GHB bewaren op kamertempratuur

Het forum voor de drug GHB.

GHB bewaren op kamertempratuur

Berichtdoor Zweefkaak op 11 jan 2017 20:46

Hallo,

Aangezien ik nog bij mn ouders woon, kan ik mijn GHB niet in de koelkast/vriezer bewaren. Ik bewaar het in een oude schoenen doos op mn kamer (er schijnt dus geen licht op).
Is dit slecht voor mij GHB of valt het wel mee?

Bijvoorbaat dank.
Zweefkaak
Newbie

Re: GHB bewaren op kamertempratuur

Berichtdoor Benzoboss op 12 jan 2017 13:15

Wat is google toch handig heb dit net gevonden
Je kunt GHB het beste luchtdicht op een droge en koele plek bewaren. Glas of HDPE fles is beter dan een plastic flesje voor het geval de zuurgraad toch niet helemaal in orde is. Het maakt niet veel uit of je het invriest of in de koelkast zet of op een andere koele plek zet. Wat wel belangrijk is, is dat het schoon blijft. Zeker omdat je de fles waarschijnlijk meerdere keren gaat openen. Door een fles rechtop in de koelkast te zetten, gaat dit waarschijnlijk beter dan liggend in de vriezer.
Wanneer GHB oud wordt, loop je overigens niet meer risico. Het enige dat er kan gebeuren is dat de werking iets afneemt.
I began asking myself just what my high was about. What did I do when I was high that I didn't do when I was sober? What was wrong that drugs fixed?

And i was in the darkness so darkness i became.
Benzoboss
Bewuste gebruiker

Re: GHB bewaren op kamertempratuur

Berichtdoor Zweefkaak op 12 jan 2017 19:08

Benzoboss schreef:Wat is google toch handig heb dit net gevonden
Je kunt GHB het beste luchtdicht op een droge en koele plek bewaren. Glas of HDPE fles is beter dan een plastic flesje voor het geval de zuurgraad toch niet helemaal in orde is. Het maakt niet veel uit of je het invriest of in de koelkast zet of op een andere koele plek zet. Wat wel belangrijk is, is dat het schoon blijft. Zeker omdat je de fles waarschijnlijk meerdere keren gaat openen. Door een fles rechtop in de koelkast te zetten, gaat dit waarschijnlijk beter dan liggend in de vriezer.
Wanneer GHB oud wordt, loop je overigens niet meer risico. Het enige dat er kan gebeuren is dat de werking iets afneemt.

Bedankt voor deze info! :)
Zweefkaak
Newbie

Keer terug naar GHB