Eerste keer Dragon's dynamite truffels, salvia & xtc

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Eerste keer Dragon's dynamite truffels, salvia & xtc

Berichtdoor WizKhalifa op 03 aug 2012 15:54

Dag df'ers,

Na 100en reports te hebben gelezen van jullie lijkt het mij leuk om mijn ervaring met jullie te delen.

Tijdens deze trip was ik 18jaar, geen ervaring met drugs behalve wiet
(mijn vrienden noemden mij Wiz Khalifa omdat ik altijd met de dikste zakken op kwam dagen en volop ging smoken :p).

Ik werd wakker en ging mij gelijk klaarmaken om naar mijn vrienden te gaan. (mijn vrienden L, N & J). Onze planning was om naar Amsterdam te gaan en lekker
veel wiet te halen. L had al een rijbewijs + een auto dus hij mocht rijden.

Eenmaal aangekomen bij de boys wilde N & L een hasj jointje draaien. Zelf ben ik totaal geen fan van hasj en stelde voor dat ieder zijn eigen jointje te draaien (niet dat ik gierig ben om wiet maar ik vind het persoonlijk lekkerder om op eigen tempo te genieten van mijn joint.
zo gezegd zo gedaan, allemaal een jointje opgestoken en met de auto richting A'dam. de rit duurde ong een uur, alle ramen dicht en we begonnen de auto vol te stomen :p.

A'dam
Iedereen was lekker in zijn vel, don't worry be happy was de motto die dag (niet wetend wat mij te wachten stond die dag). L vroeg welke shop we als eerste wilden bezoeken
En mijn keus ging voor Boerejongens. eenmaal aangekomen daar zag ik dat ze een aardig lijstje hebben met haze soorten (mijn favoriet!). Ik kocht direct voor €60,-  White choco en €60,- G13 haze (nog steeds mijn favoriet!).

We zijn een rondje gaan lopen in de stad, begon al aardig duizelig te worden door de wiet en de drukte dus ik stelde voor om ff een winkel in te gaan. We liepen langs een smartshop en was wel nieuwsgierig was ze allemaal
verkopen. L zag direct een zak salvia (dit kende ik nog niet) en kocht een 10x extract. Mijn oog viel op een doosje met de tekst "magic mushrooms". Ik vroeg de verkoper wat dit precies was en hij legde alles piekfijn uit. J en ik wilden dit graag proberen en kochten 2x "dragon's dynamite". Deze stond volgens de verkoper bekend om de visuele
effecten en wij zagen dit wel zitten. We kochten beiden een doosje (15gr p.p).  We gingen ff bijtanken bij Macdonald's en daarna opmars naar huis.

Bij J thuis.
Eenmaal aangekomen draaien we allemaal een pure joint (omdat het kan) en zijn we in de tuin gaan zitten. L wilde graag eerst salvia roken maar wilde niet als eerst roken.
Niemand had de ballen ervoor dus begon ik maar (zonder dat ik wist wat het nou was). J pakte een pijpje en L vulde het voor me. Ik nam een diepe heis en hield het ong. 30 sec
binnen. nadat ik de rook wilde uitblazen kwam er nauwelijks wat uit en wilde ik net zeggen dat het niet werkte. Voordat ik mijn zin af kon maken werd het direct zwart voor m'n ogen en zat ik in een andere wereld. Ik dacht dat ik in bed lag te dromen want ik zag de gekste dingen. Na een paar uur ( het leek een paar uur, bleek maar 2 minuten te zijn) begon ik weer een beetje zicht terug te krijgen (tunnelzicht) en zag ik L met een flashlight op me schijnen. Ik wilde wat zeggen maar de worden kwamen er niet uit en kreeg ik de slappe lach. Opeens leek het alsof de grond onder mijn voeten verdween en ik sprong direct recht overeind van de schrik. Direct was ik weer terug op aarde en zag ik de boys schateren van het lachen. L had geen flashlight in zijn handen maar een iphone met flits, hij had alles gefilmd. Ik lag ook gelijk in een deuk en daarna waren de anderen aan de beurt. Iedereen deed wel iets geks en de hele avond bleven we om elkaars filmpje lachen.

2 uur en 5jointjes verder.
we zaten bij J in de woonkamer Tekken 5 te spelen en J stelde voor dat wij aan de truffels zouden beginnen. Zo gezegd zo gedaan. We deelden een doosje en ik merkte op dat het een beetje naar walnoten smaakte. Toen kwam de nasmaak... Gadverdamme! Ik bleef aan mijn cola slurpen in de hoop de vieze nasmaak tegen te gaan. Uiteraard werkte dit niet dus was het maar afwachten.. Hopen op iets moois.

30min later.
De boys zaten nu te soul calibur te spelen en ik was aan de beurt. Het voelde alsof ik in mijn stoel vastzat en niet op kon staan om de controller aan te pakken. Ik sloeg de aanbod dus af en zat wat afwezig naar mijn iphone te staren. Tik...tak..tik..tak.. De tijd ging ongelovelijk langzaam en ik begon mij met de seconde beroerder te voelen. Ik trok het niet meer. Ik had afleiding nodig!
Ik begon maar een dikke dikke joint te rollen en zei tegen J dat het niet goed ging en ik frisse lucht nodig had. Na het rollen (leek uren te duren) stapte ik de tuin in en zag dat het al donker was. Ik kon echt niet zitten en moest staan/lopen. J deed te lang want hij bleef op play again drukken om eindelijk eens van N ( de pro gamer) te winnen. Mijn geduld was op en ik stak de joint op. Iedere trek stuurde me een paar meter de lucht in en werd steeds duizeliger, het beeld begon te draaien. Na 5min kwam J naar buiten en begon keihard te lachen. Ik was te erg naar de klote om te vragen wat er nou zo grappig was en gelukkig vulde hij zelf de woorden in. "gozer je hebt in je eentje binnen 5min een gram G13 opgerookt. Ik keek naar de joint en hij had gelijk, opgerookt tot de filter! Ik bood mijn excuses aan (geen idee waarom) maar hij kon er wel om lachen. Ik vertelde hem hoe kut ik mij voelde en hij voelde zich nog wel redelijk goed. Hij googlede voor me hoe het kon dat ik zo misselijk werd en kwam tot de conclusie dat ik moest blijven zitten. Het bleek dus dat ik tijdens het roken 1000rondjes heb gelopen om J zijn tuin lounge set. N en L kwamen ook naar buiten met 2 jointjes en vroegen waarom ik een marathon aan het lopen was. Ik had werkelijk geen idee en zei maar dat ik wat beweging nodig had om niet KO neer te vallen.
Toen ik de joint kreeg van N nam ik een trek en het werd weer bijna zwart voor mijn ogen. Ik gaf de joint aan J en zonder wat te zeggen ging ik naar binnen.

10min verder
 ik zat binnen te gamen en N kwam binnen om te vragen hoe ik mij voelde. Door het game. Was ik afgeleid en het had geholpen, ik voelde mij inderdaad weer beter! N begon te lachen en haalde een  zak met pillen tevoorschijn. Rode defqons (+/- 180mg). Hij nam zelf een halve en gaf L en J ook een halfje. Hij keek mij lachend aan en zei "Deze is voor jou" en gaf me een hele. Ik deelde altijd mijn wiet met hem en dit keer was hij degene die uitdeelde. Ze gingen verder met gamen en zonder te aarzelen gooide ik de pil met een flinke slok Cola naar binnen.

30min verder.
De boys zaten hard te spacen en nog steeds te gamen. Ik zat te turen naar mijn iphone totdat ik iets voelde tintelen. Ik kreeg het opeens benauwd en ging weer zonder wat te zeggen de tuin in. Ik ging ff zitten en voelde iets in mijn jaszak. Hey! Ik had mijn jas nog aan, al de hele avond! Ik voelde in mijn zakken en daar zat de White choco in plus wat vloei tip en sigaretten. zonder dat ik er erg in had begon ik met rap tempo te draaien, ik moest roken! zonder de jongens te hebben geroepen stak ik de joint op. Hmmmmmm wat is white choco toch lekker! Ik nam 2 dikke pofs en toen gebeurde het, alsof iemand met een honkbalknuppel op mijn hoofd begon te rammen. Mijn hoofd bleef bonken en mijn zicht werd wederom weer slecht. Uit mijn ooghoeken zag ik iemand naar buiten lopen, het was L. Ik douwde de joint in zijn handen en rende naar binnen terwijl ik riep "K moet pisse!".

Ik dus lekker pissen en daarna ff mijn handen en gezicht gewassen. J had een grote spiegel in zijn badkamer hangen en voor het eerst keek ik ff hoe ik er bijliep. Mijn ogen leken wel wieldoppen! ik schrok ervan en voelde opeens mijn hart bonken, ik kreeg het benauwd en begon wat water te drinken. Dit schoot in de verkeerde keelgat (figuurlijk) ik voelde iets opkomen en ik draaide me om naar de wc en .. :kots:. Ik schrok er erg van want dit zag ik niet aankomen hoewel ik me al een tijdje klote voelde. Vreemd genoeg luchtte dit enorm op en zoals de misselijk begon verdween dit ook zomaar. Mijn lichaam werd gevuld met energie, alsof ik dit voelde stromen. ik kon weer wat beter zien en zag dat ik mijn Dre's koptelefoon nog om mijn nek had hangen en zette hem op (in de badkamer ja ahah..) Wiz khalifa muziek deed me ontspannen en het liedje "still blazin" (mijn favoriet destijds)  klonk veel beter, zuiverder en zonder dat ik er erg in had begon ik lekker mee te rappen op de beat. 

ik ging terug naar de woonkamer en de boys keken me aan. Ze begonnen allemaal te lachen en vroegen wat ik 20min lang in de badkamer deed. Ik had geen besef van tijd en probeerde te bedenken wat ik nou aan het doen was. Ze begonnen wederom te lachen en zeiden dat mijn pupillen er uitzagen als knikkers. Ik vertelde dat de truffels of de hele pil me liet vergeven en weer begonnen ze keihard te lachen. N zei "waarom heb je in vredesnaam een HELE pil genomen?!" ik zei dat hij mij een hele had gegeven waarom hij antwoordde " dat wil niet zeggen dat je direct een hele moet nemen, hoeveel weeg je eigenlijk?" waarop ik antwoordde "60kg". Dit vonden zij dus ook grappig en ik kreeg te horen dat ik veelsteveel had genomen. 

J nam ff de tijd om uit te leggen hoe mdma nou werkt en dat je max 2mg/kg moet nemen. En voor de eerste keer had ik dus eigenlijk al een kleine overdosis voor mijn doen genomen. We gingen de tuin in en rookten allemaal nog een paar jointjes. Na 3-4 uurtjes lekker te hebben gekletst over alles en nog wat, hoe geweldig ik hun wel niet vond etc
Heeft L me thuis gedropt en ben ik als een blok in slaap gevallen.

Het was voor mij een geslaagde avond alleen hadden J en ik toch het gevoel dat de "Dragon's Dynamite" ons niks hadden gedaan behalve ons achterlaten met een misselijkheid. J had nog zijn doosje DD over aangezien we 1 doosje hadden gedeeld zoals werd aangeraden.

Binnenkort ga ik met dezelfde boys weer naar a'dam en willen we allemaal een hele doosje leegeten. Hopen dat we dan wel iets merken. Een half doosje werkte dus niet echt ook al hadden we beide nog nooit eerder truffels gegeten

Ik weet dat dit nie bepaald verantwoord was, combineren en alles en achtera weet ik ng steeds niet waarom ik dit deed, veels te knetter denk ik haha..
Salvia raak ik nooit meer aan, ik trip liever terwijl ik nog deels weet wat ik doe in plaats van half KO te lopen kwijlen als ik probeer te praten

Ik hoop dat jullie een beetje hebben genoten van mijn verhaal. Ik in ieder geval wel :D.

greetzz
Done: Wiet, hasj, mdma, truffels (DD), salvia 10x
To do: 2c-b, LSD, DMT
WizKhalifa
Newbie

Re: Eerste keer Dragon's dynamite truffels, salvia & xtc

Berichtdoor _SG_ op 04 aug 2012 18:42

leuk reportje.
van half doosje truffels zou je echt wel wat moeten voelen.
zorg de volgende keer minimaal 3-4 uur van te voren nix gegeten te hebben en neem het in met water ofzo niet met cola want daar zit veel suiker in en suiker stopt het effect van truffels (wat handig is als je bad gaat). meestal als je in de trip komt verdwijnt de misselijkheid wel.
succes volgende keer met je truffels!
Done: Wiet/Hasj, Alcohol, Truffels, 2C-i, 2C-b, Ketamine, Xtc/Mdma, Lsa, Speed, Salvia, 4-FMP.
To-Do: paddo's, LSD, 6-APB
_SG_
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor NeonLight op 04 aug 2012 18:51

Na deze report ontzettend zin om te trippen! :love:
Fuck YOLO ... ; DONT WORRY , BE HAPPY
NeonLight
Newbie

Berichtdoor WizKhalifa op 05 aug 2012 03:19

_SG_ schreef:leuk reportje.
van half doosje truffels zou je echt wel wat moeten voelen.
zorg de volgende keer minimaal 3-4 uur van te voren nix gegeten te hebben en neem het in met water ofzo niet met cola want daar zit veel suiker in en suiker stopt het effect van truffels (wat handig is als je bad gaat). meestal als je in de trip komt verdwijnt de misselijkheid wel.
succes volgende keer met je truffels!

Nu je het zegt, ik heb er totaal niet aan gedacht, over suiker en cola, bedankt voor de top :D
We zijn dus van plan om een heel doosje DD p.p. te eten.
Ik ben nogal een lichtgewicht, mager postuur, 1,76m 59kg. Weet dus niet of he wel zo verstandig is maar we hebben al goede ideeën voor de setting, gaat er iemand bad dan is het niet zo erg (we gaan bij mij thuis nogmaals proberen en we zijn er vOor elkaar mocht dit nodig zijn ^^).
Done: Wiet, hasj, mdma, truffels (DD), salvia 10x
To do: 2c-b, LSD, DMT
WizKhalifa
Newbie

Berichtdoor iHawtiesz op 22 aug 2012 05:27

Weet niet of je het al hebt gedaan, maar probeer eerst een half bakje te eten. Als je na 30/40 minuten nog niets voelt, eet je de andere helft of de helft van de helft die je had. Ik ben 1,70 en 60kg en ik moet toegeven, alles valt veel zwaarder op mijn lichaam. Ik sta er om bekend bij mijn vrienden dat ik altijd moet kotsen na drank ;)

Door de truffels een keer in een blackout geraakt waardoor ik geen controle had over mijn lichaam en toen ik wakker werd, er achter kwam dat ik over mezelf heen had gepist op mijn maat zn bed.. Uren gelachen maar hij vond het naar. Ik voelde alsof ik in een toneelstukje meespeelde omdat alles nep leek.

Wat ik probeer te zeggen, doe geen domme dingen omdat het 'grappig' is voor jou en je vrienden. Bad trips enzovoorts zijn hele nare ervaringen, denk aan jezelf. Ik hoop dat je na je trip wijzer bent geworden, tegenover jezelf en de wereld ;)
iHawtiesz
Newbie

Keer terug naar Trip reports