Eerste keer 4-AcO-DMT. 22.12.2016

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

Eerste keer 4-AcO-DMT. 22.12.2016

Berichtdoor Larocca1971 op 27 dec 2016 02:58

Weergave van mijn eerste trip op 4-AcO-DMT.

4-AcO-DMT, 25 mg, gesnoven, Vrouw, 45j, 1.90m, 78kg., thuis, donderdag 22.12.2016

Donderdagavond bijna 24.00. Juist terug van receptie, maar ik ben nog niet moe. Mijn man gaat slapen, heeft morgen drukke dag. Zelf niet veel te doen morgen. ’s Avonds komen wel de kids thuis. Besluit trip te nemen op de 4-AcO-DMT. Had er al wat over gelezen en nodige opzoekwerk gedaan.

Zet verwarming wat hoger, kies film uit, klassiekertje, Contact. Drinken en iets zoet, dekentjes, lichten dimmen. Muziek bij de hand. Vaporizer gevuld met Tangerine dream. Weeg 25mg 4-AcO-DMT af en maak 4 lijntjes. Neem eerst in elk neusgat een lijntje, dan een tweede in elk. Wel een beetje scherp prikkelend gevoel. Zet tv aan en start de film.

Hier moet je niet lang wachten op de effecten. Na 5 tot 10 minuten beginnen benen zwaarder te worden. Ook in hoofd zwaarder gevoel. Al vlug zwaar gevoel over ganse lichaam. Zicht wordt zachter, kleuren voller, patronen op muren en tv, ook met ogen toe. Film ben ik al vlug vergeten. Alle tijdsbesef is ook vlug weg. Ben in staat om zeer complexe gedachten gangen te maken. Geraak daar zo geobsedeerd door, dat er al vlug een uur voorbij is. Ganse lichaam voelt verdooft aan. Ik besluit muziek op te zetten.

Ik ben direct in de ban. Gedachten en hersenspinsels blijven komen, zeer gedetailleerd. Soms komt de muziek naar voor en ben ik daardoor opgeslokt. Mooi wisselspel. Van tijd of ruimte heb ik geen besef meer. Na tijdje beslis ik de vaporizen. Smaakt echt lekker. Iets later word ik overspoeld door de high en stoned gevoel. Ik heb nog weinig benul van omgeving, of mezelf, of tijd. Ik besluit op bed te gaan liggen met oortjes in. De muziek betovert me helemaal. Mijn lichaam zinkt weg in het niets. Lichtflitsen en patronen spelen zich af op ritme van de muziek. Ik heb weinig of geen invloed op mijn gedachten. Alles komt spontaan. Mijn lichaam bestaat niet meer. Ik ben precies enkel een denkende identiteit die soms overgenomen wordt door de muziek. Ik ontwikkel ganse theorieën, soms begin kwijt, moet opnieuw beginnen. Herinneringen borrelen op. Soms alles heel visueel, ook al is het donker. Is een zalige trip. Heel intens maar niet te overweldigend.

Plots stopt de muziek. Had toch podcast genomen die 1.5 uur duurde. Ik draai mij beetje en activeer gsm, de 1,5 uur zijn voorbij. Ik realiseer me dat alle tijdsbesef weg is. Heel raar. Was net of ik de muziek pas had opgezet, toch was er anderhalf uur voorbij. Neem gewoon de volgende en zet die op. Opnieuw hetzelfde verhaal. Dit keer kijk ik op de klok en zie dat het reeds 06.00 in de ochtend is. Duw opnieuw op de volgende lijst. Gedachten gaan heel ver weg, heb van niks benul meer. Soms ben ik me van iets bewust, soms niet meer. Toch heb ik niet geslapen. De momenten dat ik me meer dingen realiseer, heb ik niet het gevoel geslapen te hebben of moe te zijn. Heb ook mijn man niet horen opstaan. Rond 08.00 uur voel ik dat trip voorbij is gegaan. Eigenlijk heel plots. Besluit wat te slapen. Rond 15.00 word ik uitgerust wakker. Heb een enorm goed gevoel. Ben niet moe, geen lichamelijke klachten. Super.

Neem een bad en overpeins eens alles. Zeer vlugge opkomst. Niks wachten hier. Lichamelijk word je zeer veel gewaar. Bijna als verdoofd. Je verliest alle besef van tijd en ruimte. Je verliest zelfs je lichaam. Je bent precies een denkende en ervarende identiteit. Het denken en de muziek ervaren is zeer intensief. Trip was ook plots voorbij. Allemaal heel aangenaam eigenlijk. Totaal niet te vergelijken met de DOM. Veel meer met LSD, maar dan intensiever, met sterkere indrukken en gewaarwordingen, mooie gedachten ontwikkelingen, geen negativiteit.

Voor mij een nieuwe ontdekking en zeker een blijver. Qua intensiteit en sterkte gevoelens komt dit wel wat overeen met hoogtepunt van 2ct2 of 2ct7. Alleen is deze trip langer intensief en mooier afgebakend. Ga dit zeker nog doen. Nu effe 14 dagen niks. Na de feestdagen eens de DOB proberen.

Groetjes,

Xx
45y, F, 18y experience.
Done: LSD, DOM, DOB, 4 ACO DMT, 4FA, XTC, MDMA, 2C-B, 2C-T-2, 2C-T-7,
S-Ketamine, Cocaïne, Amphetamine, Cannabis, Hasj, Kratom, Salvia, Truffels
Larocca1971
Newbie

Re: Eerste keer 4-AcO-DMT. 22.12.2016

Berichtdoor ZERO- op 27 dec 2016 16:22

Is dat niet een beetje heftig, zo drie dagen na DOM?
ZERO-
Badass junkie

Re: Eerste keer 4-AcO-DMT. 22.12.2016

Berichtdoor Larocca1971 op 27 dec 2016 20:18

ZERO- schreef:Is dat niet een beetje heftig, zo drie dagen na DOM?

Misschien wel, maar ik had de kans en voelde me goed. Hoe je het ook gebruikt, gezond zal het nooit worden zekers. Had wel bewust geen alcohol gedronken op de receptie. Maar 4-AcO-DMT is echt een aanrader :)
45y, F, 18y experience.
Done: LSD, DOM, DOB, 4 ACO DMT, 4FA, XTC, MDMA, 2C-B, 2C-T-2, 2C-T-7,
S-Ketamine, Cocaïne, Amphetamine, Cannabis, Hasj, Kratom, Salvia, Truffels
Larocca1971
Newbie

Keer terug naar Trip reports