1ste keer trippen op 2cb (20mg)

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

1ste keer trippen op 2cb (20mg)

Berichtdoor VinCoint17 op 15 aug 2016 12:50

Wie?:
-Ik: Jongen van 16 jaar (toen), 60-63 kg (toen), 1,74 m (toen)
-Beste vriend: D (15)
-3 goede vrienden van mijn beste vriend: H (17), J (16), Y (17) en O (16)

Wat:
-1 pil 2cb (20 mg)
-5 g wiet (2g amnesia, 3g afghan skunk)

Voorafgaande ervaringen: Hasj, wiet, lsa, truffels, alcohol

Hallo allemaal,
Sinds mijn vorige report heb ik besloten om deze keer mijn 1ste ervaring met 2cb mede te delen.

Het begon op een lekkere warme lentedag in mei. Het was vrijdagavond op een schooldag na school dat ik en D besloten iets te gaan doen, waarschijnlijk een joint roken en wat skaten enz.
Maar de dag kreeg een hele andere wending wanneer J, de vriend van D, hem opbelde en vroeg of dat hij zin had om samen met hun te trippen. Ik had J nog maar zo'n twee/drie keer gezien en kende hem dus niet zo goed. Ik twijfelde eerst even of dat ik zou meegaan omdat het niet echt een geschikte dag was voor mij om te trippen want ik moest er morgen vroeg uit om te gaan bijwerken en werd ook rond ongeveer 10 uur 's avonds thuis verwacht (het was toen ongeveer half 6).
Toch liet ik me overhalen door D en we spraken en uur later met z'n allen (D, J, H, O, Y en ik) af op een pleintje waar we toen niet ver vandaan waren op dat moment.
Eenmaal daar allemaal aangekomen was het eerste wat we deden en lekkere joint roken.
Daarna gingen we de 2cb halen bij een vriend van O niet zo ver van het plein.
We hadden zo'n 17-18 pilletjes gekocht in totaal geloof voor dus in totaal zo'n zeven mensen. (A zou later komen die avond.)
Ik was de enige van de groep, samen met A die dan later zou komen, die maar 1 pil zou nemen de rest namen er allemaal meer. Maar ik was ook de enige van iedereen die voor de eerste keer ging trippen op 2cb dus wilde ik nog een beetje zuinig zijn.
Voor D was het de 2de keer dat hij het deed en hij had er 5 gekocht (waarvan hij er uiteindelijk 3.5 van zou nemen) wat ik zeer veel vond voor iemand met toch nog zo weinig ervaring. Het waren er ook van 20mg, je moet weten dat je van zo'n 15-16 mg al lekker kunt beginnen met trippen.
Maar zij moesten er de nacht mee doorkomen, D zou bij J blijven slapen samen met de rest maar ik moest al om ongeveer elf uur 's avonds thuis zijn.
Wanneer we terug onderweg waren naar hetzelfde plein waar we daarstraks zaten hadden H, J en D al allemaal 1 pilletje gestoken.
Eenmaal aangekomen op het plein staken ook Y en O elks 1 pil. Nu was ik nog maar de enige die niet had geslikt en om heel eerlijk te zeggen was ik wel even aan het twijfelen omdat D me al eens had gezegd dat het er echt straffe waren en het effect heel verassend in een "ruk" opkwam.
Maar na zo'n 15 minuten dat de rest had geslikt slikte ik ook mijn eerste halve. Maar al snel begonnen D en O te zeggen dat dat niet genoeg was en ik ineens het volle effect moest voelen dus nam ik toch eigenlijk wel onder groepsdruk al snel het 2de halfje.

Na dit alles liepen we kei leuk over een groter plein waar een de meeste bussen en trams stopten om naar het huis van J te gaan maar het was daar echt wel heel druk en even waren we wat bang om gepakt te worden maar wanneer we rustig op de tram zaten was dit gevoel helemaal voorbij en begon het pilletje toch wel een beetje z'n werking te doen en had vooral ikzelf maar ook de rest heel harde lachkicks en werden geluiden en kleuren een klein beetje anders.
Wanneer ik naar de ijzere ondergrond van de tram keek begon ik daar ook al subtiel een beetje patroontjes te spotten, alsof alles wat meer relief kreeg.
Ik voelde me eigenlijk nog wel veel helderder dan al de rest want iedereen was al echt weg en ik kon dat gevoel nog wat inhouden voor in de tram.
Toch was ik zeer blij wanneer we eindelijk rustig bij J in zijn kamer in de zetel konden gaan zitten.
We rookten nog een lekker dikke joint van een halve gram, ik met O en D want J zelf, H en Y waren even weg om wat eten te halen en ook nog 2 mensen op te pikken die ook later bij hem zouden blijven slapen.
Na de joint voelde ik de 2cb echt stukke harder en kreeg ik een heel lekker warm gevoel in mijn buik en hoofd.
Kleuren werden nog feller en ik zag alles eigenlijk in een donkergele tint. Waarschijnlijk omdat de kamer heel donker was had ik ook wat moeite met te zien.
En op een moment wanneer ik even een sigaretje wilde rollen lukte mij dat gewoon niet.
MIjn handen hadden weinig gevoel en trilde heel zacht en pas na zo'n 7 minuten ofzo had ik een sigaret gerold.
Daar moesten O en D natuurlijk wel om lachen en wel geen beetje.
We hadden alle 3 een heel aangename vleug van lachkicks en ik voelde me zeer comfortabel zo onderuit liggend daar in de zetel.
Alles waar ik naar keek had een beetje een schijn witte lichtschim rond zich en ik begon nu ook meer en meer bewegende patronen te zien in de muren.
Het leken wel allemaal apparte molentjes en tandwielen die draaiden.
Het warme gevoel in mijn buik en de geluiden die steeds zwaarder werden dan dat ze eigenlijk waren, namen als maar toe en dat vond ik een zeer aangenaam gevoel.
Ook leek de tijd echt veeeel langzamer te gaan dan hij was want het leek echt alsof we daar bijna 2 uur zaten ofzo terwijl we er net iets meer dan een halfuurtje zaten.
Eigenlijk op mijn hoogtepunt in mijn trip kreeg ik een telefoontje van m'n vader dat hij wilde dat ik naar huis kwam dus ik nam direct mijn spullen en moest weg van het eigenlijk zeer gezellig moment onder ons drie wat ik wel heel jammer vond eigenlijk omdat al de rest bleef slapen. En ook had ik nog niet eens afscheid van H en J kunnen nemen en had ik A niet eens gezien.

Eenmaal buiten had ik wel een vrijer en nog blijer gevoel. Ik liep daar echt in het donker door een een beetje nare buurt met een bigsmile alsof ik er al heel men leven woonden.
Ik had gelukkig meteen een tram die recht richting mijn huis reed.
In de tram waren er heel felle lichten en kleuren die natuurlijk voor mij nog veel feller als normaal leken.
Ik zat bijna helemaal vanachter en behalve mij zaten er misschien maar 3 of max 5 mensen nog in de tram. Schuin voormij zat een vrouw van iets in de veertig die me heel de tijd raar aankeek omdat ik heel blij een liedje tegen mezelf aan het mompelen was.
Wanneer de tram vertrok leek het echt net of ik ging opstijgen in een raketL
Het was zo'n intens onbeschrijflijk gelukzalig gevoel dat ik er echt van moest glimlachen elke keer weer wanneer de tram een tussenstop maakte en weer met volle vaart vertrok.
Het van een soort van tintelingen in mijn buik werd ook intenser en stappen voelde heel erg licht te gaan alsof het niets was.
Eenmaal thuis aangekomen al bijna om 12 uur ofso ging ik rustig wat eten, Tv kijken (mijn vader was al boven gaan slapen) en daarna ging ik gewoon rustig na een uurtje ook zelf slapen.

Ik vond het echt een héél erg toffe en goedgelope eerste ervaring met 2cb en zeker iets wat ik meer zou willen doen.
Heel erg hard heb ik nu niet echt getript (qua visuals dan) maar het gevoel was echt eigenlijk zeer intens.
Ook schrok ik er eigenlijk van dat het zo laat inkickte.

Ik hoop dat jullie van dit tripreport hebben genoten en zoek er ook nog in de toekomst veel neer te schrijven hier op het forum.

Doei!
Done: Wiet, hasj, nicotine, alcohol, xtc, 2cb, salvia, lsa, truffels, paddos, Ketamine

To do: lsd, 2ci, mescaline, 25i, San Pedro cactus, valium
VinCoint17
Newbie

Keer terug naar Trip reports