eerste keer x, 1000% liefde.

Een drug uitgeprobeerd en je wilt je ervaringen delen met anderen? Doe dat hier! Plaats bij voorkeur ook foto's bij je report, om het zo informatief mogelijk te maken. Niet geschikt voor topics met vragen.

eerste keer x, 1000% liefde.

Berichtdoor iamjackherrer op 06 jan 2017 19:41

Beste trippers,

Voorwoord, het idee was om met een groepje vrienden x te doen op liquicity winter festival 2016 (ik krijg bij het denken er aan nu nog een glimlach op mijn gezicht). Het groepje bestond uit 6 mensen, 5 deden x en 1 2cb. Voor 3 van de 5 was het de eerste keer x, (en zeker niet de laatste :) :love:

Ik had al wat trip reports over x gelezen maar kon het nog niet helemaal geloven, dat het voor iedereen de eerste keer de beste nacht uit hun leven zou zijn.
Oh en wat ik er nog even bij moet vertellen, is dat altijd als ik een nieuwe drug doe dat ik paniekaanvallen krijg de eerste keer, (truffels,wiet,ritalin).

Het feest:
Op het feest aangekomen was ik een beetje geiriteerd, er zou namelijk nog een vriend komen en die liet niks meer van zich horen. Daar heb ik mij toen over heen gezet rond (1:00am). Iedereen had al een kwartje achter kiezen dus nu was het ook tijd voor mij.

Na ongeveer 3 kwartier na de inname begon ik onrustig te worden, ik vond het niet fijn. Toen vertelde ik dit tegen mijn vrienden en dacht ik bij mezelf ah bah wat een kutspul, niks aan. Ik kan niet helemaal beschrijven wat ik merkte maar ik vond het totaal niet prettig. Ik begon dus tegen willekeurige te vertellen dat ik op wiet harder ging en er kwam allemaal onzin uit mn mond (ik had niet echt door dat ik best hard ging). Niemand begreep me echt, tot een vriend mij vertelde dat ik zwaar aan het kaakmalen was. Dit verbaasde mij een beetje, ik had niet echt door dat het werkte. Een tijdje later (ik heb geen besef wat de tijden waren) merkte ik dat ik minder bang werd. Ik had door dat ik niet meer moe was en stond te stuiteren op m'n voeten, ook als ik naar de lichten keek en weg keek bleven die even in mijn beeld hangen.

Oppeens was ik totaal van gedachte veranderd, ik zei eerst tegen mijzelf dat ik nooit meer x zou doen omdat ik het totaal niet fijn vond en een half uur later genoot ik als een malle. Toen begon de magie, ik zag opeens dat iedereen aan de x zat. Ik keek mn ogen uit :love:.
Een grappige gedachte die ik had was, ohh hoe kan iemand dit effect bedenken, hoe is iemand hier ooit op gekomen, ik kan het niet eens omschrijven maar het is allemaal zo perfect en past zo goed bij de sfeer. Opeens zag ik 2 meisjes zitten, dus Wil en ik heel blij met ze praten van, heyy wat hebben jullie op :love: . Toen begon de een, een één of ander lulverhaal waar ik niks meer van begreep. Oh en toen vroegen ze ons of ze wat pillen mochten kopen want Wil en ik gingen al zo lekker op 1 kwartje. Dus ik zei jaaaaaa, je mag gratis, omdat ik jullie zo lief vind (volgens mij waren ze achteraf helemaal niet zo bijzonder lief). Dus zij gingen ergens zitten roken en ik zocht mijn vrienden. Na een half uur zoeken kwam ik terug bij de plek waar ze hoorden te zitten, waren ze weg. Haha ik begreep er niks van, ze moesten in de buurt zijn dacht ik.

Hup wij naar de dixies en nog een kwartje wegtikken. Oh ik begon mij steeds beter te voelen en met meer willekeurige mensen te praten.
Iets later kom ik JS tegen en zeg jaaa dit is leuuk, ik heb net nog een kwartje genomen en het is zo leuuk, ohhh zal ik nu nog een half kwartje nemen, jaaa. JS die op 2cb zat zei nee kol je gaat echt heel hard je hebt het niet door. Dus ik probeer hem over te halen, en oh wat ben ik hem achteraf dankbaar dat hij me tegenhield.

het 2e kwartje viel
Wantja daar kwam het 2e kwartje binnen... Potver wat ging ik daar hard op, ik leek wel dronken, alles draaide. ik kon niet tegen drukke plekken en was naar rust aan het zoeken. Heel naar vond ik dit, ik voelde me weer echt niet lekker gaan, te veel prikkels, ik was bang dat ik moest kotsen, ik mocht niet naar buiten, kortom compleet kut.
Ik weet niet meer hoe en wat, maar heel veel mensen kwamen naar me toe om even met me te praten en iedereen was super aardig.
Ik dacht ohhh dit zijn de beste vrienden die ik ooit heb gemaakt. De groep jongens die even op mij lette ging weg en ik werd als het ware overgedragen aan andere mensen die even op mij gingen letten.
Grappig hoe ik mensen zo dankbaar kon zijn terwijl ik eigenlijk te hard ging.

en het ging weer goed
Opeens kon ik zeggen, ja ik voel me weer wat beter, het gaat wel weer een beetje.
En ja hoor, daar gleed de waterval door mn lichaam, heerlijk yesss. En dus weer zat ik voor de 2e keer zo van, lol net wilde ik nooit meer x doen en nu ga ik heerlijk. Ik trok mn jas aan en zag een meisje eenzaam boven aan een trap lekker met haar kaken staan malen en bibberen, dus ik ren op haar af met mn jas open en ze kruipt er zo in. Waaauw wat lieeef dacht ik, dus ik zo: ohh heb je geen vriendje? wordt die niet boos, neee zei ze, daar staat hij. Dus zij roept hem en ik begin hem meteen te vertellen dat hij echt een geweldige gast is (nog voordat ik me aan hem had voorgesteld). Nou dit werd natuurlijk even een potje knuffelen. Later besefte ik me dat ik de aardigste mensen ooit in 1 uur had ontmoet, ohh wat bijzonder.

Later begon het allemaal een beetje tot mij door te dringen, wat veel vooroordelen er waren over deze mensen. Dit waren de mensen waar ik mij goed bij voelde, ik kon ze vragen wat ik wilde, ik werd totaal geaccepteerd. Iedereen zorgde voor elkaar, je bent heel intiem met iedereen en niemand kijkt raar op of vindt het niet kunnen wat je doet. In het normale leven zijn er mensen die je een rare blik geven als je je voor stelt, hier ontstond alleen een band. Op xtc op zo'n feest kun je gewoon een willekeurig persoon aankijken zonder dat er enige ongemakkelijkheid ontstaat. Ik dacht bij mezelf, ik ga stoppen met drinken, ik heb liever soms echt een goeie avond met echt top mensen dan ieder weekend allemaal dronkenlappen in een kroeg.

Nu komt een beetje de nare kant van het verhaal.
M'n moeder is er een soort van achter gekomen dat ik x heb gebruikt, ze vond me er als een zombie uit zien (nee ik heb niet thuis geslapen maar ben later op de dag thuis aangekomen). Ze was niet bepaald blij om het maar zo te zeggen. Ze is er heel erg tegen, ze vindt het heel gevaarlijk enzo. Ook zijn Wil en ik een week een week na de x ziek geweest..

Als iemand mij wat meer kan vertellen over het inkicken van de x, waarom ik er iedereen meteen lekker op gaat en ik het als totaal niet prettig ervaar. Laat gerust een reactie achter :)

Groeten jackherrer
iamjackherrer
Newbie

Re: eerste keer x, 1000% liefde.

Berichtdoor Helenas op 07 jan 2017 23:44

Klinkt als een fijne eerste ervaring! Het is inderdaad heel fijn dat iedereen zo lief voor elkaar is :) Veel fijnere sfeer dan met alcohol. Toen ik voor de eerste keer xtc gebruikte, raakte ik ook in paniek van 1 kwartje. Het is gewoon het gevoel wat je niet verwacht. Volgende keer weet je wat het is en voelt het al meer vertrouwd. Zorg dat je niet te snel bijneemt :)
Helenas
Bewuste gebruiker

Re: eerste keer x, 1000% liefde.

Berichtdoor oortjes op 01 feb 2017 12:30

Na regen komt zonneschijn, na bodyload komt intense geluk.

Ik had altijd hoe vervelender ik me voelde des te lekkerder ik daarna ging haha! Nice report btw!
Wanneer het even niet mee zit, gebruik je vredespijpje en denk er goed over na.
oortjes
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Trip reports