Testen van drugs

Alles over alcohol in dit forum...

Re: Testen van drugs

Berichtdoor Fool op 13 okt 2015 14:06

Met een Marquis-reagent test kun je al vrij veel detecteren. De combinatie van de drie aparte tests met een Marquis, een Mecke en een Mandelin reagent test wordt vaak gezien als een relatief uitgebreide test waarmee je genoeg verschillen kunt herkennen om tot een relatief betrouwbaar resultaat te komen.

Realiseer je echter wel dat je met een reagent-test niet kunt bevestigen of een stof er daadwerkelijk inzit, enkel kunt uitsluiten of een stof er niet in zit. Let er ook op dat de meeste reagent-testen chemisch agressieve stoffen bevatten die je beter niet in je handen en ogen kunt krijgen. Gebruik daarom de benodigde veiligheidsmaatregelen!

Alternatieve links:
http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php/M ... sh_Version)
http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php/M ... sh_Version)
http://www.bluelight.org/vb/threads/512 ... s-amp-more
http://www.reagent-base.net/reagents-table/
https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=25771

Een site met interessante informatie: http://bunkpolice.com/

Een (deel van de) marquis-resultaten staan ook in deze spoiler als afbeelding geplaatst. :)
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Keesoe op 14 dec 2015 17:56

Fool schreef:[u]Realiseer je echter wel dat je met een reagent-test niet kunt bevestigen of een stof er daadwerkelijk inzit, enkel kunt uitsluiten of een stof er niet in zit.

Huh dit is toch precies anders om?
Keesoe
Newbie

Berichtdoor Fool op 14 dec 2015 18:02

Als een reagent-test positief reageert betekend dat dat er een bepaalde verbinding inzit waarmee de reagent een reactie aangaat. Het is heel goed mogelijk dat er een andere stof is die met de reagent eenzelfde reactie oplevert en daarom kun je dus niet bevestigen dat het persé stof X is. Het is echter wel zo dat je zeker weet dat het niet stof X is, als de verkleuring/reactie niet optreed.
Fool
Badass junkie

Berichtdoor hiralal op 27 feb 2016 21:50

Tijdloos schreef:EZ tests werken goed inderdaad, enige nadeel ervan is dat je 'slechts' de dominante stof ermee kan zien. Dus in andere woorden nog steeds troep bij kan zitten ook al word het paars bij bijvoorbeeld MDMA zoals het hoort te zijn. Het zal nooit een testcentrum over kunnen nemen maar geef toe het is wel erg handig soms.

Voor mensen die zich afvragen of je medicatie kan testen (hoor en zie die vraag steeds vaker namelijk), kort gezegd nee niet bij de bekende drugstestcentra. uitgebreide uitleg:

Je kan een opdracht geven (die zogenaamd zo heet):
Opdracht voor analyse van medicatie.

Ken echter maar 1 instantie die dat doet. Specifiek medicatie daar als ik het mag :wave: :wave: :wave: :wave: publiceren komt het hier ook te staan. De instantie is namelijk maar klein zover ik weet, je kan dat niet anoniem laten doen daar, dat zal vast een doelgroep uitsluiten die ervan gebruik willen maken vermoed ik.
Maar het bestaat wel dus wou ik even zeggen,maar kost circa 100 euro.

PS je kan altijd een pb sturen als je meer wilt weten over medicatie analyse als je meer info wilt erover.
Greets

Waar kan ik een pb heen sturen voor meer info medicatie analyse?
hiralal
Newbie

Berichtdoor MeejheM op 28 feb 2016 00:04

volgens mij kan iedereen die een massaspectrograaf heeft staan die hij even niet nodig heeft medicatie testen, een beetje voorkennis is wel aan te bevelen.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor jm1107 op 11 apr 2016 22:11

In Amsterdam kan je nu ook in de Valckenierstraat, nabij Weesperplein, bij de GGD je drugs testen.

Maandag & Dinsdag van 17:30 - 20:30
Zaterdag van 13:30 - 16:30

Lollies zijn gratis :stoned:
jm1107
Newbie

Berichtdoor BlijeChick op 12 apr 2016 10:10

jm1107 schreef:In Amsterdam kan je nu ook in de Valckenierstraat, nabij Weesperplein, bij de GGD je drugs testen.

Maandag & Dinsdag van 17:30 - 20:30
Zaterdag van 13:30 - 16:30

Lollies zijn gratis :stoned:

Haha Yes! Voor de lollies zou ik gewoon al daar mn pillen laten testen. Zouden ze in de zomer ook raketjes hebben? :D
Als ik blij ben, ben ik blij. En anders niet.
BlijeChick
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Peppi en Coki op 12 apr 2016 14:34

jm1107 schreef:Lollies zijn gratis :stoned:

Die heb ik zeker gemist dan :(

Binnenkort maar weer eens even langs gaan dan :P
Gedaan: alcohol, nicotine, wiet, hasj, herbal-xtc (kryptonite), lachgas, truffels, 4-FA, 2C-B, XTC, speed, mijn vriendin
Te doen: LSD, ketamine, mijn vriendin
Peppi en Coki
Bewuste gebruiker

Berichtdoor MeejheM op 14 apr 2016 06:56

Eindhoven zit al een tijdje in Het Gezondheidscentrum in de Witte dame.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor MeejheM op 18 apr 2016 19:31

Dat is recht tegenover de coffeeshop de Pink, als je daar de deur uit zo lopen moet je alleen de weg oversteken en het plein. De auto parkeren kan in de willemstraat, maar daar staan parkeermeters, en lopen veel parkeerwachten langs. een alternatief is in de parkeergarage onder de witte dame. ook is het ongeveer 500 meter van het station.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor abiertopen op 24 apr 2016 14:38

Kan men per brief (post) je pilletjes laten testen of kan dit niet?
abiertopen
Newbie

Berichtdoor Psychedelibee op 24 apr 2016 15:02

abiertopen schreef:Kan men per brief (post) je pilletjes laten testen of kan dit niet?

Nee je moet bij een testcentrum langs gaan.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor abiertopen op 24 apr 2016 15:18

Psychedelibee schreef:
abiertopen schreef:Kan men per brief (post) je pilletjes laten testen of kan dit niet?

Nee je moet bij een testcentrum langs gaan.

Das wel heel spijtig dat dit niet kan, zou handig zijn, pilletje in enveloppe, opsturen en klaar is kees. Maar zo werkt het blijkbaar niet. Helaas.
abiertopen
Newbie

Berichtdoor Fool op 24 apr 2016 17:10

Yup, dat kan bij dit lab, opgezet door Erowid. Er zitten wel wat haken & ogen aan de resultaten die ze mogen geven, voor details moet je hun website maar eens bekijken. :)
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Tekzor668 op 24 apr 2016 18:25

Fool schreef:Yup, dat kan bij dit lab, opgezet door Erowid. Er zitten wel wat haken & ogen aan de resultaten die ze mogen geven, voor details moet je hun website maar eens bekijken. :)

Kost ook 40 euro om 1 x te testen en dat bedrag loopt hoger als ik het juist heb?... moet je wel wat voor over hebben...
The world would be a nice place if everybody took a chill pill,
would get even better if some of them choked on it :-P
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor Fool op 24 apr 2016 18:46

Bijna goed, een pilletje kost 40 USD. Dat moet je er inderdaad maar net voor over hebben.

Wat je bedoeld met het hoger lopen van een bedrag snap ik niet?
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Tekzor668 op 24 apr 2016 18:53

Fool schreef:Wat je bedoeld met het hoger lopen van een bedrag snap ik niet?

Als je bijvoorbeeld 2 pilletjes en een zakje poeder opstuurd kost dat aardig wat dollars ..
The world would be a nice place if everybody took a chill pill,
would get even better if some of them choked on it :-P
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor Fool op 24 apr 2016 19:00

Ja, dat klopt. Maar het is niet zo alsof de tweede pil duurder is dan de eerste. :P
Fool
Badass junkie

Berichtdoor yes op 12 jun 2016 10:29

Ik raad iedereen aan die de mogelijkheid hebben om je drugs te laten testen, dit vervolgens ook doen. Vorige week uitslag binnen gekregen. 61% pep.
yes
Newbie

Berichtdoor pittoresk op 13 jun 2016 14:34

Het testen hier in het zuiden van Limburg is "appeltje/eitje", gratis, helaas is het twee weken wachten voordat je kunt bellen over de uitslag.
pittoresk
Newbie

Berichtdoor dukra op 03 jul 2016 23:55

koop altijd bij dezelfde ! is vertrouwt en altijd goed
dukra
Newbie

Berichtdoor Tijdloos op 04 jul 2016 10:36

dukra schreef:koop altijd bij dezelfde ! is vertrouwt en altijd goed

Ik test het ook als het mijn duizendse order. Bij lsd kan de onderkant van een vel 178mics uit. Terwijl hij het bij een stukje van de bovenkant was 125 afgerond. Had daarna ook feedback terug gestuurd. Werd en word erg gewaardeerd.

Plus dit is bij XTC/MDMA. Lsd analogen , pep dingen , coke of opiaaat en zefs barbiraturen. Allemaal verschilt het een beetje. Maar bij bepaalde stoffen kan dat de trip 2x zo zwaar maken. Plus hij blij want met zijn betere zegels. Daarna wijzigde hij het naar het gemiddelde uitslag.

Beide hebben jullie meer correcte gegevens.

Zo als je nu nog denkt testen hoeft niet weet ik het ook niet meer.
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor mikoz op 04 jul 2016 13:56

Tijdloos schreef:
dukra schreef:koop altijd bij dezelfde ! is vertrouwt en altijd goed

Ik test het ook als het mijn duizendse order. Bij lsd kan de onderkant van een vel 178mics uit. Terwijl hij het bij een stukje van de bovenkant was 125 afgerond. Had daarna ook feedback terug gestuurd. Werd en word erg gewaardeerd.

Plus dit is bij XTC/MDMA. Lsd analogen , pep dingen , coke of opiaaat en zefs barbiraturen. Allemaal verschilt het een beetje. Maar bij bepaalde stoffen kan dat de trip 2x zo zwaar maken. Plus hij blij want met zijn betere zegels. Daarna wijzigde hij het naar het gemiddelde uitslag.

Beide hebben jullie meer correcte gegevens.

Zo als je nu nog denkt testen hoeft niet weet ik het ook niet meer.

Ligt het aan de 2cb die nog uitwerkt of is je tekst een beetje onoverzichtelijk, tijdloos?
mikoz
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 04 jul 2016 14:45

Had ernstig slaapgebrek..
Maar gewoon áltijd je shit testen als je zekerheid wilt ;)
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor mikoz op 04 jul 2016 15:04

Tijdloos schreef:Had ernstig slaapgebrek..
Maar gewoon áltijd je shit testen als je zekerheid wilt ;)

Bam, duidelijk
mikoz
Bewuste gebruiker

Berichtdoor MeejheM op 06 jul 2016 01:25

Iedereen lult eromheen, maar er zijn een paar instanties die je een 4 pagina's tellend test-rapport opsturen, maar die zijn alles behalve gratis, en zeer gehecht aan vertrouwelijkheid.

Als je niet verwacht ergens geld aan te verdienen kun je echt beter bij de ggd terecht, maar daarom geven ze je ook geen officiele documenten mee. Natuurlijk helemaal niks als bewijs. behalve dat je zelf veilig kan gebruiken.

Zelf reagent tests uitvoeren is zelfs spotgoedkoop. Google maar een naar "marquis reagent" in plaats van ez-test. Je moet alleen flink wat ervaring opbouwen om tot een redelijk beeld te komen wat je test aantoont, en weten wat je test niet kan aantonen.

Dus gebruik liever allemaal de ggd, dat is veruit de veiligste route voor ons eindgebruikers.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Klimrek op 07 jul 2016 01:21

Volgende week ook maar eens een pilletje wegbrengen. Helaas is alleen bij mij de volgorde niet helemaal juist...

Heb deze namelijk afgelopen weekend al genomen. Mn vriend die de xtc geregeld had, had die middag eerst een halfje genomen onder het mom van "als er iemand van neer moet gaan, dan liever maar 1 en niet de rest die er die avond van zouden snoepen"

Afijn, lang verhaal kort: vorige keer had ik een super ervaring, afgelopen weekend leek maar niet te willen doorzetten... Dus ik ga de boel wegbrengen voor een labtest. Wil wel graag weten hoe t zit namelijk.

En uiteraard in het vervolg 2 weken voor het festival wegbrengen, zodat ik weet waar ik aan toe ben.

Better safe than sorry! :wave:
Klimrek

Berichtdoor MeejheM op 07 jul 2016 05:26

Dit had je geloof ik al door, maar ik zeg het nog maar eens. Als er stofjes in je brein op zijn gemaakt heb je logischerwijs herstel tijd nodig, voor je die stofjes opnieuw massaal los kan laten.

Verder ben ik het helemaal met je eens dat je al je pillen moet laten testen. Vooral aan tabletten kun je als afnemer echt niet veel conclusies trekken over de werkzame stoffen, sterkte en zuiverheid.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Klimrek op 07 jul 2016 09:53

Dat is dus het vreemde... Het was voor mij exact een jaar geleden dat ik xtc op had. (verder gebruik ik niets, enkel een biertje op z'n tijd)

Normaal gezien zou dan je serotonine weer wel op peil moeten zijn toch?
Klimrek

Berichtdoor Fool op 07 jul 2016 18:07

Klimrek schreef:Normaal gezien zou dan je serotonine weer wel op peil moeten zijn toch?

Ja, maar er is wel meer van belang om er goed op te gaan. Zo ook je dosering, humeur en gezondheid. :)
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Klimrek op 14 jul 2016 12:37

Fool schreef:
Klimrek schreef:Normaal gezien zou dan je serotonine weer wel op peil moeten zijn toch?

Ja, maar er is wel meer van belang om er goed op te gaan. Zo ook je dosering, humeur en gezondheid. :)

Dinsdag heb ik een pilletje weggebracht, aardige lui daar trouwens :)

Dus op afwachting daarvan (volgende week vrijdag even bellen) ga ik t over 3 maandjes nog eens proberen.

Ben benieuwd wat er uit de labtest komt, pil werd niet direct herkend.
Klimrek

Berichtdoor Klimrek op 22 jul 2016 14:12

Vandaag gebeld en goed bericht gekregen:
163 mg MDMA, geen verdere stoffen gevonden. :)
Klimrek

Berichtdoor Tijdloos op 22 jul 2016 15:37

Klimrek schreef:Vandaag gebeld en goed bericht gekregen:

Dat is een mooie hoeveelheid MDMA , enjoy!
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor MeejheM op 23 jul 2016 05:10

Niet verkeerd voor een pilletje, maar afhankelijk van de bouw van je lichaam kan het nog altijd een vrij hoge dosering zijn.

In elk geval mijn complimenten dat je je spul hebt laten testen voor gebruik.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Klimrek op 23 jul 2016 18:02

Tijdloos schreef:
Klimrek schreef:Vandaag gebeld en goed bericht gekregen:

Dat is een mooie hoeveelheid MDMA , enjoy!

Dat vind ik ook, thnx! Alleen zal t even duren voor ik weer wat neem... Weekend van 2 Juli voor t laats xtc gedaan, dus nog een paar maanden rust :wink:

MeejheM schreef:Niet verkeerd voor een pilletje, maar afhankelijk van de bouw van je lichaam kan het nog altijd een vrij hoge dosering zijn.

In elk geval mijn complimenten dat je je spul hebt laten testen voor gebruik.

Bedankt! M'n bouw is vrij normaal. lengte: 1.85 gewicht: 82 kg. Mn conditie is ook normaal. Ga wel binnenkort wat meer sporten en let nu sinds een maand wat strenger op mn voeding.

Heb tevens wat supplementen gehaald voor "The days After" zoals L-Tryptofaan en vitamine C.

Kan geen kwaad om je lichaam een handje te helpen tegen oxidatieve stress en uitputting van je serotonine. :)
Klimrek

Berichtdoor MeejheM op 24 jul 2016 22:10

Dat is dus bijna exact 2mg per kilo dat je weegt.

Aangeraden wordt hier altijd 1,0x tot 1,5x je lichaamsgewicht in milligrammen.

Ik heb het zelf geprobeerd, en meer dan die 1,5 keer is niet nodig tenzij je er maar een gedeelte van merkt vanwege gewenning.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Klimrek op 24 jul 2016 23:23

MeejheM schreef:Dat is dus bijna exact 2mg per kilo dat je weegt.

Aangeraden wordt hier altijd 1,0x tot 1,5x je lichaamsgewicht in milligrammen.

Ik heb het zelf geprobeerd, en meer dan die 1,5 keer is niet nodig tenzij je er maar een gedeelte van merkt vanwege gewenning.

Klopt, daarom ga ik ze ook halveren.

Gelijke kwartjes maken wordt dan weer moeilijker, omdat het hartjes zijn.
Ik zou liever beginnen met een halfje en dan na 1 à 1,5 uur nog een kwartje bijdoseren indien nodig.

80mg lijkt me ruim genoeg om over threshold grens te gaan?
Klimrek

Berichtdoor Tijdloos op 24 jul 2016 23:41

80mg zou dan het meest verantwoord zijn inderdaad. En over de tres hold. Goed dat je het hebt laten testen en een leuke dag in het vooruitzicht hebt!

Veel plezier vast en respect dat je goed pauzes ertussen houd. Dan blijft de magie tenminste. :love:
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor MeejheM op 28 jul 2016 03:47

Ik zou inderdaad een halve pakken, maar dat is wel de ondergrens van je dosering, dus misschien breekt je tablet in meer dan 2 stukjes, dan kun je na een uur of 2 nog besluiten een klein beetje bij te pakken.

Officieel is het niet echt aan te raden, niet wetenschappelijk te onderbouwen, maar ligt je ideale dosering wat hoger dan 1mg/kg, wanneer je er mensen met wat mee ervaring bij je hebt zou je in principe veilig tot 120mg moeten kunnen doseren.

Als je geen ervaren mensen in de buurt heb zou ik hiervan afzien, als die er wel zijn kun je de rest van je tabletje aan hun geven, en eventueel nog een kwartje nemen. Zolang je niet zelf de eerste keer je dosering gaat bepalen of en wanneer je meer inneemt is er weinig risico. mogelijk is dan dat je wat overdonderd raakt en je een dag later heel dom voelt. dat is eigenlijk het waarschijnlijkste wanneer je hooguit 3/4 van je tablet gebruikt. daarom heb je ze laten testen.

Houd wel rekening dat je overdag, ook vooraf, moet zorgen dat je vocht etc in orde is. daar gaan soms ervaren gebruikers ook nog wel eens de fout in met ons wisselend zomer klimaat.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Klimrek op 28 jul 2016 12:46

MeejheM schreef:Ik zou inderdaad een halve pakken, maar dat is wel de ondergrens van je dosering, dus misschien breekt je tablet in meer dan 2 stukjes, dan kun je na een uur of 2 nog besluiten een klein beetje bij te pakken.

Officieel is het niet echt aan te raden, niet wetenschappelijk te onderbouwen, maar ligt je ideale dosering wat hoger dan 1mg/kg, wanneer je er mensen met wat mee ervaring bij je hebt zou je in principe veilig tot 120mg moeten kunnen doseren.

Als je geen ervaren mensen in de buurt heb zou ik hiervan afzien, als die er wel zijn kun je de rest van je tabletje aan hun geven, en eventueel nog een kwartje nemen. Zolang je niet zelf de eerste keer je dosering gaat bepalen of en wanneer je meer inneemt is er weinig risico. mogelijk is dan dat je wat overdonderd raakt en je een dag later heel dom voelt. dat is eigenlijk het waarschijnlijkste wanneer je hooguit 3/4 van je tablet gebruikt. daarom heb je ze laten testen.

Houd wel rekening dat je overdag, ook vooraf, moet zorgen dat je vocht etc in orde is. daar gaan soms ervaren gebruikers ook nog wel eens de fout in met ons wisselend zomer klimaat.

Helder en duidelijk uitgelegd :)
Kleine kanttekening van mijner zijde: Het is niet m'n eerste keer XTC, het is alleen de eerste keer dat ik deze pil ga gebruiken :P

Wel heel fijn dat er hier ook serieuze mensen zitten die je goed kunnen adviseren ipv al die mensen die een topic aanmaken over dat ze "slecht" zijn gegaan na DrugsMISbruik.
Klimrek

VorigeVolgende

Keer terug naar Alcohol