Coke + benzo + alcohol

Hier kun je terecht voor al je vragen, ervaringen en andere zaken omtrent Cocaïne. Dit is ook de juiste plaats voor bewerkte vormen van Cocaïne, zoals Crack.

Coke + benzo + alcohol

Berichtdoor Baklava op 31 dec 2016 20:54

Hey iedereen!

Eerst een vooral een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Ik had een vraagje waar ik hopelijk nog snel wat antwoorden op kan krijgen.

Aangezien het vandaag nieuwjaar is, is een vriend van me van plan om er vandaag stevig in te vliegen en zeg maar goed hard te gaan.
Mijn vriend is van plan om vanavond flink wat coke te doen en redelijk wat te drinken. Mijn vriend heeft hier wel wat ervaring mee en vind het een zeer aangename combinatie.
Hij is van plan om vanavond alle remmen los te gooien en dus flink wat te snuiven, maar wanneer hij echt veel snuift kan hij zich wel eens zeer opgejaagd gaan voelen, wat hij een minder leuk effect vindt.
Nu heeft mijn vriend toevallig ook Alprazolam 2mg tabletten (je kan ze in 4 stukken breken; de laagste dosis die je dus kan nemen, 1/4 tablet, bedraagt dan 0,5mg).
Hij vraagt zich af of het doenbaar is om coke te gebruiken en wanneer hij zich opgejaagd begint te voelen 0,5mg Alprazolam tot zich te nemen, en dit terwijl hij ervoor en erna ook best wel wat alcohol zal nuttigen.
Hij weet dat de combinatie alcohol/benzo's risicovol is ivm met out gaan en risicovol gedrag maar hij zou toch graag wat informatie krijgen van eventuele ervaringsdeskundigen.
Zou de coke hem rechthouden van de combi alcohol/benzo?
Is het risico heel groot dat hij zeer raar/agressief/niet zichzelf/gevaarlijk gaat worden?
Hij beseft dat het juiste antwoord waarschijnlijk zal zijn dat dit een zeer gevaarlijke combi is maar hij zou toch heel graag wat meer gedetailleerde informatie verkrijgen, al was het ook maar uit interesse.
Mijn vriend heeft overigens geen ervaring met benzo's.

Groetjes,
Iemands vriend
Baklava
Newbie

Re: Coke + benzo + alcohol

Berichtdoor Exceptional Insight op 31 dec 2016 21:13

Dat kan. Wat ook kan, is minder coke gebruiken. Zodat het niet nodig is.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Exceptional Insight
DF god

Keer terug naar Cocaine