-depressiva? Dat ten eerste niet slim en ten tweede zou het ook niet moeten werken, vaag.
Did: XTC, Speed, Cocaine, 4-FMP, Diclazepam, Diazepam, Dexamfetamine, Hasj, Wiet, Truffels, Alcohol, Nicotine.
To do: Heroine, Crack, Methamfetamine, Crocodile.
leipebaviaan
Wijs gebruiker

Berichtdoor Fool op 22 aug 2015 13:49

leipebaviaan schreef:Je combineert pillen en anti-depressiva? Dat ten eerste niet slim en ten tweede zou het ook niet moeten werken, vaag.

Afhankelijk van het type anti-depressiva zou je eerder een vertekend beeld(niet serotonerg) of iets geminderde effecten moeten merken. ;)
Fool
Badass junkie

Berichtdoor ikmik op 25 sep 2015 09:42

Hallo.er staat dat bupropion samen kan met opiaten.Maar na wat gegoogel kom ik ook weer tegen dat het een major risk is. tramadol met bupropion is gevaarlijk ivm de seizure risk,maar hoe zit dat met bijvoorbeeld diamorphine. Of oxycodon.
ikmik
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor ikmik op 25 sep 2015 10:00

Degene die citalopram combineert met mdma is riskant bezig.citalopram is een ssri. ssri 's kunnen wel veilig gebruikt worden met coke,speed en heroine.
Ssri's zijn trouwens geen slimme keuze qua antidepressiva.na het stoppen kun je blijvende bijwerkingen houden.pas er mee op dus
ikmik

Berichtdoor Fool op 25 sep 2015 13:09

Het bijzondere risico dat tramadol met bupropion introduceert hebben de meeste andere opiaten( zoals dus diacetylmorphine(heroine) en oxycodon) niet. Hier is het enige risico dat je altijd lijkt te krijgen van een stimulant gecombineerd met een downer.
Fool
Badass junkie

Berichtdoor ikmik op 25 sep 2015 16:44

Hallo Fool,bedankt voor je reactie.bupropion metaboliseert via hetCYP2B6-enzym.Wat betekent dat? En doet heroine dat ook niet? Zit elkaar dat niet in de weg? bupropion is een soort amfetamineachtige toch.werkt op dopamine en dat andere.dus ook ik dacht al, dat kan makkelijk samen met heroine of oxycodon.alleen dat enzym zat me dwars.en.het feit dat er via een bepaalde Amerikaanse medicatie interactie website, de combinatie oxycodon en bupropion MAJOR risk uitkwam,maakte me toch bang.
ikmik

Berichtdoor MeejheM op 15 nov 2015 23:47

lang niet elke combinatie is grondig onderzocht. er zijn er teveel.

metaboliseren is de afbraak van stoffen zodat je lichaam ze kan verwerken. sommige stoffen werken op zich, andere moeten eerst afgebroken worden voordat de werkzame stof zijn werk doet. in grote lijnen heb je stoffen die je gewoon uitscheid via de normale wegen, stoffen die gemetaboliseerd worden door de nieren en de lever(en alle mogelijke combinaties daarvan).

of stoffen gevaarlijke interacties hebben word vooral bepaald door wat de stoffen doen in je lichaam. sommige stoffen zijn daarnaast extra potent of juist niet in combinatie.

specifieke middelen kun je via google meestal wel achterhalen. als je het mechanisme niet kan achterhalen zijn er altijd wel ervaringen van mensen te vinden.

niet elke ssri is hetzelfde, de groep vervult dezelfde functie, maar de exacte effecten varieren.
ik ken buproprion niet, maar het klinkt niet als een amfetamine. heroine zou ik trouwens gewoon achterwege laten. je hoeft niet alles geprobeerd te hebben voor je sterft, dat geld alleen voor soorten bier.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Fool op 16 nov 2015 00:00

MeejheM schreef:niet elke ssri is hetzelfde, de groep vervult dezelfde functie, maar de exacte effecten varieren.
ik ken buproprion niet, maar het klinkt niet als een amfetamine.

Is 't wel, een cathinone zelfs, merknaam Wellbutrin. :)

Verder is je post trouwens wel een mooie toevoeging aan dit topic, iets wat iedereen die klooit met drugs en anti-depressiva zich moet realiseren. :)
Fool
Badass junkie

Vorige

Keer terug naar Drugs