gesnapt met coke op feest

Hier kun je terecht voor al je vragen, ervaringen en andere zaken omtrent Cocaïne. Dit is ook de juiste plaats voor bewerkte vormen van Cocaïne, zoals Crack.

gesnapt met coke op feest

Berichtdoor mokokoko op 26 jun 2011 21:16

heey allemaal :D

Gister was er een feest en had sos bij. Ik heb het naar binnen kunnen brengen, maar op een gegeven moment(later op de dag) komt iemand van marechaussee naar me toe en zij dat ze me verdacht dat ik drugs bij had.. Ik heb moeten toegeven, want ze stonden op het punt om me te fouilleren. Ze hebben mijn gegevens genoteerd en hebben het in beslag genomen. Ik heb er nog bijgezegd dat het voor eigen gebruik is. Wat kan ik nu verwachten?(boete, taakstraf etc...)
het gaat om 1 gram (was op moment van inbeslagname wel minder.. had al wat gebruikt)
ik had nog wel het geluk dat ik op het feest mocht blijven. Wel jammer dat ik ben gesnapt, want dit zou laatste keer zijn dat ik op feest zou gaan gebruiken
mokokoko
Newbie

Re: gesnapt met coke op feest

Berichtdoor mandragora op 27 jun 2011 01:10

Als je niet weet wat je moet verwachten dan zal je wss geen sanctie krijgen, anders hadde ze dat wel gezeg.
Waarom heb je ter plekke dan niet gevraagd of er gevolgen zijn?
*Live the life you love and love the life you live*
mandragora
Badass junkie

Berichtdoor BlazingJD op 27 jun 2011 20:27

Volgens mij bewaren ze je naam en adresgegevens en als ze zien dat het vaker voorkomt kunnen ze je weigeren bij bepaalde feesten.
Slapen doe ik wel als ik dood ben
BlazingJD
Newbie

Berichtdoor Leipsdale op 07 jul 2011 15:15

ik heb gehoord van een vriend. die was bij masters of hardcore gesnapt met 2 xtc pillen deze kreeg een boete maar dit werd hem wel terplekken verteld. dus misschien heb je geluk en zien ze het deze keer door de vingers.

als je nog iets te horen krijgt erover zou je dit dan misschien kunnen vertellen? ik ben namelijk wel benieuwd of je nog een boete krijgt en hoe hoog deze dan is.

:D
drugs causes paranoia, psychoses and total loss of willing to live by them who didn't ever do drugs
Leipsdale
Newbie

Berichtdoor Morningweedzor op 07 jul 2011 18:14

Wat ik me dan afvraag als je gesnapt wordt. En je krijgt dus een boete... Is het dan een boete betalen en alles is kwijt gescholden? Of wordt je in het systeem gezet netzoals bij 30km/u te hard rijden etc?

+Hoe kan je in godesnaam gesnapt worden met 2 xtc pillen op masters XD!!!
Waar een wil is, is een weg ;)
Morningweedzor
Belezen gebruiker

Berichtdoor Leipsdale op 07 jul 2011 18:43

ja die mongool die had ze gewoon in ze broekzak gehouden dus het was niet echt moeilijk voor ze om die te vinden. en het is volgens mij hetzelfde als een gewone boete. als je betaald ben je ervan af. teminste met de politie. de organisatoren van masters slaan wel je gegevens op en bij herhaling wordt je zegmaar op de zwarte lijst gezet. (vraag me wel altijd af hoe ze dat blijven controleren ze kunnen moeilijk bij iedereen kijken of zijn naam toevallig op de zwarte lijst staat )

:D
drugs causes paranoia, psychoses and total loss of willing to live by them who didn't ever do drugs
Leipsdale
Newbie

Berichtdoor Morningweedzor op 07 jul 2011 18:56

:lol: Geweldig. Ik had al zo'n gevoel dat die het vergeten was haha!

Wel zuur ;)
Waar een wil is, is een weg ;)
Morningweedzor
Belezen gebruiker

Keer terug naar Cocaine