15mg 2C-B-FLY - Tekno doet niet aan rust, FLY wel

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

15mg 2C-B-FLY - Tekno doet niet aan rust, FLY wel

Berichtdoor Snoeischaar op 28 dec 2016 19:21

Set: Enorm goed eigenlijk. That's it :)
Setting: Mijn eerste Tekno (MET EEN "K") feestje in een vrij kleine club (Worm, Rotterdam).
Wie: 2 vrienden (aan de Ritalin)
Wat: 15mg 2C-B-FLY en piecie wiet.
Wanneer: Begin december '16
Relevante ervaring: 2C-B, Bk-2C-B, 2C-E, 5-MeO-MiPT, Paddo's, Spices, Ketamine, MXE, MXP

Achtergrond
2C-B-FLY trok mijn aandacht simpelweg vanwege het feit dat het op 2C-B lijkt qua naam. Aangezien op het internet rond gaat dat het Shulgins vrouw haar favoriete was, leek het mij een interessant iets om mee te experimenteren.

Dit aangezien 2C-B mijn go-to clubdrug is, maar ik eigenlijk iets zoek dat er erg op lijkt en met een paar uur langere werking. Gezien er 6 tot 12u staat voor dit stofje, leek het mij een geschikte kandidaat.

Ik verklap vast dat het niet een heel verbijsterend stofje is, maar wou het toch graag delen aangezien ik nog niks er van voorbij heb zien komen om dit forum. Het is mogelijk dat Piracetam de trip heeft beïnvloed. Ik heb de 5 dagen voor deze trip zo'n 3 á 6 gram per dag genomen.

De 2C-B-FLY die ik had waren in pilvorm (10mg per). Ze waren geel, met een breeklijn en "10" erop gedrukt. Volgens mij is dit een van de weinigen in omloop, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

De Trip
Come-Up
T-2:10 - stukje van een pil afgebroken als allergietest (ik schat 2 mg).

T+0:00 - Ietsjes minder als 1.5 pil gegeten om 21:50. Ik lijk al klein beetje gevoel te hebben van body vibes, wellicht vanwege allergietest... of gewoon placebo.

T+0:50 - We zijn bij de club aangekomen, maar moeten nog even wachten voordat die open gaat. Ik besluit nog maar een broodje te eten. Wanneer ik deze op heb lijk ik me bewust te voelen van dat er iets gaande is. Mijn vrienden vertellen me dat ik nu al grote pupillen heb.

T+1:00 - We staan vrijwel vooraan in de rij en ik merk dat de visuals langzaam komen inzetten. Wanneer ik naar de muur kijk lijken sommige stenen verder uit te steken dan anderen.. maybe was dat wel zo.

De Piek

T+1:30 - We mogen EINDELIJK naar binnen, dat liet veel langer op zich wachten als ik gerekend op had. Ik heb mezelf echt moeten inhouden om niet de effecten al te laten unleashen (ivm security natuurlijk, die stond praktisch voor ons, lekker handig). Zo kon ik niet langer als 2 seconden naar dezelfde plek kijken zonder visuals te krijgen.

Vreemd genoeg voelde ik me dit keer juist heel serene en kalm van binnen, despite het feit dat ik naar eigen inzien al duidelijk onder invloed was.

T+1:40 - We zijn eindelijk binnen en roken gelijk een jointje. Ik kan de visuals ook eindelijk laten gaan en met een grote lach op mijn gezicht naar niks lopen te staren. Wel zijn de visuals lichter als ik gewend ben van een zelfde dosis 2C-B. Ook verschillen de visuals van 2C-B, ze zijn niet zo sparkly en vrolijk, maar hebben meer iets weg van 5-MeO-MiPT (morphing en fuzzy, maar minder kleurcontrast).

Qua body vibes voel ik me ook wel nice. Gewoon prettig in-tune met m'n lichaam. Maar 2C-B vibes zijn beter.

T+2:00 - We staan midden op de "dansvloer" (deze was vrij klein). De muziek is zeker enhanced en I'm feeling happy to be here. 2 weken eerder was ik naar een psytrance feestje geweest en de Tekno scene qua muziek deed me er wel aan denken, beide brengen me op een bepaalde frequentie die me over lijken te nemen. Qua mensen ook grappig, een mix tussen psytrance en hardcore mensen.

Maarja.. Tekno + psychedelics hebben speciaal plekje in m'n hart realiseerde ik me op de dansvloer. Tijdens mijn eerste keer 2C-E ging ik ook Tekno luisteren en dat heeft zo'n speciale associatie gemaakt die ik nog niet eerder heb meegemaakt. Het is alsof de muziek zo'n feeling heeft alsof je het al jaren luistert en het vele mooie momenten heeft meegemaakt, alleen dan in een veeeeel kortere tijd. Dit kwam terug met FLY

T+2:30 - Ik neem FLY wel op de proef qua energie. Tekno is hard. Tekno doet niet aan breaks. Of nou, er zijn wel breaks, maar ook die zijn relentless en gunnen geen rust.

Met techno kunnen de tracks best hard zijn als het opbouwt naar de drop, om vervolgens op die typische anti-climax manier van techno verder te gaan. Een opbouw naar "niets" eigenlijk, hoewel dat ook wel weer de charme is van techno.

Met Tekno voelt het aan alsof de track de hele tijd aan het opbouwen is naar de drop. En je gaat dan helemaal los om uiteindelijk (zeker met FLY) geconfronteerd te worden met het feit dat je je inmiddels toch wel afvraagt waar die drop nou blijft, omdat je de energie maar nauwelijks kan bijbenen en wel weer even toe bent aan wat rustigers om op adem te komen enzo.

Nee jongen, Tekno doet niet aan drops, alleen aan rauwe energie. Je gaat het niet winnen van Tekno. Dit realiseer je je op het moment dat de track niet meer aanvoelt alsof het aan het opbouwen is naar een drop. Betekent dit dat er een break is? Nja, in principe wel, maar de bass en de kick gaan gewoon door.

Kortom, ik vond het heerlijk die strijd tegen de muziek en genoot er enorm van. Alleen was de energie die FLY me gaf na een halfuur wel helemaal verbruikt en waren het m'n reserves die getaxt werden.

Comedown

T+3:00-3:30 - Ik merk dat de visuals vrij snel verdwenen en heb het gevoel alsof ik al over de piek heen ben. Body vibes waren al verdwenen voordat de visuals afnamen en zijn replaced met een lichte bodyload die opkomt zetten waardoor ik me beetje sedated voel in m'n benen. Ik zal deze sedation/body load als minder sterk omschrijven als die van paddo's of 2C-E though.

Ik had graag chill een jointje willen roken op dit moment, alleen was het rokershok (as usually) weer lekker overvol. Ook voelde roken echt vies aan tijdens deze trip. Achteraf komt dit omdat er verkoudheid heeft ingezet door het lange wachten buiten, maar kan ook deels door FLY komen I guess.

Mijn psychedelic mindset voelt inmiddels ook vrij zwak aan, super clear-minded en vrij saai in vergelijking met basically al het andere dat ik wel eens op heb.

T+4:00 - Sedation gevoel komt nu in vlagen opzetten en de body load blijft licht tot matig aanwezig in m'n maag. Ik kan wel door dansen, maar dit komt veel eerder vanwege het feit dat ik de muziek echt super nice vind. Als ik ga zitten ben ik wel gelijk in mellow mode.

Ik merk dat FLY ook wel de empathy mist die 2C-B wel biedt. Ik heb minder interesse in de rest van de club dan normaal.

Afterglow

T+4:50 - Ik voel me basically baseline weer en we're calling it a night.

T+7:00 - Na een rit met de bobbus, die zowaar niet super kut was, ben ik weer thuis. Ik merk dat ik nog steeds wel op een bepaalde frequentie zit als ik naar Tekno luister. Aangezien dat sedation gevoel weg is dans ik nog even in m'n woonkamer, hoewel ik lichamelijk wel echt vermoeid ben.

T+9:00 - Denk na 45 minuten in bed te hebben gelegen in slaap gevallen. Ik merkte toch nog wat lichte CEV's, dus was ik blijkbaar toch nog beetje onder invloed, hoewel dit al uren lang niet meer zo voelde.

Heb goed geslapen. Ben de 2 weken erna wel echt fucked up verkouden geworden, maar zal dit toewijzen aan het feit dat ik te lang in de kou heb moeten wachten bij Worm :).

Conclusie
2C-B-FLY was wel lachen. De sereneness in de come-up was nice en met name het eerste uurtje binnen voelde ik me helemaal in m'n element, net als op één van mijn leukste feestjes 2 weken terug.

Echter vraag ik me af wat 2C-B-FLY nou precies doet. Waar is het goed in? Het doet dingen ja, maar waarom zal ik het nemen boven iets anders. 2C-B scoort naar mijn inzien beter op visuals, mindset, body vibes, duration, empathy, energy.. alles.

Sowieso lijkt 2C-B-FLY zich meer te lenen voor thuissituaties ivm de sedation die opkomt zetten na 2-2.5 uur. Maar 5-MeO-MiPT lijkt me dan leuker om thuis te doen als "chill psychedelic".

Kortom, 2C-B-FLY is m'n eerste psychedelic waar ik beetje telerugesteld over voel. Aangezien mijn eerste keer 2C-B ook beetje underrated gevoel gaf, maar het tot mijn go-to drug is uitgegroeid, ga ik FLY nog een kans geven in een thuissetting. Ik hoop dat bij een dosis van 25mg én geen Piracetam de dagen ervoor een beter resultaat geeft.

Take care!
Done: MDMA, JWH-x (Spices), 4-FA, MXE, 2C-B, Ritalin, Paddo's, Amfetamine, Ketamine, 5-MeO-MiPT, 4F-MPH, Nexus flip, 2C-E, MXP, Neon flip, Bk-2C-B, 6-APB, 2C-B-FLY

To do: LSD, AL-LAD, 5-MeO-DiBF, 4-AcO-DMT, 4-AcO-MET, 3C-E, GHB
Snoeischaar
Experimenterende gebruiker

Re: 15mg 2C-B-FLY - Tekno doet niet aan rust, FLY wel

Berichtdoor mikoz op 29 dec 2016 09:31

Leuk report. Leest wel lekker door :)

Over dat roken kut smaakt:
ik rook dagelijks (varieert van 4 tot 10 sjekkies per dag) en neem wel eens 2c-b, nu +- 10 keer gedaan, waarvan bijna elke trip in thuissetting. Tijdens de trip krijg ik vaak een wol achtig gevoel in m'n longen, of alsof er wegen verstopt zitten diep in m'n longen. Ze voelen dan in ieder geval niet schoon aan. Ik hoor tijdens meerdere trips een schavend, piepend geluid door het verstopte, vervuilde gevoel wat ik in m'n longen ervaar wanneer ik zucht of dieper ademhaal. Het gevoel uit zich alleen tijdens de trip, 4 uur na inname is het gevoel weg.(hebben niet rokende, redelijk gezonde mensen dit ook tijdens 2c-b?)
Ik vind het niet chill om te roken tijdens de trip, ook geen spatje nicotinelust, dat is wel een kansrijk gegeven. Psychedelica in het algemeen heeft mn rooklust een stuk verminderd.

Ik heb het gevoel dat je tijdens een 2c-b ervaring(ik noem 2c-b vanwege mijn beperkte ervaring met psychedelica, verder enkel ~6 noemenswaardige truffel ervaringen) ook echt voelt wat er minder gezond is aan je lichaam en -in mindere mate- hoe de mensen om je heen er fysiek voor staan. dit effect uit zich bij mij voornamelijk als dat gevoel in m'n longen.

spiritueel/filosofisch stukje:
(Verder altijd ook een erg helder beeld over wat 'goed' en 'verkeerd/kwaad' is in de wereld. Met vervolgens een inzicht dat 'goed' en 'kwaad' niet eens bestaan, maar illusies zijn waar mensen vaak door voor de gek gehouden worden. Als de mensheid platgegooid zou worden, zou het niks uitmaken voor het universum :wink: . Toch zou het een leuke ervaring zijn als iedereen 'goed' zou zijn en op die manier te kunnen ervaren wat de wereld en alles eromheen te bieden heeft, zonder dat een ander beslist over jouw 'leven' of 'dood'). *spiritueel/filosofisch-achtig stuk afgesloten* :P

Wanneer je de hogere dosering hebt genomen hoor ik er graag over. Ben wel benieuwd of het stofje nog meer te bieden heeft.
mikoz
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Helenas op 29 dec 2016 10:20

Thanks voor het delen! Had hier nog nooit van gehoord.
Waarom gebruik je zo veel Engelse woorden trouwens? Kan aan mij liggen maar het stoort me een beetje :p Je kan toch ook verdoving zeggen ipv sedation? :p
Helenas
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Snoeischaar op 29 dec 2016 13:37

mikoz schreef:Ik vind het niet chill om te roken tijdens de trip, ook geen spatje nicotinelust, dat is wel een kansrijk gegeven.

Ik denk dat het bij mij te maken had omdat de verkoudheid kwam opzetten en er ook een soort lichte prop in m'n keel ontstond door de body load. Ik heb buiten deze ervaring nog maar 1x eerder gehad dat ik er heel bewust van werd dat roken me totaal niet beviel (2cb/5meomipt combo).

Verder vind ik roken vaak wel chill tijdens psychedelics. Kzal nooit vergeten tijdens 2C-E toen ik in de tuin op de loungebank ging roken. Op een gegeven moment leek heel de tuin blauw te staan van de rook, maar dit waren gewoon de visuals hehe.

Wat ik denk is dat psychedelics jou duidelijk proberen te maken dat je wellicht (ooit) toe bent aan het stoppen met roken, dus wie weet ben je er nuchter op een gegeven moment ook klaar mee.

mikoz schreef:Wanneer je de hogere dosering hebt genomen hoor ik er graag over. Ben wel benieuwd of het stofje nog meer te bieden heeft.

Zal ik doen!

Helenas schreef:Waarom gebruik je zo veel Engelse woorden trouwens?

Hehe, sorry :). Zit gewoon in me. Ik denk ook vaak in het Engels en schrijf verder altijd in het Engels. Om de een of andere reden klinkt het beter of kan ik me er beter mee in uitdrukken.

Gek genoeg versta ik ook letterlijk iets anders bij verdoving als met sedation. Verdoving associeer ik met bijv. wanneer je Trachitol neemt tegen keelpijn, of van wat ik begrijp als je een klein beetje coke op je tandvlees smeert.

Sedation associeer ik met dat gevoel dat paddo's ook brengen, met name op hogere dosissen. Gewoon dat gevoel alsof je beetje vast aan de grond zit, ipv je veel lichter voelen en dus meer energie hebt (zoals met 2cb/mdma/pep).

Het Engelse woord dat ik zal gebruiken om dat van Trachitol te beschrijven zal eerder numbness zijn. Doet er verder niet veel toe, maar toont wel aan dat vanuit mijn perceptie van taal Nederlands in dit geval beperkt aan voelt in het beschrijven van iets. Dus gebruik ik Engels :').
Done: MDMA, JWH-x (Spices), 4-FA, MXE, 2C-B, Ritalin, Paddo's, Amfetamine, Ketamine, 5-MeO-MiPT, 4F-MPH, Nexus flip, 2C-E, MXP, Neon flip, Bk-2C-B, 6-APB, 2C-B-FLY

To do: LSD, AL-LAD, 5-MeO-DiBF, 4-AcO-DMT, 4-AcO-MET, 3C-E, GHB
Snoeischaar
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Helenas op 29 dec 2016 23:38

Haha oke!!
Helenas
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Trip reports