Mate de Coca - onverwacht goed! + Interludium

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Mate de Coca - onverwacht goed! + Interludium

Berichtdoor Mananas op 16 nov 2016 07:58

Hallo allemaal,

Misschien gaan jullie hiermee lachen of dit raar vinden, misschien ook niet - of misschien zijn er wel mensen die reeds eenzelfde ervaring hebben met 'Mate de Coca', ofwel; theezakjes met daarin verpulverde bladeren van de Coca-plant.

Het gaat hier om de Mate de Coca van het merk 'Delisse'.

Als vaste klant bij eenzelfde online smart-shop (naar mijn mening de beste die er is, doch welke ik niet ga vernoemen omdat ik mijn twijfels heb of dit hier is toegestaan) deed ik onlangs een hele grote bestelling, en steeds krijg ik wel iets gratis bij zo'n bestelling (qua product bedoel ik dan, eveneens altijd aanstekers en vier-delige metalen grinders).

De bestelling zal ik even samenvatten, dit om hier kort iets over te zeggen:

- 100 gr. White Vein Borneo Kratom (werkt uitstekend als oppepper: 8 gr.) - score: 8/10
- 100 gr. Red Vein Borneo Kratom (werkt uitstekend als opiaat: 15 gr.) - score: 8/10
- 100 gr. Green Vein Maeng Da Kratom (werkt perfect als oppepper, doch niet zo opgefokt als de White Vein Maeng Da: 5 gr.) - score: 8,5/10)
- 100 gr. Red Vein Maeng Da Kratom (werkt perfect als opiaat: 15 tot 20 gr.) - score 9,5/10
- 300 gr. Red Vein Thai Kratom (werkt perfect als opiaat, doch meer oppeppend dan de Red Vein Maeng Da: 10 tot 15 gr.) - score: 9/10
- 10 gr. Gold Kratom extract 60x (werkt meer dan perfect als opiaat: 2,5 gr.) - score: 10/10

- 10 ml. Kanna (pakt helemaal niet dezelfde 'punch' als Kratom: 5 ml.) - score: 5/10

- 20 LSA-zaden (Hawaiian Baby Woodrose) - cf. volgend report
- 15 gr. Hollandia truffels (zeer aangename, sterke trip bij het kauwen op nuchtere maag van de volledige dosis) - score: 9,5/10
- Ayahuasca-kit Liquid (5 gr. beginnersdosis, goed om kennis te maken) - score: 6,5/10
- Ayahuasca-kit Mimosa Hostilis (15 gr. sterke dosis, voor gevorderden) - score: 9/10
- Mate de Coca (25 thee-zakjes met een overweldigend sterke werking) - score: 10/10

De Mate de Coca had ik gratis bij deze bestelling bijgekregen, en dat vond ik best omdat ik graag eens de smaak van Coca-bladeren wilde proeven; niet omdat ik geloofde dat ik van deze thee ook maar iets zou voelen - daarom ook sluit ik een placebo effect uit.

Echter, ik wilde toch proberen of het mogelijk was om zonder te overdrijven enig effect los te krijgen; vandaar dat ik twee zakjes in een tas thee deed en zo drie tassen na elkaar dronk (ook vooral omdat ik graag thee drink en de smaak van deze thee enorm aangenaam is!).

Tegen alle verwachting in: wam bam boom! - ik voelde plotseling een tinteling doorheen mijn lichaam stromen, ik voelde me actief, opgewekt en het effect was inderdaad het effect dat men zou verwachten van goede Cocaïne (doch, uiteraard, helemaal niet zo sterk als Cocaïne en veel subtieler, maar zonder twijfel pertinent aanwezig!).

Zijn er nog mensen die eenzelfde ervaring hebben met dit of soortgelijk product?

Wat een verbazing! :wave:
DONE: DMT,Ayahuasca,Mescaline,Salvia Div60x,Ketamine,Magic Mushrooms/Truffels,LSD,2cb,XTC,Speed,Cocaïne,Crack,Heroïne,PCP,Wiet,Hasj,Hasj-olie,MDMA-kristallen,Iboga,Alcohol,Benzo's,Barbituraten,LSA,Kiev,Poppers,Lachgas,GHB.
STILL TO DO: Just more!
Mananas
Belezen gebruiker

Re: Mate de Coca - onverwacht goed! + Interludium

Berichtdoor dupont op 15 jan 2017 16:07

Wat grappig dat je een report hebt gemaakt over cocathee. De zelfde zakjes van Delisse had ik nog achterin de kast staan, en na het lezen net weer eens tevoorschijn gehaald. Op het werk zette ik er wel eens in de middag een of twee koppen thee mee, als ik koffie-moe was. Het papieren omhulsel met 'Coca Tea' erop liet ik dan thuis om misverstanden te voorkomen :) Het geeft ongeveer een zelfde soort lichte boost als een kop koffie, maar wat kalmer dan cafeïne.

Een half uurjte geleden even een grote mok met heet water gevuld en 3 theezakjes een paar minuten laten trekken. En zowaar zit ik op een niveau van plm een halve Ritalin dit te typen (waarschijnlijk wel gepotentieerd door m'n dagelijke medicatie, een RIMA). Best wel okay voor een zondagmiddag! Zolang je er niet al te veel van verwacht is het een leuke aanvulling voor de koffie- en theeselectie.
dupont
Belezen gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 17 jan 2017 02:29

Interessant , gebruik zelf guaraná in melk als ik koffie moe ben. Ga dit ook eens de kans geven :)
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor jam op 19 jan 2017 18:43

Van één zakje thee ooit, voelde ik me ook aardig gestimuleerd.
Nu heb ik er echter 17laten trekken gedurende een langere periode in 75cl rode wijn.
Ik hoop deze dit weekend uit te kunnen proberen, laat dan zeker nog iets weten :)
jam
Belezen gebruiker

Berichtdoor jam op 01 feb 2017 19:38

jam schreef:Van één zakje thee ooit, voelde ik me ook aardig gestimuleerd.
Nu heb ik er echter 17laten trekken gedurende een langere periode in 75cl rode wijn.
Ik hoop deze dit weekend uit te kunnen proberen, laat dan zeker nog iets weten :)

Ondertussen eens enkele slokken getest (in totaal een klein glas wijn ongeveer), het smaakt lekker kruidig en geeft een aangenaam stimulerend (bijna euforisch) effect, kan natuurlijk ook placebo zijn. Ik moet het nog grondiger testen om zeker te kunnen zijn.
jam
Belezen gebruiker

Keer terug naar Trip reports