Hoeveel mg bevat ghb?

Het forum voor de drug GHB.

Hoeveel mg bevat ghb?

Berichtdoor Repel op 27 okt 2016 13:01

Kan je dit zelf uitrekenen of schatten nav de dikte van de vloeistof?

Ik ben heel benieuwd hoeveel mg er in mijn flesje zit. Ik heb nog zo'n 60 ml staan.

Testen is inderdaad een optie, maar ik ben benieuwd wat de gemiddelde sterkte is. Is dat 10 mg, 40, 70 mg? Welke komt het dichtst in de buurt?

Alvast bedankt!!
Repel
Newbie

Re: Hoeveel mg bevat ghb?

Berichtdoor Repel op 27 okt 2016 16:34

Want op druginfoteam staat het volgende:

Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 50 kilo is 1/3e buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,3 buisje met 1 gram GHB ).
Veel ervaren gebruikers van ongeveer 50 kilo nemen 0,4 buisje, oftewel 2ml met ongeveer 1,5 gram GHB.
Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 60 kilo is 0,4 buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,4 buisje met 1,2 gram GHB ).
Veel ervaren gebruikers van ongeveer 60 kilo nemen 0,5 buisje, oftewel 2,5 ml met ongeveer 1,8 gram GHB.
Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 70 kilo is 0,4 buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,4 buisje met 1,4 gram GHB ).
Veel ervaren gebruikers van ongeveer 70 kilo nemen 0,6 buisje, oftewel 3 ml met ongeveer 2,1 gram GHB.
Een buisje met 5 ml GHB weegt 6.5 gram (GHB is zwaarder dan water: 1 ml= 1,3 gram GHB).
Een buisje met 5 ml GHB bevat vaak ongeveer 52% GHB. Dat is ongeveer 3,4 gram zuivere GHB per buisje.

https://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-werking/
Maar 2ml = 1.5 gram dan is 1 ml 750 mg ghb. Maar aangezien het gemengd is kan het volgens de VNN max 500 mg zijn.

Zie ik dit nu verkeerd of ben ik aan het mierenneuken?

Want op toxicologie.org
staat dat >70 mg/kg je in coma kan raken en een juist dosering tussen de 10 en 40 mg/kg zit.
[url]Bron:http://toxicologie.org/monografie/ghb[/url]

Ik wil graag berekenen met hoeveel ml je op 40 mg/kg lichaams uitkomt.
Eigenlijk meer een scheikundige interesse :)
Repel
Newbie

Berichtdoor Psychedelibee op 27 okt 2016 19:50

Je kan wel even op internet zoeken naar de maximale concentratie en daar mee rekenen. Maar verder zegt het bijzonder weinig natuurlijk.

Het kan namelijk ook nog zo zijn dat er nog een deel gbl in zit als het niet goed gemaakt is. En gbl is potenter qua gewicht.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Repel op 28 okt 2016 12:46

Psychedelibee schreef:Je kan wel even op internet zoeken naar de maximale concentratie en daar mee rekenen. Maar verder zegt het bijzonder weinig natuurlijk.

Het kan namelijk ook nog zo zijn dat er nog een deel gbl in zit als het niet goed gemaakt is. En gbl is potenter qua gewicht.

Hoe reken ik dan? Kan je een vb geven? Ik weeg 65 kg, uitgaande max concentratie 500 mg/ml
Repel
Newbie

Berichtdoor Psychedelibee op 28 okt 2016 15:10

Repel schreef:
Psychedelibee schreef:Je kan wel even op internet zoeken naar de maximale concentratie en daar mee rekenen. Maar verder zegt het bijzonder weinig natuurlijk.

Hoe reken ik dan? Kan je een vb geven? Ik weeg 65 kg, uitgaande max concentratie 500 mg/ml

Wat wil je er eigenlijk mee bereiken? Ik snap niet helemaal wat je nou precies wilt eerlijk gezegd.

Maar 40mg per kg is toch niet zo moeilijk te berekenen? 40mg*65kg= 2600mg. Bij een concentratie van 500mg per ml krijg je dan 2600/500=5,2ml.

Maar deze berekeningen zijn allemaal hypothetisch en zeggen echt helemaal niks. Ga dus ook niet 5,2ml ghb naar binnen werken want dat is hartstikke veel over het algemeen. Afgezien van het feit dat die berekeningen niks zeggen kun je je er ook beter verre van houden als je zelf niet snapt hoe die berekeningen werken.

Lees anders deze link van erowid ook eens door.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Blutz op 05 dec 2016 15:49

Ik meen eens gelezen te hebben dat er ongeveer 1,5 gram in een buisje van ml zit. Daarin zit ook het probleem om ghb pillen te maken. Die worden zo groot als een ijshockey puck...
Blutz
Newbie

Keer terug naar GHB