Snuif probleem

Hier kun je terecht voor al je vragen, ervaringen en andere zaken omtrent Cocaïne. Dit is ook de juiste plaats voor bewerkte vormen van Cocaïne, zoals Crack.

Snuif probleem

Berichtdoor Yaizer op 05 nov 2016 19:08

Hee df'ers,

Ik had een vraagje. Ik gebruik dus heel sporadisch coke.

-grappig, dit schrijf ik pas na dat ik heb gezegd "ik gebruik dus heel sporadisch coke". Ik heb dit dus gezegd om niet als een drughead over te komen en kwam hier dus later achter..maar wie boeit het? (ik gebruik het dus wel sporadisch om...toch niet als een drughead over te komen :wink: )

Maar ik hak met m'n pas als een gek door die coke, echt een volle vijf minuten. Ik krijg het ten eerste gewoon weg niet fijn genoeg. Het zijn echt vlokjes die ik klein moet maken.

Maar als ik de lijntjes dus weg snuif op een avond en ik word de volgende dag wakker en ik haal (sorry erg onsmakkelijk) mijn vinger door mijn neus haal ik gewoon verschrikkelijk, maar dan ook echt verschikkelijk veel coke uit mijn neus. Net alsof de helft gewoon niet is opgenomen.

Dit heb ik overigens ook met pep.

Waar kan dit aan liggen?
(ik dacht aan slecht fijngemalen of veel neushaar ofzo? :lol: )
Yaizer
Bewuste gebruiker

Re: Snuif probleem

Berichtdoor Tekzor668 op 06 nov 2016 00:58

Neus spoelen na een lijntje... Bedoel je effectief witte brokken in je neus of geelachtig slijm afkomstig door cokeresten?
The world would be a nice place if everybody took a chill pill,
would get even better if some of them choked on it :-P
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor Exceptional Insight op 06 nov 2016 14:37

Wat niet opgenomen wordt, is geen coke. Weet je waarmee het versneden is?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor Yaizer op 06 nov 2016 17:32

Het zijn echt van die witte brokjes (die ik dan perongeluk vergeten ben fijn te malen).
Gisteravond met zo'n mesje gedaan en dit ging eigenlijk een stuk stuk beter. Heb het wel moeten fijn malen als een gek.

Ik ga dus voortaan het gewoon heel erg fijn malen.

@Exceptional Insight
Nee weet niet waar mee het is versneden. Ik ga het binnenkort testen denk ik ben toch wel benieuwd.
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Exceptional Insight op 06 nov 2016 18:28

Yaizer schreef:Het zijn echt van die witte brokjes (die ik dan perongeluk vergeten ben fijn te malen).
Gisteravond met zo'n mesje gedaan en dit ging eigenlijk een stuk stuk beter. Heb het wel moeten fijn malen als een gek.

Ik ga dus voortaan het gewoon heel erg fijn malen.

Je kunt ook je pasje erop leggen en drukken. Dat werkt meestal ook wel.

Yaizer schreef:@Exceptional Insight
Nee weet niet waar mee het is versneden. Ik ga het binnenkort testen denk ik ben toch wel benieuwd.

Je zegt dat je het met speed ook hebt. Koop je die van dezelfde dealer?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor Yaizer op 06 nov 2016 20:07

Nee die koop ik niet bij dezelfde dealer. Het probleem met speed is dat ik het zelf niet kan fijnmalen met een pasje of iets dergelijks maar sleutelpuntjes pak. Dus soms zijn het echt kleine brokjes wat er in gaat.

Ik hoop dat het probleem in het fijnmalen zit, slechte versnijdingsmiddel zou ik erg vervelend vinden.
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 07 nov 2016 13:35

Coke kun je prima fijn maken door het eerst plat te drukken en dan nog heel even hakken daarna, scheelt je weer 5 minuten hak werk. Voor speed geldt wanneer je het niet goed fijn kan krijgen dat er nog vettige restanten uit de productie in zitten, dit kun je met wassen oplossen. Na het wassen van speed zou het goed fijn moeten zijn.

Verder gewoon elke keer je neus even wassen met een zoutoplossing tussen de snuif beurten door. Zo blijft je neus goed schoon waardoor het beter opgenomen wordt en heb je achteraf veel minder neus klachten.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Karel_Noten op 08 nov 2016 21:30

Ik herken het wel. Heb het zelf ook wel eens, dat het keiharde kleine korreltjes zijn die je met de zijkant van een bankpasje niet kapot krijgt. Ze schieten gewoon weg. Een pas plat erop leggen en drukken lukt volgens mij in zo'n geval ook niet. Heb dit meestal als ik een duurdere variant haal, die dan zogenaamd zuiverder is / minder versneden. Dan merk ik wel dat het wat hardere brokjes zijn.
Karel_Noten
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Yaizer op 10 nov 2016 16:44

Karel_Noten schreef:Ik herken het wel. Heb het zelf ook wel eens, dat het keiharde kleine korreltjes zijn die je met de zijkant van een bankpasje niet kapot krijgt. Ze schieten gewoon weg. Een pas plat erop leggen en drukken lukt volgens mij in zo'n geval ook niet. Heb dit meestal als ik een duurdere variant haal, die dan zogenaamd zuiverder is / minder versneden. Dan merk ik wel dat het wat hardere brokjes zijn.

Ja precies dit eigenlijk. Ik krijg het gewoon niet kapot. Of de kwaliteit beter is hoop ik maar! De dealer beweert dat hij het niet versnijdt omdat hij zijn winst probeerd te maken met maar 0.7 gr / 0.8 gr te geven. Doe daar dan ook niet moeilijk over omdat mijn coke gebruik redelijk sporadisch is.

Als hij het dan ook nog versnijdt wat meestal wel gebeurd (ik hoop dus niet met hem, ik ken hem wel redelijk) zou ik dat wel vervelend vinden. Misschien toch maar binnenkort even testen? Dealers proberen immers overal winst op te maken. Hij weet wel dat hij een klant hier door kan verliezen voor coke maar ik verwacht ook niet al te hoge percentages in nederland.
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 12 nov 2016 08:34

Als het wel versneden blijkt te zijn wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat je dealer dat gedaan heeft, misschien krijgt hij het wel zo.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Tekzor668 op 12 nov 2016 19:22

Het is algemeen geweten dat coke die europa binnen komt versneden is tot een bepaald procent. Iedereen zegt altijd "topspul recht van de blok" maar meestal is die blok al versneden voordat hij tot blok geperst word.
The world would be a nice place if everybody took a chill pill,
would get even better if some of them choked on it :-P
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor trailblazer888 op 14 nov 2016 00:51

Gele brokken betekent veelal versneden met teveel supermix. De overtollig aanwezige cafeïne daarin lost met neusslijm op tot een gele substantie.
Drokz are nice if U use em wise!
trailblazer888
Newbie

Berichtdoor Yaizer op 14 nov 2016 14:49

Nee ik bedoel er mee dat ik hoop dat de dealer zelf het niet heeft versneden.

Hij zegt ook dat het 100% versneden is door de mensen boven hem maar hij beweerd het zelf dan niet gedaan te hebben. Hij gaf ook aan dat elke coke in Nederland versneden is en tegenwoordig ook versneden het land binnen komen.

Nog steeds moet ik zijn coke tesen, verwacht geen goede coke maar hoop wel op een normale percentage.

Wat voor percentage is normaal of moet ik tevreden zijn?
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor trailblazer888 op 15 nov 2016 03:55

Ik denk dat je met 60% blij moet zijn tegenwoordig als je het "ergens" koopt. Tuurlijk versnijdt een dealer het.. Het komt binnen tussen 80-90% dacht ik. Dan vaak semi-half versneden.. Dan weer door nd volgende etc.. Do the mathematics yourself...
Drokz are nice if U use em wise!
trailblazer888
Newbie

Berichtdoor Yaizer op 18 nov 2016 19:24

Ik koop het gelukkig niet "ergens" en wel bij een redelijk bekend iemand / dealer waar ik al een tijdje kom.

Eerst volgende keer als ik bij hem coke koop even testen maar koop tegenwoordig ook weer van iemand anders :D (als ik sporadisch coke haal...)
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Jixx op 24 nov 2016 11:32

Als ik dit lees dan heb ik dus ook wel eens troep in mijn neus gestopt. Helaas valt testen hier meer tegen dan daar in Amsterdam bij Jellinek. Niet dat het geheel onmogelijk is hoor, maar daarvoor moeten we hier maar zien welk Kentron kliniek het dichtste in de buurt ligt met een lab?

En ja, als je dan sporadisch een avondje snuift, dan ga je niet al die moeite doen zeg maar?

Maar goed, ik ben er dan ook nooit vanuit gegaan dan ik pure coke heb gehad. En waarmee het allemaal versneden is geweest ?

Soma zegt ´whole plant therapy´ als je een extractie van iets gaat maken ontbreken er ook andere stoffen die bij de plant horen. Hij zegt dan ook totaal geen voorstander te zijn van het volledig onderscheiden tussen thc en cbd bij cannabis. In hoeverre hij hier eerlijk over is, weet ik niet?

Misschien beschermt hij stiekem de war on drugs vanuit Amerika?
Lies and illusions in mine theory, philosophy , or reality? Thinking a lot about sanctimony gives me a brainoveractivity, and then I start to realise spiritualy is just the key. Don´t forgot number 7. Jixx
Jixx
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Jixx op 24 nov 2016 19:53

Misschien een idee om het laten testen van stoffen ´maakt niet uit wat ´ als lokale apotheek aan te gaan bieden? Daarmee maken ze voor veel meer mensen toegankelijk die eens wat willen proberen. En daarmee lijkt mij dan het risico op ongewenste neven effecten te beperken, en weet je wat je precies in handen hebt. Desnoods kunnen ze hiermee zelfs levens redden in feite?

Voorkomen is altijd beter dan genezen?

Maar we leven vooral ook in een tijd waarin de een zijn dood, de ander zijn brood is.

Heb dan soms ook meer het idee dat je ze liever langer ziek houden, dan willen genezen. Laat staan voorkomen? Dan valt er een complete inkomstenbron weg, maar goed. I rest my case! :rolleyes:
Lies and illusions in mine theory, philosophy , or reality? Thinking a lot about sanctimony gives me a brainoveractivity, and then I start to realise spiritualy is just the key. Don´t forgot number 7. Jixx
Jixx
Bewuste gebruiker

Berichtdoor MeejheM op 25 nov 2016 08:06

Jixx schreef:Misschien een idee om het laten testen van stoffen ´maakt niet uit wat ´ als lokale apotheek aan te gaan bieden? Daarmee maken ze voor veel meer mensen toegankelijk die eens wat willen proberen. En daarmee lijkt mij dan het risico op ongewenste neven effecten te beperken, en weet je wat je precies in handen hebt. Desnoods kunnen ze hiermee zelfs levens redden in feite? [...]

Dat doen dus de GGD en verslavingszorg-instanties al bijna in elke grote stad. Of je drugs in moet mengen bij de apothekers klinkt niet zo logisch/op zn plaats.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor pietjep op 27 nov 2016 13:35

Goeie coke is nooit hard. Wat je kunt doen is een leeg bord 3 minuten in de magnetron doen om hem goed op te warmen. Haal het bord uit de magnetron en gooi de coke er op en maak hak het nu fijn, als het goed is krijg je het nu wel goed poederig. als je coke weer hard word heb je geen goede kwaliteit, blijft het zacht maar wel poederig na het verwamen heb je goede kwaliteit.
succes
pietjep
Newbie

Berichtdoor Jixx op 27 nov 2016 14:08

Goed om te horen dat dit al wel vaker gebeurd.

Helaas in dorpen heb je vaak geen mogelijkheden op dit gebied. (nog niet)

Ja, of het goed is om drugs af te leveren bij een apotheek? Daar komt een hoop in eerste instantie toch ook vandaan? :P

In die zin uiteraard dat een hoop van wat op de dag van vandaag onder illegale drugs valt was in eerste instantie ontwikkeld voor medische doeleinden, maar een flop vanwege de vele risico´s.
Jixx
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Cocaine