Eerste DMT ervaring

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Eerste DMT ervaring

Berichtdoor Loadedmarcsr op 07 dec 2016 14:36

Het was mijn eerste ervaring met nn dmt. Kreeg het aangeboden van iemand van mijn local smartshop. Gelukkig had ik mij al lang (vele jaren) geestelijk en lichaamlijk op deze ervaring. Veel geluisterd naar McKenna en boeken gelezen, gefantaseerd. Nu was het eindelijk zover ik had een 1/2 gram nn dmt. Ik maakte het zakje open en rook eigenlijk best natuurlijk. Ik was best zenuwachtig want ik wou nu een hit proberen maar daar was het nog veel te vroeg voor. Het was 11 uur in de ochtent dus doe nog maar even niet. Toen de nacht was gekomen was ik er klaar voor. Pakte mijn nieuwe pijp, speciaal voor mijn dmt. Deed haze in mijn pijpje, daarna dmt erover, ongeveer 20mg, en verdeelde dit over 3 hijsen. Voelde me zwaar relaxed en in een soort van trance. Mijn kamer veranderde in een kamer vol met maya-art, die schitterde van licht. Ook was er een soort van buz in mijn oren. Strak keek ik naar het plafond waarin 3d patronen zich bewogen. De kamer bleef van kleur veranderen en lijnen op de tafel en deuren werden brillant. Ik had er een heel lekker gevoel bij en 15 min later was ik gewoon weer de oude en alles was normaal. Dit wou ik zo snel mogelijk weer beleven dit gevoel dus ik begon mijn pijp weer te vullen met het heilige goedje. Haze, dmt, haze, weer 20mg. Boem precies weer hetzelfde, alles in maya achtige tekens en vormen, kleuren en patronen schoten langs mij heen maar ik was nog lang niet waar ik heen wilde dus weer pijp vullen. Op een gegeven moment bleef ik mijn pijp vullen met 20mg 30mg. Ik was zwaar aan het trippen als nooit van te voren maar ging maar niet out maar was helemaal in een trance. Op een gegeven moment na een uur of 3 besloot ik dat het wel goed was voor vandaag. Lache dat spul het ene moment zit je zwaar te trippen en boem andere moment zit je weer in je eigen vel, helder als wat. Morgen weer verder dacht ik, leuk. De volgende nacht vulde ik mijn pijpje met de dubbele hoeveelheid dmt, ditmaal zonder weed maar met as. Laagje as van sigaret, 40mg dmt, en daar weer een flinke laag as op. Ik nam een hijs en merkte dat er veel witte rook mijn pijpje in kwam en zoog dit gulig leeg. 40 mg dmt was voor mij genoeg om heftige viduals te zien met ogen open of dicht, maakte niet uit ze waren heftig aanwezig. Ik voelde mij draaien in een andere dimensie met al die mooie kleuren en spiralen. Dit duurde een aantal minuten. Het ging gepaard met een zwaar gevoel van extase en rust. Dit was mijn heftigste ride tot nu toe. Ook had ik hiervoor op dezelde dag gelezen dat je een uur moet wachten met de volgende inname van dmt anders heb je wel visuals maar je wordt niet in de hyperspace gelanceerd. Exact wat mij de vorige nacht was gebeurd. Ik wachtte een uur en begon mijn pijp te vullen met 75 mg. As, dmt, as. Ik zoog er aan en wat er toen gebeurde was het volgende. Het resultaat was dat ik dacht nee je hebt nu teveel genomen je gaat eraan. Mijn hart begon te razen en kreeg het benauwd, ik ging dood, langzaam maar zeker. Ik probeerde te chillen en mezelf tot rust te brengen en toen begon ik moeilijker te ademen. Dus ik legde mijn hoofd naar achter op de bank en deed mijn mond wagenwijd open. Op dat moment kwam ik via mijn mond uit mijn lichaam in een soort van donkere ruimte met een prachtige mandala die draaide en veranderde van kleur. Tegelijkertijd hoorde ik een onuitstaanbare piep die mijn brein deed springen. Daarnaa hoorde ik een hommmm geluid keihard en dat bleef ook zo. Toen begon bij de homm nog een ander geluid. Alsof sterrenstelsels tegen elkaar botsten kaboom kaboom elke seconde kaboooom. Toen werd ik uit die ruimte gezogen en had ik de heftigste trip uit mijn leven. Ik zag veel verschillende kleuren, en voelde een sterkeelectrische vibratie in mijn hoofd bij elke kaboom die ik hoorde. Nu was ik terecht gekomen in een andere ruimte waar er een enorme ronde gouden blauwe imca-calender ronddraaide met wezens erop. Ze negeerden mijn aanwezigheid. Ik tolde in de ronte en voelde mij verloren in tijd ruimte. Wtf. Ik voelde en hoorde electrische impulsen in mijn brein die hoorde als een syntasyser, op een vreemde buitenaardse melodie. Ook probeerde er een entiteit met mij te communiceren via telephatie. Dat klonk zo: yobo yobo yobo bibi heel snel achter mekaar maar ik begreep het niet en voelde mij hier ongemakkelijk bij. Ik zag dat de wezens op een of andere manier keihard aan iets werkte op de gouden maya-calender die maar niet ophield te draaien in lichtsnelheid. Het werdt me allemaal te veel, ik hoorde dus een hummm keihard, een draaiorgel die achteruit speelde, een vreemde gitaar met 10 snaren met alienachtige muziek, de kaboom kaboom elke seconde, electrische impulse die in mij kwamen maakt ook een hard sonor achtig geluid, kermis geluiden, harpen. Het werd echt te veel en op dat moment viel ik terug in mijn lichaam. Ik viel letterlijk terug dat weet ik. Op dat moment voelde ik mij weer meer ontspannen en blij dat ik terug was. Ik was niet dood. De 5 minuten die volgde waren er alleen heftige visuals in een diepe trance met ogen open. Ik ga nu een tijdje wachten met dmt. Het was heftig!
Loadedmarcsr
Newbie

Keer terug naar Trip reports