Opiaat recept

Voor je vragen over opiaten zoals heroïne, morfine en verwante stoffen.

Opiaat recept

Berichtdoor Mananas op 19 nov 2016 06:00

- Het te willen bereiken effect: net niet knikkebollend, euforisch ontspannen.

(roes zoals Smack)

- Om niet misselijk te worden: 50 mg. Litican + 2 x 10 mg. Motilium instant.
- Om buik -en/of darmkrampen te voorkomen: 2 x 10 mg. Buscopan.
- Ter bescherming van de maag: 40 mg. Pantomed

- Belangrijk om de grootste euforie te bekomen: 2 x 50 mg. Contramal.

(dit alles in te nemen een half uur voor wat volgt, in volgorde)

- Eveneens ter verhoging der euforie en een licht psychedelisch effect zoals Smack: 1 HBWR-Z.

(het zaadje zo lang mogelijk kauwen, een kwartier op voorhand te administreren)

- Om niet te knikkebollen: 5 gr. White Vein Borneo Kratom.
- Voor het euforisch en pijnstillend effect: 5 gr. Red Vein Kratom.
- Om het euforisch en pijnstillend effect te versterken: 5 gr. Red Vein Maeng Da Kratom.
- Om misselijkheid te voorkomen: 5 gr. Red Vein Thai Kratom.

(20 gr. is de perfecte dosis; oraal te administreren in een Milkshake bv.)

- Om de roes nog te verhogen: 6 zakjes Damiana thee.

- Na 20 minuten, om de roes een directe kickstart te geven: een pure Algerian Blend joint.

(dit alles eveneens in volgorde)

Nu zit je dicht bij het gevoel van Smack, zonder weerbots of (hoog) gevaar. :love:

* Voor een Snowball-effect: drink 8 zakjes Mate de Coca voor of na de Damiana.

* Zorg tevens voor genoeg sigaretten: Pall Mall Menthol is een aanrader! 8)

ps: indien je knikkebolt, Red Bull - aantal x.

Enjoy! :)
DONE: DMT,Ayahuasca,Mescaline,Salvia Div60x,Ketamine,Magic Mushrooms/Truffels,LSD,2cb,XTC,Speed,Cocaïne,Crack,Heroïne,PCP,Wiet,Hasj,Hasj-olie,MDMA-kristallen,Iboga,Alcohol,Benzo's,Barbituraten,LSA,Kiev,Poppers,Lachgas,GHB.
STILL TO DO: Just more!
Mananas
Belezen gebruiker

Re: Opiaat recept

Berichtdoor simonsnel op 23 nov 2016 19:27

Sowieso dat ik dit morgen ga doen. Puik plan!
simonsnel
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Benzoboss op 06 dec 2016 00:15

Leef jw nog?
We were born to die!!!
Benzoboss
Belezen gebruiker

Berichtdoor jam op 20 dec 2016 22:30

Leuk topic,
20gr kratom vind ik best wel veel :)
en bovendien moeilijk weg te werken, ik had al moeite met 5gram.
Daarnaast proeft het ook echt niet zo lekker.
Is het zonder de contramal (tramadol) en groot verschil qua gevoel?
jam
Belezen gebruiker

Berichtdoor Mananas op 21 dec 2016 05:40

Ja, maar Contramal is nu niet meteen wat ik zou aanraden, maar wel wat je waarschijnlijk met wat geluk bij een dokter die nogal los omspringt met voorschriften kan verkrijgen voor je 'tergende hernia'...

Beter nog zou een effectief opiaat zijn, ik zou Valtran aanraden, ook daar het een veilig product is: het bevat morfine, een opiaat en een opiaat-antagonist, dus overdoseren is onmogelijk...

Met contramal ben ik qua dosis afgegaan op mensen waarvan ik posts heb gelezen aangaande dit product, voor mij doet het eigenlijk helemaal niets: waarschijnlijk omdat ik een fan ben van echte opiaten en een tijdlang - niet als verslaafde zijnde, maar toch op regelmatige basis - Heroïne heb gebruikt... In mijn eigen geval zou ik de dosis Contramal naar 900 mg brengen. Dan zou ik ook werken met druppeltjes i.p.v. capsules...

Het is gewoon de gehele combinatie, de Damiana, de Algerian blend, de Contramal, de hoge dosis voornamelijk rode-ader Kratom en voor extra euforie en licht psychedelisch effect dat ene Hawaiian Baby Woodrose LSA zaadje...

Verder kan je er ook nog een benzo' bijgooien als je zin hebt, een euphoric cap of drie i.p.v. énergy drinks... Of beiden...

Een joint erbij kan ook natuurlijk...

Enkele shotjes Wodka...

De bedoeling is je half K.O. te krijgen met een gevoel van lichte euforie en verwardheid, sufheid, eventueel licht psychedelisch (wat Skag wel eens kan veroorzaken)...

De Mate de Coca erbij vind ik ook perfect...

Misschien kan je ook voor het Golden Kratom Extract gaan, dat is het enige (zeldzaam als in niet vaak te verkrijgen) Extract dat ik ken dat werkelijk inslaat als een bom.

Het is gewoon maar een kwestie van te bedenken, als je geen Smack wil gebruiken, hoe kan ik die ervaring zo dicht mogelijk benaderen? - door een boel dingen samen te gooien in hoge dosis die allemaal een 1 + 1 = 3 effect geven.

Het is maar een receptje, niet dat ik het iemand wil aanraden - het is mijn meug sinds ik het gebruik van Heroïne enorm mis, maar omdat ik Heroïne niet meer wil gebruiken omdat het zo lekker is dat ik weet dat als ik het blijf gebruiken ik uiteindelijk een verslaafde ga worden - en dat is iets wat niet in mijn boekje staat sinds ik een keer in mijn leven een zware verslaving heb gehad: Sosa... - en dat is dan nog niets t.o.v. een Heroïne-verslaving...

Na een paar dagen en nachtjes doordoen ben ik telken gestopt met Smack snitsen (en IV heb ik slechts enkele keren gedaan omdat ik gewoon de ervaring, voor mezelf, meegemaakt moest hebben, maar sindsdien, jammer genoeg, zeg ik daar voor altijd NEEN tegen - ik weet nu wat het is en hoe lekker het is...), maar na enkele dagen en nachtjes snuiven kronkel je ook al gauw eventjes in je bed een klein weekje... - minimaal, maar genoeg om te zeggen: ga hiermee een week door en je mag de Hades verwachten.

Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor anderen hun daden, dus ik raad mijn eigen recepten af, maar het zijn mijn recepten om zo dicht mogelijk in de buurt van Smack te komen zonder aan de Skag zelf te zitten... - pfoe, zo heerlijk, die fucking Heroïne...! :) Té heerlijk gewoon... :love:

Moest je, op mijn afraden, toch mijn receptje proberen, let me know wat je ervan vond! Deal? :) m.a.w. Niet doen, of anders je ervaring delen, ik ben benieuwd wel! Sommige mensen voelen geen mijomjmeoij van Kratom...

Weird, slechte kwaliteit dan geloof ik - het geeft gauw gewenning vind ik: uit je report maak ik op dat je al wel wat ervaring met Kratom hebt... Een goede Red Vein Borneo kan toch best lekker zijn, niet? - mja, tel daar zo'n gededuceerd receptje bij op en dat moet wel wat geven dacht ik, toch? :)

Keep me posted, peace out!
DONE: DMT,Ayahuasca,Mescaline,Salvia Div60x,Ketamine,Magic Mushrooms/Truffels,LSD,2cb,XTC,Speed,Cocaïne,Crack,Heroïne,PCP,Wiet,Hasj,Hasj-olie,MDMA-kristallen,Iboga,Alcohol,Benzo's,Barbituraten,LSA,Kiev,Poppers,Lachgas,GHB.
Mananas
Belezen gebruiker

Berichtdoor Mananas op 21 dec 2016 06:51

ps: ik heb eens een keertje moeten braken toen ik een hoge dosis Kratom had genomen, en ik was wel vaak een beetje misselijk van grote hoeveelheden.

Gewoon een maand geen vlees gegeten, naar de dokter geweest om te zeggen dat ik zwarte stoelgang had, en dan krijg je wel Litican 50mg voorgeschreven (zwarte stoelgang betekent een maagbloeding = extreme misselijkheid, Litican is een extreem middel tegen misselijkheid: een maand geen vlees eten = een daling van de rode bloedcellen - zo staaf je een zogezegde eerste aanzet tot anemie wat een maagbloeding plausibel maakt...).

(zwarte stoelgang omdat ons darmstelsel nogal uitgebreid is, en tegen dat het bloed van de maag bij een maagbloeding effectief in de ontlasting terechtkomt deze gestold is: vandaar bij een maagbloeding de zwarte kleur van de stoelgang: als je trouwens hieraan koppelt dat je dit af en toe als eens hebt voorgehad omdat je wel eens in het weekend durft door te drinken met wat Rum of Wodka, en je klaagt over pijn in je onderrug, dan gaat de dokter je zeggen dat je je pancreas aan het belasten bent, zo krijg je al gauw hoog-gedoseerde contramal of beter voorgeschreven)

- gewoon jezelf altijd de vraag stellen, wat heb ik nodig en hoe krijg ik wat: met wat inventief opzoekingswerk krijg je al heel wat - Valtran heb ik voorgeschreven gekregen door mijn huisdokter, alhoewel dit helemaal uit den boze is dat product nog voor te schrijven (zorg wel dat je een huisdokter met een nogal los voorschrijfboekje vindt, maar die zijn er legio, hoor): maar klachten over acute opstoten van chronische pancreatitis (manieren genoeg om hem zelf tot deze conclusie te brengen), krijgen heel wat gedaan: het is een onbehandelbare, degenererende ziekte die men onmiddellijk aan alcohol koppelt, geen andere harddrugs, met onvoorstelbaar veel pijn - koppel daaraan dat je al eens een paar keer bent gehospitaliseerd zogezegd en je toen bij je ontslag Valtran kreeg voorgeschreven om de acute opstoot, die nog naspeelde, onder controle te houden, dat brengt je al ver. Bij mij althans toch. Gooi er wat specifieke kennis bij, zoals ik heb pancreas dividum, wees de scan na mijn eerste acute opstoot uit,... De pancreas is een dankbaar orgaan om zogezegd te laten falen: temeer daar chronische pancreatitis niet op te sporen is in het bloed aangezien de pancreas-enzymen daar niet hoog genoeg voor zijn, drink gewoon eens goed door de avond op voorhand en ze zullen wel degelijk een kleine verhoging van pancreas-enzymen aantreffen in je bloed, zoals bij een acute aanval het geval zou zijn (een mini-aanvalletje toch), zoek gewoon de pijnklachten op en speel wat komedie - auw godverdomme wat een pijn!

Nu, ik weet niet hoe het jullie gaat, maar ik heb veel over voor mijn opiaatjes :love: Eens in het ziekenhuis liggen is handig trouwens, om het voorschriftenblaadje wat losser te krijgen - en je wordt eens een midweekje lekker betutteld door hopelijk leuke verpleegstertjes :p hahaha

Ik overdrijf, maar de pancreas en alcohol-misbruik aanhalen is wel degelijk een manier om die gewenste producten los te krijgen, plus het eten van geen vlees etc om een lichte vorm van, ondertussen reeds zogezegd herstellende anemie aan te tonen,...

Probleem in Nederland is dat jullie niet mogen kiezen welk ziekenhuis jullie uitkiezen zeker, en dat er contact is tussen dokter en ziekenhuis, of ben ik mis? Dat is in België niet...

Soit, zie maar of je hier iets mee bent!

Enjoy! :)
Mananas
Belezen gebruiker

Berichtdoor jam op 21 dec 2016 18:45

Ik heb inderdaad best wat ervaring met kratom, vooral green malay, die vind ik zelf ook zeer aangenaam, daarnaast heb ik nu zelf een extract gemaakt van green malay en red thai kratom. Wat mij opviel is dat het ook actief leek te zijn als ik er een beetje van rookte (het heeft ook een hasjachtige structuur), maar omdat ik er ook een alsemextract bij gerookt had kan ik dit dus nog niet met zekerheid zeggen.
Ik koester niet de ambitie om valtran of zo voorgeschreven te krijgen, daar kan je eveneens verslaafd aan geraken, het verschil zal zijn dat je het dan op recept koopt of krijgt (kan je ook methadon of subuxone vragen).
tramadol vind ik niet echt aangenaam omdat het zo lang doorwerkt, al heb ik het slechts 1x geprobeerd.
Maar wat ik vooral interessant is, is dat je verschillende kruiden etc gebruikt in je recept.
Zo heb ik hier ook best wat mate de coca liggen, ik was van plan om alle zakjes een tijdje in rode wijn te laten trekken, en dit goed uit te wringen om zo'n vin mariani te maken.
Heb je daar toevallig ervaring mee? :)
En heeft de algerian blend een aangenaam effect, ik heb ooit het gelijkaardige product 2spicy gekocht, maar had toen enkel wanneer ik er thee van maakte een aangenaam effect, roken deed niet echt iets.

Ten slotte vind ik het opvallend hoe je heroïne nog steeds aanbidt :) .
Ik hoop dat je sterk genoeg in je schoenen staat om ook op een moment dat alles tegen zit en je gewoon even fuck you tegen heel de wereld wil zeggen ook nog steeds nee kan zeggen tegen het middel.
Het is immers op zo'n momenten dat ex-verslaafden ook terug hervallen.
jam
Belezen gebruiker

Berichtdoor Mananas op 29 dec 2016 08:07

Hey,

Aangenaam te horen dat er nog mensen bezig zijn met het samenstellen van zulke receptjes! :)

Ja, die Algerian Blend werkt goed bij mij wanneer ik het rook uit een puurpijp of een joint, maar ondertussen verkies ik het roken van klaargemaakte Yopo-zaden tezamen met de Algerian Blend.

Neen, over dat receptje dat je beschrijft met de Mate de Coca heb ik geen ervaring, maar dat komt omdat ik eigenlijk geen alcohol drink, zelden nog maar - ik heb ooit een zware alcohol-verslaving gehad en ik heb daardoor nu chronische pancreatitis...

Ja, wat je zegt, nagel op de kop, ik ben de afgelopen week hervallen met het snitsen van Skag... - idd omdat ik down and out ben door omstandigheden...

Heb jij ervaring met Skag?
Mananas
Belezen gebruiker

Berichtdoor jam op 30 dec 2016 19:49

Ik heb ontzettend veel ervaring met verslaafden (heb in een ontwenningsprogramma gewerkt).
Maar heb het zelf nooit gebruikt nee.
Hoe maak je de yopo-zaadjes klaar, rook je ze in een pijpje, en wat voor effect heeft het?
Ik maak idd verschillende receptjes, zo kan ik ondertussen ook met zekerheid zeggen dat mijn kratom-extract wel degelijk effectief is en een aangenaam effect veroorzaakt wanneer het in een joint gerookt wordt, ik heb het ook aan vrienden laten proberen en ze waren hier allen erg positief over :)
Ik heb ondertussen vin mariani gemaakt (rode wijn met mate de coca) maar heb deze nog niet getest.
jam
Belezen gebruiker

Keer terug naar Opiaten