Heroine word steeds vaker gemengd met fentanyl

Voor je vragen over opiaten zoals heroïne, morfine en verwante stoffen.

Heroine word steeds vaker gemengd met fentanyl

Berichtdoor Tijdloos op 17 feb 2017 03:46

Hallo allemaal,

Ik post weinig in dit deel maar kwam net dit tegen en is belangrijk te melden.

Het gaat er in het kort om dat er steeds minder echte heroïne word gemaakt. En waarom? Omdat ze het tegenwoordig mixen of een als toeveoging fentanyl erbij doen (eerst was het een ander middel wat minder gevaarlijk was/wat te meten viel ivm met fentanyl 100 x 24 = 2.4mg staat gelijk aan 300+mg oraal morphine per dag)

Het is om te beginnen tussen de 50 en 100 keer sterker als morphine pharmaceutisch in puurheid. En is een overdosis daar dus slechts aan aantal milligram.

El diablito was fentanyl-laced heroin.

Three weeks before El Chapo was re-captured, we returned to Sinaloa to meet with heroin producers who were mixing the drug into their product.

“There’s almost nobody making pure heroin anymore, because el diablito is so much stronger,” one trafficker told us. His family sourced the precursor chemicals from China, he said, and paid a Colombian chemist $50,000 to teach them how to cook up fentanyl.

While the majority of the fentanyl causing overdoses across the U.S. is from this illegal stockpile produced by Mexican cartels, a portion of it also comes in legal pharmaceutical forms, according to the DEA.

But it's hard to get accurate numbers on just how much of the deadly fentanyl is from prescriptions -- most medical examiners and coroners are unable to tell the difference between pharmaceutical and black-market versions of the drug, the CDC points out.

“You can make your heroin seem so much more explosive,”

een waarschuwing en tegelijk ene vraag als je dit middel om wat voor een reden ook hebt besloten het te gaan gebruiken laat het testen. Kan een kwestie van leven of dood zijn heb al vernomen dat deze "heroine" Duitsland al bereikt heeft. Ik gebruik het verder zelf niet (geen pijnstillers voor mij tenzij nodig) maar wil het graag als waarschuwing meegeven.

Hier staat meer informatie erover:

http://interactive.fusion.net/death-by- ... intro.html
Tijdloos
Moderator

Re: Heroine word steeds vaker gemengd met fentanyl

Berichtdoor autysd op 19 feb 2017 07:59

uitstekende post
ik heb gezien in een docu, dat het via noord america is binnegekomen, en meteen voor problemen zorgde, omdat de werking vele malen sterker is dan heroine, en zo noobs tot de dood bracht
-wees zeer voorzichtig met dit middel, want er zijn 'experts', die dit daadwerkelijk gebruiken, dus het wordt ook verkocht! :o
dagelijks: escitalopram 20 mg + l-theanine met gewone GABA-poeder (2x per dag) + vitaminepil + omega 3 complex + magnesium + 1 lepel pure cacao + 2 sedinalplus... + 1 valeriaan 500 mg met 1 gram tryptofaan een uur voor de slaap
autysd
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Halothaan op 21 feb 2017 21:12

autysd schreef:ik heb gezien in een docu

Bedoelde je deze docu van Vice, autysd? Anders wil ik graag een linkje hebben. Ben wel benieuwd. Fentanyl is erg potent en een sluipmoordenaar als je iet oppast. Het wordt in de operatiekamer gebruikt als sterk analgeticum.
Halothaan
Newbie

Berichtdoor autysd op 22 feb 2017 01:53

Halothaan schreef:
autysd schreef:ik heb gezien in een docu

Bedoelde je deze docu van Vice, autysd? Anders wil ik graag een linkje hebben. Ben wel benieuwd. Fentanyl is erg potent en een sluipmoordenaar als je iet oppast. Het wordt in de operatiekamer gebruikt als sterk analgeticum.

heel spijtig sorry
ik heb net alle youtube link-pages +- 20 over fentanyl doorgeklikt, maar kon aan geen thumbnail degene herkennen welke die ik gezien heb

-ik kan wel zeggen: hij duurde 10-15 minuten het ging over 2 +-20-jarige vrienden, die allebei, in noord canada op een bank op een plein het hadden gebruikt, een van hen stierf en de ander kon nog net bellen naar hulp
-degene die stierf was iemand die al steeds terugviel op hergebruik en eigenlijk geen limieten kende
-er werd in de docu beweerd dan de stof massaal via china geimporteerd wordt
dagelijks: escitalopram 20 mg + l-theanine met gewone GABA-poeder (2x per dag) + vitaminepil + omega 3 complex + magnesium + 1 lepel pure cacao + 2 sedinalplus... + 1 valeriaan 500 mg met 1 gram tryptofaan een uur voor de slaap
autysd
Bewuste gebruiker

Berichtdoor leveldesigner op 24 feb 2017 16:11

Bedankt voor deze interessante topic.
Nu denkt ik wel dat dit enkel geld voor witte heroine, en in nederland is eigenlijk enkel bruine (Afgaanse) heroine te koop. Ik heb youtube video's gezien waarin mensen aan enkel Fentanyl verslaafd waren. En het schijnt dat deze stof inderdaad veel zwaarder is, de high is veel hoger maar tevens is de duur van de werking een stuk korter. Dus veel eerder ziek worden, want dan weer veel zwaarder schijnt te zijn als die met gewone heroine.

Dit brengt me wel tot een ander punt, wat hier toch bij aansluit en dat is dat ik er eigenlijk wel
zeker van ben dat onze bruine heroine ook wordt aangelengd met een stof die het sterker maakt. En deze stof verdampt erg snel, of lost in andere zin snel op. Want de bruine heroine van de laatste 15 jaar is bijzonder gevoelig voor zuutstof. Heb hier al vaker topics over geschreven hier maar niemand schijnt dit echt op te merken. Toch is het eenvoudig te bewijzen. Neem 2 hoeveelheden dezelfde heroine, laat de ene gesloten in plastic en de ander open je 4 keer verspreid over 2 dagen. Je zult dan zien dat die dope met minstens 50% in sterkte is gedaalt. Klinkt ongeloofwaardig, ik weet het, maar het is echt waar. De dope van nu is belachelijk gevoelig voor zuurstof.
Drugs zijn great zolang ze niet tot last worden.
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor autysd op 17 maart 2017 04:37

ironish nietwaar ?

-eerst werd het versneden met rommel om de winst te verhogen :stoned:
-nu wordt het aangelengd, met fentanyl, wat het versterkt...weer om meer winst te maken
autysd
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 18 maart 2017 03:46

Zolang het maar geen methylfentanyl wordt (als ik het goed schrijf) of carfentanil :eek:
Tijdloos
Moderator

Keer terug naar Opiaten