Oxycodon

Voor je vragen over opiaten zoals heroïne, morfine en verwante stoffen.

Oxycodon

Berichtdoor Odin001 op 05 jan 2017 12:39

Hallo,
Mijn oma had heel veel doosjes Oxycodon 10ml over deze mocht ik me nemen.
Ik wil dit nu zelf proberen, heeft er iemand ervaring me, en waar moet ik op letten.
Ik wil niet te veel in een keer nemen en natuurlijk niet ziek worden.
Odin001
Newbie

Re: Oxycodon

Berichtdoor Psychedelibee op 05 jan 2017 14:33

Wat voor dosering is het? Met andere woorden, hoeveel mg/ml? Alleen het aantal ml zegt helemaal niks namelijk.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Odin001 op 06 jan 2017 21:50

er staat ook iets van 9,0 ml op
Odin001
Newbie

Berichtdoor Psychedelibee op 06 jan 2017 22:00

Er zou ook ergens milligram (mg) moeten staan. Doseringen gaan namelijk in milligram, het aantal milliliter zegt alleen maar iets over de hoeveelheid vloeistof waarin een bepaalde dosering is opgelost.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Tijdloos op 07 jan 2017 00:04

Zal wel 10 mg zijn, maar echt recreatief vind ik ze niet door de time release oxynorm is daar beter voor.
Anyway je kan 20mg proberen 2-3 uur wachten en kijken of je iets merkt. Het zal subtiel wezen kijk op nuchtere maag het eens aan.

Het blijven opiaten kijk uit voor afhankelijkheid!
Vind er zelf niet veel aan. Werkt perfect tegen pijn :)
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Odin001 op 07 jan 2017 12:36

Ik heb nog steeds niks genomen ik ben wel heel benieuwd.
hoe kan je het het beste innemen, gewoon inslikken ik heb ook gehoord dat je er op moet bijten wat is het beste en hoeveel kan je het beste nemen.

Heeft er iemand ervaring en hoe is het ?

en hoe verslagend is het, het is namelijke zo dat ik heel veel heb.
Odin001
Newbie

Berichtdoor Psychedelibee op 07 jan 2017 13:29

Weet je nou inmiddels al hoeveel mg erin zit? Klinkt misschien flauw, maar ik geef pas verdere tips als jij het aantal milligram weet, want alleen dan weet je wat voor dosering je naar binnen werkt en weet je hoe je het goed kunt gebruiken zonder meteen teveel te nemen en zwaar misselijk te worden, etc.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Odin001 op 07 jan 2017 13:48

10mg en er staat komt overeen met 9,0mg ?
Odin001
Newbie

Berichtdoor Fool op 07 jan 2017 14:54

Odin001 schreef:10mg en er staat komt overeen met 9,0mg ?

Waarschijnlijk staat er een duidelijkere zin dan dat.
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Psychedelibee op 07 jan 2017 14:57

Oh ok. Net als Tijdloos aangeeft zou ik beginnen met een dosering van 20mg, deze kun je oraal innemen. Na ongeveer anderhalf uur zou je wel een idee moeten hebben van de sterkte. Is het wat mild kun je na anderhalf uur nog eens 10mg bijnemen. Ik zou het daar wel bij laten de eerste keer, omdat je anders waarschijnlijk erg misselijk wordt namelijk. Een volgende keer kun je altijd nog een hogere dosering nemen als het wat mild bleek. Hier kun je meer informatie vinden over dosering, effecten, duur van effecten, etc.

Ik weet niet hoeveel je hebt, maar opiaten zijn wel echt behoorlijk verslavend. Het is niet zo dat je na 1 keer of enkele keren direct verslaafd bent, maar zeker met een flinke voorraad kan het snel gaan. Stel van te voren duidelijk regels over de frequentie van gebruik voor jezelf op. Dit is belangrijk, omdat je tijdens gebruik je grenzen kunnen vervagen en dan kun je je gebruik altijd tegen je regels aanhouden van voor dat je begon met gebruiken. Persoonlijk heb ik voor mezelf de regel opgesteld dat ik opiaten hooguit 1 keer per maand gebruik, op die manier is er geen sprake van gewennig of tolerantie en wordt het ook geen gewoonte. Ik gebruik opiaten overigens minder 1 keer per maand, omdat ik ze niet heel boeiend vind maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Gebruik verder ook niet om even je problemen te vergeten of iets dergelijks, dan ligt een verslaving ook op de loer. Je wordt van opiaten enorm apatisch, wat voor sommige mensen erg fijn is als ze hun problemen willen vergeten. In feite vergeet je je problemen niet, maar niks boeit je nog op dat moment, zowel de problemen als de leuke dingen doen er even niet meer toe. Je kunt je denk ik wel voorstellen dat om die reden gebruiken voor veel mensen tot een verslaving kan lijden, maar uiteindelijk heb je dan naast je huidige problemen een probleem erbij, namelijk je verslaving.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Exceptional Insight op 08 jan 2017 12:23

Jouw oma vindt het een goed idee om dit aan jou te geven? Wat heb je haar wijsgemaakt?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor hansje1963 op 08 jan 2017 13:00

Hallo.
Ik zou zeggen, BLIJF er af, en mocht je toch persee willen, begin met 5 of 10 mg, psychedelibee heeft de nadelen goed weergegeven, het is de moeite niet waard en voor je het weet is een verslaving in de hand gewerkt!
Opiaten zijn link en met name als je nooit heroine/methadon genomen hebt kan het anders uitpakken en kan je flink ziek worden, of je wordt haast gek van de jeuk, dus weet waar je aan begint, PAS OP!!
hansje1963
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor bodybuilder736 op 15 jan 2017 05:36

Did: xtc, 4fmp, thc, speed, Dex amphetamine, lsd, cocaïne , paddo's, ghb, ketamine, oxazepam, flunitrazepam, temazepam, diazepam, alcohol, oxycondon(opiaten)

Ik zal er niet mee beginnen. Als je het persee wilt. Dan zal ik met 5mg beginnen. Ik moest er eerst van overgeven, en daarna voelde ik me zo chill. Gast ik braakte alle voedsel uit mijn lichaam en nog steeds voelde ik me alsof god je een knuffel geeft en zegt dat alles goed komt. Daarnaast vind ik oxycondon een beetje een XTC gevoel hebben alleen geen space. Het euporische gevoel komt door extra serotonine in je hersenen van de opiaten.

Aantal maanden ( na ieder weekend gebruikt te hebben ) neem ik nu 40mg en voel ik amper wat. Oxycondon is voor sommige een heerlijk gevoel. Terwijl anderen het niks vinden.

Kijk uit met verslaving, van alle drugs vind ik oxycondon en ghb het meest gevaarlijk
1: je hebt geen kater, en kan nog functioneren ( zoals werken etc)
2: het is zeer verslavend.

Handig om te weten.
Combo's.
Xtc daarna ghb kan
Xtc en blowen zal ik niet doen
Speed en ghb heerlijk. Maar overdosering is een aandachtspunt
Benzos kan met alles: behalve ghb. Dit is levensgevaarlijk
bodybuilder736
Newbie

Keer terug naar Opiaten