Atlantis thee, de confrontatie

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Atlantis thee, de confrontatie

Berichtdoor oortjes op 16 feb 2017 13:32

:wave:

Set & setting: Hele week naar uitgekeken, wel lichte zenuwen het is namelijk al een tijdje terug voor mijn laatste trip en mijn vriendin doet het voor het eerst.
waar: Huisje van mijn vriendin
wat: voor mij 14g atlantis en voor haar 11g atlantis.

Vooraf
Zonder dat ik het door had had ik de dag zelf niets gegeten, ik had een kom met muesli op en 2 snelle Jelles. Zeker voor mijn doen is dat ontzettend weinig. Ik ga naar mijn vriendin toe maar onderweg kom ik langs de stad om de truffels te kopen die we met plezier gaan nuttigen. Eenmaal bij mijn vriendin toch nog wat gegeten en lekker gechilled.

Atlantis thee
Het is half 5 en 6 uur zouden we de truffels nemen. Het ongeduldige jongetje komt weer naar boven alsof je al 2 weken jezelf moet inhouden om niet de cadeaus open te maken die onder de kerstboom liggen. We hadden een discussie wat de tijd deed verdrijven, ik wou graag narnia kijken als we de thee zouden nuttigen maar mijn vriendin wou graag mediterend de trip ingaan. Uiteindelijk hebben we narnia gekeken en ben ik om 5 uur de thee gaan klaarmaken.

Het was de eerste keer truffel thee zetten en was behoorlijk huiverig omdat ik niet de actieve bestanddelen wil kapot maken. Ik zet de waterkoker aan en met een zenuwachtig gevoel pak ik de truffels uit de koelkast en voel dat mijn vriendin naar me zit te kijken. Met de snij skills die ik afgelopen maanden heb opgebouwd vanwege mijn werk snij ik de truffels zo fijn mogelijk. Het water is klaar en doe de truffels ondertussen in een thee zeefje. Het water over 2 grote koppen uitgeschonken en 5 minuten laten staan, na de 5 minuten de zeefjes in het warme water met aluminium folie erover heen zo dat de warmte opgesloten zit. 20 minuten later was de thee getrokken en het water op de juiste drinktemperatuur. Mijn thee was duidelijk sterker dan die van mijn vriendin, ik had veel gelere kleur terwijl het andere glas meer wit/grijs was. Schepje honing erin en opdrinken maar! iets voor 6 hebben we de thee genuttigd en gingen weer narnia kijken.

Lichamelijke sensatie & warmere kleuren
Vriendin lief kroop lekker tegen mij aan en de film werd verder afgespeeld. Na 5 minuten dacht ik al dingen waar te nemen maar zei tegen mezelf dat het placebo was. 10 minuten later kon ik niet ontkennen dat de kleuren warmer werden en ik toch echt klamme handen kreeg. Ik vroeg of mijn vriendin wat begon te voelen maar zei kalm nee ik merk echt niets, dus verzweeg ik ook dat ik wat voelde. De lichamelijke sensatie begint toe te nemen, ik voel de bodyload opkomen en krijg ineens tintelingen in mijn bovenkamer. Dat betekend dat het begint te werken en ineens krijg ik een zware klap op mijn hersenen alsof je achterover geslagen word. Voor een seconde voelde dat heel kut maar liet het gewoon gebeuren. Ik vertelde mijn vriendin dat ik nu toch echt wel dingen begon te voelen maar alsnog voelde zij niets. Er stond een groene lamp achter de tv en het leek of de groene lamp de omhulsel was van de tv, ik begon steeds minder te snappen van de film en vroeg me af waarom bevers ingodsnaam konden praten.

ineens komt er een opmerking ''ik denk dat ik het begin te voelen'' en krijg ineens een kus op mijn lippen waarvan ik weet dat die kus om meer vraagt. Beide hadden we het mis, we gingen niet met de film narnia de trip in en ook niet mediterend maar seksend! Ineens was het half 8 en had ik half in een andere dimensie geleefd als ik met mijn ogen dicht lag. Wat een aanrader seks met truffels!

Het lichaamsbouw van een jager
Ik kijk in een grote spiegel en het viel me op dat ik nog naakt was, maar naakt voelde heel natuurlijk aan en de verwarming stond aan dus het was niet koud. Het viel me op dat het menselijk lichaam ontzettend aerodynamisch was en gebouwd was om te jagen zoals we vroeger deden met speren. Ik voelde de oer gevoelens omhoog komen en bekeek mijn lichaam goed. Grote gespierde benen voor het harde rennen, borstspieren om indruk mee te maken bij de vrouwtjes, grote armen om je speer mee vast te houden en kracht te kunnen leveren en brede schouders om intimiderend over te komen. Ik keek naar mijn vriendin en ze had een prachtig lichaam, strak en elegant maar zeker ook heel speels. Ik was zo ontzettend trots op wat ze heeft doorgemaakt de laatste tijd. Ik koester het moment en zei bewust niet hoe ik me voelde naar haar toe maar gaf haar een intense knuffel.

Ze moest naar de wc en ik zou een joint rollen. Terwijl ik die joint rol filosofeer ik over de joint die ik aan het rollen ben en hoe veel liefde er wel niet inzit, het floetje ademde een paar keer heel diep in en kwam half tot leven, even heb ik mogen ervaren hoe het lijkt alsof de floe aan het dansen was en mij probeerde af te leiden voor het draaien. De floe zat met me te flirten en de liefde die ik in de joint stopte was zij aan het uiten. Ik verbreek de beelden en vermande mezelf om de joint te draaien. De joint was zo goed gelukt en was er zo ontzettend blij mee dat ik er een selfie mee heb gemaakt! Ik realiseer me dat ik al een tijdje bezig ben met het draaien van de joint en mijn vriendin nog steeds op de wc zat, heel voorzichtig roep ik ''are you okay?'' en kreeg ineens een ontzettend harde giegel te horen! Ik maakte me ontzettend bezorgd en kreeg een giegel als antwoord, beter kan het niet haha! We besluiten om een rondje te lopen en trekken onze jassen aan en nemen een fles water mee.

Buiten in het onbekende
Ik steek de joint op en realiseer me niet dat er heel veel mensen buiten zijn, het was ook pas 8 uur savonds op zaterdag en iedereen is nuchter. Maar wij niet, we waren verre van nuchter en gingen alleen maar dieper en dieper afdwalen in het onbekende. Na een aantal toefjes van de joint te hebben genomen realiseer ik me ineens dat het echt een impact maakt op de trip. Het sloeg om van vrolijk naar somber zonder dat ik er erg in had. We liepen een park in en zagen een boom met sneeuw erop, de lantaarnpaal scheen op de boom waardoor die heel erg creepy en eng leek maar niks was minder waar want ik kon de boom voelen. De boom was hartstikke lief en vrolijk alleen de lantaarnpaal (wat door de mens gemaakt is) maakt hem eng. Ineens stonden er om ons heen reusachtige bomen, ik pikte de energie op van de bomen en trok even helemaal in mijzelf. Ik voelde de bomen, en de bomen voelde mij. Ik was er van bewust wat ze deden in onze wereld en respecteerde ze met alles wat ik heb. Ik versmolt met de bomen en het leek alsof de bomen binnen in mijn lichaam trokken. Mijn vriendin begint op een bepaalde manier te lachen waarvan ik weet dat ze het naar de zin heeft en ook de respect voelt voor de bomen en de natuur. Op de weg terug begint het te waaien en we waren behoorlijk afgedwaald, de trip nam toe en begon de wind visueel voor mij te zien. Het was prachtig maar ook storend tegelijkertijd.

terug in het huisje besluiten we samen te mediteren, ze had een meditatie cd opgezet, en zijn begonnen met de reis naar het bewustzijn. De meneer op de cd vroeg of ik bepaalde chakra's voelde en mijn aandacht ging naar mijn keelchakra. Ik werd geconfronteerd met veel dingen en heb 1 traantje gelaten. De gedachten van mijn dierbare opa kwam omhoog en voelde zijn aanwezigheid. Ik vertelde dit aan mijn vriendin en ze vroeg me of ik nog steeds de aanwezigheid voelde waarop ik ja zei. Ze vroeg me of ik wilde gaan praten met hem.Altijd als ik een psychedelisch middel gebruik komt hij naar voren en moet ik aan het denken en voel de aanwezigheid.Ik ben even stil en liet de energie in mij losgaan, ik durfde niet hardop te praten omdat ik dat gek vind ook al geloofd mijn vriendin wel in deze dingen. Ik knijp me ogen dicht en schud heel hard nee en zeg met een halve brok in mijn keel ''dat durf ik niet''.

We hadden nog wat getekend en filosofeerde samen een heel eind weg. Ik teken nooit, maar had een best mooi modern kunstwerk getekend. Ineens kreeg ik een ingeving over het bewustzijn en spiritualiteit. Het was een paradox over het bewustzijn. We besloten samen nog een zak chips open te trekken en hebben die helemaal leeggegeten :oops:
We gingen in bed liggen en lekker slapen, ik kon niet in slaap komen maar mijn vriendin lag al lekker te pitten.

Ik ben met veel dingen geconfronteerd op een fijne manier, heb stil gestaan bij dingen waar je normaal niet bij stilstaat en bewust word van het bewustzijn. Als je bewust bent van het bewustzijn leer je jezelf en andere beter begrijpen. Ik heb het gevoel dat ik nu veel beter kan communiceren met mensen omdat ik ze beter snap, ik let op de kleine dingen in plaats van de algemene dingen. Al met al ontzettend blij en ben nog steeds bezig met verwerken. Dit opgeschreven te hebben doet me ook veel goeds.

Oortjes over en uit :wave:
Wanneer het even niet mee zit, gebruik je vredespijpje en denk er goed over na.
oortjes
Bewuste gebruiker

Re: Atlantis thee, de confrontatie

Berichtdoor SkittlesAndMe op 16 feb 2017 18:06

Mooi report! Jij doet nu zelf een gooi naar TvdM februari? :wink:

Klinkt als een boeiende trip
Een feestje op een spiegel!
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Psychedelibee op 16 feb 2017 23:06

Mooi report man! Klinkt als een mooie en fijne trip.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor oortjes op 17 feb 2017 00:04

Ontzettend fijn gehad en heb er veel van geleerd. Zeker voor heehaling vatbaar, voorlopig even bijkomen en alles goed verwerken, toch veel moeite mee. Ook best wel sentimenteel als ik het verkeerde liedje luister.
oortjes
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Roze olifant op 20 maart 2017 01:27

Wat een mooi tripreport oortjes! Kon het bijna voelen.

Het lijkt me echt fantastisch om met je geliefde te kunnen trippen, dat is echt een voorrecht. Anders dan met vrienden, want je kunt echt helemaal jezelf zijn/fysieke nabijheid zoeken, en minder eenzaam dan alleen.

Ervaar je het zo dat jullie band sterker wordt door dit soort ervaringen te delen?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Roze olifant
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor oortjes op 20 maart 2017 10:50

Je band word zeker sterker.

Het is nou eenmaal zo dat je makkelijker over dingen praat dan je normaal doet. Dat maakt je band sterker. Drugs maakt ook een speciale band met mensen, een band die je nuchter niet kan hebben, dat is ook iets waar je rekening mee moet houden.

Al met al ben ik super blij dat ik dit kan doen. Het gebeurd ook niet vaak.
oortjes
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Trip reports