Tripreport 6apb

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Tripreport 6apb

Berichtdoor ZERO- op 31 jan 2016 22:32

Ik ben niet zo goed in het bedenken van creatieve titels, maar here we go. Gister ging ik naar een festival met een aantal vrienden en aan de 6apb. Laatste keer xtc was in augustus dus was alweer even geleden. Ik werd toen vooral heel sloom en wilde alleen maar zitten, was ook niet zo knuffelig, vandaar dat ik deze keer voor 6apb ging want ik kreeg daar de vorige twee keer dat ik het deed meer energie van.

Klein detail: m'n relatie is pas geleden uit gegaan en twee uur voordat we richting festival gingen appte m'n ex dat hij ook zou komen.. Lekkere domper. Ik heb toen laten weten dat ik 'm niet tegen wilde komen. Maar dat zorgde wel voor een beetje stress.

Om 15:15 kwamen we op het festivalterrein aan, na kluis en munten geregeld te hebben heb ik om 16:00 120mg ingenomen. Rond 16:45 vroeg ik m'n vriendinnetjes om ook hun xtc te nemen zodat we straks een beetje op één lijn zouden zitten :lol: Toen ik nog even een plasje ging doen merkte ik dat ik al niet helemaal nuchter meer was maar kon niet specifiek benoemen wat ik dan voelde. Langzaam werden m'n benen wat tintelig en m'n mond droog en ik voelde me ook steeds vrolijker. Om 17:00 draaide Luuk van Dijk lekkere deephouse plaatjes. Rond 17:30 had ik verwacht dat ik er al lekker in zou zitten, maar dat liet nog even op zich wachten. Het bouwde zo langzaam en rustig op, in het begin was dat irritant omdat ik niet wist wat ik moest voelen, maar later was het fijn, want daardoor sloeg het ook niet zo hard in zoals xtc soms doet. Rond 18:00 kon ik alleen nog maar lachen en blij doen en lekker dansen. Vanaf dat moment ben ik in een soort zevende hemel van extreme blijdschap en happiness gekomen. Mijn god. Niet normaal zeg. Maar ook, al mijn vrienden (we waren met een stuk of 12 mensen, waarvan mijn 2 beste vriendinnen en nog 3 goede vrienden en nog wat aanhang die ook leuk was) gingen ook heel goed. Iedereen was zo blij en knuffelig. Het was één grote bende vol met liefde. :love: Ik heb duizend keer gezegd tegen m'n vrienden hoe blij ik was om ze in mijn leven te hebben. Nu ik eraan terug denk moet ik stiekem zo hard lachen, omdat het eigenlijk zo suf is, maar op dat moment komt het zó recht uit je hart. Ik heb zelfs de mensen met wie ik was af en toe stiekem appjes gestuurd met hartjes e.d. Voor het schattige surprise effect (ik vond het zelf geniaal). :wink: Van een jongen die erbij was kreeg ik een ballon, waar de bas van de muziek lekker doorheen trilde en die heb ik de rest van de dag lekker vastgehouden. Hij had er ook nog 'je bent fantastisch' op geschreven en als ik het aan m'n vrienden liet zien konden ze alleen maar er ontzettend mee instemmen. Vanuit de grond van hun hart uiteraard. :D

Rond 18:30 kreeg ik last van m'n onderrug en wilde ik even zitten. Met 1 beste vriendin en 2 goede vrienden gingen we op zoek naar een zitplek, maar omdat het koud/winter is was de enige relatief warme plek in een tent met banken waar iedereen zat te eten. Dus daar zit je dan: er waren OF mensen met grote ogen die ongemakkelijk zaten te rillen en met een vies gezicht naar hamburgers keken (drugs mensen), OF mensen die vreemd naar die anderen keken terwijl ze hun mega hamburger wegwerkten (drank mensen). Het zitten hielp voor m'n rug erg goed, maar bij m'n beste vriendinnetje sloeg haar pil in dus ze wilde weer weg want die hamburgergeur was niet te doen. Onderweg kwamen we nog een klasgenootje van haar tegen (die timing van dat soort dingen is nóóit goed....) maar die hebben we zo snel mogelijk geditcht om weer naar de warmte (en liefde) terug te rennen bij ons groepje in de tent.

Daar aangekomen heb ik iedereen plat geknuffeld en er is denk ik geen moment geweest dat ik niet iemands hand vast had. Er was ook een meisje mee die ik niet goed kende maar HAAR ARM WAS ZO ZACHT. Jeuzes. Ik heb echt zo vaak random haar arm geaaid. Ze gaf me ook nog eens af en toe een rugmassage! En een andere vriend gaf zulke stevige fijne knuffels. Ook heel fijn. Ik had m'n rugzak om, maar op gegeven moment heeft een vriend die overgenomen omdat ik zo'n pijn in m'n onderrug had. Door de rugpijn ging het dansen wel wat moeilijker en ben ik af en toe even op m'n hurken gaan zitten. Ook niet heel gezellig, maar goed :P Dat was het enige minpunt, verder was het feest. Het ging echt letterlijk met iedereen van onze groep nog steeds heel goed en het was één grote knuffelpartij en super gezellig.

Eén vriend ging af en toe naar mijn ex en de jongen met wie hij was (ook een vriend van mij, maar die heb ik dan helaas dus weer niet gezien...), omdat hij ook vrienden met hen is. Hij vertelde me op gegeven moment dat hij tegen hen gezegd had waar wij stonden en dat m'n ex er echt wel voor zorgde dat hij niet bij ons in de buurt kwam om ervoor te zorgen dat ik me oké zou blijven voelen. Daar hadden we (op onze hurken) nog een kort gesprekje over en dat was fijn en geruststellend. Ik heb dus verder vrij weinig aan m'n ex gedacht. Alleen als ik naar de wc ging was ik even huiverig, maar ben 'm gelukkig niet tegen gekomen. Ondertussen was ik met de enige jongen van ons groepje die geen drugs deed aan de praat geraakt. Hij had al best wat biertjes op en begon er zelf (!) over dat hij wel eens xtc wilde doen. Ik naar m'n beste vriendin: 'C! J WIL EEN KWARTJE!' Komt ze naar ons toe: 'Wat leuk, wil je een katje?! Mag ik mee uitzoeken?!' :lol: Dus hij ook een kwartje gedaan en iedereen was helemaal ondersteboven ervan (hij gaat best vaak mee naar feestjes maar gebruikt nooit wat) dus hij werd door iedereen gemasseerd, geknuffeld en in de watten gelegd.

Rond 21:00 ben ik met wat mensen weer even op die banken gaan zitten. Daar waren gelukkig nu al minder mensen aan het eten, er werd alleen wel Vengaboys en dat soort meuk gedraaid, MAAR OKE DAN. We waren allemaal hartstikke vrolijk en aan het meezingen. Zitten was echt heel fijn, sowieso fijn, maar specifiek voor m'n onderrug. Later kwam de rest van de groep erbij en dat was zooo gezellig. Wat vriendinnetjes die er niet bij waren heb ik toen wat leuke berichtjes en hartjes geappt. Ik voelde zoveel liefde, dat moest gewoon gedeeld worden. En in de afgelopen uren was ik echt constant blij en happy en super gelukkig. Het effect van de 6apb was echt zo fijn. Ik ging niet te hard en het was ook niet te weinig, het was precies goed.

Om 21:30 terug in de tent herinner ik me, dat ik merkte dat het effect wat afnam en om de laatste anderhalf uur chill door te komen nam ik een heel klein beetje mdma, volgens mij waren het echt drie korrels, maar goed. Eén vriend had poppers meegenomen, een paar waren daar al de hele dag mee bezig maar ik vond het prettiger te wachten tot het effect van de 6apb wat minder was voor ik me daaraan zou wagen. Nou. Ik deed het. Jeetje. Alsof ik op een wolk vloog of zo. Ik heb me echt nog nooit zó fijn gevoeld. Alsof ik alleen maar bestond uit liefde en allemaal licht. Heel bizar, maar echt fantastisch. Bij de jongen die voor het eerst xtc deed begon het in te slaan en hij kon niet goed meer tegen de drukte in de tent. Ik ben even met hem naar buiten gegaan, in een andere tent gaan kijken, flesje water voor hem gehaald, geknuffeld en positief op hem ingepraat. Dat hielp gelukkig. Dat gevoel toe moeten laten is altijd een struggle de eerste keer. Toen we weer terug in de tent stonden kreeg hij ook een glimlach op z'n gezicht en werd weer plat geknuffeld door de rest. Ik werd bijna nostalgisch naar m'n eigen eerste keer, maar voelde mezelf op dit moment nog steeds zó ontzettend goed.

We hebben lekker gedanst tot 23:00 maar De Sluwe Vos sloot af en die draaide wat gekke, afwisselende muziek, wat ik minder leuk vond. Ik voelde wat lichte extra vaagheid van de mdma, maar ja, ik voelde me eigenlijk nog dikke prima, en alles was nog steeds leuk. Het was een beetje balen dat het was afgelopen maar door m'n onderrug keek ik ook heel erg uit naar nachillen op m'n kamer. Dus met een zooitje zijn we naar ons huis gefietst en daar nog tot een uur of 02:00 gezeten, handjes vast gehouden, gekletst en muziek geluisterd. Toen ben ik nog gaan douchen (m'n haar stonk zo naar rook). Toen ik klaar was en pyjama aan had voelde me ik nog steeds zo fijn dat ik het bijna zonde vond om te gaan slapen. Een vriendin van mij was op Bungalup, ik had haar eerder op de avond al wat liefdesverklaringen gestuurd. Maar precies op het moment dat ik in bed ging liggen bleek zij xtc te hebben genomen, dus ik lag nog even met haar te appen en kreeg weer allemaal liefdesverklaringen terug. Hele fijne afsluiter van de dag. Ben om 03:15 uiteindelijk gaan slapen en heeel goed geslapen ook!

Dus dat was 'm. Het was echt zo'n fijne dag. Met allemaal fijne vrienden en een supergoede sfeer en heel veel gezelligheid. Dit had ik echt weer even nodig. :love:

Groetjes.
ZERO-
Badass junkie

Re: Tripreport 6apb

Berichtdoor Helenas op 31 jan 2016 23:19

Klinkt echt geweldig! Wat fijn dat je zo veel lieve vriendjes en vriendinnetjes hebt :)
Helenas
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Jmths op 03 feb 2016 15:41

Klinkt als een leuke fissa. :smoke:

Entactogenen zijn wel goed spul voor psychotherapie, geeft meestal wel weer een fijne positieve kijk op de toekomst op de lange termijn.

Was dit je eerste keer 6APB?
Prefereer 6APB ook wel boven MDMA, niet belachelijk strak gaan maar wel het heerlijke effect, houdt langer aan en qua tolerantie en dip lijkt het ook een stuk vergevingsgezinder te wezen.
If you can't laugh at life, it just isn't funny anymore.
Jmths
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Stamper op 20 dec 2016 19:42

Ik ben erg benieuwd! Ik ga denk ik voor 135mg komende vrijdag. Ik ga samen met 1 vriend aan de 6apb en 2 andere vrienden gaan aan de XTC.

Hoelang heeft je piek ongeveer geduurd?
Stamper
Newbie

Berichtdoor ZERO- op 27 dec 2016 16:44

Haha lachen, dit heb ik bijna een jaar geleden geschreven. Deze staat nog steeds wel in mijn top 10 van leukste trips. Ik denk dat deze keer misschien mijn eerste keer xtc zelfs wel verslaat.

Stamper schreef:Hoelang heeft je piek ongeveer geduurd?

Drie uur of zo? En daarna neemt het wel wat af maar blijf je ook gewoon nog een paar uur op 80% hangen weetjewel. Het is wat minder maar nog steeds superchill.
ZERO-
Badass junkie

Keer terug naar Trip reports