Welke vrouw wil een keer met mij crack proberen?

Hier kun je terecht voor al je vragen, ervaringen en andere zaken omtrent Cocaïne. Dit is ook de juiste plaats voor bewerkte vormen van Cocaïne, zoals Crack.

Re: Welke vrouw wil een keer met mij crack proberen?

Berichtdoor KingBlow op 15 nov 2016 03:32

Crack echt nu 1 van de soorten drugs die ik nooit zou aanraken.
Wil hier niet mensen de les spellen ieder doet wat hij wilt! Maar heb bij een familie lid gezien hoe snel het je gezondheid afbreekt uiteindelijk is hij geëndigd met een hartklep die niet normaal funcioneert en longcapaciteit met 40% verminderd! Wat je altijd moet beseffen is dat Crack net een bijtende chemische stof is in je longen. Hij is 24 en al long en hart problemen door dat spul dus denk goed na! Beter de gewone Cola gebruiken! (Ook niet gezond maar wel gezonder)
KingBlow
Newbie

Berichtdoor SkittlesAndMe op 15 nov 2016 18:43

en despite all, hoop ik zo dat Ronron hier nog iemand gaat vinden om een pijpje mee te roken! Tijd voor een crack tripreport met een onbekend persoon!
Een feestje op een spiegel!
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Samenswingen op 14 dec 2016 03:00

Leipe shit ouwe! Laatst ook al zo'n verzoek op mijn site voor een erotische cardeal. Ongelofelijk, nog geen junk? Wij geven gratis cursussen hoor?
Samenswingen
Newbie

Berichtdoor simonsnel op 14 dec 2016 22:01

Samenswingen schreef:Leipe shit ouwe! Laatst ook al zo'n verzoek op mijn site voor een erotische cardeal. Ongelofelijk, nog geen junk? Wij geven gratis cursussen hoor?

Kan je daar wat meer over vertellen? Het lijkt mij een goed verhaal.
simonsnel
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor SkittlesAndMe op 15 dec 2016 17:15

het lijkt mij spam voor z'n website. Moderators waarom wordt hier niks aan gedaan?
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Psychedelibee op 16 dec 2016 00:29

SmartieAndMe schreef:het lijkt mij spam voor z'n website. Moderators waarom wordt hier niks aan gedaan?

Ik heb hem al een ban gegeven hoor adhv je melding...
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor SkittlesAndMe op 16 dec 2016 16:09

ah oke, ik bedoelde meer dat het berichtje misschien weg moest :P
Goed werk Bee!
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Psychedelibee op 16 dec 2016 19:06

SmartieAndMe schreef:ah oke, ik bedoelde meer dat het berichtje misschien weg moest :P
Goed werk Bee!

Ja kan, maar daar was ik te lui voor op dat moment en heel storend vond ik het bericht nou ook weer niet.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Sally Tessio op 16 feb 2017 14:31

Kan me het begin van het trip report al helemaal voorstellen: "Ik zie mijn crack date breed lachend aan komen lopen op het CS in Utrecht. Ze ziet er verwoest uit en heeft nog maar en paar rottende tanden in haar mond. Haar lippen zijn zo droog als de Sahara en er zitten meer scheuren in dan in het huwelijk van Donald en Melania. Terwijl ik haar innig omhels en mijn hand in de klitten in haar haar blijft steken, stel ik voor om nog even wat boodschapjes te doen. We kopen vaseline en een condoom bij de drogist en een blinddoek voor mij bij Christine Le Duc."

Heb je je crack prinses inmiddels al gevonden, OP? Update please.
Sally Tessio
Belezen gebruiker

Berichtdoor Albedo op 16 feb 2017 16:31

http://www.bluelight.org/vb/threads/32157-How-do-you-ask-a-girl-to-do-coke

Wel is dit een wat ouder topic en in de US, maar het schijnt dat de meeste vrouwen daar in het uitgaansleven wel 'iets' over hadden voor goede coke. Grappig dat ze erbij zeiden dat je moest zorgen dat je 'voldaan' bent voordat de coke op is, want dan zijn de dames meteen vertrokken.

Hoe het hier is in NL zou ik niet weten, maar ik las dat het iets universeels is.
Albedo
Belezen gebruiker

Berichtdoor simonsnel op 16 feb 2017 17:34

Albedo schreef:http://www.bluelight.org/vb/threads/32157-How-do-you-ask-a-girl-to-do-coke

Wel is dit een wat ouder topic en in de US, maar het schijnt dat de meeste vrouwen daar in het uitgaansleven wel 'iets' over hadden voor goede coke. Grappig dat ze erbij zeiden dat je moest zorgen dat je 'voldaan' bent voordat de coke op is, want dan zijn de dames meteen vertrokken.

Hoe het hier is in NL zou ik niet weten, maar ik las dat het iets universeels is.

Ik lok regelmatig vrouwen mee naar huis met de beloften van een paar lijnen goede coke. Het Klopt inderdaad wat je allemaal zegt.
simonsnel
Experimenterende gebruiker

Vorige

Keer terug naar Cocaine