Hoelang zijn drugs in het lichaam aantoonbaar

Wat je ook maar over drugs wil weten of kwijt wil, hier kan het! Hier ben je ook aan het goede adres wanneer een specifieke drug niet genoemd staat bij de andere categoriën

Re: Hoelang zijn drugs in het lichaam aantoonbaar

Berichtdoor skai100 op 06 sep 2016 19:45

Mijn vriend gebruikte onlangs mdma kristallen. Hij dacht dat het net als xtc 3 dagen aantoonbaar zou zijn maar na 5 dagen scoorde hij alsnog op mdma...geen hoge score maar toch boven de afkapwaarde!! Hij had wel veel genomen en met ochtendurine wil die score ook wel hoger zijn maar goed...mdma kristal is dus langer aantoonbaar...blijkbaar. :D
skai100
Newbie

Berichtdoor Psychedelibee op 06 sep 2016 20:21

skai100 schreef:Mijn vriend gebruikte onlangs mdma kristallen. Hij dacht dat het net als xtc 3 dagen aantoonbaar zou zijn maar na 5 dagen scoorde hij alsnog op mdma...geen hoge score maar toch boven de afkapwaarde!! Hij had wel veel genomen en met ochtendurine wil die score ook wel hoger zijn maar goed...mdma kristal is dus langer aantoonbaar...blijkbaar. :D

MDMA kristal is net zo lang aantoonbaar dan een XTC pil hoor, zit allebei MDMA is dus evenlang aantoonbaar. Maar hoe meer je neemt, hoe langer het aantoonbaar is. En hij had dus veel genomen zoals je zegt.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor skai100 op 06 sep 2016 21:54

Ja dat dacht ik al....hij was weer eens greedy :rolleyes: . Thanks.
skai100
Newbie

Vorige

Keer terug naar Drugs