- XTC - De eerste keer met mijn vriendin.

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

- XTC - De eerste keer met mijn vriendin.

Berichtdoor t3ll4v1st op 28 dec 2016 16:16

Hoi Luitjes!

Ik zou heel graag mijn ervaring van afgelopen kerst-weekend met jullie willen delen! :mrgreen:
Dit was namelijk de eerste keer dat mijn vriendin XTC heeft gebruikt. En dus ook de eerste keer dat ik MET mijn vriendin XTC kon gaan gebruiken. Uiteraard kan ik het alleen vanuit mijn perspectief vertellen. Wel heb ik mijn vriendin uitgebreid gesproken over haar ervaringen zodat ik deze ook met jullie kan delen.

Wie:
T3ll4v1st - man - 65kg - 1,90 - 110mg MDMA
Vriendin van T3ll4v1st - Vrouw - 80kg - 1.87 - 80mg MDMA
Neefje van T3ll4v1st - Man - 95kg - 1.85 - 220mg MDMA
Kennis 1 - alcohol
Kennis 2 - alcohol

Waar:
House feestje. Dit soort muziek:

Allereerst wil ik jullie even wat achtergrond informatie geven, dit is naar mijn mening belangrijk om te weten zodat jullie dan ook snappen waarom het zo'n leuke ervaring voor mij geweest is!

Ik en mijn vriendin hebben nu zo'n 6 jaar een relatie. We zijn vanaf onze 18e leeftijd al bij elkaar.
Qua drugsgebruik ben ik een stuk nieuwsgieriger aangelegd dan mijn vriendin. Dit komt omdat de ex van mijn vriendin aardig is afgegleden door wietgebruik. Hier is ook haar vorige relatie op stukgelopen. Zelf heeft ze 1x spacecake gegeten, dit ging helemaal verkeerd. en 1x geblowd, ging ook helemaal verkeerd.
Mijn vriendin heeft in de eerste 2-3 jaar van onze relatie best negatief tegenover drugs gestaan. Dit was best wel lastig, aangezien ik juist heel positief en nieuwschierig tegenover drugs sta. Ik moest toen der tijd dan ook stiekem doen wanneer ik iets gebruikt had.
Dit vond ik echt heel kut. Ik denk dat ik in die tijd misschien 1x per jaar iets van harddrugs gebruikte (speed/coke). Af en toe eens een jointje rookte. Dit durfde ik dan nooit te vertellen omdat ik bang was voor haar reactie. (was nergens voor nodig achteraf)
De laatste paar jaren hebben we een groei in onze relatie doorgemaakt. We zijn een stuk volwassener geworden en heel open naar elkaar. We vertellen elkaar nu echt alles.
Zo kwamen we ook tot de conclusie dat ik lekker moest kunnen doen wat ik wilde en visa versa. Dit heb ik het afgelopen jaar dan ook vol op gedaan.
Je kan dan ook wel zeggen dat 2016 een beetje het jaar was, waarin ik drugs heb ontdekt.
Mijn vriendin is hierdoor ook een stuk opener tegenover drugs komen te staan, misschien wel omdat ze bij mij ziet dat het ook anders kan.
Ik let goed op mijn drugsgebruik, hou me aan de "regels" en ga er in mijn mening verantwoordelijk mee om. Ik lees me helemaal gek omtrent drugs en wil er alles over weten; van de Scheikunde tot de Neurologische aspecten. Hierdoor komt het ook wel een beetje over alsof ik er "verstand van heb" denk ik. (ik ben echt nog een groentje hoor... :lol: )

Anyhow, een half jaar geleden gaf mijn vriendin ineens aan dat zij ook wel nieuwschierig geworden was en eigenlijk wel eens XTC wou gebruiken! Nou, dat klonk mij natuurlijk als muziek in de oren! Lang verhaal kort: Afgelopen weekend was het eindelijk zover! :mrgreen:

Van te voren was ik best zenuwachtig. Niet om mezelf, maar voor mijn vriendin.
Ik hoopte gewoon dat ze het net zo'n geweldige ervaring zou gaan vinden als ik mijn eerste keer had.
Mijn vriendin was vooral zenuwachting omdat ze niet "bad" wou gaan zoals ze ook "bad" ging op wiet. Ik heb haar vooral gerustgesteld door te vertellen dat XTC juist goed te sturen is. Je bent kraakhelder, het is makkelijk te sturen, je weet wat je doet, je bent helemaal "bij" zegmaar.
Van te voren heb ik haar in alle geuren en kleuren verteld wat ze kon verwachten.
Daarnaast hebben kennis 1 & 2 ruime ervaring met meerdere middellen. Zij gingen deze avond alleen aan de alcohol en zouden dus ook een oogje in het zeil houden en op ons drieën "passen".

We waren aangekomen op het feestje!
We zijn eerst even een rondje gelopen door het gebouw waar het feest was. Ik wil altijd eerst even "scouten" op de locatie waar ik ga gebruiken. Waar zijn de rustige plekjes, waar zitten de barretjes waar je drinken kan halen, waar kan je naar buiten, waar zitten de WC's, waar is het rokershok etc. Dit geeft mij altijd een rustig gevoel, ik weet precies waar ik heen kan en hoe ik daar kom. Als ik ergens een hekel aan heb is als ik niet weet waar ik met mezelf naartoe moet als ik iets gebruikt heb. Ook met het oog op mijn vriendin had ik hier extra behoefte aan. Mocht ze het toch even overweldigend vinden, weet ik precies waar ik met haar naartoe zou moeten. Na ons rondje door de locatie, zijn we wat drinken gaan halen en de dansvloer opgegaan. Het was nog een beetje rustig. Eerst maar eens lekker indansen en de sfeer proeven. De sfeer was goed, HEEL goed!
De muziek was heerlijk, lekkere upbeat zomerse techno, precies de muziek die mijn vriendin geweldig vindt. Het publiek was heerlijk divers, jong en oud van skinhead tot rasta. Een heerlijk diverse mix van leuke vrolijke mensen. Perfect voor een eerste keer!

Daar stonden we dan met z'n driën op de dansvloer. Het was zover.
Ik had van te voren onze porties klaar gemaakt. Ik heb roze defqon pillen getest op 220mg.
Mijn neefje heb ik een hele pil gegeven, hij heeft vaker gebruikt en weet hoe hij af moet bijten. hij zou eerst een halfje nemen en later nog 2x een kwartje bijpakken. Eerlijk gezegd maak ik me om hem nooit zorgen. Hij is DJ en veruit de meest ervaren drugsgebruiker van ons die red zich wel...
Voor mijn vriendin had ik 1 pil door drieën gedeeld en het grootste 1/3 stukje voor haar in het zakje gedaan. (+/- 80mg)
Voor mezelf heb ik een halve pil genomen. (110mg)
We hebben alle 3 tegelijk onze dosis genomen, nu was het afwachten geblazen!
Gewoon lekker doordansen vind ik altijd het beste, zo min mogelijk op de tijd proberen te letten in ieder geval. Anders lijkt het echt een eeuwigheid te duren.
Na ongeveer een half uur stapt mijn vriendin op me af en zegt zonder onderbrekingen ongeveer het volgende:

"Hey liefje!, ik voel nog niks, voel jij al wat? Hoelang is het geleden dat we onze pillen genomen hebben? voelt je neefje al wat? zullen we anders even wat te drinken gaan halen? ik heb wel zin in fanta!"

Ik probeer mijn lachen enorm in te houden maar faal hier helaas compleet in...
Mijn vriendin kijkt me aan met een vragende blik en vraagt; "wat is er?" :s
Ik antwoord: "Er is niks schatje! je praat alleen enorm snel, kom we gaan wat drinken halen :mrgreen: !"
Op dat moment begin ook ik lichtjes wel al wat te merken, een beetje een ongemakkelijk gevoel in mijn buik. Volgens mij kan het niet al te lang meer duren voordat hij inslaat.
Na wat te drinken te hebben gehaald, zijn we wat verder achterin de zaal gaan staan, hier was het net wat rustiger en hadden wat meer ruimte om ons heen, zelf vind ik dat altijd erg prettig als de XTC inkicked.

EN OF TIE INSLOEG, holy fucking shitballs! :eek:
Ik wist echt niet waar ik het zoeken moest! Ik had hiervoor al 4 keer eerder XTC gebruikt, maar dit was echt te vergelijken met m'n eerste keer. Toen hakte hij er zo hard in dat ik in paniek raakte en een half uur "bad" ging.
Echter wist ik nu het gevoel te herkennen en in plaats van angstig te worden omarmde ik het gevoel juist. Ik wou alleen echt graag even naar een rustig plekje toe.
Ik ben eerst even naar mijn vriendin gegaan om te vragen hoe het ging en kreeg een kort maar oh zo'n goed antwoord:
"Hoe het gaat?! hoe het gaat?! IK GA SUPER! IK HEB ZIN OM TE DANSEN!!!" :love:
Na gerustgesteld te zijn heb haar gezegd dat ik even met kennis 1 naar het balkon ging om even op adem te komen.
Weer een kort antwoord terug:
"PRIMA! IK BEN HIER! IK BEN DANSEN! DOEI!" :love:

Eenmaal aangekomen op het balkon ben ik even lekker gaan zitten, je kon alles heel mooi overzien, ik kon mn vriendin los zien gaan, m'n neefje die uit z'n plaat ging. En daar voelde alles even helemaal compleet. Alsof het vanaf dat moment nooit meer beter zou worden. Ik voelde zo'n intens geluk, niet normaal.
Kennis 1 sloeg een arm om me heen en zei: "mooi hè".
Het enige wat ik uit kon brengen was: "pfffff.... echt wel"
Terwijl ik daar zat werd het gevoel steeds heftiger, de muziek was zo intens dat ik m'n ogen moest sluiten, ik wou van de muziek genieten. Ik heb daar heerlijk 10 minuten gezeten, oogjes dicht hoofd van links naar rechts bewegend op de beat. Wat een heerlijke muziek is dit toch...

Na 20 minuten op het balkon te hebben genoten en het inkickmoment uitgepuft te hebben. Zegt kennis 1 dat het tijd wordt om weer terug te gaan omdat anders misschien mijn vriendin zich zorgen gaat maken. Dit vond ik een uitstekend idee!

We lopen de trap af en vanaf een afstandje zie ik mijn vriendin achterin de zaal dansen.
Holy shit, die gaat me een partij lekker! :eek: Ik had net zo goed gewoon op de trap kunnen blijven staan om naar m'n vriendin te blijven kijken. Ik vond het zo gaaf om te zien dat ze zo'n top tijd had. Alleen dat feestje gaat niet door, want mijn vriendin ziet mij nu ook op de trap staan. Het enige wat ik zie is één gigantisch grote glimlach en 2 ogen waar ik geen woorden voor kan verzinnen.
* Wat een enorm cliché moment was dat eigenlijk zit ik me nu te bedenken terwijl ik dit typ. Net een één of andere belachelijke hollywood rom-com HaHa!

Tijd om me bij de groep te mengen. Ik wil samen met m'n vriendin zijn!
Terwijl ik aankom vliegt m'n vriendin me gelijk bijna omver;
"Ik ben zo blij dat je er weer bent! ik maakte me wel een beetje zorgen om je hoor!! Ga je nu met ons mee dansen? Dat lijkt me vet leuk!!" :lol:

Jemig wat ging ze goed, ook de 2 kennissen die mee waren waren helemaal happy voor haar.
Ze had echt de perfecte eerste keer, veel mensen kwamen naar ons toe om te vragen of het haar eerste keer was en wanneer we zeiden dat dat inderdaad zo was kreeg iedereen gelijk een soort van "jaloerse" blik.
"Damn, ik herriner me mijn eerste keer nog, jemig wat gaat ze lekker".
Ik denk dat in totaal wel 6-7 vreemde mensen even kwam vragen hoe het met ons ging.
Kennelijk leek het alsof we het in iedergeval heel erg naar ons zin hadden!
En dat hadden we ook! We konden uiteraard niet stoppen met dansen en trokken heel erg naar elkaar toe, steeds maar weer vragen hoe het ging, dat het zo geweldig was daar, dat de muziek echt super goed was hè?!?!
Ook heeft m'n vriendin denk ik wel 10 keer tegen een vriendin van kennis 1 lopen verkondigen hoe mooi en lief ze haar wel niet vond. Iedereen en alles was leuk.
Na ongeveer 1.5u keihard te hebben lopen dansen besefte ik me ineens dat ik m'n vriendin nog geen 1 keer iets heb zien drinken.
Ik vraag haar of ze al wat gedronken heeft en ze geeft aan dat dat inderdaad niet zo is.
Vervolgens weer een ontzettend komisch gesprek:
"Ik heb helemaal geen dorst joh! ik wil gewoon lekker dansen!"
"Liefje, je moet echt even wat drinken hoor, je staat al 1.5u te dansen, ik ga wat drinken voor je halen!"
"Nee hoeft echt niet! haal maar voor jezelf, ik ben hier aan het dansen!"

Ik loop naar de bar en haal toch maar gewoon voor de zekerheid 2 fanta, ik heb namelijk een voorgevoel dat ze mijn fanta gaat lopen gieren wanneer ze ook maar 1 slokje van m'n drinken neemt...

Ik loop terug met 1 fanta voor me, en de andere fanta hou ik achter mijn rug.
Ik vraag aan mijn vriendin of ze toch echt even een slokje wilt nemen.
"Nou oke dan... ik neem wel 1 slokje, maar ik heb echt geen dorst..."
En ja hoor;
"Waaaaaauuuuuw fanta is lekker!!! Mag ik asjeblieft fanta?" :lol:
Dat is vervolgens nog 3 keer gebeurd die avond, vriendin geeft aan geen dorst te hebben. Ik haal fanta en kom terug bij de groep: "Oeh lekker jij hebt fanta! mag ik ook fanta?" :lol:

Ook is mijn vriendin ineens beste vriendinnen met iemand die hetzelfde rokje aan heeft, elke keer als dat meisje langs komt moet er even ge-highfived worden en krijgt dat meisje een knuffel. Het grappige is dat dat meisje zelf aan het begin van de avond al gebruikt had en eerst naar mijn vriendin toe kwam om te high-fiven. nu zaten die 2 dus op het zelfde level wat enorm komisch was om te zien.

Het laatste half uurtje draaide ineens een techhouse DJ en werd de muziek nog een paar tandjes harder gezet. Ook de zaal werd een stuk donkerder gemaakt zodat er een echte techno vibe heerste in de zaal. Enorm lopen raven met z'n allen, de avond kon niet meer stuk.

Na het half uurtje techhouse was het feestje ten einde, enige probleem: wij hadden pas 2.5u geleden ons pilletje gepakt. Nog lang geen zin om te stoppen dus! Helaas was het 2e kerstdag en alles was dicht. Tijd om maar gewoon naar huis te gaan dus. Taxi gebeld en met 5 man in een 4 persoons taxi terug. Top idee... hardstikke knus, dat wel.
Ik heb nogin de taxi lopen verkondigen dat kennis 1 z'n haar altijd zo netjes verzorgd zat en dat ik ook graag zijn gel wou hebben.

Eenmaal thuis hebben we met z'n 5e in de woonkamer gezeten, allemaar lekker een fleece dekentje om en een lekkere techno playlist aangegooid. Hier hebben we even de avond met z'n allen doorgesproken.

Bij mijn vriendin klikte het echt, "man, ik snap nu echt wel wat iedereen altijd zegt over XTC".
"Ik denk dat ik gewoon stop met alcohol drinken en voortaan maar aan de pillen ga, veel leuker!". "wel jammer dat het maar 1x in de 3 maanden kan zeg, is er niet een alternatief voor?" :lol:

Al met al tot half 6 sochtends nog op de bank gezeten met z'n allen, lekker ouwehoeren, muziek luisteren en lachen met z'n allen.
De dag erna is mijn vriendin om 11u sochtends samen met kennis 1 nog een rondje wezen hardlopen. Ze had nergens last van! Helemaal top!

Ik heb echt een enorme top avond gehad weer, ik ben ook enorm blij dat het zo goed viel bij m'n vriendin. Ook dat ze ineens "snapt" waarom mensen nou drugs gebruiken. Niet dat het persé nodig is, maar ze snapt wel dat het iets toevoegd wat je gewoon zonder drugs echt nooit en te nimmer gaat bereiken.
Over de loop van de avond heb ik echt enorm kunnen genieten van mijn vriendin. Ik was gewoon zo blij dat het zo goed met haar ging, de rest was ook leuk, maar ik was vooral gewoon blij voor m'n vriendin.

Nu is het voorlopig wel weer even klaar met de seratonine verbruikers. tussen deze keer en de laatste keer zat maar 1 maand. de keer daarvoor ook maar 2 maanden. dus het wordt tijd om me gewoon weer strak aan de 3 maanden regel te gaan houden!
Alleen de eerste keer van m'n vriendin was zeker wel even zondigen waard! :lol:

Ik hoop dat het een beetje lekker lezen was!
Vragen stellen/opmerkingen mogen altijd!
Thanks for reading!

Happy trippin! :wave:
Done (volgorde laatst-eerst): Ketamine/2-CB/MDMA/4-FA/Poppers/Speed/Cocaine/N2O/Hasj/Wiet/Nicotine/Alcohol
To-Do: GHB - LSD - Truffels - Paddo's
t3ll4v1st
Experimenterende gebruiker

Re: - XTC - De eerste keer met mijn vriendin.

Berichtdoor Mindless op 28 dec 2016 18:06

Heel leuk om te lezen. Ben blij dat je vriendin zo'n super eerste keer had!
We fear the power of innocence.
Mindless
Moderator

Berichtdoor Snoeischaar op 28 dec 2016 23:37

Haha, je kan lezen dat je enorm blij bent met deze gedeelde ervaring. Kan ik wel begrijpen ook, het zal jullie een stuk closer bij elkaar brengen. Gewoon omdat zij nu een aspect van jouw leven beter snapt; de interesse in wat voor deuren drugs kunnen openen.

Anyway, je lijkt me verder wel een verstandig persoon, dus ik zal je advies besparen op 1 ding na; blijf goed de balans van drugs in je relatie behouden. Het kan natuurlijk altijd dat je vriendin na een halfjaar toch weer meer negatief gaat staan richting drugsgebruik, omdat het een rol heeft gespeeld in een break-up vroeger. Dit kan worden getriggerd als bijv. een vriend(in) van haar weer het slechte pad op gaat vanwege drugs of w/e.

Gewoon lekker open blijven met elkaar zoals je nu al doet, en dan komt dat vast wel goed :).
Done: MDMA, JWH-x (Spices), 4-FA, MXE, 2C-B, Ritalin, Paddo's, Amfetamine, Ketamine, 5-MeO-MiPT, 4F-MPH, Nexus flip, 2C-E, MXP, Neon flip, Bk-2C-B, 6-APB, 2C-B-FLY

To do: LSD, AL-LAD, 5-MeO-DiBF, 4-AcO-DMT, 4-AcO-MET, 3C-E, GHB
Snoeischaar

Berichtdoor Helenas op 29 dec 2016 01:12

Klinkt als een hele fijne avond! :D
Helenas
Bewuste gebruiker

Berichtdoor ZERO- op 29 dec 2016 15:28

Ik sluit me aan bij wat Snoeischaar zegt. Het klinkt wel echt meeeeega tof. Fijn dat je vriendin een goede eerste keer had. Ik heb tot nu toe nog geen xtc gedaan met m'n vriend maar dat zal ook wel een dik feest worden, het staat iig gepland voor volgend jaar 8)
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor Narayani op 30 dec 2016 00:47

Haha mooi report en leuk he om het dan te kunnen delen! Xtc was voor mij de eerste keren ook iets wat ik alleen met 'mijn' vrienden deed en dan kwam ik nog onder invloed thuis en ging mijn vriend goedbedoeld hamburgers voor me bakken hahaha ("je hebt harddrugs gebruikt dus nu moet je goed eten" was zijn argument). Toen dat steeds meer 'onze' vrienden werden werd hij ook wel nieuwsgierig en inmiddels doet hij ook regelmatig mee! Jij zal misschien net als ik degene blijven in de relatie die nu eenmaal het meeste weet en durft en wil experimenteren, maar het is alleen al fijn om eerlijk te kunnen zijn over wát je doet, en nu kan ze het van jouw kant waarschijnlijk ook beter begrijpen :)
Doe rustig, doe lief!
Narayani
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Eik op 03 jan 2017 12:01

Wow wat een heerlijk verhaal zeg. Ik kon het me helemaal voorstellen!

Ik ben zelf al 17 jaar samen met mijn vrouw en ben in onze relatie altijd degene geweest die het meest interesse had in drugs. Ik ben er wel meteen vanaf het allereerste moment helemaal eerlijk over geweest en dat heeft er volgens mij wel voor gezorgd dat het nooit een "issue" is geworden.

Wel heb ik het altijd jammer gevonden dat ze mijn interesse niet deelt. Een paar keer per jaar doet ze mee met een jointje en 2 jaar geleden heeft ze samen met mij 1 keer MDMA gedaan. Dit vond ze wel prettig maar ze was er niet helemaal weg van. Ik sta hier overigens nog steeds van te kijken hoe dat mogelijk is?!

Anyways door verhalen als deze heb ik alweer heel veel zin in mijn volgende pilletje... Maar ik wacht nog mooit tot de lente dan is het weer bijna een jaar geleden :-)

Eik,
Eik

Keer terug naar Trip reports