Het grote GHB nokkie topic

Het forum voor de drug GHB.

Het grote GHB nokkie topic

Berichtdoor DreamerOfDreams op 04 jul 2008 01:34

Naar aanleiding van deze post door Robdebob
Ik vind ghb ook nog steeds een van de heerlijkste drugs om mee uit te gaan. Het geeft je een enigzins dronken, maar tegelijk ook helder gevoel met een fikse portie energie en enorm snufje geilheid. Als ik ghb heb gebruikt kan ik ieder meisje aanspreken dat ik maar wil. Ik kan met iedereen een gezellig praatje maken zonder dat ik me hoef te schamen dat ik onzin uitkraam (zoals bij alcohol). Verder kan ik de hele avond doorgaan zonder dat ik ook maar een beetje moe wordt (in tegenstelling tot alcohol). Ik weet nog alles wat er allemaal gebeurd is tijdens de hele avond (in tegenstelling tot xtc). Ik heb geen onbedwingbare drang tot meer gebruik (zoals bij sos). Ik kan lekker slapen na het uitgaan (in tegenstelling tot speed). Kater bij dit spul is niet van toepassing (in tegenstelling tot alle eerder genoemde middelen)

Maar het nokkie gaan op een moment waar het totaal niet kan (tijdens het uitgaan) is iets wat volgens mij bijna elke ghb-gebruiker wel een keer meemaakt, ook al ben je nog zo voorzichtig. Dat is zo jammer...
Als dat niet zo was zou het denk ik wel meer gebruikt worden. :love:

Ik had graag wat meer geweten over het out gaan door GHB gebruik, Wie heeft dit al meegemaakt, zijn er ervaren gebruikers die dit nog niet hebben meegemaakt? wat moet je doen als je maat plots out gaat? (zak hij ineen of gaat ie ergens een plekje zoeken om te chillen waarna hij vervolgens in slaap valt?) wat moet je doen als hij begint te kotsen? enz...
anekdotes zijn ook altijd welkom.

vele groeten
DreamerOfDreams
Bewuste gebruiker

Re: Het grote GHB nokkie topic

Berichtdoor utreg op 04 jul 2008 04:19

1) Je gaat nooit zomaar nokkie, je voelt het aankomen. Je gaat knikkebollen, blurry zien, super moe zegmaar
2)Mocht je dat voelen, duik dan lekker je nest in en ga lekker slapen, op je zijkant
3)Mocht je in een club dat meemaken, dan ben je gewoon lomp geweest en overgedoseerd en ben je een last voor andere, want die moeten je naar de ehbo brengen
4)Als iemand nokkie is, en het is nieuw voor je, laat hem dan lekker in bed gaan liggen en check voor de zekerheid hoe ie er af en toe aan toe is. Hij kan zwaar en langzaam ademen, maar je bent ook even geheel onder narcose.
5) Preventief: Let op je dosissen. Alcohol er bij 'kan' wel, maar dan zoek je weer je grens op. Dus als je er al niet bekend mee bent, probeer het eerst lekker thuis beetje voor beetje
6) Eerst je lekkerse dosis zien te vinden, dan eventueel leren wanneer je ken bijpakken

ofte wel....luister naar je lichaam :D
utreg
Newbie

Berichtdoor TechNora op 04 jul 2008 15:23

Voor mij ging het nokkie gaan als volgt: ik begon me steeds zwaarder te voelen wat ik wel gewend ben met ghb, maar nu voelde het nog zwaarder, niet eens zo'n vervelend gevoel ofzo. Mijn zicht begon erg onscherp te worden, en ook heftig heen en weer te bewegen, precies zoals je zicht is als je keihard met je hoofd heen en weer schud, maar nu zat ik dus gewoon stil. Vervolgens ben ik blijkbaar weggezakt, en ik ben een half uur weggeweest, maar dit heb ik zelf niet doorgehad. Het laatste wat ik me herinner is dat ik dacht: "Ahjoh, wat een gevecht om wakker te blijven, het is echt chilllll om even mijn ogen dicht te doen", toen ik bijkwam, was iedereen nog steeds lekker door aan het lullen, en ik had zelfs het idee dat ik het gesprek nog steeds volgde. Pas toen mijn (ex) vriend me later vertelde dat ik out was gegaan, wist ik het...

Voor mij was het dus totaal niet erg om out te gaan, omdat ik in een veilige omgeving zat met ervaren gebruikers, die wel op me hebben gelet, maar me ook gewoon even hebben laten slapen, zodat er niet teveel nadruk op ligt. Dat was voor mij ook superrelaxed, en dat gestresste gevoel daar houden wij allemaal niet van. Zolang je gewoon out ligt, en niet gaat kotsen ofzo, of je tong inslikt is er weinig aan de hand, en is nokkie gaan helemaal geen probleem.

Nr 1 probleem van ghb: de dosering
Nr2 probleem van ghb: de combinatie met alcohol

Als je hierop let is GHB om eens een keertje te doen hartstikke tof, en zijn de risico's beperkt.
Count the headlights on the highway
TechNora
Wijs gebruiker

Berichtdoor Flugeltje op 04 jul 2008 18:52

Neem altijd dezelfde dosis... 2 dopjes van een flugelflesje ofzo en neemt nooit bij als je iets voelt.

De laatste jaren ben ik geen enkele keer ko gegaan, en kan het me nu ook niet meer veroorloven, ben er super voorzichtig mee geworden, maar in het begin dat ik gebruikte ben ik zelfs knock gegaan in de supermarkt, bij de bakker.... te erg gewoon :oops:
Did: ketamine, (dex)amfetamine, LSD(400µgr), paddo's, ephedrine, benzo's, ghb, xtc, mdma kristal, cocaine, 2-cb, cannabis, dmt, poppers, hasholie
Favo Ghb
Flugeltje
Wijs gebruiker

Berichtdoor Fulairyn op 05 jul 2008 13:26

Mijn eerste keer outgaan was tevens ook mijn eerste keer GHB, wat ik niet bewust had ingenomen.
Avondje stad in, alvast wat gedronken, stemming zat erin. Na een tijdje kreeg ik het gevoel nog eens 10 bier te hebben gedronken, terwijl ik al even was gestopt met drinken. Vanaf hier weet ik er weinig meer van, behalve dat ik in de stromende regen in een hoekje ergens ben gaan liggen en een vriend van me wat water heeft gehaalt. ik heb zo een uur gelegen en ben voor mijn gevoel meerdere keren ko gegaan, helemaal zelf in paniek want ik had echt iets van wtf gebeurt hier. vanaf hier is het echt helemaal zwart en heb ik het moeten horen van wat vrienden, die hebben iemand op straat aangehouden en die hebben mij naar het ziekenhuis gebracht, waar ik na een paar uur pas weer wakker werd. Hier kreeg ik te horen dat het de combinatie Alcohol, Concerta, GHB, en een zware hersenschudding was. Ook was ik zwaar onderkoelt door het liggen in de regen, volgens de doktoren zo'n 34.5C. Als ik een uurtje later naar het ziekenhuis was gebracht had ik het waarscheinlijk niet overleeft. Nog redelijk high was ik toen ergens van, en lach daar half laggend in bed :). Waarscheinlijk heeft dus iemand dit in mijn drinken gedaan, want zelf had ik al mijn geld al uitgegeven en ik had zelf ook geen GHB bij. dit is nu een half jaartje geleden gebeurt en nog steeds is het een raadsel wie dat heeft gedaan.
Fulairyn
Belezen gebruiker

Berichtdoor Careless op 06 jul 2008 21:21

Ik ben 2 keer nokkie gegaan op ghb 1 keer was per ongeluk ik had me net 2 mll te weel genomen en toen ging ik zitten op een stoel en voelde me enorm relaxed maar toen werd het zwart maar ik lag niet nokkie ik heb hele rare dingen gedaan ik was te vergelijken met een kleuter op xtc:S brabbelen en raar doen heb het op film terug kunnen zien en kon er toch wel om lachen.

De 2de keer was heel erg stom ik had xtc op maar wou gaan slapen dus ik lag in bed nou no way dat het ging lukken dus ik gelijk 4 g gepakt daarna nog een keer (normaal lig je hier zeker wel van plat) maar nee hoor, pas 8 ml g verder lag ik te slapen. tuurlijk ik sliep lekker maar de dag erna was ik zowat uitgedroogt en had ik een enorme kater.

Dus tip gebruik eht niet om jezelf even plat te leggen...
Careless
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Careless op 06 jul 2008 21:28

Trouwens ik las wat over flugel dopjes, uit ervaring weet ik dat dat 2 ml is dus 2 ervan is 4, nu kan ik 4 hebben ik ben 2 meter en 95 kilo maar het is wijzer om met 3 ml te beginnen en dit kan je het beste met een spuitje afmeten, je hebt ze van 3ml van 5 van 10 etc etc

Toen ik mijn eerste keer ghb had had ik mezelf 3,5 gepakt maar het heeft te maken met je gewicht.
3.0 kan nog helemaal goed gaan maar je kan met 3.2 al nokkie gaan als je pech hebt
Dus denk aan die dosering en let inderdaad op wat je lichaam je ingeeft. zodra je moet kotsen hou eht niet in gooi het er lekker uit en je bent veer helemaal helder
Careless

Berichtdoor J0rrit op 06 jul 2008 23:03

WTF, snap echt niet dat mensen met dit soort doseringen werken. Ik gebruik een buisje van 5,5 ml, en doe hier altijd mijn ghb in. Had zelgs laatst 50 % puur gesteste ghb, nam hiervan ook gewoon zon buisjes, daarvan ga je nog echt niet nokkie, en 0,2 ml meer en opeens nokkie gaan? No fucking way man miss 1,5 keer je dosis ja.
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor undercover op 15 jul 2008 21:31

ik weet wel dat het heel erg ook verschild hoe je je voeld
voel je je heel erg hyper of gewoon heel erg actief kan je meer hebben
ben je daar in tegen al moe dan kan je van zelfs een mindere dosis dan normaal nok gaan

maar opzich als je niet er veel alcohol mee drinkt, combineerd of veel te veel pakt is nok gaan niet zo heel erg
maar natuurlijk wel als het gebeurd als je niet thuis ben
persoonlijk vind ik het een drug om gewoon lekker gezellig thuis te doen samen met mijn vriend :love:
en als je gewoon in bed gaat liggen op je zij als je voelt dat je nok gaat kan er bijna nix mis
undercover

Berichtdoor J0rrit op 15 jul 2008 21:52

undercover schreef:ik weet wel dat het heel erg ook verschild hoe je je voeld
voel je je heel erg hyper of gewoon heel erg actief kan je meer hebben
ben je daar in tegen al moe dan kan je van zelfs een mindere dosis dan normaal nok gaan

Er is een verschil tussen nok gaan en gewoon in slaap vallen door natuurlijke vermoeiheid + de moeheid verwerkt door de ghb. Als iemand nok gaat is die met geen mogelijkheid meer wakker te maken eigenlijk en zal die van te voren ook nergens meer op reageren en niet kunnen praten en gewoon super wappie zijn.

Sowieso kun je misschien aanvoelen wanneer je nok gaat maar ik heb ook al eiogenlijk elke keer gehad dat ik het juist niet aanvoelde, of dat juist niet doorhad. Hiermee bedoel ik dus dat elke keer dat ik nok ging ik geleidelijk aan heel wappie werd, tot op een punt dat ik gewoon niet meer door had wat ik deed ( en vanaf dat moment herinner je je niks ) en dan opeens nok ging. Zoiets ging bij mij steeds heel geleidelijk en ik geloof dus niet dat ik het steeds aan zag komen, of ik weet het gewoon niet meer.

Als je gewoon moe wordt van de GHB maar niet egt super wappie ofzo en dan in slaap valt is het geen nok gaan imo. Het is pas nok gaan als je opeens super wappie wordt, en dan pats echt nok gaat., anders is het volgens mij gewoon een natuurlijke slaap.

Althans zo is het in mijn beleving, correct me if I'm wrong. Volgens mij ben je voordat je nokkie gaat ook eigenlijk altijd super wappie eerst of hoeft dat niet zo te zijn?
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor knurft op 16 jul 2008 19:54

Ben diverse malen op de bank in slaap gevallen door g. Ik heb wel t idee dat dit ook door vermoeidheid komt en de in-actieve houding die je al hebt. Ben op die manier nooit langer weg geweest dan n half uurtje.
1x ben ik echt out geweest ergens op n feestje in combinatie met alcohol en dat was minder prettig. Je ziet t naar mijn mening niet echt aankomen. Op een gegeven moment ben je heel duizelig en extreem slap. Het enige waar je zin in hebt is liggen en slapen, gecombineerd met een misselijk gevoel. Nooit meer! :kots:
knurft

Berichtdoor Deniise*(L) op 18 jul 2008 16:56

Fase1. Persoon is aanspreekbaar en bij bewustzijn:
- geruststellen door positief gesprek
- controle harstslag en ademhaling
- regelmatig klein beetjes laten drinken. Geen koffie, cola, red bull e.d
- na braken iets laten eten b.v een banaan

Fase 2. Persoon zijn bewustzijn is verminderd:
- wakker proberen te houden !!!!
- controle hartslag en ademhaling
- iemand nooit alleen laten

Fase 3. Persoon is diep bewusteloos:
- stabiel leggen
- controle hartslag en ademhaling
- iemand nooit alleen laten
- komt hier in korte tijd geen verbetering in AMBULANCE BELLEN!!!!! 112

Voor GHB geldt dat combinaties met andere middelen zoals XTC, alcohol, coke e.d een dodelijke reactie kunnen geven!!!!!
Deniise*(L)
Newbie

Berichtdoor Flugeltje op 18 jul 2008 17:59

En wat noem jij korte tijd.

2 uur is geen uitzondering als men knock gaat
Did: ketamine, (dex)amfetamine, LSD(400µgr), paddo's, ephedrine, benzo's, ghb, xtc, mdma kristal, cocaine, 2-cb, cannabis, dmt, poppers, hasholie
Favo Ghb
Flugeltje
Wijs gebruiker

Berichtdoor DreamWeaver op 18 jul 2008 20:27

Eens met opzet nok gegaan, door een overstromend coladopje naar binnen te flikkeren omdat ik niet kon slapen van de xtc, terwijl mijn lief al wel sliep en ik para begon te worden. Erg vervelende situatie, temeer omdat ik na 2.5 uur gewoon weer wakker werd doordat de G uitgewerkt was maar de amfetamine nog vrolijk door raasde. Verder nog nooit zoveel genomen dat ik nokkie ging.
Rehab is for quitters.
DreamWeaver
Badass junkie

Berichtdoor hannus op 18 jul 2008 23:28

Heb een hekel aan ghb, niet omdat ik de werking zo naar vind.
Ga er altyd nokkie van, niet eens van te veel en combi met alcohol of andere drugs
Dus voor mij geen ghb meer.
lallend ten onder
hannus
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Flugeltje op 19 jul 2008 00:11

DreamWeaver schreef:Eens met opzet nok gegaan, door een overstromend coladopje naar binnen te flikkeren omdat ik niet kon slapen van de xtc, terwijl mijn lief al wel sliep en ik para begon te worden. Erg vervelende situatie, temeer omdat ik na 2.5 uur gewoon weer wakker werd doordat de G uitgewerkt was maar de amfetamine nog vrolijk door raasde. Verder nog nooit zoveel genomen dat ik nokkie ging.

Heb jij ook van die spastische bewegingen als je ghb met ametemine combineerd.

Stop voorlopig met deze hemelse comni, ik maak zo altijd slechte reclame voor mezelf
Favo Ghb
Flugeltje
Wijs gebruiker

Berichtdoor sky op 19 jul 2008 12:21

hannus schreef:Heb een hekel aan ghb, niet omdat ik de werking zo naar vind.
Ga er altyd nokkie van, niet eens van te veel en combi met alcohol of andere drugs
Dus voor mij geen ghb meer.

Betekent dat dan juist niet dat je er te veel van pakt? :s
live life to the fullest
sky
Belezen gebruiker

Berichtdoor mmn op 31 jul 2008 21:05

zet tegenwoordig de tijd van inname in een memo op mijn telefoon en neem dan pas de volgende dosis na 1 uur, dit omdat ik soms echt niet meer weet hoelaat ik nou precies heb genomen
vooral op vakantie

net nog gvd 150 euro voor de ambulance moeten betaling kut zooi
mmn
Belezen gebruiker

Berichtdoor Atropa op 02 aug 2008 18:10

Heb er 1,5 liter GBL doorheen gejaagd in 9 maanden. Nog nooit out geweest of een mis dose gehad.

Wat ik wel heel erg fascinerend vond, was dat het mogelijk was om in coma een lucide droom te hebben, die vaak gepaard ging met hevige geile dromen en natte dromen.

Vaak nam ik dan een hele sterke doseringen zodat ik nog net wakker was. Als die piekte pakte ik nog eens 0.1 ml / 0.2 ml GBL erbij. Niet lang daarna, was ik me bewust dat m'n hart nog gewoon veilig klopt en m'n ademhaling enkel wat rustiger ging.

Ik lag dan op bed en was zo slap dat ik niet kon opstaan. M'n hoofd was 'koud' en alleen al bij een seksuele gedachte sloeg m'n fantasie op hol. Vaak bleef ik dan liggen en kwam ik in een soort meditatie toestand tussen dromen en slapen gaan. Op die momenten lukte het me weleens om te ejaculeren in een halfslaap.

Tegerlijkertijd was het altijd heel erg moelijk om veilig out te gaan. Ben iemand die voor better safe than sorry gaat dus vaak lukte het me niet om van die euforische dronkenschap over te schakelen naar coma. Dan was de 2de dosis net te klein.

In de medische wereld wordt GHB ook gebruikt voor tijdelijke coma opwekking. Maar je moet hèèl stipt en secure te werk gaan. Maar veilige coma is mogelijk.
Make psychedelics your allies.
Atropa
Bewuste gebruiker

Berichtdoor poeheepunx op 03 aug 2008 08:44

Nokkie ben ik meerdere malen geweest van GHB.

GHB is mijn favoriete drugs :D Het Gevaar om nokkie te gaan is iets waar je rekening mee moet houden wanneer je gaat genieten van deze godelijke drugs. Ik ben gelukkig nooit in het openbaar nokkie gegaan en hoop dat nooit mee te maken.

Ik gebruik ruim al ongeveer 1 jaar lang wekelijks GHB en 1 keer had dat bijna een dodelijke afloop. Gelukkig was mijn stief broertje er op tijd bij om kots uit mijn mond te scheppen met zijn vingers, zodat ik er niet in gestikt ben!!!

( check= http://ghbfanclub.web-log.nl/ )
"order some golf shoes, otherwise we'll never get out of this place alive..."

Did: Veel soorten drugs
To do: Dat zal de toekomst wel uitwijzen
poeheepunx
Newbie

Berichtdoor dzN op 07 aug 2008 04:35

TechNora schreef:Voor mij ging het nokkie gaan als volgt: ik begon me steeds zwaarder te voelen wat ik wel gewend ben met ghb, maar nu voelde het nog zwaarder, niet eens zo'n vervelend gevoel ofzo. Mijn zicht begon erg onscherp te worden, en ook heftig heen en weer te bewegen, precies zoals je zicht is als je keihard met je hoofd heen en weer schud, maar nu zat ik dus gewoon stil. Vervolgens ben ik blijkbaar weggezakt, en ik ben een half uur weggeweest, maar dit heb ik zelf niet doorgehad. Het laatste wat ik me herinner is dat ik dacht: "Ahjoh, wat een gevecht om wakker te blijven, het is echt chilllll om even mijn ogen dicht te doen", toen ik bijkwam, was iedereen nog steeds lekker door aan het lullen, en ik had zelfs het idee dat ik het gesprek nog steeds volgde. Pas toen mijn (ex) vriend me later vertelde dat ik out was gegaan, wist ik het...

Voor mij was het dus totaal niet erg om out te gaan, omdat ik in een veilige omgeving zat met ervaren gebruikers, die wel op me hebben gelet, maar me ook gewoon even hebben laten slapen, zodat er niet teveel nadruk op ligt. Dat was voor mij ook superrelaxed, en dat gestresste gevoel daar houden wij allemaal niet van. Zolang je gewoon out ligt, en niet gaat kotsen ofzo, of je tong inslikt is er weinig aan de hand, en is nokkie gaan helemaal geen probleem.

Nr 1 probleem van ghb: de dosering
Nr2 probleem van ghb: de combinatie met alcohol

Als je hierop let is GHB om eens een keertje te doen hartstikke tof, en zijn de risico's beperkt.

kben van plan is te proberen. Dus je zegt nu: Ik heb te veel gepakt? Of is dit gwn ghb?
dzN
Belezen gebruiker

Berichtdoor Flugeltje op 07 aug 2008 19:55

Dat is gwn ghb, dat je teveel hebt gepakt
Favo Ghb
Flugeltje
Wijs gebruiker

Berichtdoor Repel op 26 sep 2016 05:37

Fulairyn schreef:Mijn eerste keer outgaan was tevens ook mijn eerste keer GHB, wat ik niet bewust had ingenomen.
Avondje stad in, alvast wat gedronken, stemming zat erin. Na een tijdje kreeg ik het gevoel nog eens 10 bier te hebben gedronken, terwijl ik al even was gestopt met drinken. Vanaf hier weet ik er weinig meer van, behalve dat ik in de stromende regen in een hoekje ergens ben gaan liggen en een vriend van me wat water heeft gehaalt. ik heb zo een uur gelegen en ben voor mijn gevoel meerdere keren ko gegaan, helemaal zelf in paniek want ik had echt iets van wtf gebeurt hier. vanaf hier is het echt helemaal zwart en heb ik het moeten horen van wat vrienden, die hebben iemand op straat aangehouden en die hebben mij naar het ziekenhuis gebracht, waar ik na een paar uur pas weer wakker werd. Hier kreeg ik te horen dat het de combinatie Alcohol, Concerta, GHB, en een zware hersenschudding was. Ook was ik zwaar onderkoelt door het liggen in de regen, volgens de doktoren zo'n 34.5C. Als ik een uurtje later naar het ziekenhuis was gebracht had ik het waarscheinlijk niet overleeft. Nog redelijk high was ik toen ergens van, en lach daar half laggend in bed :). Waarscheinlijk heeft dus iemand dit in mijn drinken gedaan, want zelf had ik al mijn geld al uitgegeven en ik had zelf ook geen GHB bij. dit is nu een half jaartje geleden gebeurt en nog steeds is het een raadsel wie dat heeft gedaan.

Jemig, heftig avontuur! Eng ook om niet te weten wat er gebeurd.
Schrik er wel van dat je met 34 graden al onderkoelt bent en bijna dood was..
Repel
Newbie

Keer terug naar GHB