Ghb Diazepam halfwaardetijd

Het forum voor de drug GHB.

Ghb Diazepam halfwaardetijd

Berichtdoor Donaldduck88 op 09 sep 2016 13:25

Hallo forumleden hier een korte vraag. Stel men neemt 10 mg diazepam (halfwaardetijd 48 -100 uur)
heeft dit 4 dagen later nog invloed op een ghb dosering. In theorie zou er nog 5 mg in het bloed moeten zitten of in iedergeval actieve metabolieten die diazepam achterlaat :conf:

Hoop dat iemand hier meer duidelijkheid over kan brengen
alvast bedankt!
Ik geloof alleen wat ik niet met mijn eigen ogen gezien heb.
Donaldduck88
Experimenterende gebruiker

Re: Ghb Diazepam halfwaardetijd

Berichtdoor Tijdloos op 09 sep 2016 17:06

Bloed of urine? Ghb erg kort uur of 6 maar diazepam is tot 6+ weken teug te vinden in de urine.. Geen tijd om de bron te linken zal ik later nog even doen.
Diazepam word in dé lever omgezet tot nog diazepam temazepam en oxazepam en die hebben ook weer andere na afbraakstoffen. Net als alcohol maximaal 24 uur in urine en rond 6 uur in bloed maar de afbraakstoffen zijn tot 80! uur terug te zien in de urine
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Donaldduck88 op 09 sep 2016 22:39

Dus hoef mij verder 2 dagen na diazepam gebruik geen zorgen te maken over eventuele wisselwerking ? ;o
Ik geloof alleen wat ik niet met mijn eigen ogen gezien heb.
Donaldduck88
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 10 sep 2016 10:42

Tijdloos heeft het over hoe lang het nog aantoonbaar is in je bloed/urine, dat heeft niks met je vraag te maken.

Ik zou me 4 dagen later niet direct zorgen maken over een wisselwerking als je GHB neemt. Wel is het goed om misschien voor de zekerheid iets voorzichtiger dan normaal te doseren met GHB, vooral ook om even te kijken of je er misschien toch iets heftiger op reageert dan je gewend bent.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor MeejheM op 10 sep 2016 16:01

Tijdloos schreef:Bloed of urine? Ghb erg kort uur of 6 maar diazepam is tot 6+ weken teug te vinden in de urine.. Geen tijd om de bron te linken zal ik later nog even doen.
Diazepam word in dé lever omgezet tot nog diazepam temazepam en oxazepam en die hebben ook weer andere na afbraakstoffen. Net als alcohol maximaal 24 uur in urine en rond 6 uur in bloed maar de afbraakstoffen zijn tot 80! uur terug te zien in de urine

Dat van die metabolieten van Diazepam wist ik helemaal niet, maar is wel interessant omdat ik het al jaren gebruik, ga ik eens opzoeken.

Flink alcohol misbruik is na een maanden nog aan te tonen in je leverwaardes. Dan moet de aanname dat het door alcohol misbruik komt wel aannemelijk zijn.

Het CBR gebruikt deze methode blijkbaar voor mensen die een rijontzegging hebben gekregen door onder invloed te rijden.

Ik drink altijd, dus ik rij zelf zelden meer, maar ik ken in mijn omgeving wel een paar gevallen van mensen die meer dan 6 weken waarschuwing gehad hebben dat ze een steekproef moesten laten doen, en toch nog verhoogde leverwaardes. Dat zijn ALAT en dat hele rijtje.

Edit: Ik vergeet helemaal wat ik wilde zeggen namelijk:
De meeste middelen die ze via urine testen gaat via metabolieten onderzoek, omdat lang niet alle stoffen in hun bestaande vorm in je urine terechtkomen. Je hebt ook andere stoffen waarvan je bijvoorbeeld 80% rechtstreeks uitpist, en maar 20% daadwerkelijk zijn werkt doet in je lichaam.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor missPanda op 21 sep 2016 01:57

Diazepam heeft idd een lange halfwaardetijd, maar ik kan me niet voorstellen dat je in de praktijk na 4 dagen nog iets voelt van 10mg diazepam. Ik gebruik wel eens diazepam en ook wel eens ghb en merk alleen een wisselwerking als ik die echt dezelfde dag inneem.

In het geval je je nog beetje suf voelt va de diaz kun je natuurlijk beter wat minder ghb nemen. Maar dat geldt met ghb natuurlijk altijd: als je vermoeid bent moet je wat voorzichtiger zijn met doseren dan als je fit bent.

Dus je zult het wel overleefd hebben gok ik zo :D
missPanda
Newbie

Berichtdoor vinnetje90 op 08 jan 2017 16:10

Ik worstel na mijn opname nogsteeds met mijn middelengebruik, doordeweeks werk ik gewoon en ik werk altijd clean, dat heb ik mijzelf voorgenomen... maar in het weekeind begint het geregeld dat ik dezelfde middelen neem, zowel ghb als diazepam soms zelfs tegelijk... ik ben er van overtuigd dat dit zeer link is. toch vind ik het lastig er mee te stoppen

blijf het altijd lastig vinden om nuchter naar bijv. supermarkt of andere openbare plaatsen te gaan. heb hiervoor al Baclofen en Seroquel voorgeschreven. ik heb het gevoel dat doordaat ik daar "overheen" gebruik het steeds moeilijker word helemaal clean te worden...

iemand tips ?
vinnetje90
Newbie

Keer terug naar GHB