Eerste keer cocaine (Tips, do's en donts)

Hier kun je terecht voor al je vragen, ervaringen en andere zaken omtrent Cocaïne. Dit is ook de juiste plaats voor bewerkte vormen van Cocaïne, zoals Crack.

Eerste keer cocaine (Tips, do's en donts)

Berichtdoor Xtsee op 05 okt 2016 18:32

Hi!

Ik ben benieuwd hoe jullie de eerste keer cocaine ervaren hebben;

Hoe voelde jij je?
Hoelang duurde je ervaring?

Wat was het leukste wat je hebt meegemaakt tijdens het gebruik?

En wat was minder?
Hoe voelde jij je de dag(en) erna?

En dan het belangrijkste; was het je geld, tijd en beleving waard?

... Tips, do's en donts zijn ook welkom...

Alvast bedankt!
P.s. Door nieuwschierigheid ga ik cocaine een keer proberen. Vandaar deze vragen.
Als je mij niet ziet dansen, loop ik waarschijnlijk rondjes
Xtsee
Newbie

Re: Eerste keer cocaine (Tips, do's en donts)

Berichtdoor MeejheM op 06 okt 2016 19:59

Mijn ervaring met coke zal ongetwijfeld met jou eerste keer overeenkomen. probeer het gewoon, dan kun je meepraten.

de ervaring uitleggen aan iemand die het nooit gedaan heeft is erg moeilijk.

Persoonlijk vind ik het het geld niet waard, maar er zijn genoeg mensen die dat wel vinden.

1x proberen, en je weet zelf aan welke kant je staat.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor losbanditas op 06 okt 2016 22:34

Ik zou het zelf (achteraf) niet doen, eerste (paar) keer was bij mij niet geweldig. En zonder alcohol vindt ik het nog steeds niet speciaal. Om dan te zeggen dat je het met alcohol moet gaan combineren gaat me ook weer te ver.

Maar als je nieuwsgierig bent, probeer t een keer zou ik zeggen. Aan een halve heb je genoeg, zijn avonden dat je dat bedrag aan pils uitgeeft dus als het tegenvalt is er geen man over boord.
"I had done either too much coke or too little, a constant problem in my life" James Crumley
losbanditas
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Dunnetjess33 op 07 okt 2016 07:58

Mijn eerste keer heb ik niet veel van gevoeld. Te kleine snuifjes genomen en de kwaliteit coke was ook geen topper. De tweede keer was wel leuk! Ik voelde me echt meer zelfverzekerd, cooler 8) , en wist steeds het juiste te zeggen. Daarna heb ik nog een x of 2 coke gesnoven, in kleine hoeveelheden omdat ik bietste/kreeg en niet zelf had.
Ik vond het leuk en interessant maar zeker niet mijn favo drug. Ik zie het meer als handig omdat je dingen langer volhoud, je humeur en gemoedstoestand lekker is. Maar ik taal er totaal niet naar nu. Je voelt je niet echt wappie of echt onder invloed. Meer wat energieker en meer zelfvertrouwen. Ik vind het een grappige drug en handig maar als ik nooit meer coke zou mogen nemen is het ook goed. Het gekke met dit spul is dat als het voorhanden is, ik soms wel mee pak terwijl ik er niet om sta te springen. Het is rete duur voor 30 minuten lol.. Plus dat ik (velen hebben dat) na gebruik 2 dagen lang een snotneus en niesbuien heb door een geïrriteerde neus.
Gewoon eens proberen en kijken wat je zelf vind. Hou het mak en snuif niet gelijk een hele gram weg. Zonde en niet nodig. Ik heb op 1 dag een keer een halve gram weg gesnoven en dat was zat. Eten kun je prima met coke op (althans ik, maar ik hoor wel anders) , slapen is wel lastig. Beter snuif je de laatste uurtjes voor je gaat slapen niet meer. Succes en veel plezier!

Oja en een kater had ik niet van coke. Wel extra moe de dag er na maar dat komt omdat je door de coke veel langer door gaat en jezelf (over)vermoeid.
Don't get mad, get even!
Dunnetjess33
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Xtsee op 08 okt 2016 16:55

Thnxx voor de reacties!
Als je mij niet ziet dansen, loop ik waarschijnlijk rondjes
Xtsee
Newbie

Berichtdoor Yaizer op 12 okt 2016 21:03

MeejheM schreef: 1x proberen, en je weet zelf aan welke kant je staat.

Dit is de perfecte bewoording. Het is totaal niet mijn drugs maar heb het toch een heel heel klein beetje kunnen waarderen als ik met vrienden ben.

OT:

Mijn eerste keer coke...pfoe dat was ook mijn eerste keer hard drugs. Ik was hem echt echt aan het schijten. Ophalen bij de dealer...eindelijk in je handen. We waren op een huisfeest.

We deden eerst mini-mini-mini sleutelpuntjes (speldenknop). Eentje per persoon en een half uur wachten. Zoals verwacht we voelden er niks van. Vriend van mij zei: oke leg maar een lijntje neer.

Een gemiddeld lijntje neergelegd. Hij had hem weg gesnoven en keek 30 seconden in de spiegel, we waren in de badkamer overigens en hij zei; "Oke dit is het gevoel!". Ik nam het lijntje, helft in één neusgat de andere helft in de andere. Ik voelde het gevoel op komen. Een lekkere rush. Je voelt je goed.

Ik ben al een zelfverzekerd persoon en mijn vriend ook. Ik zie coke altijd als "mensen die onzeker krijgen zelfvetrouwen en zelfverzekerde mensen...tja die worden echt een arrogante klootzak".

Dat waren we ook wel een beetje, we bleven maar drinken drinken drinken. Het was in een mooi huis met leuke mensen dus we waren aan het babbelen als vrouwen.

Achteraf toch best leuk, je krijgt alleen echt een vies innerlijk.

(en het is niet heel intens)
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Hardgaan4.0 op 28 okt 2016 20:37

Mijn eerste ervaring was niet heel indrukwekkend, maar viel niet erg tegen.
De keren erna waren intenser. Met alcohol (2 keer gedaan) waren fantastisch. Ging aardig hard lol.

Begon coke te gebruiken om de nachten door te halen voor mijn studie (rechten).
Heeft wel aardig geholpen lol, sinds ik dit wel eens doe voor mijn tentamen weken zijn mijn cijfers aardig toegenomen lol.
Only your mind is your limit

Coke & speed
Hardgaan4.0
Newbie

Berichtdoor Mananas op 17 dec 2016 06:59

Ik heb blijkbaar het geluk gehad dat ik altijd Crack (wat veel beter is voor je longen dan base) van de bovenste plank heb gehad blijkbaar.

Het is ondertussen enkele jaartjes geleden, ik ben al een hele tijd clean, maar in die tijd heb ik met vrienden wel eens uitgewisseld van verschillende verkopers, en ze vielen gelijk achterover van de goede kwaliteit van mijn spul, en ik baalde van de kwaliteit van hun spul, dus dat heb ik vaker te horen gekregen.

Maar goed, ik was van de eerste keer verkocht, onmiddellijk een hele gram op 45 minuutjes of zo opgedampt met een glazen pijpje.

Begonnen met een dosis van 50+ mg. geloof ik, en wauwie: de euforie van Sosa maal zoveel dat ik het niet ga uittellen!!! Van hier tot aan de maan en terug. Plus wat ben je lekker stoned in je kop man! Heerlijk! :love:

Wel geen aanrader om te doen, heel verslavend!
DONE: DMT,Ayahuasca,Mescaline,Salvia Div60x,Ketamine,Magic Mushrooms/Truffels,LSD,2cb,XTC,Speed,Cocaïne,Crack,Heroïne,PCP,Wiet,Hasj,Hasj-olie,MDMA-kristallen,Iboga,Alcohol,Benzo's,Barbituraten,LSA,Kiev,Poppers,Lachgas,GHB.
STILL TO DO: Just more!
Mananas
Belezen gebruiker

Berichtdoor ZERO- op 17 dec 2016 11:27

Haha mijn eerste keer coke was mijn neus-ontmaagding officieel (speed slikte ik tot dan toe altijd) en ik had alles eigenlijk goed uitgepland, want ik wilde het al een jaar of twee proberen voordat het daadwerkelijk gebeurde. Wilde het wel met iemand doen die het al eens had gedaan dus dat werd uiteindelijk de vriend van mijn beste vriendin. Die voelde zich vereerd natuurlijk. En nog twee vriendinnen gingen mee, we gingen dus gewoon chillen bij hen thuis. Doodzenuwachtig was ik weer zoals altijd. Eerste lijntje merkte ik niet bar veel van, tweede wel wat meer, voornamelijk een wakker gevoel. Paar lijntjes verder voelde ik me vooral gewoon chill en gezellig en leuk en blij en we waren met zijn vijven door de kamer aan het dansen en vooral heel heel veel aan het praten en oh wat was het gezellig en ga zo maar door. :P

Ik vond het wel heel leuk maar tegelijkertijd niet zo bijzonder. Ik werd gewoon wakker en blij en dat is enerzijds niet een heel speciaal gevoel zoals xtc anderzijds daarom juist wel chill want het is subtiel. Het is wel heeeeel fijn dat het maar zo kort werkt want dan kun je het ook nemen op een avond en daarna gewoon slapen, maar het is ook een nadeel want je gaat telkens door. En het is fokking duur. Maar het snuiven vond ik wel goed te doen eigenlijk, behalve dat het goor was in mijn keel. De dagen erna nergens last van. Heb het nu drie keer gedaan in één jaar tijd en op zich vind ik dat wel een prima aantal.
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor Jixx op 17 dec 2016 14:39

Only dont´s :mrgreen:

Dat is natuurlijk afhankelijk hoe sterk de coke is waar je mee begint.

Mijn ervaring erin is dat het meer een geestelijke ervaring is. Soort van belletjes die je hoort ringelen zodra het de neus ingaat en dan denk je: goh ik heb toch nog een witte kerst.

Daar was het mee begonnen, daarna moet je er toch wel erg voorzichtig mee zijn dat je wil sterker is om er zoveel mogelijk vanaf te blijven, anders wek je mogelijk zeer snel een verslaving in de hand.

Zelfs nadat ik jaren gestopt ben ermee komt de drang erna nog wel eens stiekem naar boven. Maar in vlagen, en verdwijnt weer snel. Hoe langer je het uitstelt des te minder de drang ernaar natuurlijk wordt. Dus wees voorzichtig met cocaine.

Verders zou ik niet weten wat de go´s en don´t go´s zijn? Niet combineren met andere drugssoorten is denk wijs advies? Behalve wat alcohol uiteraard, dat gaat in mijn ervaring redelijk samen.
Lies and illusions in mine theory, philosophy , or reality? Thinking a lot about sanctimony gives me a brainoveractivity, and then I start to realise spiritualy is just the key. Don´t forgot number 7. Jixx
Jixx
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Cocaine