Cocaïne zweten

Hier kun je terecht voor al je vragen, ervaringen en andere zaken omtrent Cocaïne. Dit is ook de juiste plaats voor bewerkte vormen van Cocaïne, zoals Crack.

Cocaïne zweten

Berichtdoor Amsterdamned4 op 16 dec 2016 18:52

Goeieavond!

Ik heb zo'n 2,5 jaar geleden voor het laatst cocaïne gebruikt en omdat ik toen aardig dronken was kan ik me daar weinig van herrineren. Uiteraard op dat moment wel en de dagen erna ook maar omdat ik nooit meer echt drang had om het te gebruiken en het ook niet meer heb gedaan ben ik vergeten hoe dat was.

Nu heb ik overal op het internet wel weer gelezen wat het met je doet, en wat de voor en nadelen zijn, maar wat ik nergens echt duidelijk kan vinden is hoe sterk het je aanzet om te zweten!

Ik ga morgen naar een leuk techno feestje, op zulke feesten is het altijd bloedheet en ik zweet helaas sneller dan een ander persoon. Onder m'n oksels amper, maar als het echt goed te keer gaat dan gutst het m'n voorhoofd en nek uit. Maar, dit is alleen als ik 4fmp/xtc gebruik. Nou heb ik cocaïne nog nooit op een feest gebruikt en aangezien het energie verhogend + euforisch is wil ik het morgen is proberen. Dus mijn vraag is; zet cocaïne je in de meeste gevallen aan tot zweten? De een zweet meer dan de ander, en met xtc/4fmp zweet ik altijd wel. Mocht dit het geval zijn, dan ga ik lekker aan de alcohol zoals ik de laatste 2 feesten ook heb gedaan!

Overigens neem ik geen 4fmp meer op feesten omdat het elke keren heel afwisselend is. De ene keer zweet ik niet heel veel en space ik de hele nacht heerlijk. En het feestje erna zweet ik me een ongeluk, voel ik me automatisch ongemakkelijk en heb ik soms ook niet echt helemaal de controle over mezelf.

Bedankt alvast!!
Amsterdamned4
Newbie

Re: Cocaïne zweten

Berichtdoor Exceptional Insight op 16 dec 2016 19:25

Ik zweet van vrijwel alle drugs wel. Nou en?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor Psychedelibee op 16 dec 2016 23:57

Van coke ga ik ook wel zweten, maar niet zo erg als van 4-FA of MDMA.

Ik weet natuurlik niet hoe erg het zweten bij jou is, maar ik kan me er nooit zo druk over maken.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Dunnetjess33 op 17 dec 2016 09:01

Ik heb maar een paar keer coke gebruikt, niet in grote hoeveelheid. Ik zweette er niet van. Nou heb ik ook niet als een gek staan stampen op een feest maar wel gedanst en door de stad gelopen.
Van xtc zweet ik wel altijd flink. En ook al zweet je, dat geeft toch niet? Als ik met vrienden aan de xtc op een festival zit hebben we allemaal plekken onder de oksels en ruiken we niet naar roosjes aan t einde.
Don't get mad, get even!
Dunnetjess33
Bewuste gebruiker

Berichtdoor jrm93 op 07 jan 2017 16:03

Wat is 4-FA? Hier heb ik nog nooit van gehoord een nieuwe designer drug?
jrm93
Newbie

Berichtdoor Psychedelibee op 07 jan 2017 16:34

jrm93 schreef:Wat is 4-FA? Hier heb ik nog nooit van gehoord een nieuwe designer drug?

Misschien dat je hier wat aan hebt?
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor jrm93 op 07 jan 2017 16:47

Psychedelibee schreef:
jrm93 schreef:Wat is 4-FA? Hier heb ik nog nooit van gehoord een nieuwe designer drug?

Misschien dat je hier wat aan hebt?

Ik Ken alleen yahoo, maar daar hebben ze niet zo iets. Kunt u mij misschien google uitleggen? :p

- maar inderdaad, had zelf natuurlijk ook kunnen zoeken.
jrm93
Newbie

Berichtdoor Joopiejo op 07 jan 2017 22:09

:lol:
OT: Laag doseren helpt ook tegen zweten, hoge dosissen zorgt voor zweten, ongemakkelijk voelen, nerveuzig, etc.
Het is maar een levensfase.
Joopiejo
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Cocaine