Tripreport van de maand

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Re: Tripreport van de maand

Berichtdoor lolnoob op 22 sep 2010 19:09

Ik ben net nieuw hier maar ik wil even zeggen dat de tripreports van de maand uit het archief erg leuk waren om te lezen. Zou het dus leuk vinden als hier weer mee verder wordt gegaan (en als ik weer ga trippen zal ik ook proberen een mooi verhaaltje te plaatsen).
Iemand die de vangrail waarneemt als een kronkelende slang zal niet als veilige verkeersdeelnemer aangemerkt kunnen worden.
lolnoob
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 16 nov 2010 02:19

lolnoob schreef:Ik ben net nieuw hier maar ik wil even zeggen dat de tripreports van de maand uit het archief erg leuk waren om te lezen. Zou het dus leuk vinden als hier weer mee verder wordt gegaan (en als ik weer ga trippen zal ik ook proberen een mooi verhaaltje te plaatsen).

Zover ik weet levert Sublimo daarbij al hulp. Correct me If I'm wrong Maar kijk bijvoorbeeld naar dat andere topic bovenaan :P
Peace!
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor lolnoob op 16 nov 2010 02:21

25tolife schreef:
lolnoob schreef:Ik ben net nieuw hier maar ik wil even zeggen dat de tripreports van de maand uit het archief erg leuk waren om te lezen. Zou het dus leuk vinden als hier weer mee verder wordt gegaan (en als ik weer ga trippen zal ik ook proberen een mooi verhaaltje te plaatsen).

Zover ik weet levert Sublimo daarbij al hulp. Correct me If I'm wrong Maar kijk bijvoorbeeld naar dat andere topic bovenaan :P
Piece!

Ik postte dat ook 1.5 maand geleden, toen het nog niet weer begonnen was ;)
Ik heb mijn stem al uitgebracht :)
Iemand die de vangrail waarneemt als een kronkelende slang zal niet als veilige verkeersdeelnemer aangemerkt kunnen worden.
lolnoob
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 16 nov 2010 02:23

Oops lol sorry heb denk ik al wat teveel bier gedronken. Peace :wave:
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Sublimo op 07 jan 2011 21:35

Petrovic schreef:Het loopt weer mooi. Credits naar Sublimo!

Dankjewel, blij om dat te horen ! :oops:

Het is leuk om te doen ! :D
"There is only one thing that makes a dream impossible to achieve: the fear of failure."

- Paulo Coelho -
Sublimo
Badass junkie

Berichtdoor Cosmic Controler op 17 jul 2011 14:14

lees mijn tripreport ''gen een zintuig het zelvde''
Geniet er van voordat het voorbij is.
Cosmic Controler
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 17 nov 2011 19:11

Kleine update:
Binnen paar weken komt er een inhaalslag. En word het daarna weer elke maand bijgehouden. Zal dan de leukste/mooiste ervaringen in een pol zetten zoals dat altijd gaat normaal van elke maand. Nog even geduld aub, moet eerst nog wat dingen regelen komende week( of 2 weken)
Word weer hervat!
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Paperplane. op 27 dec 2011 17:45

Aurora1990 schreef:Ik ben al op zoek naar een goede zet. Mijn ogen vielen hier. Dit kan niet alleen tillen. Je overal, of hoe is dit mogelijk? Dank u bij voorbaat.

Hier moet echt wat aan gedaan worden. Niks zo vervelend als je denkt dat er een reactie is in een topic dat je volgt, en dat het dan reclame voor nep vuilniszakjassen zijn of voor plastic koptelefoons.
"I'm back, sorry for letting you all down."
Paperplane.
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 27 dec 2011 20:49

Gelijk heb je ook, was door feestdagen wat minder even hier. Heb de links weg gehaald en user heeft een ban natuurlijk.
Tijdloos
Moderator

Vorige

Keer terug naar Trip reports