Vraagjes ghb!

Het forum voor de drug GHB.

Vraagjes ghb!

Berichtdoor Yaizer op 08 nov 2016 22:14

Hallo Df'ers,

Ja, ghb wat ik eigenlijk een hele enge drugs vind, komt weer op mijn pad. Heb dit goedje twee avonden gebruikt en hier bij was er een ervaren ghb-gebruiker die de dosissen aan iedereen gaf. Dit ging super goed. Had er ook pep bij gedaan (beide avonden). Oh ook alcohol (super dom achteraf).

De seks hier op is alleen zo...ja hoe kan je het beschrijven. Intens, geweldig...orgastisch?

Dit staat dus over een weekje of 1 á 2 weer op de planning. Ik weet dus zo enorm weinig van ghb doseren af terwijl ik weet dat dit heel erg belangrijk is! Vorige keer zat ik elke keer rond de 2.5 ml en ging hier aardig hard op. Nu heb ik gelezen dat de kwaliteit dus verschilt van ghb.

Ik ga er dus ook pep bij gebruiken omdat...ja deze combi voor mijn gevoel echt een stuk intenser is in bed.

Wat zijn de dosissen die ik moet nemen en voor haar? Heeft het te maken met lichaamsgewicht? Is het in combinatie met pep echt gevaarlijk / afgeraden of kan het in principe goed veilig gedaan worden (zal nooit veilig zijn).

Ik las dat (mits je geen overdoseringen hebt gebruikt) in slaap vallen kan gebeuren en na een uurtje of 1 a 3 weer bij komt. Ik moet die gene dus op haar zij leggen?

(Ik zelf dacht tussen de 2 en 3 ml, of is dit te weinig?)

Pfoe...ben wel echt zenuwachtig om die kut doseringen terwijl het tot nu toe altijd goed is gegaan...misschien wel een keertje goed bij deze drug :D
Yaizer
Bewuste gebruiker

Re: Vraagjes ghb!

Berichtdoor benniesmitters op 08 nov 2016 22:19

Hoi Yaizer,

GHB is inderdaad heerlijk om seks mee te hebben en de combinatie met pep is ook echt geweldig. Wel kan dit gevaarlijk zijn omdat pep de ghb onderdrukt. Dus je gaat minder snel out. Als de pep eerder uitwerkt dan de G kan je dus echt een klap voor je kop krijgen. Dosis ligt inderdaad aan hoeveel mg ghb er per ml in zit. Maar ik denk dat je met een ml van ongeveer 2-3 wel goed zit, vooral als je er pep bij gebruikt. Ik zou toch liever iets te weinig nemen dan te veel. En bij doseren zou ik ook voorzichtig mee zijn, minstens 3-4 uur wachten.

Veel plezier ermee en doe voorzichtig :P. Heb er al een aantal aan onderdoor zien gaan.
benniesmitters
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Yaizer op 08 nov 2016 22:26

Snelle reactie, top!

Eh, 3-4 uur is dat niet een beetje lang? Zo niet heb ik de vorige keer erg fout bij gedoseerd. Wij hielden 2 á 2 1/2 uur aan.

Dan zal ik rond de 2-3 ml zitten. Gevaarlijk spul maar als ik er na 2 uur nog niks van voel zal ik de dosis met 0.5 ml opschroeven (2 uur genoeg?).

Moet alleen een pipetje of iets dergelijks ergens kopen voor die doseringen.

Heb er weer zin in, hoop dat het allemaal goed gaat.
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor benniesmitters op 08 nov 2016 22:58

Ik ben zelf gewoon altijd voorzichtig met G, liever zo dan andersom imo. Gebruik het ook echt bijna nooit dus ben ook niet echt een expert. Maar met dat bijnemen icm pep, is het wat minder nauw. Maar toch zou ik er wel voorzichtig mee zijn.

Waarom naar 2 uur een 0.5ml bijnemen als je een uurtje later ook gewoon een volle dosis bij kan nemen? Of een halve ml meer.

Je kan spuitjes halen bij de apotheek zonder naald als het goed is. Kost niet al te veel.

Gaat vast allemaal goed, je bent je in ieder geval al wel goed aan het informeren ;)
benniesmitters
Bewuste gebruiker

Berichtdoor ZERO- op 15 nov 2016 22:05

Ik heb meestal ook iets tussen de 2,5 en 3 en ik ben een vrouw van (?) 65 kilo of zo, dosis is een beetje afhankelijk van hoe ik me voel op dat moment. Met pep of als ik heel moe ben na een nacht feesten komt ie soms wat harder binnen. Op een festival kan ik juist weer wat meer hebben.

Het werkt ongeveer 4 uur maar bijdoseren kan wel na 3 uur. 2 uur is wel een beetje aan de korte kant volgens mij, maar het ligt ook een beetje aan je dosis. Als je korter erop bijneemt kun je bijv. ook 0.5 minder nemen. Maar wacht sowieso zeker 2 uur voor je wat bijneemt.
ZERO-
Badass junkie

Keer terug naar GHB