Mijn eerste ervaring met DOM 19.12.2016

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Mijn eerste ervaring met DOM 19.12.2016

Berichtdoor Larocca1971 op 22 dec 2016 13:38

Mijn eerste ervaring met DOM.

3 blotters van 2.5mg, totaal 7.5mg, vrouw, 45jaar, 1.90m, 78kg, maandag 19.12.2016. Thuis. Blotters niet lab getest.

Maandag. Kids niet thuis, man paar dagen weg voor werk. Had vooraf bepaald welke dosis en hoe. Wat leeswerk gedaan over DOM. Keek er eigenlijk wel naar uit. Mind zat goed. Voelde me ook goed en leuke vooruitzichten. Had nog wat werk die dag, rond 20.00 was ik klaar en maak alles klaar.

Eigenlijk altijd hetzelfde. Lichten verduisteren. Leuk met de kerstboom nu. Water en fruitsap klaar, alsook wat chocolade. Had Avatar en Dances with Wolves klaargelegd. Wat muziek van Johannes Heil, Phi Phi en Joris Voorn in Soundcloud klaargezet. Ipod klaar, raam op toilet open. Dekentjes. Vaporizer gevuld met Tangerine Dream.

Wat later neem ik de twee eerste blotters en leg ze in mijn mond. De andere zou ik uur later nemen. Met gedacht van piek van 7.5mg in eenmaal wat hoog de eerste keer, daarom de laatste 2.5mg met uur delay. Vermits de lange opkomst tijd, eerst nog wat briefwerk gedaan. Na een uur slik ik er één door met glas water, en neem blotter 3. Schrijf wat verder nog. Na twee uur besluit ik de andere twee ook door te slikken met nog een glas water. Nestel me op de zetel en zet tv op en zap wat rond.

Na ongeveer 2.5 uur, begin ik iets gewaar te worden. Van dan af begint het eigenlijk heel goed vooruit te gaan. Tussen 23.00 en 24.00 zijn we dan. Tintelingen in benen en handen, mijn zicht begint te veranderen, krijgt het wat warmer, merk wat druk op kaken, regelmatig eens gezicht ontspannen/bewegen is nodig. Ook in je hoofd een aangenaam gevoel. Drink ook nog een glas water.

Tegen ongeveer 24.00 is de trip in volle gang. Wat dan komt duurt tot ongeveer 05.00 in de ochtend. Ik zit op mijn computer te tokkelen, gsm open, paar apps geopend, heb de neiging te schrijven, heb enorm de drang om met iemand te praten. Op tv zap ik van hier naar daar. Lichamelijk krijg je een zekere spanning en tintelingen in armen en benen. Best aangenaam. Zicht wordt troebeler. Kleuren verzachten enorm. Plots kijk ik op zij en denk dat ik schaduwen zie bewegen. Ik kijk beter en ja, ze bewegen. Maar ben alleen thuis. Ook lijkt het alsof er een wind door de planten waait want planten bewegen. Wat ook niet kan. Soms krijg ik het gevoel dat ik op speed/XTC bezig ben. Gaat soms naar dat gevoel. Heel aangenaam. Rond 02.00 doe ik gsm en laptop toe. Ik lijk precies een springmuis. Wel grappig. Denk ook eens na voor de eerste keer in uren. Ik krijg vrij vlug een stroom van gedachten, wordt heel gelukkig en begin te wenen. Zalig. Voel me zo goed. Er komen herinneringen naar boven die ik al lang niet meer gehad had of vergeten was. Tot ongeveer 03.00 uur probeer ik mijn zintuigen af te tasten. Zintuigen zijn zeer scherp eigenlijk. Het is heel moeilijk me te concentreren. Maar ik voel me echt goed. Alle licht is zacht. TV is dan wazig, dan plots zeer scherp. Op de muren zie ik verschillende lichtvlekken. Ik sluit mijn ogen even en dan zie ik mooi spektakel van lichtflitsen en figuren. Rond 03.00 zet ik Dances with Wolves op. Kijk wel soms, maar boeit me niet echt. Ik voel en ervaar vrij veel nieuwe dingen. Lichamelijk, denk dat ik kwartier met mijn handen aan het draaien en bewegen ben en naar de schaduwen te kijken. Vingers lijken ook constant te bewegen. Mijn lichaam voelt heel goed aan, Maar ook geestelijk is mijn mind soms een waterval van gedachten. Positief dan, ik kan aan alles denken, geen negatieve gedachten, gaat ook moeilijk als je je lichamelijk zo goed voelt. Denkpatronen zijn niet ingewikkeld, wisselen te vlug af daarvoor. Negatieve krijgt daardoor ook geen kans. Wat later besluit ik de oortjes in te steken en muziek, vind moeilijk iets dat me aanstaat.

Net als daarvoor, is er verhoogde activiteit. Ik word ook wel enorm opgewonden soms tussendoor. Geen idee waarvan dat komt. Verder is het mogelijk uw lichaamsgevoel volledig uit te schakelen. Net alsof er geen lichaam is. Apart gevoel.

Tot 05.00 uur is er eigenlijk één grote golf die groeit en blijft komen. Pas een half uur later is er een rustpunt. Ik voel dat plafond bereikt is en relax wat meer. Drink een glas water en ga eens naar toilet. Merk op dat puppillen wijder zijn. Zet Avatar nu op. Nestel me opnieuw in de zetel, zet oortjes op en neem de lijst die ik had klaargelegd. Voelt allemaal goed aan nu. Ben ook iets rustiger en minder actief. Avatar geeft wat meer rust. Heb ook minder de neiging dingen te doen. Rond 06.00-06.30 begin ik terug lichamelijk dingen te voelen. Ook lijkt tv weer zachter te worden. Ik sluit soms mijn ogen en luister enkel naar de muziek. Soms vibreert ganse lichaam mee, muziek zit niet meer in de oren, maar lijkt uit binnenste van uw hoofd te komen. Lichtvlekken met de ogen gesloten dansen mee. Ben heel vredig. Lichamelijk blijf je het voelen ook. Rond 07.00 ben ik terug helemaal op in de trip. Ik wissel mijn aandacht tussen film en muziek. Stuk na 08.00 is Avatar voorbij. Ik sluit mijn ogen en geniet van de muziek. Gedachten kronkels vliegen door mijn hoofd. Heb inzichten die ik anders niet heb. Sommige zaken worden ook duidelijk. Alles lijkt ook logisch. Alles lijkt ook makkelijk. Tijd vliegt. Ik open mijn ogen en merk dat het 11.00 uur is. Het is net alsof ik op sta, maar ben de ganse nacht actief geweest. Raar gevoel. Besluit rond 12.00 een broodje te eten en glas melk. Neem dan bad en ga wat op bed liggen en sluit ogen. Er is nog wel wat actief maar ik geniet ervan, zet ook terug muziek op. Rond 17.00 eet ik opnieuw iets. De ganse dag en avond voel je wel iets. Ik ga rond 23.00 slapen. Heb een goede nachtrust gehad.

Vandaag al heel de dag met een smile rondgelopen. Denk ook terug aan de vele gedachten en de ervaring. Wel anders dan lsd. Vooral het eerste stuk is veel actiever. Meer een mengeling van. Duurt veel langer. Echt uitgebreid de tijd nemen. Ik heb ook geen cannabis gebruikt naar einde toe, was eerste keer en had er ook geen behoefte aan. Was ook zoveel te ervaren en te ontdekken. Misschien next time. Verder doet de opkomsttijd en de tijd van de eerste rush me denken aan 2ct2 en 2ct7. Maar waar deze stoppen in tijd gaat de DOM nog een hele tijd verder. Heb tijdens de trip ook 1.5l water gedronken merk ik.

Het is ook moeilijker neer te schrijven daar het voor mij ook nieuw was. Was voor mij ook moeilijker te controleren en te sturen dan lsd. Maar vond het wel een heel aangename ervaring. De trip is heel makkelijk positief te houden, makkelijker dan bij lsd. Ga dit zeker nog eens overdoen, nog heel wat te ontdekken denk ik. Misschien ook een iets actievere setting in het begin. Ook vroeger op de avond starten, dag-nacht ritme komt dan beter over mekaar met ritme van de werking. Nu begin januari eerst de DOB eens proberen. Verslagje volgt.

Groetjes,

Xx
45y, F, 18y experience.
Done: LSD, DOM, DOB, 4 ACO DMT, 4FA, XTC, MDMA, 2C-B, 2C-T-2, 2C-T-7,
S-Ketamine, Cocaïne, Amphetamine, Cannabis, Hasj, Kratom, Salvia, Truffels
Larocca1971
Newbie

Re: Mijn eerste ervaring met DOM 19.12.2016

Berichtdoor SmartieAndMe op 23 dec 2016 17:20

Mooi report, dank voor het delen! Ik heb ook nog steeds DOM op de langetermijnplanning staan. Blijf nieuwschierig, vooral nu er geleidelijk wat reportjes binnendruppelen (zou de DOM allemaal van dezelfde maker komen, nu het ineens beschikbaar is?).

Ook vind ik het leuk dat je leeftijd en kinderen je niet tegenhouden dit nog te doen.

Ben ook benieuwd naar je DOB report!
Een feestje op een spiegel!
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Larocca1971 op 27 dec 2016 03:06

SmartieAndMe schreef:Mooi report, dank voor het delen! Ik heb ook nog steeds DOM op de langetermijnplanning staan. Blijf nieuwschierig, vooral nu er geleidelijk wat reportjes binnendruppelen (zou de DOM allemaal van dezelfde maker komen, nu het ineens beschikbaar is?).

Graag gedaan. De blotters zijn achteraan bedrukt met vermelding 2.5mg. Vond het heel goed eigenlijk. Wel veel tijd voor nodig. Goed plannen dus.

SmartieAndMe schreef:Ook vind ik het leuk dat je leeftijd en kinderen je niet tegenhouden dit nog te doen.
Ben ook benieuwd naar je DOB report!

Blijf dit doen tot aan mijn dood. Voor mij is het een meerwaarde in mijn leven. Ik ben zelf HSP en ik houd van de emoties die er bij horen. Mijn kinderen en partner weten het, maar hebben er zelf niks mee. DOB komt er zeker aan :)
45y, F, 18y experience.
Larocca1971
Newbie

Berichtdoor SmartieAndMe op 27 dec 2016 13:23

Larocca1971 schreef:Blijf dit doen tot aan mijn dood. Voor mij is het een meerwaarde in mijn leven. Ik ben zelf HSP en ik houd van de emoties die er bij horen. Mijn kinderen en partner weten het, maar hebben er zelf niks mee. DOB komt er zeker aan :)

Interessant. Mag ik weten hoe zij erover denken? Zijn ze er tegen? Of begrijpen ze het? en praten jullie erover? of niet?
Een feestje op een spiegel!
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Larocca1971 op 27 dec 2016 20:31

SmartieAndMe schreef:
Larocca1971 schreef:Blijf dit doen tot aan mijn dood. Voor mij is het een meerwaarde in mijn leven. Ik ben zelf HSP en ik houd van de emoties die er bij horen. Mijn kinderen en partner weten het, maar hebben er zelf niks mee. DOB komt er zeker aan :)

Interessant. Mag ik weten hoe zij erover denken? Zijn ze er tegen? Of begrijpen ze het? en praten jullie erover? of niet?

Mijn man is er tegen. Heeft en zal ook nooit iets gebruiken. Zelfs bijna nooit alcohol. Kinderen weten ervan, maar geen details. Ik hemel het zeker niet op. Soms naar aanleiding van nieuws of zo komt het ter sprake. Ben er niet fier op, maar ik schaam me er ook niet voor.
45y, F, 18y experience.
Larocca1971
Newbie

Berichtdoor Psychedelibee op 01 jan 2017 14:23

Bedankt voor het delen! Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar DOM, maar moet er een keer echt de tijd voor hebben of maken.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor dupont op 15 jan 2017 14:55

Fraai tripreport. Leuk dat je er echt een avond/nacht van hebt gemaakt voor jezelf alleen. Zoals je de nacht beschrijft komt het best wel goed te hanteren over. Ook maar eens een geschikt moment voor uitzoeken. Waren dit toevallig blotters waarbij de opdruk van een setje van4 blotters 1 geheel (of een grotere 2x2 zegel) vormt?
dupont
Belezen gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 17 jan 2017 02:26

Herken er veel uit van mijn enige ervaring met DOM (wat mij toen verkocht was als LSD maar dat terzijde)
Bij wuurde het in totaal ook circa 12 uur , alleen ergerde ik me eraan dat ik niet opgefucked was maar beetje hyperalert om het zo maar te noemen dat vergalde het voor mij toen. Blij om te horen dat dat effect niet gewoon bij DOM hoort , misschien ga ik het dan nog eens doen.
Hoewel ik het liever bij LSD houd , ken dat spul zo goed en word er vrolijk van met de meest prachtige lucide dromen wat mij niet op DOM lukt.

Het werkt bij iedereen weer anders , ken verder bijvoorbeeld niemand die met een hoge dosis LSD een tukje doet (ben zelf een geval apart blijkbaar)

Dank voor het delen , goed geschreven!
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Larocca1971 op 21 jan 2017 17:31

dupont schreef:Fraai tripreport. Leuk dat je er echt een avond/nacht van hebt gemaakt voor jezelf alleen. Zoals je de nacht beschrijft komt het best wel goed te hanteren over. Ook maar eens een geschikt moment voor uitzoeken. Waren dit toevallig blotters waarbij de opdruk van een setje van4 blotters 1 geheel (of een grotere 2x2 zegel) vormt?

Voor die dingen neem ik de tijd. Een beetje een luxe voor mij. Me time :) Ja, is best te hanteren. Niet te overweldigend, volgende keer neem ik de 7.5 in één keer. Gaat juist goed zijn denk ik. Zegels vormen 2x2 inderdaad een geheel. Wel goed plannen. Je hebt er eigenlijk twee dagen voor nodig. Heb ondertussen ook de DOB gedaan. Die vind ik het beste van al de nieuwe dingen die ik geprobeerd heb recent. Verslagje volgt.
45y, F, 18y experience.
Larocca1971
Newbie

Berichtdoor Larocca1971 op 21 jan 2017 17:36

Tijdloos schreef:Herken er veel uit van mijn enige ervaring met DOM (wat mij toen verkocht was als LSD maar dat terzijde)
Bij wuurde het in totaal ook circa 12 uur , alleen ergerde ik me eraan dat ik niet opgefucked was maar beetje hyperalert om het zo maar te noemen dat vergalde het voor mij toen. Blij om te horen dat dat effect niet gewoon bij DOM hoort , misschien ga ik het dan nog eens doen.
Hoewel ik het liever bij LSD houd , ken dat spul zo goed en word er vrolijk van met de meest prachtige lucide dromen wat mij niet op DOM lukt.

Het werkt bij iedereen weer anders , ken verder bijvoorbeeld niemand die met een hoge dosis LSD een tukje doet (ben zelf een geval apart blijkbaar)

Dank voor het delen , goed geschreven!

Hallo, LSD is inderdaad anders. Heb recent de DOB gedaan, die vind ik super. Meer als LSD met DOM. Echt zalig. Zeer sterke visuals, lange piek, complexe gedachte gangen, rustig gevoel.
Ja, iedereen reageert anders. Voor mezelf sprekend, de ene keer is ook de andere keer niet. Soms ook verschil op. Bij mij is setting en gemoed enorm belangrijk.
45y, F, 18y experience.
Larocca1971
Newbie

Berichtdoor Fool op 21 jan 2017 19:19

Bedankt voor je report, interessante informatie! :)

Hoe sterk vond je 7.5mg? Kun je het vergelijken met een dosis LSD/truffels?
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Larocca1971 op 27 jan 2017 15:24

Ik heb ondertussen de DOM eens geprobeerd op een zaterdagavond in een actievere setting en dat is veel beter. Had 2 x 2.50 genomen. Ervaarde het als avond op amfetamine en XTC. Denk niet dat ik de DOM nog in mijn eentje ga doen.
45y, F, 18y experience.
Larocca1971
Newbie

Keer terug naar Trip reports