amfetamine en heroine

Voor je vragen over opiaten zoals heroïne, morfine en verwante stoffen.

amfetamine en heroine

Berichtdoor amfetaminejoy op 12 jul 2015 00:55

Heeft iemand ervaring met speed en heroine combo?
Of dat je bijvoorbeeld sochtends en smiddags speed gebruikt en savonds heroine?
Worden de effecten dan minder/heftiger?
Of Is het gevaarlijk?
amfetaminejoy
Newbie

Re: amfetamine en heroine

Berichtdoor Fool op 12 jul 2015 01:36

https://en.wikipedia.org/wiki/Speedball_(drug)#Notable_deaths_attributed_to_speedball_use

Laten we het erop houden dat het daarmee te vergelijken valt en aardig gevaarlijk kan zijn. :P
Fool
Badass junkie

Berichtdoor amfetaminejoy op 12 jul 2015 16:08

Thanks voor je snelle antwoord!

Maar als je er tijd tussen hebt voordat je wat anders gebruikt dan? Een halve dag ofzo
amfetaminejoy
Newbie

Berichtdoor Fool op 12 jul 2015 16:16

Het voornaamste acute risico zit erin dat je amfetamine nog uit uitgewerkt is als je heroïne gaat roken. Dit betekend dat je meer kunt roken en dat, wanneer de amfetamine meer uitgewerkt raakt, er teveel heroïne in je lichaam zit om nog te kunnen werken. In hoeverre dit een risico is zul je zelf moeten bepalen, heel gezond lijkt het me in ineder geval niet. :P
Fool
Badass junkie

Berichtdoor leveldesigner op 14 jul 2015 13:38

Ik snap niet zo goed de bedoeling want speed en heroine zijn 2 uitersten. Ken dan ook zeer weinig heroine verslaafden die tevens speed gebruiken. En een speedbal is coke met heroine, en dat gebruiken snap ik wel omdat coke een fantastische high geeft en de heroine de vervelende opgefokte gevoelens onderdrukt.

verder is het inderdaad oppassen hiermee, want door speed kun je inderdaad meer dope op, tot de speed opeens is uitgewerkt. Je zult dan ook weinig van je heroine merken tot dat moment.
Drugs zijn great zolang ze niet tot last worden.
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor Deamon op 15 jul 2015 21:49

leveldesigner schreef:Ik snap niet zo goed de bedoeling want speed en heroine zijn 2 uitersten. Ken dan ook zeer weinig heroine verslaafden die tevens speed gebruiken. En een speedbal is coke met heroine, en dat gebruiken snap ik wel omdat coke een fantastische high geeft en de heroine de vervelende opgefokte gevoelens onderdrukt.

verder is het inderdaad oppassen hiermee, want door speed kun je inderdaad meer dope op, tot de speed opeens is uitgewerkt. Je zult dan ook weinig van je heroine merken tot dat moment.

Twee uitersten kunnen behoorlijk leuk zijn en je merkt meer van beiden dan je denkt, al weet ik dat niet bij heroïne. Maar het zorgt idd ook voor een groot risico, een te hoge dosis van een van beide merk je pas als de andere is uitgewerkt, en dan is het te laat.
Deamon
Topreporter

Berichtdoor leveldesigner op 16 jul 2015 14:18

Twee uitersten kunnen inderdaad ook erg leuk zijn, dat ben ik helemaal met je eens.
Maar helaas is het met speed en dope zo dat ze elkaar erg tegenwerken, dus ontnemen ze juist dat van de andere drug wat t zo lekker maakt. Maar, zoals ik altijd al zeg, drugs werken voor iedereen verschillend. Zelf heb ik speed en dope een paar keer samen gebruikt en vond t niets, juist omdat de speed alle dope onderdrukte, maar misschien dat het jou wel erg goed bevalt.
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor amfetaminejoy op 17 jul 2015 23:03

leveldesigner schreef:Twee uitersten kunnen inderdaad ook erg leuk zijn, dat ben ik helemaal met je eens.
Maar helaas is het met speed en dope zo dat ze elkaar erg tegenwerken, dus ontnemen ze juist dat van de andere drug wat t zo lekker maakt. Maar, zoals ik altijd al zeg, drugs werken voor iedereen verschillend. Zelf heb ik speed en dope een paar keer samen gebruikt en vond t niets, juist omdat de speed alle dope onderdrukte, maar misschien dat het jou wel erg goed bevalt.

Okee! Ja ik wil het gewoon een keertje proberen. Maar als je speed snuift wat kun je dan het beste doen met heroine? Of maakt dat echt niet uit? Haha
en als ik me een beetje aan de "standaard" hoeveelheden hou dan komt het toch vast wel goed? Of ben ik nou heel naief
amfetaminejoy
Newbie

Berichtdoor leveldesigner op 17 jul 2015 23:30

Ik weet niet of the heroine al wel eens geprobeert hebt, uit je naam Amfetaminejoy meen ik op te mogen merken dat je wel speed gebruikt. Mocht je nog nooit heroine hebben geprobeert dan zou ik het zeker niet samen doen met speed de eerste keer. Gewoon omdat je dan veel van de heroine werking mist door de speed. Mocht je wel beiden gebruiken dan is het gewoon een kwestie van proberen, rustig beginnen, zeker met de dope. Want je zult merken dat de heroine amper lijkt te werken. Speed overheerst heel snel de heroine, dus je kunt dan al snel dope bij blijven nemen wat kan lijden in een OD.

Je vraag;
"...als je speed snuift wat kun je dan het beste doen met heroine? "
snap ik niet goed, sorry. Bedoel je hoe je die dan het beste kunt gebruiken, of de hoeveelheid. Zelf gaf ik de laatste jaren de voorkeur aan heroine snuiven, omdat het veel sterker is dan als roken, chinesen. Maar tevens ook omdat mijn longen nogal kapot aan het gaan waren door het decennia lang chinesen.

Beste is gewoon dus rustig proberen. Zou eerst wat heroine nemen tot je je lekker voelt, en dan kun je een snuifje speed erbij nemen. Doe je het andersom, en neem je eerste de speed dan kan het al snel lijken wanneer je daarna de dope erbij neemt dat die niets doet en dat je er dan bij blijft pakken.

veel geluk en fun!
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor Mananas op 05 dec 2016 23:20

Ik heb een tijdje aan en af heroïne gebruikt (nasaal) en slechts vijf maal in mijn leven, al enkele jaren geleden, een shot laten zetten (een shot coke, een shot smack, een speedball-shot, en een klein shotje smack de eerste keer en een klein shotje coke de eerste keer).

Het snuiven van smack komt het dichtst in de buurt van het zetten van een shot - verrassend genoeg is het verschil tussen beiden niet zo groot als je zou denken...

Nu, coke en smack tezamen snuiven vond ik heerlijk - een speedball haalt de scherpe kantjes van de coke, houd je wakker van de smack en beiden in combinatie verhogen de euforie aanzienlijk.

Ze zeggen dat het gevaarlijke hieraan is, dat je teveel smack kan nemen en dat eens de coke uitwerkt je een overdosis smack kan overkomen, daarom heb ik het ook wel eens met speed geprobeerd omwille van de langere werking van speed.

Laat me je zeggen, de combinatie van speed en smack voelt helemaal niet lekker aan... Daarbij komt nog dat wanneer je een speedball (met coke dus) neemt, je nadien heerlijk wegzinkt in de sedatieve roes van de smack, en niet strak blijft staan.

Om de een of andere reden mixen (naar mijn gevoel) speed en smack helemaal niet!
DONE: DMT,Ayahuasca,Mescaline,Salvia Div60x,Ketamine,Magic Mushrooms/Truffels,LSD,2cb,XTC,Speed,Cocaïne,Crack,Heroïne,PCP,Wiet,Hasj,Hasj-olie,MDMA-kristallen,Iboga,Alcohol,Benzo's,Barbituraten,LSA,Kiev,Poppers,Lachgas,GHB.
STILL TO DO: Just more!
Mananas
Belezen gebruiker

Berichtdoor leveldesigner op 06 dec 2016 16:22

Ben het daarmee helemaal eens Mananas, zelf gebruikte ik nooit speed op een enkele uitzondering na. Coke en heroine lijken voor elkaar gemaakt. De ervaring van een speedball shotje (wit+bruin) is eentje die ongekend is. Heb al heel wat verschillende drugs in mijn leven gebruikt, maar niets haalt het toch bij een speedball shot.
Bruin en speed werkt eigenlijk enkel tegen elkaar in vond ik altijd.
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor Mananas op 07 dec 2016 00:03

Haha, indeed Leveldesigner, het klinkt raar maar coke en smack, het lijkt inderdaad alsof ze voor elkaar gemaakt zijn!

Ik ken geen enkele andere combinatie, zelfs een candy-flip niet! - die zo goed samengaat met elkaar.

Ja, misschien eentje, maar bijlange niet zo heerlijk als coke en smack, maar coke gaat ook goed samen met alcohol, omdat ze samen een nieuwe stof (drug) vormen in het bloed welke een hogere euforie geeft.

Maar neen, dat komt nog in geen lichtjaren in de buurt van coke en smack tezamen! Jammer dat het zo fucking verslavend is en dat naalden je zo kapot maken eh, anders zou ik vast en zeker aan het shotten van smack en coke verslaafd zijn.

Jammer dat smack ook nasaal zulke heftige afkickverschijnselen geeft bij slechts minieme verslaving al, anders zou ik ook nog steeds coke en smack snuiven! :love:

Maar ach ja, ik ben blij dat ik het heb mogen ervaren, het is beter het nu te laten voor wat het is, ik wil geen smack-verslaafde worden...
DONE: DMT,Ayahuasca,Mescaline,Salvia Div60x,Ketamine,Magic Mushrooms/Truffels,LSD,2cb,XTC,Speed,Cocaïne,Crack,Heroïne,PCP,Wiet,Hasj,Hasj-olie,MDMA-kristallen,Iboga,Alcohol,Benzo's,Barbituraten,LSA,Kiev,Poppers,Lachgas,GHB.
STILL TO DO: Just more!
Mananas
Belezen gebruiker

Keer terug naar Opiaten