GHB en sex..

Het forum voor de drug GHB.

Re: GHB en sex..

Berichtdoor straatmadelief op 20 feb 2014 22:04

leveldesigner schreef:Dat lijkt me uitgesloten Naoh010, je bent bi of homo of niet. Je krijgt niet opeens zulke gevoelens door de GHB. Dus mocht dat zo zijn dan is dat altijd al aanwezig geweest, die gevoelens.
Toch lijkt mij dit niet uitgesloten. Ik denk dat GHB je best zó geil kan maken dat je dingen doet die je nuchter niet zou willen. Doordat ik onder invloed was van verschillende middelen en heel opgewonden heb ik ook dingen gedaan die nuchter nooit zou doen.
Ik zeg niet dat de kans groot is, en al helemaal niet als je er bang voor bent want dan zul je daar wel voor waken. Maar ik denk wel dat het zou kunnen gebeuren.
That awkward moment between your birth and your death..
straatmadelief
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor lunaticz0r op 05 mei 2014 18:56

Ik ben het eens dat GHB je dingen laat doen die je soms misschien niEt zo snel zou doen, ''the gates are ope'n'' is de regel bij mij thuis altijd zodra G getikt is.

ghb+sex is wel echt geweldig trouwens, uren doorgaan en je meisje helemaal opgeilen is altijd leuk maar met ghb toch nog extra vuriger! helemaal als jullie beide genomen hebben :o :love:
lunaticz0r
Newbie

Berichtdoor ZERO- op 19 mei 2014 22:28

Er is volgens mij ook nog wel een verschil tussen 'dingen die je niet WIL doen' en 'dingen die je nuchter niet zou doen'. Zijn genoeg dingen die ik nuchter namelijk ook gewoon minder goed durf, maar onder invloed minder eng vind om te doen. Dat is best logisch toch juist?
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor SkittlesAndMe op 20 mei 2014 11:50

Dat klopt zeker, maar onder invloed van GHB wordt die grens tussen niet willen en niet durven steeds kleiner. Hoe meer je neemt hoe minder het uitmaakt en uiteindelijk zal je onder invloed van G toch wel makkelijker dingen doen die je normaal niet zou willen.
Een feestje op een spiegel!
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor ZERO- op 20 mei 2014 21:52

Brrrr. Als je naderhand zoiets hebt van 'nou oké gebeurd' dan oké, maar als je naderhand zoiets hebt van 'shit dat had ik echt niet willen doen', dat zou ik me echt naar voelen ö
Seks met GHB op lijkt me wel leuk (denk ik?) maar ik zou dat dan alleen echt doen met vast vriendje/vriendinnetje.
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor Curious_Ana op 27 dec 2015 22:14

Hallo iedereen. Korte voorstel, mijn naam is Ana. Ik ben 26 jaar en heel erg nieuw met drugs (1x speed & 3 xtc). Ik heb een vriend die daar veel meer ervaren in is. Ben een tijdje een stille lezer geweest maar heb nu eigenlijk een vraag die ik nergens terug kan vinden over GHB en sex. Ik lees hier dat vrijwel 9 op de 10 personen er erg geil van wordt en dan graag sex heeft. Ik heb nog nooit GHB geprobeerd en kan me totaal geen gevoel erbij voorstellen. Ik vroeg me af: is het zo dat als je GHB op hebt je dan zo geil bent dat je écht perse sex WIL hebben met iemand die je maar een beetje aardig/ aantrekkelijk vindt? Ga je dan 'eerder' vreemd binnen in een vaste relatie, of ben je niet zo ver heen dat je die remming nog wel hebt? Kan GHB ook prima zonder dat er sex hoeft te zijn? Dat zijn voor mij wat verwarrende vraagstukken. Ik hoop dat iemand kan helpen. Groetjes!
Curious_Ana
Newbie

Berichtdoor leveldesigner op 02 jan 2016 17:13

Welkom op onze forums Curious_Ana en blij dat je na een lange tijd een "stille lezer" te zijn geweest hebt besloten nu actief deel te nemen aan een discussie of door een vraag te stellen. Altijd goed om input of vragen van anderen te horen.

Over je vraag of alle remmingen weggenomen worden door GHB, denk dat dat, zoals met alle drugs en reacties daarop van persoon tot persoon verschilt. En dan op twee gebieden. De eerste is dat iedereen verschillend reageert op drugs. Een mooi voorbeeld is bijvoorbeeld speed (coke in mindere mate voor zover ik weet) en opgewonden worden. Sommige mensen, worden extreem opgewonden van speed, zo erg dat ze letterlijk voor minstens een halve dag of nacht aan niets anders kunnen denken. EN de sex die daaruit kan voort komen kan dan ook heel gemakkelijk veel en veel verder gaan als dat men normaal geneigd is te doen. Heb zelf maar een stuk of 10 keer speed in mijn leven gebruikt en iedere keer was de sexuele opwinding dermate erg dat het me echt begon tegen te staan, nam echt belachelijke vormen aan, voor mij dan. Maar, zo zijn er vele andere mensen die dit totaal niet ervaren wanneer ze speed gebruiken.

ZO is het ook met GHB denk ik, alhoewel GHB sex wel veel prettiger maakt omdat GHB je veel gevoeliger maakt. En dat op het tweede front, nu is het zo dat iedereen een andere grens kent qua sex. Dus zal de ene persoon veel makkelijker over zijn of haar grensen gaan, omdat die veel "lager" liggen dan bij een ander bijvoorbeeld.

Maar, ook in dit geval geld wat in alle andere drugs gevallen telt;
experimenteer altijd enkel met drugs (en sex) in een veilige setting.
Dus is er niets mid mee om het eens met je vriend samen te proberen.
Mocht je t niet met je vriend samen kunnen of willen doen dan is het niet
zo dat je zomaar iemand anders zult bespringen hoor, die je maar een
beetje aardig vindt. Zeker niet wanneer je de dosis redelijk houdt van de
GHB. Maar zelfs bij grote inname acht ik die kans zeer klein. Zelf ervaar
ik trouwens niet geilheid bij het gebruik van GHB of GBL, heb ook nooit
sex bedreven tijden gebruik ervan. Maar weet wel uit ervaring dat zelf
bevrediging een bijzonder opwindende ervaring was, dus zal sex zeker
helemaal het einde zijn dan.

Moet wel zeggen dat dit me ook weer zorgen baart want er zijn veel mensen
die sex zonder GHB helemaal niet meer leuk en opwindend vinden, dat is
dus de andere kant van de medaille.

gelukkig nieuw jaar nog allemaal,
Drugs zijn great zolang ze niet tot last worden.
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor Bobsacamano op 02 jan 2016 22:08

Hallo Curious_Ana,

Fijn dat je hier nu actief bent geworden. Ook fijn dat je nieuw bent met drugs op jou leeftijd. Ik ben zelf begonnen toen ik 27 was en voor mijn gevoel is dat beter voor je dan op je 16e omdat je het dan ook net allemaal wat beter in perspectief kan plaatsen.

GHB is een beetje een aparte drug en kan het ook niet echt vergelijken met iets wat ik ook maar verder gedaan heb. Ergens lijkt het het meest op alcohol zonder de wiebeligheid het lijkt wat helderder. Meestal heb ik GHB gebruikt samen met mijn vriendin dit leidde altijd tot lang en veel seks. Van GHB word je erg gevoelig en warm een simpele aanraking op je arm of schouder kan al heel erg fijn zijn. Doe dit dus samen met je geliefde dan is het intens genieten.

Ik geloof ook wel dat het je grenzen verlegt en je word er ook echt wel geil van. Maar daarbij moet ik zeggen dat ik het ook een aantal keer in sociale omgeving heb gebruikt. Met wat vrienden en een keer met gewoon een vriendin en toen had ik echt niet de behoefte om seksueel actief te zijn. Maar was ik gewoon lekker los en kletserig.

Persoonlijk denk ik niet dat je er eerder vreemd door gaat maar wel als je die intentie ergens toch al had. Maar das ook een beetje met flink dronken zijn denk ik.

Maar het is echt niet zo dat je zodra je GHB neemt je jezelf meteen aanbied aan de eerste beste voorbijganger.

Curious_Ana schreef:Hallo iedereen. Korte voorstel, mijn naam is Ana. Ik ben 26 jaar en heel erg nieuw met drugs (1x speed & 3 xtc). Ik heb een vriend die daar veel meer ervaren in is. Ben een tijdje een stille lezer geweest maar heb nu eigenlijk een vraag die ik nergens terug kan vinden over GHB en sex. Ik lees hier dat vrijwel 9 op de 10 personen er erg geil van wordt en dan graag sex heeft. Ik heb nog nooit GHB geprobeerd en kan me totaal geen gevoel erbij voorstellen. Ik vroeg me af: is het zo dat als je GHB op hebt je dan zo geil bent dat je écht perse sex WIL hebben met iemand die je maar een beetje aardig/ aantrekkelijk vindt? Ga je dan 'eerder' vreemd binnen in een vaste relatie, of ben je niet zo ver heen dat je die remming nog wel hebt? Kan GHB ook prima zonder dat er sex hoeft te zijn? Dat zijn voor mij wat verwarrende vraagstukken. Ik hoop dat iemand kan helpen. Groetjes!
Done: Enough

To-do: ALD-52, 2C-P, 5-Meo-DMT, Mescaline, DOM, DOC
Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor followthesun op 07 feb 2016 23:50

Nuchter of met g,
het is allebei heel leuk.

Zolang je maar niet alleen seks hebt wanneer je g op hebt, want dat zorgt voor verwarring en gedoe als je tenminste een vaste relatie hebt.

Ik heb ook een gerelateerde vraag, want ik heb de laatste jaren sowieso amper zin in seks en vind dat erg klote. Heb door de g droogte dat al een poosje niet gedaan, dus daar ligt het sowieso niet aan.
Had een relatie en die dacht dat ik me niet meer tot diegene aangetrokken voelde op die manier, maar ben nu al een tijd single en voel me nog steeds een non.
Als ik eenmaal bezig ben dan is het leuk, maar heb niet zoals vroeger de drang als iemand (hopelijk) snapt wat ik bedoel.

Is er misschien nog iemand met dit probleem, want ik zou graag een torenhoog libido willen, dan is het leven zo veel leuker :D als puber had ik namelijk alles behalve dit probleem hahaha...
geniet met mate
followthesun
Newbie

Berichtdoor Bobsacamano op 09 feb 2016 02:16

Wellicht is het stress gerelateerd? Bij mij schommelt het ook met enorme stress heb ik er ook net even wat minder zin in. Maar deze vraag heeft eigenlijk niks met de G te maken toch?

followthesun schreef:Nuchter of met g,
het is allebei heel leuk.

Zolang je maar niet alleen seks hebt wanneer je g op hebt, want dat zorgt voor verwarring en gedoe als je tenminste een vaste relatie hebt.

Ik heb ook een gerelateerde vraag, want ik heb de laatste jaren sowieso amper zin in seks en vind dat erg klote. Heb door de g droogte dat al een poosje niet gedaan, dus daar ligt het sowieso niet aan.
Had een relatie en die dacht dat ik me niet meer tot diegene aangetrokken voelde op die manier, maar ben nu al een tijd single en voel me nog steeds een non.
Als ik eenmaal bezig ben dan is het leuk, maar heb niet zoals vroeger de drang als iemand (hopelijk) snapt wat ik bedoel.

Is er misschien nog iemand met dit probleem, want ik zou graag een torenhoog libido willen, dan is het leven zo veel leuker :D als puber had ik namelijk alles behalve dit probleem hahaha...

Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor jessevande op 14 feb 2016 21:06

Wauw, niet gedacht dat ik hier ooit iets zou posten. Als je mijn posting hebt gelezen dan snap je die opmerking wel.

Ik ben Jesse, 42 jaar en heb nog nooit iets gebruikt. Zelfs nog nooit iets gerookt of gedronken met alcohol, kun je nagaan. Altijd een braaf (burgerlijk?) meisje geweest dus. ;-) Hoe kom ik dan hier verzeild en waarom vraag je je misschien af? Recent zaten mijn man en ik "spuiten en slikken" te kijken waar het ging over, jawel, ghb. De presentatrice had dat namelijk genomen als probeersel, mijn man zei direct, lijkt me gaaf als jij dat " dronken" gevoel ook eens zou ervaren en ook dat superrelaxte gevoel.

Hij zou alles proberen volgens mij maar ik besloot ook Google maar eens te laten werken voor me. Zodoende kwam ik op dit forum terecht, leuke bijkomstigheid is dat ik lees dat je er geil / ongeremd van kunt worden en dat lijkt mij (is ons) geen verkeerde bijwerking. Echter, ben ik bang dat het voor mij te heftig zou kunnen zijn, of ligt dat aan de dosering? En hoe weer je nu dat geen troep hebt ? Zou het ook mijn whiplash kunnen versterken? (Zit daar namelijk niet op te wachten)

Klinkt vreemd misschien maar zou inderdaad best iets willen proberen om wat "ongeremder" te zijn, mijn mannetje werd al wild bij het lezen van een posting dat vrouwen " opeens" zouden kunnen gaan squirten, moest hem bijna tegenhouden om niet direct de straat op te gaan om ergens GHB te gaan zoeken :-) :-)

Zijn er eigenlijk ook nog andere (veilige) alternatieven?

Alvast reuze bedankt voor het lezen van deze posting en jullie adviezen

X

Jessevande
jessevande
Newbie

Berichtdoor Bobsacamano op 14 maart 2016 20:17

Als ik jou was zou ik niet van een nooit drinkend persoon naar een harddrug als GHB gaan. Je bent nog nooit dronken geweest of uberhaubt aangeschoten en dan is het wel een enorme stap. Je zal je waarschijnlijk heel vreemd voelen en niet op je gemak.

GHB kan een heel erg fijn lichaamsgevoel afgeven en er voor zorgen als je dit samen met je partner doet ontzettend opgewonden word. Iedere aanraking voelt geweldig dus ja het is fijn om dit soms met je partner te doen.

Maar er kleven heel veel risico's vast aan GHB het is niet voor niks een illegale harddrug. Een verschil van ml kan er voor zorgen dat je out gaat en uren later pas weer bij komt. In het minst erge geval word je kots misselijk en hang je een tijdje boven het toilet. Hier heeft mijn vriendin zelfs nu soms nog last van als we het doen.

Ga anders eerst een keer samen met je man lekker een paar wijntjes drinken als je lekker aangeschoten bent ben je ook een heel stuk losser.

Ik zeg niet dat je geen GHB mag doen, je bent oud en wijs genoeg om dit te bepalen maar pas gewoon heel goed op. Lees goed in hoe je GHB moet gebruiken hoe je het moet toedienen en wat je absoluut niet moet doen zodat je niet out gaat ziek word of erger.

jessevande schreef:Wauw, niet gedacht dat ik hier ooit iets zou posten. Als je mijn posting hebt gelezen dan snap je die opmerking wel.

Ik ben Jesse, 42 jaar en heb nog nooit iets gebruikt. Zelfs nog nooit iets gerookt of gedronken met alcohol, kun je nagaan. Altijd een braaf (burgerlijk?) meisje geweest dus. ;-) Hoe kom ik dan hier verzeild en waarom vraag je je misschien af? Recent zaten mijn man en ik "spuiten en slikken" te kijken waar het ging over, jawel, ghb. De presentatrice had dat namelijk genomen als probeersel, mijn man zei direct, lijkt me gaaf als jij dat " dronken" gevoel ook eens zou ervaren en ook dat superrelaxte gevoel.

Hij zou alles proberen volgens mij maar ik besloot ook Google maar eens te laten werken voor me. Zodoende kwam ik op dit forum terecht, leuke bijkomstigheid is dat ik lees dat je er geil / ongeremd van kunt worden en dat lijkt mij (is ons) geen verkeerde bijwerking. Echter, ben ik bang dat het voor mij te heftig zou kunnen zijn, of ligt dat aan de dosering? En hoe weer je nu dat geen troep hebt ? Zou het ook mijn whiplash kunnen versterken? (Zit daar namelijk niet op te wachten)

Klinkt vreemd misschien maar zou inderdaad best iets willen proberen om wat "ongeremder" te zijn, mijn mannetje werd al wild bij het lezen van een posting dat vrouwen " opeens" zouden kunnen gaan squirten, moest hem bijna tegenhouden om niet direct de straat op te gaan om ergens GHB te gaan zoeken :-) :-)

Zijn er eigenlijk ook nog andere (veilige) alternatieven?

Alvast reuze bedankt voor het lezen van deze posting en jullie adviezen

X

Jessevande

Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor steelpan90 op 22 mei 2016 08:47

curiouscouple schreef:
darkbull schreef:wat ik (ik) begrepen heb is dat met name de ghb de sexuele remmingen wegneemt.
-waardoor vrouwen opeens gaan squirten, normaliter een zeldzaamheid, maar algemeen bij swingers/wappers-
quote]

... om nu swingers en wappers onder dezelfde noemer te gooien gaat wel heel ver vind ik, maar goed ...ieder zijn/haar mening.

Het zorgt absoluut voor een ongeremdere situatie, dat betekent dat je het dus alleen moet nemen in een situatie waarin je zelf wilt/durft laten gaan.

Swingers zijn vaak ook ongeremder en op zoek naar nieuwere prikkels (niet per definitie door drugs) waardoor bv het squirten ook makkelijker gaat,
Wij hebben jaren drugsvrij geschommeld ( en gesquirt), het één kan dus prima zonder het ander, nog steeds is de sex zonder heerlijk.

Zolang je de G af en toe gebruikt en als iets extra's / iet speciaals ziet, zul je ook van sex zonder G heerlijk kunnen blijven genieten.

Have fun!!!

haha dat squirten klopt wel idd. samen met mijn vriendin G gedaan en ze spoot mee de hele kamer vol. de eerste keer sex met G was echt rete geil, maar ik zou het iedereen afraden. tegenwoordig is de seks maar half lauw en zoeken we het allebei niet meer zonder te doen. we zijn al wel 2 jaar samen, misschien heeft het daar ook mee te maken (na een lange tijd samen word de seks sws minder)
steelpan90
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Bobsacamano op 22 mei 2016 13:50

haha twee jaar is niet lang man :P pfff nog zoveel te leren jij ;)

Seks met GHB is stomweg de shit het is eigenlijk asociaal lekker. Daarom gebruiken wij 1 keer per half jaar ofzo een avondje G zodat de seks verder ook nog super blijft. Als ik alleen maar seks zou hebben op GHB dan had ik gewoon seks ook niet chill meer gevonden.

Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor Amsterdamned op 18 nov 2016 22:08

curiouscouple schreef:
Probeerenleer schreef:Jullie hebben goed spul. :D

Haha...echt wel!! In combi met 4FA is het helemaal super!!!!!!

Oh dat lijkt me ook super om eens te proberen.
Ik heb 4FA wel geprobeerd maar niet in combi met G.
Nog tips ?
Amsterdamned
Newbie

Berichtdoor Amsterdamned op 18 nov 2016 22:19

Lijkt me echt cool om GHB te proberen.
Maar hoe weet je nou wat de concentratie GHB is als je er aan kunt komen ?
3 ml van een sterk goedje werkt toch anders dan 3 ml (bijv) van een minder sterke ?
Amsterdamned
Newbie

Berichtdoor SkittlesAndMe op 25 nov 2016 17:22

Dat klopt, maar je kunt het niet meer laten testen helaas. Voorzichtig uitproberen is helaas de enige optie!
Een feestje op een spiegel!
SkittlesAndMe
Badass junkie

Vorige

Keer terug naar GHB