DMT-trip op lage dosis

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

DMT-trip op lage dosis

Berichtdoor francisr8 op 18 dec 2016 17:54

Hallo iedereen,

vandaag voor het eerst DMT gedaan.
Ik ga het dan ook voor mezelf in een rapportje gieten, zodat ik het later nog eens kan bekijken.

Waar & wanneer
--------------------------------------------
Vandaag, 18 december rond 15 uur

Set & Setting
-------------------------------------------
Ik, alleen op mijn kamer, de kamer is verlicht en er hangen posters van wat heftige feestjes op de muur. Er is voor de rest niemand in huis en er is geen muziek etc.

Trip zelf
------------------------------------------
Ik heb een pijpje gekocht voor 3 euro uit de nachtwinkel, met 7 gaasjes.
Ik stak er 2 in de pijp. Vervolgens rolde ik een sigaret,
ging naar buiten en stak die aan. Ik tikte de assen in mijn wietpijpje op het gaasje.
Ik pakte mijn gripzakje met de DMT en zag de witgele kristallen. Ik dacht nog even bij mezelf
dat de gele kleur waarschijnlijk wees op onzuiverheden. Maar dat maakte me niet echt uit.
Ik stak een heel klein beetje op de assen en deed er weer een laagje assen bovenop.

Omdat het de eerste keer was wou ik het rustig aan doen. Ik ging op bed liggen met een schaal onder mijn kin (waar ik normaal op rol) en stak de lighter boven de assen. Ik proefde onmiddelijk de vieze, syntetische geur/smaak in mijn mond. De rook kwam redelijk zacht aan in mijn keel. Ik dacht bij mezelf om het 20 seconden in te houden. Dat deed ik. Er kwam nog een trek, en nog een. Dan blies ik uit en voelde ik het meteen.

Al mijn spieren ontspande onmiddelijk. Ik moest wachten voor de volgende heis. Ik zag de groene kleur van de wietpijp duidelijk. Daarnaast kijk ik naar mijn hand en was het precies niet mijn hand, heel vreemd. Er was precies ook een extra laag over mijn hand. Wat ook wel grappig was, was dat mijn armen langer waren dan normaal. Ik keek naar buiten en zag een roze schijn rond de planten. Ik dacht dat het tijd was voor de volgende heis.

Omdat ik voelde dat ik het goed kon beheersen en dus niet moest gaan liggen ben ik buiten gaan staan. Hier trok ik nog 1 keer en het was zo goed als op. Ik keek naar het terras en zag een patroon zoals dit:
Afbeelding
Dit was heel leuk en heb hier ook een minuut naar gekeken, ben vervolgens naar binnen gegaan.

Ik keek even in de spiegel en zag dat mijn pupillen heel veel vergroot waren. (Wat te verwachten is.)

Hierna is het vooral afgezwakt.

Dit was een kleine hoeveelheid DMT, maar de effecten waar een leuk. Het leek wat op mijn paddo-trip. Ik kijk al uit om een grotere hoeveelheid te nemen! Ik ben blij dat ik een kleine hoeveelheid heb genomen en kijk uit naar de volgende keer.

Francis
francisr8
Newbie

Re: DMT-trip op lage dosis

Berichtdoor Loadedmarcsr op 19 dec 2016 18:21

Stop 70mg in je pijpje en blijf dan maar staan...go 4 it!
Loadedmarcsr
Newbie

Berichtdoor jam op 21 dec 2016 19:34

Had je een soort van katereffecten de volgende dag?
Kon je goed in slaap geraken?
Of had dit invloed op je concentratie vermogen de volgende dag?
Sorry voor alle vragen, gewoon nieuwsgierig :)
jam
Belezen gebruiker

Berichtdoor francisr8 op 21 dec 2016 23:10

Geen kater, geen slaapproblemen, geen concentratiestoornissen. Alles ging goed!
francisr8
Newbie

Berichtdoor jam op 21 dec 2016 23:53

francisr8 schreef:Geen kater, geen slaapproblemen, geen concentratiestoornissen. Alles ging goed!

In lage dosis dus zeer interessant voor een avondje relaxen en trippen door de week?
:)
jam
Belezen gebruiker

Berichtdoor oortjes op 22 dec 2016 00:06

jam schreef:
francisr8 schreef:Geen kater, geen slaapproblemen, geen concentratiestoornissen. Alles ging goed!

In lage dosis dus zeer interessant voor een avondje relaxen en trippen door de week?
:)

Ja, op lage dosis kan dat denk ik wel. Alleen is het volgens mij best moeilijk om er aan te komen + je moet het niet iedere week doen want dan gaat de 'magie' ervan af.
Wanneer het even niet mee zit, gebruik je vredespijpje en denk er goed over na.
oortjes
Bewuste gebruiker

Berichtdoor francisr8 op 22 dec 2016 08:41

Inderdaad, het is voor mij een van de moeilijkste stofjes om aan te komen, daarnaast is het redelijk duur. Maar inderdaad het is zeer goed voor korte, intense tripjes.
Ik was het uur erachter compleet normaal. Het was eigenlijk na een halfuurtje al over maar de grote pupillen bleven ong een uurtje en dan waren ze weer normaal. Achter dat uurtje kon ik ook gewoon weer goed functioneren.
francisr8
Newbie

Berichtdoor Psychedelibee op 01 jan 2017 14:05

Klinkt als een fijne en rustige eerste kennismaking met DMT.

Ik raad je aan om de volgende keer je ogen dicht te doen, het visuele spektakel wat zich achter gesloten ogen afspeelt is vele malen indrukwekkender dan met open ogen. Als je echt een breakthrough dosering hebt maakt het trouwens niet meer uit of je ogen open of dicht zijn, dan krijg je toch niks meer mee van je omgeving.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Keer terug naar Trip reports