Flakka

Iets gezien op het nieuws? Actualiteiten omtrent drugs waar je het over wilt hebben? Dit is jouw forum!

Flakka

Berichtdoor Dunnetjess33 op 02 aug 2016 16:32

http://www.ad.nl/dossier-dordrecht/ziek ... ~ab159513/

Ik kwam langs dit nieuwsbericht. Nou houd ik mij persoonlijk niet heel erg bezig met drugssoorten en vooral niet de nieuwere drugs. Maar van Flakka had ik nog nooit gehoord.
Heeft iemand een idee wat dit precies is, hoe het gemaakt word (natuurlijk geen recept) en vooral waarom de fuck je zoiets ooit zou willen nemen? En ook waarom er zo een gevaarlijke drug wordt gemaakt? Of is dit "opgeblazen" in de media?
Ik bedoel volgens de media ga je van coke en xtc ook dood, snap je..
Don't get mad, get even!
Dunnetjess33
Bewuste gebruiker

Re: Flakka

Berichtdoor Tijdloos op 02 aug 2016 19:10

De media blaast het wel op maar het schijnt inderdaad op crystal meth te lijken maar dan krachtiger. Moet maar net je ding zijn ik zou het links laten liggen.
vergelijkbaar is met crystal meth, maar dan nog een stuk verslavender.
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Psychedelibee op 02 aug 2016 19:14

http://lmgtfy.com/?q=flakka; Als je het googeld kom je ook bij de wikipedia pagina uit, waar je kan zien dat het om α-PVP gaat.

Amerikaanse media rapporteren al langer hierover, uiteraard wordt het altijd nogal opgeblazen... Dit soort middeltjes zijn wel echt gevaarlijk, maar dat zit hem er vooral in dat ze super potent zijn en mensen vaak veel te veel ervan nemen. Zelf wel eens MDPV geprobeerd, waar ook dit soort horror verhalen over de ronde gaan. Met een bescheiden dosis was het niet bijzonder gevaarlijk of gek, maar had wel echt super erge cravings om bij te doseren.

Het gevaar zit hem dus in mensen die of geen idee hebben wat ze nemen en direct al veel te veel nemen of mensen die tevaak blijven bijdoseren en dan alsnog veel te veel op hebben uiteindelijk.

En een nieuws artikel wat niet de moeite neemt om uit te zoeken wat Flakka precies is neem ik sowieso niet serieus persoonlijk.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Tommie_K op 03 aug 2016 22:17

Ik vond alfa Pieviepie eerlijk gezegd kinderspel vergeleken bij de MDPerVert.

EDIT: AL IS HET VERSCHRIKKELIJKE ROMMEL EN RAAD IK IEDEREEN AF ZICH ERMEE IN TE LATEN laat dat goddomme duidelijk zijn

Maar MDPV takes the cake. Mijn god ik had me een week of wat ingelezen over die vuiligheid (en me kostelijk vermaakt met dat rare trollverhaal van John McAfee trouwens, wat een mallotige tijgert is dat zeg) maar alle ellende ten spijt moest en zou ik een gram (200 doses) MPDV hebben.

Nou ik heb het geweten. Ik was zo fucking para op een gegeven moment dat ik de stad uitgelopen ben op zoek naar totale eenzaamheid. Kan je lang lopen als je met de ring A10 meebanjert. Einde van het liedje was dat ik een mars van 50 km op te kleine schoenen heb gedaan, mijn teennagels kwamen stuk voor stuk netjes uit mijn sokken vallen. Totaal uitgedroogd weer thuis gekomen, ik had wel centjes voor iets te drinken mee, maar om de dooie dood niet dat ik in een of ander tankstation een ander mens onder ogen zou komen in mijn totale staat van paranoide angstigheid.

En dan te bedenken wat je allemaal op BL leest, zoek maar eens op meth psychosis. Dan was dit nog het leuke gedeelte hahaha.

Enfin, dat was lang geleden maar nooit vergeten. Goed inlezen blablabla ten spijt: "moreish" is een woord dat een extra dimensie heeft gekregen die dagen. Samen met diphenidine een van twee drugs die ik met klassiek gevoel voor theater door de plee heb staan spoelen. Ik was in drie, vier dagen overigens door de helft van die troep heen geworsteld en de herinnering aan de geur daar gaan mijn haren nog altijd van overeind staan.

Mijn armharen dan. Niet mijn hoofdharen. Die zitten een beetje plakkerig aan mijn hoofd gekleefd dezer warme dagen.

EDIT: De eerste dag was prima te genieten hoor trouwens, op de MDPV. Overweldigende wanen van grandeur, plannen om de wereld te onderwerpen door middels MDPV iedereen in seksslaven te veranderen.

En dan de paniek: "Ik ben in een monster veranderd. Straks zien mensen me".

Brrrr. Vieze troep. Vieze vieze troep.
Laatst bijgewerkt door Tommie_K op 04 aug 2016 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Tommie_K
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 03 aug 2016 23:01

Zo dat klinkt niet best, ben blij dat ik het bij een enkele dosering van 10mg MDPV heb weten te houden. De term moreish lijkt wel voor dat spul uitgevonden te zijn ja, kreeg al behoefte om bij te doseren voordat ik überhaupt op de piek zat en dat nota bene bij oraal doseren.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Tommie_K op 03 aug 2016 23:26

True dat. Ik zou geen cent geven voor mijn kansen om het bij 10mg te laten in een hernieuwde situatie. Niet dat ik van nature al zo'n stimulantenwegleggert ben, maar zelfs met goeie coke heb ik indertijd wel eens gehad van en nou zoet naar bedje toe en de rest van deze rommel een andere keer opsnotteren.

De MDPV piek is in eerste instantie niet eens zo bijster hoog. "Oh dit valt mee. Stelletje jankerds op dat forum. Kan ik gerust nog wat meer van nemen."

Maar isn't that just always the case he met de lage piekjes? Ik probeer al een jaartje of wat de nicotine te kicken, maar pfff. En dat terwijl de piek er bij nicotine uit bestaat dat je effe verlost bent van het ellendige gevoel dat je krijgt als je te lang geen nicotine hebt gebruikt. Dat is me nogal eens een hemelbestormende high zeg, maar niet heus.
Tommie_K
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Dunnetjess33 op 04 aug 2016 07:20

Het word dus idd opgeblazen in de media. en het level van danger is dus vooral de dosering en gezond verstand (niet gebruiken). En niet persee het middel zelf.
Ik persoonlijk zal dit soort middelen niet proberen..
Don't get mad, get even!
Dunnetjess33
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Nieuws en actualiteiten!