Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen)

Wat je ook maar over drugs wil weten of kwijt wil, hier kan het! Hier ben je ook aan het goede adres wanneer een specifieke drug niet genoemd staat bij de andere categoriën

Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Berichtdoor Bobsacamano op 02 mei 2016 20:19

Vandaag weer een ronde gedaan.

18mu LSD voor mij maar ook voor mijn vriendin.

Rond 10:00 sochtends down the hatch.

Het humeur werd langzaam erg positief. We zijn de afgelopen 6 maanden enorm druk allebei en zien elkaar te weinig voor ons gevoel. We wouden lekker samen een dagje doorbrengen. We stapten om 11:30 op onze racefietsen en hebben ruim 3 uur rondgetrokken. Dit was de eerste keer dat ik sporte met een microdosis en heel eerlijk het was echt geweldig. Wel voelde het als doping zon beetje haha. Maar goed ik ben Lance Armstrong niet dus lekker belangrijk.

Bij thuiskomst hadden we hele fijne goeie gesprekken over onze toekomst en dat ging allemaal heel open en warm. Nu is dat normaal ook wel maar de LSD hielp er wel bij.

Nu 20:00 en het gevoel van LSD is zeker nog niet weg. Ik ben erg alert en energiek
Done: Enough

To-do: ALD-52, 2C-P, 5-Meo-DMT, Mescaline, DOM, DOC
Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor Trinity op 30 aug 2016 23:05

Dank allemaal voor dit bijzonder interessante en informatieve topic! :love: Ik heb via andere kanalen al wel eens wat studies/ervaringen over microdosing gelezen en het leek me altijd echt heel interessant om er meer te van weten te komen en eens uit te proberen. Jullie hebben me dus zeker geïnspireerd! :)

Langzaamaan maar eens aan een behoorlijk aantal stabiele zegeltjes komen en dan lijkt het me tof om eea eens te gaan uitproberen. Tzt houd ik jullie hier op de hoogte!
Iedereen die je tegenkomt kan een leraar voor je zijn.
Trinity
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Mindless op 31 aug 2016 06:59

Ik blijf hier wel in geïnteresseerd en heb 't ook één keer gedaan (met lsd), maar toen had ik de hele tijd het gevoel dat ik toch liever een normale dosering had genomen. Ik heb nu ook twee keer gefietst na lsd genomen te hebben, maar dat was een normale (weliswaar lichte) dosering en dat was allemaal prima te handelen (en geweldig!). Alles lichter dan dat had er denk ik voor gezorgd dat het weer zo'n net-niet ervaring was geweest. Wat betreft eens een microdosering doen tijdens werk heb ik nog wel interesse. Dan moet het natuurlijk ook juist alleen aanwezig zijn op de achtergrond.

Of ik heb gewoon nog geen goede microdosering gehad, dat kan natuurlijk ook.
We fear the power of innocence.
Mindless
Moderator

Berichtdoor Jmths op 31 aug 2016 17:51

Ik heb ondertussen een hele poos geleden alweer wat geëxperimenteer met 'micro doseringen', vrijwel enkel met BK-2C-B echter.

De BK-2C-B leek me hiervoor geschikt omdat het voor 'micro doseren' zeer makkelijk te doseren is, de gewenste doseringen liggen tussen de 10 en 25mg wat dus simpelweg met de 0.001 weegschaal afgewogen kan worden.
Eveneens lijkt het veel op 2C-B wat perfect is voor 'casual' gebruik als je het mij vraagt, het is echter iets helderder en actiever van aard wat me eveneens perfect leek voor 'productieve doeleinden'.
Duratie is net als met microdoseringen LSD ideaal, je doseert het 1x op een dag en je hoeft er de rest van de dag niet meer aan te denken. De psychedelische phenylethylamines bouwen over het algemeen eveneens aanzienlijk minder tolerantie op dan de tryptamines wat een pluspunt is bij 'dagelijks' gebruik.
Wat ook een pluspunt is is dat BK-2C-B belachelijk goedkoop en makkelijk aan te komen is.

Ik heb geëxperimenteerd met doseringen van 10mg, 15mg en 25mg.
De 10mg was net iets te mild voor mijn gevoel destijds, ik wist niet zeker of ik überhaupt iets merkte. Daarna had ik 25mg BK-2C-B gebruikt alleen dit pakte weer iets te goed uit, ik was de hele dag zeer actief, constant aan het babbelen en mijn concentratie voor productief werk was ver te zoeken.
Daarna heb ik nog 2x 15mg BK-2C-B uit geprobeerd en dit voelde vrij ideaal voor me, voelde me zeer positief, energiek en ik had het gevoel dat mijn concentratie er niet significant onder leidde.
Momenteel ondervind ik iets teveel werkdruk om er verder mee te experimenteren maar het lijkt me op zich wel heel leuk om nog weer eens op te pikken in de toekomst. :)

Ik heb eveneens destijds 100µg DOC uit geprobeerd maar die dosering was waarschijnlijk zelfs voor een microdosering iets te laag. DOC is sowieso al extreem helder dus sowieso heel moeilijk in te schatten of ik er iets van merkte. Van wat ik online heb gelezen en zelf afleid uit een 1,5mg ervaring geeft DOC eerder amfetamine gelijkende effecten dan psychedelica gelijkende effecten op lage dosering. :')
If you can't laugh at life, it just isn't funny anymore.
Jmths
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Bobsacamano op 31 aug 2016 22:53

Thanks voor de info lijkt me ook een interessante om het mee te proberen.

Jmths schreef:Ik heb ondertussen een hele poos geleden alweer wat geëxperimenteer met 'micro doseringen', vrijwel enkel met BK-2C-B echter.

De BK-2C-B leek me hiervoor geschikt omdat het voor 'micro doseren' zeer makkelijk te doseren is, de gewenste doseringen liggen tussen de 10 en 25mg wat dus simpelweg met de 0.001 weegschaal afgewogen kan worden.
Eveneens lijkt het veel op 2C-B wat perfect is voor 'casual' gebruik als je het mij vraagt, het is echter iets helderder en actiever van aard wat me eveneens perfect leek voor 'productieve doeleinden'.
Duratie is net als met microdoseringen LSD ideaal, je doseert het 1x op een dag en je hoeft er de rest van de dag niet meer aan te denken. De psychedelische phenylethylamines bouwen over het algemeen eveneens aanzienlijk minder tolerantie op dan de tryptamines wat een pluspunt is bij 'dagelijks' gebruik.
Wat ook een pluspunt is is dat BK-2C-B belachelijk goedkoop en makkelijk aan te komen is.

Ik heb geëxperimenteerd met doseringen van 10mg, 15mg en 25mg.
De 10mg was net iets te mild voor mijn gevoel destijds, ik wist niet zeker of ik überhaupt iets merkte. Daarna had ik 25mg BK-2C-B gebruikt alleen dit pakte weer iets te goed uit, ik was de hele dag zeer actief, constant aan het babbelen en mijn concentratie voor productief werk was ver te zoeken.
Daarna heb ik nog 2x 15mg BK-2C-B uit geprobeerd en dit voelde vrij ideaal voor me, voelde me zeer positief, energiek en ik had het gevoel dat mijn concentratie er niet significant onder leidde.
Momenteel ondervind ik iets teveel werkdruk om er verder mee te experimenteren maar het lijkt me op zich wel heel leuk om nog weer eens op te pikken in de toekomst. :)

Ik heb eveneens destijds 100µg DOC uit geprobeerd maar die dosering was waarschijnlijk zelfs voor een microdosering iets te laag. DOC is sowieso al extreem helder dus sowieso heel moeilijk in te schatten of ik er iets van merkte. Van wat ik online heb gelezen en zelf afleid uit een 1,5mg ervaring geeft DOC eerder amfetamine gelijkende effecten dan psychedelica gelijkende effecten op lage dosering. :')

Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor Bobsacamano op 31 aug 2016 23:02

Ik heb voor het eerst geëxperimenteerd met ALD-52 microdosering. Mijn dosering lag op de 15ug. Normaal merk ik het met LSD na ongeveer 45 minuten. Nu duurde het anderhalf uur. Het effect was nogal apart. Ik werd lichamelijk lui inplaats van actief. Mijn gedachte stroom was erg rustig maar ligt inplaats van enorm actief.

Ik was niet vrolijker of minder vrolijk als anders. Met LSD ben ik zeker een stuk vrolijker. Eigenlijk heb ik er niks aan gehad. Ik wil het nog een keer proberen om te zien of het aan me dag lag of aan de ALD-52.

Later op de dag kreeg ik een hoofdpijn aan de achterkant van mijn hoofd.

Mijn conclusie is dus niet mega positief eigenlijk redelijk negatief. Wellicht word dat nog veranderd.

Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor Jmths op 01 sep 2016 11:25

Later op de dag kreeg ik een hoofdpijn aan de achterkant van mijn hoofd.

Mijn conclusie is dus niet mega positief eigenlijk redelijk negatief. Wellicht word dat nog veranderd.

Mja, kan natuurlijk ook gewoon wezen dat de ALD-52 al aanwezige hoofdpijn/vermoeidheid/slaaptekort of wat dan ook uitvergroot.
Wanneer ik moe ben willen psychedelica me nog wel eens extra lui maken, loop ik hem een paar uur op de matrasje te maffen terwijl ik aan het trippen ben. :p

Laatst ging ik aan een lichte dosering O-PCE (8mg, weinig gezien mijn tolerantie) en ik was simpelweg een tikkeltje overspannen van de laatste dagen met als gevolg dat ik er flinke hoofdpijn aan over hield.
Wellicht had je dezelfde conclusie al getrokken, kan er ook naast zitten met mijn gevoel, ik ken de context immers niet.
If you can't laugh at life, it just isn't funny anymore.
Jmths
Bewuste gebruiker

Berichtdoor autysd op 17 feb 2017 00:38

@Psychedelibee
goed verslag
ik moet nog ooit lsd en 2C-B proberen (2C-P ?) :stoned:

@oosscaar
goeie verslagen ook
het brengt een nieuwe variant bij me in beeld : 2C-P, naast 2C-B :rockband:
gedaan: alcohol lekker gemixt naar 20-25% + vele benzodiazepines + SSRI
te doen: alle psychedelica, die mijn hartslag en/of bloeddruk niet te lang omhoog jaagt
autysd
Belezen gebruiker

Vorige

Keer terug naar Drugs