Mainline's GHB special

Het forum voor de drug GHB.

Mainline's GHB special

Berichtdoor MainlineSara op 21 dec 2016 19:19

Deze week is de nieuwe Mainline over ghb uitgekomen.

Hoeveel GHB past er in een coladopje? Hoe komt het dat mensen bewusteloos raken door een milliliter te veel? En waarom weigeren sommige opvangcentra mensen die ghb gebruiken? Deze en meer vragen worden beantwoord in het magazine. In de bijlage kan je de inhoudsopgave zien.

Op onze website kost deze special 5 euro, maar als je GHB gebruikt en interesse hebt in informatie hierover, stuur mij dan een PB met jouw (post)adres, en dan zal ik je een gratis exemplaar van ons mooie (en informatieve! :) ) magazine toesturen.
Bijlagen
GHB inhoud.png
Inhoudsopgave
MainlineSara
Newbie

Re: Mainline's GHB special

Berichtdoor MainlineSara op 21 dec 2016 19:21

Zie hier als voorbeeld het middenblad.
Bijlagen
GHB dopje.png
GHB in een coladop
MainlineSara
Newbie

Berichtdoor MainlineSara op 21 dec 2016 19:22

En hier een voorbeeld van een stukje over het doseren van GHB (ik hoop dat het te lezen is zo).
Bijlagen
GHB dosering.png
MainlineSara
Newbie

Berichtdoor Tijdloos op 21 dec 2016 20:27

Is prima te lezen als ik op de afbeelding klik.
Ik maak het sticky ; handig voor de gebruikers die graag deze special willen ontvangen.
Dank voor jullie informatie en aanbod voor GHB gebruikers om het gratis te delen! Stuur je mail per pb naar MainlineSara om het te ontvangen.

Groetjes!

/Sticky
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Yaizer op 21 dec 2016 20:34

Oh leuk!

Ik ben voor deze editie dus geinterviewd en heb mijn ervaring verteld met ghb en seks. Super leuk gesprek gehad en heb wat magazines mee gekregen. Erg leuke en interessante magazines van Mainline.

Ik moet echt even gaan uitvogelen hoe ik deze editie ga krijgen. Ik woon nog thuis dus kan het niet opsturen op mijn adres maar ik vind wel een oplossing :D
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor vinnetje90 op 08 jan 2017 15:51

Super! dit zijn dingen waar ik op zit te wachtenn. hang al tijdje acountloos rond maar besloten hiervoor toch maar een acount aan te maken. volgens mij dien ik eerst een aantal goedgekeurde berichten te hebben, hier alvast de 1e!

En nu het acount toch een feit is zal ik me vaker mengen in de actieve groepen :mrgreen:
vinnetje90
Newbie

Berichtdoor Tijdloos op 08 jan 2017 20:17

vinnetje90 schreef:Super! dit zijn dingen waar ik op zit te wachtenn. hang al tijdje acountloos rond maar besloten hiervoor toch maar een acount aan te maken. volgens mij dien ik eerst een aantal goedgekeurde berichten te hebben, hier alvast de 1e!

En nu het acount toch een feit is zal ik me vaker mengen in de actieve groepen :mrgreen:

Gezellig! En je kan nu een pb sturen voor de GHB special
Tijdloos
Moderator

Keer terug naar GHB