MXE (Methoxetamine) Live!

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Re: MXE (Methoxetamine) Live!

Berichtdoor taurus op 27 jan 2011 16:43

wow , en die shit is zo vrij te koop in de UK :eek:
taurus
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor no_obkiller op 28 jan 2011 18:45

MXE a.k.a naphyrone/NRG-3 (dat is de naam waaronder het mij verkocht is) :wink: Leip spul, mee oppassen. Redosen is erg riskant inderdaad omdat je niet doorhebt hoe potent dit is. Ik heb dus teveel genomen en heb het geweten ook. Een dissociatie tot in den extremen, blauwe plekken op mijn knieen en ellebogen, black-outs, noem maar op. Dat mijn handen van plastic waren en mijn gezicht van rubber (qua gevoel) was gewoon eng. En het idee van 'het is al 6 uur verder en nog steeds niet wordt het minder het lijkt juist erger te worden' was ook eng gewoon. ALs het je wordt verkocht als een 'mephedrone die wat langer duurt' of een soort mix tussen speed en paddo's', niet geloven. Dit spul is zeer potent, en zeer angstanjagend wanneer je niet weet wat er komen gaat. Ik zou aanraden een redelijke sniff te nemen en de rest daarna door te plee te spoelen want je gaat geheid redosen. Of je neemt mijn advies ter harte en hebt een ijzeren dicipline. Voor mij IIG NOOIT meer :) (ik heb wel aan een stuk door fifa 2009 uitsgespeeld in een soort onopgemerkte verstandsverbijstering, dat dan weer wel :mrgreen: , maar mijn vingers waren helemaal verkrampt ZO LANG heb ik de controler vast gehouden) De totale duur van mijn trip was tegen de 20 uur! (onthoud, ik heb web dus wel teveel genomen he!)
no_obkiller

Berichtdoor Intoxication op 28 jan 2011 20:24

alvast gefeliciteerd :D voor jou nooit meer? voor mij wel, maar dan in doses van 25mg :)

trouwens is het gedaan met die onzin, MXE IS EGT GEEN NRG-3 vanwaar haal je dat :s
Stom klerewijf voor de 1000ste keer; kijk toch eens uit waar je je voet zet voortaan :D :D

Toetje :love:
Intoxication
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Sublimo op 29 jan 2011 17:13

Intoxication schreef: MXE IS EGT GEEN NRG-3 vanwaar haal je dat :s

Inderdaad, dat vraag ik me ook af. :P
"There is only one thing that makes a dream impossible to achieve: the fear of failure."

- Paulo Coelho -
Sublimo
Badass junkie

Berichtdoor Hollywood op 30 jan 2011 02:35

Hoeveel koste de 2 gram btw ? Lijkt mij ook wel een interessant stofje :D
Gedaan: Wiet, Hasj, Coke, Speed, XTC, Truffels,
Paddo's, Salvia, GHB, Lachgas, BZP.

To do: DMT, LSD, Mescaline, ketamine
Hollywood

Berichtdoor Intoxication op 30 jan 2011 10:06

60€ zonder vrzendkosten:) ik hoef geen pm btw
Stom klerewijf voor de 1000ste keer; kijk toch eens uit waar je je voet zet voortaan :D :D

Toetje :love:
Intoxication
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Hakvlees op 30 jan 2011 15:57

Hmm, als ik weer wat meer te besteden heb ga ik dit ook maar eens bestellen. Lijkt me wel een experiment waard, jammer dat het in hogere dosering al snel naar wordt.
Imminent Transcendency
Hakvlees

Berichtdoor sjoerd101 op 02 feb 2011 19:20

no_obkiller schreef:MXE a.k.a naphyrone/NRG-3 (dat is de naam waaronder het mij verkocht is) :wink: Leip spul, mee oppassen. Redosen is erg riskant inderdaad omdat je niet doorhebt hoe potent dit is. Ik heb dus teveel genomen en heb het geweten ook. Een dissociatie tot in den extremen, blauwe plekken op mijn knieen en ellebogen, black-outs, noem maar op. Dat mijn handen van plastic waren en mijn gezicht van rubber (qua gevoel) was gewoon eng. En het idee van 'het is al 6 uur verder en nog steeds niet wordt het minder het lijkt juist erger te worden' was ook eng gewoon. ALs het je wordt verkocht als een 'mephedrone die wat langer duurt' of een soort mix tussen speed en paddo's', niet geloven. Dit spul is zeer potent, en zeer angstanjagend wanneer je niet weet wat er komen gaat. Ik zou aanraden een redelijke sniff te nemen en de rest daarna door te plee te spoelen want je gaat geheid redosen. Of je neemt mijn advies ter harte en hebt een ijzeren dicipline. Voor mij IIG NOOIT meer :) (ik heb wel aan een stuk door fifa 2009 uitsgespeeld in een soort onopgemerkte verstandsverbijstering, dat dan weer wel :mrgreen: , maar mijn vingers waren helemaal verkrampt ZO LANG heb ik de controler vast gehouden) De totale duur van mijn trip was tegen de 20 uur! (onthoud, ik heb web dus wel teveel genomen he!)

Dit slaat echt helemaal nergens op! van begin tot eind!
sjoerd101
Belezen gebruiker

Berichtdoor chewbacca op 15 feb 2011 00:35

hier een tipke voor de enventueel geïntresseerden in dit nahaaha goedje :D
VERMIJD: EEN BUSRIT .. niet aan te raden :s :eek:

aja en op een fiestje snapte ge de zak van wat er rond u gebeurd .. eigen wereldje ftw !
chewbacca
Newbie

Berichtdoor Cole op 15 feb 2011 00:45

Geweldig raportje. Handig om te lezen doordat het zo kort is, maar toch geeft het de essentie weer van wat je meemaakt :rockband:
Cole
Belezen gebruiker

Berichtdoor Angramar Temenos op 15 feb 2011 01:59

Kon ik hier maar aan komen >_< maar kan niet via internet bestellen en geen ene dealer heeft het.
●●● - Doe nou maar gek, Dan doe je al normaal genoeg... ●●●

Let's
Show
Devotion
Angramar Temenos
Badass junkie

Berichtdoor RobTrip op 15 feb 2011 15:33

Angramar Temenos schreef:Kon ik hier maar aan komen >_< maar kan niet via internet bestellen en geen ene dealer heeft het.

Hoezo kan je niet via internet bestellen? Daar heb je zeker een cerditcard oid voor nodig? :s
RobTrip
Belezen gebruiker

Berichtdoor Cole op 15 feb 2011 16:15

Als je een bankrekening hebt kan je bestellen ... Dus tenzij je niet bij een bank bent, kan je altijd bestellen :) creditcard is niet nodig.
Cole
Belezen gebruiker

Berichtdoor RobTrip op 15 feb 2011 16:28

Cole schreef:Als je een bankrekening hebt kan je bestellen ... Dus tenzij je niet bij een bank bent, kan je altijd bestellen :) creditcard is niet nodig.

Ok, dus met Ideal ofzo kan het gewoon :)
Mooi zo, ik denk dat ik dit binennkort maar is ga bestellen. Verwachten jullie trouwens dat het snel illegaal zal worden?>
RobTrip
Belezen gebruiker

Berichtdoor Einstein op 15 feb 2011 20:15

Gewoon internetbankieren 8) Ideal werkt geloof ik alleen binnen Nederland. Je moet wel aan het klooien met internationale bankcodes enzo, maar dat valt ook allemaal wel mee.

Denk eerlijk gezegd niet dat het snel verboden gaat worden, dit spul wordt tot nu toe niet zo gehyped als mephedrone en veel RC's die al een stuk langer bestaan zijn ook nog steeds legaal te verkrijgen.
Nog grotere malloten dan ik zijn te vinden op http://www.drugsforum.info 8-)
Einstein
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Alex5402 op 29 feb 2012 14:21

Hallo

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar na mijn (nare) ervaring van gisteren het internet eens opgegaan om het een en ander te weten gekomen over MXE

Gisteren rond 19:30 heb ik een flinke lijn van dat spul naar binnen gewerkt.
Wat als een leuke trip begon, eindigde voor mij in mijn eerste bad trip.
Ik heb deze drug als ZEER heftig ervaren.
Voor mij dus geen 2de keer.

Het begon inderdaad met het warme gelukzalige gevoel.
Wat overging in vervormde beelden en geluiden die anders binnen kwamen.
Ik zat overigens in een warme huiskamer met muziek van mijn laptop en een leuk zee aquarium alhier.
Ik schat dat na 45 min mijn trip pas echt naar begon te worden.
Ik had het idee dat ik heel erg klein werd en dat ik in een soort vierkant terecht kwam.
Mijn woonkamer leek soms ook heeeeeeeelll lang en de andere keren vierkant en klein.
Een goed uur daarna merkte ik dat ik niks meer onder controle had.
ik moets mezelf dwingen om uit dat steeds weer vervormende vierkantje te blijven en bij positieven te blijven.
Ik heb op de een of andere manier mijn telefoon gepakt en mijn zusje gebeld.
Vreemd genoeg kon ik nog wel op een (wat voor mij redelijke manier leek) communiceren met de buitenwereld.
Mijn zusje heeft n sleutel van mijn huis en is direct gekomen.
Soms zakte ik ff weg en dan moest ik mezelf dwingen om weer te gaan ademen.
Nog steeds zat ik soms wel soms niet in dat verdomde vierkant.
Mijn lijf tintelde alsof ik een draad vast hield die onder stroom stond.
Soms leek alles heel smal en dan weer alles heel breed.
Mijn lijf voelde aan als rubber.
Als ik mijn rechter hand naar rechts bewoog ging mijn rechter voet mee.
Mijn benen kon ik ook niet stil houden.
Soms kwam ik zelf ook heel erg verward over.
Dingen gewoon niet begrijpen.
Ik heb ook echt kleuren en figuren gezien die ik nog nooit eerder gezien had.
Alles bij elkaar heb ik gisteren 7 uur in deze trip gezeten voordat ik weer op eigen benen kon staan.

Voor mij is dit dus als heel erg naar ervaren.

Voor diegene die het toch willen doen neem geen flinke lijn.
MXE is echt een gevaarlijk goedje in mijn ogen
Alex5402
Newbie

Berichtdoor tomone op 06 jul 2012 00:27

waar kunnen we die dat spul krijgen dan?????
Waar bestellen we dat? dank u :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
tomone
Newbie

Berichtdoor steaker op 06 jul 2012 18:19

tomone schreef:waar kunnen we die dat spul krijgen dan?????
Waar bestellen we dat? dank u :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Google is je beste vriend...
steaker

Berichtdoor mrflame op 07 jul 2012 00:39

Alex5402 schreef:Hallo

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar na mijn (nare) ervaring van gisteren het internet eens opgegaan om het een en ander te weten gekomen over MXE

Gisteren rond 19:30 heb ik een flinke lijn van dat spul naar binnen gewerkt.
Wat als een leuke trip begon, eindigde voor mij in mijn eerste bad trip.
Ik heb deze drug als ZEER heftig ervaren.
Voor mij dus geen 2de keer.

Het begon inderdaad met het warme gelukzalige gevoel.
Wat overging in vervormde beelden en geluiden die anders binnen kwamen.
Ik zat overigens in een warme huiskamer met muziek van mijn laptop en een leuk zee aquarium alhier.
Ik schat dat na 45 min mijn trip pas echt naar begon te worden.
Ik had het idee dat ik heel erg klein werd en dat ik in een soort vierkant terecht kwam.
Mijn woonkamer leek soms ook heeeeeeeelll lang en de andere keren vierkant en klein.
Een goed uur daarna merkte ik dat ik niks meer onder controle had.
ik moets mezelf dwingen om uit dat steeds weer vervormende vierkantje te blijven en bij positieven te blijven.
Ik heb op de een of andere manier mijn telefoon gepakt en mijn zusje gebeld.
Vreemd genoeg kon ik nog wel op een (wat voor mij redelijke manier leek) communiceren met de buitenwereld.
Mijn zusje heeft n sleutel van mijn huis en is direct gekomen.
Soms zakte ik ff weg en dan moest ik mezelf dwingen om weer te gaan ademen.
Nog steeds zat ik soms wel soms niet in dat verdomde vierkant.
Mijn lijf tintelde alsof ik een draad vast hield die onder stroom stond.
Soms leek alles heel smal en dan weer alles heel breed.
Mijn lijf voelde aan als rubber.
Als ik mijn rechter hand naar rechts bewoog ging mijn rechter voet mee.
Mijn benen kon ik ook niet stil houden.
Soms kwam ik zelf ook heel erg verward over.
Dingen gewoon niet begrijpen.
Ik heb ook echt kleuren en figuren gezien die ik nog nooit eerder gezien had.
Alles bij elkaar heb ik gisteren 7 uur in deze trip gezeten voordat ik weer op eigen benen kon staan.

Voor mij is dit dus als heel erg naar ervaren.

Voor diegene die het toch willen doen neem geen flinke lijn.
MXE is echt een gevaarlijk goedje in mijn ogen

Goed dat je je ervaring deelt! Je moet er inderdaad heel erg mee oppassen! Koop anders zo'n weegschaaltje, dan weet je hoe veel je binnen krijgt! ;)

De eerste keer dat ik dit gebruikte had ik niet als onaangenaam ervaren, maar de volgende dag zat ik gewoon nog in die trip tot 12 uur 's middags. Terwijl ik heb rond 2 uur de lijn genomen had. Het is vrij heftig indeed!
Mr verloeder
mrflame
Belezen gebruiker

Berichtdoor pinnes op 05 dec 2012 14:45

Inderdaad een zeer gevaarlijk "goedje", ben er helemaal mee eens. Je moet zeer sterk zijn en veel ervaring hebben op trip -speed-drugs gebied! Na de eerste keer, niet de moeite waard om "t nog eens te doen, is mijn ervaring! De beste plaats voor dit "goedje"is in "t riool!, Dit "goedje" is voor 1x genoeg te laten weten of je "t zelf nog eens wilt proberen, dat is voor iedereen anders! Nooit alleen gebruiken en downers in huis hebben, zoals een ervaringsdeskundige zou zeggen en de juiste mensen om je heen hebben!!! Bezint eer gij begint! :rockband:
72WQX1DA4CTXA72WQX1DA4CTXAbbHz1AAK is mijn wachtwoord.
528KY24IJCJIZ
72WQX1DA4CTXAismijn niewe wxachtwoord
pinnes
Belezen gebruiker

Berichtdoor TruffelMarokkaan op 06 dec 2012 02:11

Ja, gevaarlijk goedje als je NIET GOED RESEARCH HEBT GEDAAN.
Jeetje dudes, kan het kwaad om even normale doseringen op bijvoorbeeld Erowid Vault op te zoeken? Een weegschaal hebben voorkomt al een hoop gezeik.

Het is niet voor niets een research chemical. Als je een 'flinke lijn' neemt als eerste dosis van een goedje wat je nog nooit eerder hebt gedaan, dan kan je de drug zelf niet kwalijk nemen als je als een junkie op de grond ligt te ijlen.

Ik heb dit middeltje als heel prettig ervaren. Het helpt om van tevoren een schemaatje te maken voor wanneer je gaat doseren, en hoe vaak je gaat doseren. Bij een dissociatief middel kan je al heel snel vergeten hoeveel en hoevaak je hebt genomen.
TruffelMarokkaan
Newbie

Berichtdoor harry123 op 07 dec 2012 20:46

Vond et opzich wel leuk om te lezen :P.

En wat hier boven is gezegd, doseren onder invloed is lastig.. Zelf ook vaak last van als ik aan het snuiven ben of xtc neem..
harry123
Bewuste gebruiker

Berichtdoor ZERO- op 08 dec 2012 19:32

Intoxication schreef:ik voel me net alsof ik zo'n pudding ben

Ik moest hier heel hard om lachen. :)
ZERO-
Moderator

Berichtdoor Dezz op 09 dec 2012 18:38

Heb dit zelf ook geprobeert en het is gewoon een kwestie van een 0,001 gram weegschaaltje hebben en klein beginnen. Ook dan moet je een uur wachten want dan slaat het pas echt in naar mijn ervaring. Gevaarlijk goedje? zeker als je niet weet wat je te wachten staat en zomaar een dikke lijn naar binne werkt, maar dat is zoiezo niet slim met RC's toch... Ik raad aan om te beginne met 20 mg en om het uur kijken hoe het aanslaat.
Dezz
Newbie

Berichtdoor wopwopwop op 06 jan 2013 02:50

Ik heb vanavond mijn eerste methoxetamine ervaring gehad, en voel nog steeds de effecten.

Ik heb een fatsoenlijke meter (100x0,01g) en heb tussen de 70 en 80mg in één keer gesnoven. Reden hiervoor was dat ik soms geduld kwijt kan raken als hij niet goed aanslaat en dan lijkt het mij beter dat ik in 1 keer iets meer dan gemiddeld neem, dan de tweede keer te veel.

Uitgebreide reportage ga ik morgen schrijven, want ik kan gewoon te weinig terug denken, maar kan het niet laten om nu al iets te delen.

ben dus begonnen om 9u op mijn kamer en de trip begon na ongeveer 3 kwartier (toen waren mijn ledematen al een beetje anders gaan voelen, maar na bijna een uur kreeg ik het gevoel deel uit te maken van de film, waarbij ik soms in interactie ging). Begon met de film Waking Life (op aanraden) en viel daarna in een ook wel vage film op Ned 2 rond half 11. Wat ik precies voelde tijdens de trips heb ik af en toe opgenomen met mijn videocamera (al had ik het gevoel dat ik nuchterder werd als ik mezelf opnam omdat ik dan de trip uitstapte, dus ben op een ggegeven moment gestopt daarmee) en dat ga ik later delen (nu te lastig met terugdenken enzo), maar voel me nu, vier en een half uur later behoorlijk vaag. Had na 3 uur wel de neiging om te gaan dansen (een beetje dat half met je armen zwabberen na een lange xtc trip, waarbij je eigenlijk te moe bent om te dansen, maar nog wel de muziek voelt), daarna ben ik bij 2 huisgenoten gaan zitten en werd ik lacherig en voelde ik me opeens heel actief. Op dit moment ben ik steeds afgeleid, waardoor ik even compleet kan vergeten wat ik net aan het doen was. De tijd is ook iets raars geworden. Leek soms even heel traag te gaan, maar volgens mij andere keren weer sneller. Ik voelde net even een hoofdpijn op komen, maar nu ik weer een glas spa fruit (appel en kers!!) drink voel ik me weer goed. Zoet is altijd goed. Ook hier.

Ik ben me ervan bewust dat ik heel vaag klink, maar zal morgen en anders overmorgen er een normaler iets uit knallen.

Mening nu: zeker leuk, duurt alleen wat lang, want begin me nu te vervelen, maar slapen lijkt me geen goed idee (word ik draaierig van, met alle gevolgen van dien), maar videos of muziek doen me ook niet meer zoveel. Voel me nu wel vermoeid worden.

Update 2:38: Voel me nu behoorlijk normaal. Valt dus toch wel mee hoelang je wakker blijft, een echt trip gevoel van 2,5u ongeveer, daarna nog een uurtje wat lacherig wat overging in verveling. Benieuwd hoe ik me morgen voel.
wopwopwop
Newbie

Berichtdoor wopwopwop op 06 jan 2013 13:51

Zoals beloofd hier mijn ervaringen van de eerste keer MXE.

Heb in één keer 70 a 80 mg gesnoven. Hoeveel ik daadwerkelijk heb opgesnoven is de vraag. Ten eerste zag ik vandaag nog kleine restjes (en dat gaat dan al gauw over een paar mg) en ik was verkouden waardoor er misschien nog wat achterbleef.

Normaal gebruik ik drugs samen met vrienden, dit keer alleen en daarom leek het mij leuk om een film te kijken, mocht ik me gaan vervelen. Uiteraard heb ik op internet even gezocht welke leuk waren en daar kwamen vooral Enter the Void en Waking Life naar voren. Die eerste kende ik al, dus heb die 2de maar gekeken. Ik moet zeggen dat het van zichzelf een enorm spacende film is waarbij je nuchter soms ook al denkt te spacen (aanrader dus).

Om 21u nam ik het in. Misschien dat het tussen mijn oren zat, maar ik begon me al gauw een beetje vaag te voelen. Mijn ledematen en langzaamaan ook het gevoel begonnen na een half uurtje anders aan te voelen, maar dit ken ik ook van XTC. Tot zover niets interessants. Na iets meer dan 3 kwartier begon ik langzaamaan de film anders te beleven. Ik werd meer in het verhaal getrokken, maar niet op een manier zoals ik dat normaal ook doe bij goede films, maar dat ik daadwerkelijk het gevoel had dat ik de hoofdpersoon was en dat die mensen tegen mij spraken en dat ik dacht zoals hen (ik volgde de logica). Tegelijkertijd merkte ik dat ik soms niet meer echt op lette (er wordt veel verteld, sommige simpele dingen die ik herkende volgde ik nog, andere dingen klonken logisch terwijl ik er eigenlijk niets van volgde, maar ik had het gevoel dat het klopt).

Dit vond ik eigenlijk best wel saai, en helaas gebeurde het meeste in mijn hoofd. Het leukste deel van de trip (en ik hoopte op meer van die momenten) was toen in Waking Life de hoofdpersoon op steeg, leek alsof zwaartekracht niet meer bestond. Ik voelde op dat moment zelf ook dat ik los kwam en ging zweven. Dit was na 1:15u na inname.

Lopen ging trouwens best makkelijk. Tenminste makkelijker dan ik had verwacht, ik kon ook wel redelijk goed een glas met sap in schenken. Natuurlijk ging het iets oeilijker dan normaal, maar het leek voor mij geen grote uitdaging zoals anderen zeggen.

Kwam daarna (na ongeveer 1:45u na inname) in een film op Ned 2 (blijkt A Single Man te zijn) terecht die net begonnen was. Ondertussen had ik het album Moon Safari van Air opgezet en het geluid van de tv uitgezet. Ondertiteling zat ik af en toe een beetje te volgen (kon wel redelijk goed meelezen, maar had er gewoon niet zoveel zin in), maar beleefde dit vooral in mijn hoofd heel veel mee. Het leidde er wel toe dat, omdat ook deze film vanuit een hoofdpersonage verteld werd, ik mij weer heel erg ging identificeren met die hoofdpersoon.

Helaas was het gevoel hebben dat ik even los kwam het enige echt interessante gevoel dat ik de hele avond had. Voor de rest vond ik de psychische effecten wel leuk, maar achteraf toch een kleine tegenvaller omdat ik wat spannendere effecten had verwacht.

Zoals ik al zei merkte ik wel een beetje dat ik wilde mee bewegen op muziek (maar niet heel enthousiast, gewoon heel relaxt en ingetogen), en werd ik toen ik met huisgenoten in aanraking kwam en een thriller ging meekijken (The Departed) wat lacherig, alsof ik stoned was, tegelijkertijd kreeg ik toen even een flinke energiekick, maar later daarna werd ik weer vaag, werd ik slaperig, wat jullie hierboven allemaal hebben kunnen lezen.

Moet wel zeggen dat toen ik in in het donker in me bed ging liggen het iets anders aanvoelde dan normaal (dat ik er meer inzakte). Kan ingebeeld zijn, maar misschien is het kijken van een film niet goed om die lichamelijke effecten te krijgen, omdat je te veel nadenkt. Of ik moet de volgende keer meer binnenkrijgen (kan ook zijn dat ik maar 50mg uiteindelijk binnenkreeg).

Echt negatieve ervaringen had ik niet met deze drug. Toen t aan het uitwerken was kreeg ik een keer hoofdpijn, maar dat was verholpen na het drinken van een glas sap. Ik werd ongeveer 8 uur nadat ik na bed ging wakker, en voel me niet raar ofzo, al helemaal geen kater. Het uitwerken van de drugs was een beetje saai en duurde voor mijn gevoel lang, maar was uiteindelijk iets minder dan een uurtje dat het verveelde.

Positieve ervaringen waren er ook niet echt. Het was tijdens de trip wel leuk, maar ik had er veel meer van verwacht. Maar omdat ik geen negatievere ervaringen had, ga ik het later deze maand nog een keer doen, dan misschien wel met vrienden, en misschien iets meer proberen (en/of mijn neus goed uitsnuiten) en dan misschien geen film kijken. Ik ga het sowieso nog een keer doen, de rest zijn 'misschiens'.
wopwopwop
Newbie

Berichtdoor Dezz op 08 jan 2013 20:59

Of je bent belachelijk tolerant tegen MXE van nature, of je manier van doseren loopt mis, of je hebt gewoon hele slechte MXE. Toen ik 50 mg in 1 keer snoof, kreeg ik open en closed eye visuals, lopen ging maar was erg moeilijk zonder ergens aan vast te houden, en op een geve moment kon ik mijn eigen kamer niet eens meer herkennen. Ik ken trouwens ook niemand die hoger als 50 mg durft te nemen zeker voor zijn eerste keer. Dit zijn hole doseringen man (als je bekent bent met K-hole...)
Dezz
Newbie

Berichtdoor wopwopwop op 09 jan 2013 13:36

Dezz schreef:Of je bent belachelijk tolerant tegen MXE van nature, of je manier van doseren loopt mis, of je hebt gewoon hele slechte MXE. Toen ik 50 mg in 1 keer snoof, kreeg ik open en closed eye visuals, lopen ging maar was erg moeilijk zonder ergens aan vast te houden, en op een geve moment kon ik mijn eigen kamer niet eens meer herkennen. Ik ken trouwens ook niemand die hoger als 50 mg durft te nemen zeker voor zijn eerste keer. Dit zijn hole doseringen man (als je bekent bent met K-hole...)

Ik heb het van een grote nederlandse site gekocht die hoog stond in de zoekresultaten, dus vertrouw wel dat het goed spul is (al kan het natuurlijk best zijn dat zij iets hebben verkeerd gedaan). Ik heb me natuurlijk wel veel ingelezen, vooral op de Engelstalige sites, waar uiteraard meer reports staan, en uit die ervaringen kwam eerder naar buiten dat die K-hole zich pas voordoet als je meer dan 100 mg doet, vandaar dat ik het wel aandurfde. Ook had ik me goed voorbereid door frisdrank binnen handbereik te hebben en huisgenoten ervan op de hoogte te stellen, zodat mocht het misgaan ik er niet alleen voor zou staan (wat je een goed gevoel geeft, altijd belangrijk bij dit soort drugs!)

En wat voor mij de reden was wat meer te nemen was (nogmaals) dat ik dan zeker wist dat t genoeg moest zijn voor een flinke trip. Ik heb gelezen dat gebruikers geduld begonnen te verliezen en door die tweede dosis te hard gingen of zelfs trippend nog wat gingen nemen waardoor ze ook te veel namen. Zelf heb ik eens met xtc dom gedaan toen het uit begon te werken nadat ik te rustig/voorzichtig begonnen was (gelukkig ben ik niet op een ehbo beland, maar heel fijn was het ook niet)

Ik ga het binnenkort weer een keer proberen, misschien dat door mijn verkoudheid er een groot deel niet doorheen kwam (al lijkt mij dat sterk, want dan had ik het de andere dag bij het snuiten van mijn neus wel moeten zien). Tolerantie lijkt me sterk, want dan zou ik het misschien ook wel moeten hebben bij andere drugs, terwijl ik daar juist behoorlijk goed op reageer.

Het zou mooi zijn als ik dan ook die visuals zie, op zulke dingen hoopte ik. En dank voor het meedenken! :wink:

Wordt vervolgd....
wopwopwop
Newbie

Berichtdoor Dezz op 09 jan 2013 18:47

Misschien ligt het dan aan de manier van doseren. 50 mg voor een eerste keer hoort gewoon niet "saai" te zijn.
Onder de tong voor 10 minuuten, totdat het oplost en je een verdovent gevoel in je mond krijgt en dan inslikken. Komst soms ook wat harder aan bij mij als snuiven.

Succes!
Dezz
Newbie

Berichtdoor wopwopwop op 19 jan 2013 15:06

Heb 't gisteren weer een keer gedaan. Dit keer met 50mg en geen verkoudheid. Ik voelde m wel iets meer (blijkbaar is de vorige keer heel veel achtergebleven), had nu ook meer moeite met lopen en spacede 'm meer. Leuk, maar het is niet helemaal mijn drugs.

Visuals had ik niet. Hangt waarschijnlijk heel erg van de persoon af hoeveel je moet nemen voor een goede trip. Had nergens het gevoel dat ik echt de controle kwijt raakte (in die zin dat het een bad trip wordt).

Dit keer keek ik de film Enter the Void, die ik drie jaar terug ook al eens had gekeken. Vooral dat ik dingen herkende van die eerdere keer dat ik m had gezien voelde 'vreemd'.
wopwopwop
Newbie

Berichtdoor Smeagol op 27 jan 2013 12:14

Ik vind het jammer dat Chris Pointius zo negatief reageert. Ik denk juist dat deze topic voor veel mensen een heel duidelijk beeld van deze drugs geeft. Ook de ervaringen van de mensen die zo heftig en naar zijn gegaan op dit middel. Ik zou het iig nooit nemen. Ik heb er een goed beeld van gekregen. Bedankt guys :wave:
Smeagol
Newbie

VorigeVolgende

Keer terug naar Trip reports