Weird Ketamine

Hier alles over ketamine en soortverwanten

Weird Ketamine

Berichtdoor Mananas op 26 aug 2016 09:37

Hoi,

Als er iets is waar ik goed mee overweg kan, dan is het Keta. Ik houd echt van dat spul.

Ik wil niet opscheppen, maar tot voorheen (en ik heb heel wat verschillende Keta door mijn neus gejaagd) had ik van de fijnste, beste Ketamine die je je kan inbeelden: het was gewoon alles waar het om ging...

Lekker puur wit, mooie kristalletjes, typische Ketamine geur en smaak bij het snuiven... Het effect? Een lijntje van 3cm en bewegen is onmogelijk, je sluit je ogen en je hebt de meest levendige hallucinaties - veel beweging altijd, zoals het zitten in een tram. Altijd lekker duister.

Als je daarna naar het toilet moest, dan kon je niet op je benen staan, je moest je echt overal aan overeind houden.

Een paar lijntjes en een K-hole was niet onmogelijk, integendeel!

Ook een heerlijke euforie stroomde door je gehele lichaam!

Nu heb ik echter, van dezelfde dealer, andere Keta: betere en nog straffere zei hij. Hmm...

Dealerspraatjes eh, alhoewel? - ik vind die Ketamine absoluut niet zo goed als die vorige, maar het is f*cking hard spul, dat wel! Alleen nog nooit iets dat ik met Ketamine heb meegemaakt (en zoals ik al zei, ik heb veel verschillende soorten Keta gehad!)...

Het ziet er goed uit, de smaak en geur bij het snuiven zijn net iets anders maar nog wel herkenbaar.

Het effect? Eenzelfde lijntje en je bent compleet van de kaart - maar dan bedoel ik niet zoals met een sleutelpuntje (verward, je gedachten niet meer kunnen controleren, vergeetachtig, chaotisch,...), neen, echt van de kaart! Alsof je in een psychose zit.

Je hallucineert niet (niet met open ogen, niet met gesloten ogen), je kan nog rechtstaan (al is het wankel), maar je weet echt niet meer wie je bent, waar je bent of wat je doet. Achteraf kom je via verschillende bronnen te weten dat je wartaal berichten hebt liggen sturen via GSM of Facebook, dat je ruzie hebt gemaakt met mensen die bij je waren op een totaal onsamenhangende manier, en het ergste effect van al: je draait als een tol die net speed heeft gesnoven, je zit precies in op hol geslagen kermismolen.

Je draait echt zo snel en hard rond dat het niet leuk meer is, en het grote probleem: dit effect houdt maar liefst zo'n 5 uur aan!

Iemand al zulke ervaringen met Keta gehad?
DONE: DMT,Ayahuasca,Mescaline,Salvia Div60x,Ketamine,Magic Mushrooms/Truffels,LSD,2cb,XTC,Speed,Cocaïne,Crack,Heroïne,PCP,Wiet,Hasj,Hasj-olie,MDMA-kristallen,Iboga,Alcohol,Benzo's,Barbituraten,LSA,Kiev,Poppers,Lachgas,GHB.
STILL TO DO: Just more!
Mananas
Belezen gebruiker

Re: Weird Ketamine

Berichtdoor psychedelicmind op 26 aug 2016 10:03

Nog nooit meegemaakt zoiets maar ben ook zeker geen ket expert :D
Mss is het weer iets nieuws op de markt zoals de methox gekte een tijdje geleden?
psychedelicmind
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor SmartieAndMe op 26 aug 2016 13:04

Mananas schreef:Als er iets is waar ik goed mee overweg kan, dan is het Keta.

Mananas schreef:Ik wil niet opscheppen, maar tot voorheen (en ik heb heel wat verschillende Keta door mijn neus gejaagd) had ik van de fijnste, beste Ketamine die je je kan inbeelden: het was gewoon alles waar het om ging...

Klinkt wel alsof je er goed mee om kunt gaan ja... :s

Mananas schreef:heel wat verschillende Keta

Er is maar 1 soort ketamine en dat is ketamine. Je zou nog onderscheid tussen de twee isomeren kunnen maken maar zelfs als je het laat testen weet je niet welk isomeer je hebt dus zelfs dat onderscheid is nauwelijks van belang (tenzij je het zelf zou kopen in India bijvoorbeeld en dan zou uitkoken, dan kan je het weten).

Mananas schreef:Iemand al zulke ervaringen met Keta gehad?

Je geeft zelf al aan dat het effect anders is en je dealer zei dat het iets anders is. Het is dus vermoedelijk geen ketamine.

Laat het even testen, dan weet je wat het is en kun je er zinvolle dingen over zeggen. Hier kan niemand iets mee.
Een feestje op een spiegel!
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor ElvenSpice op 26 aug 2016 13:51

In eerste instantie dacht ik aan Methoxetamine (MXE) aangezien die op Keta lijkt maar wel potenter is, maar dat is volgens mij niet zo heftig wat jij beschrijft. Ik zit dan toch meer te denken aan PCP of een variant daarvan. Zou dus best 4-MeO-PCP kunnen zijn, RC dus ook wat goedkoper en meer winst voor de dealer.

Zelf heb ik geen ervaring met deze middelen, maar ik hoop dat je iets aan deze info hebt :P

Ik heb dit even voor je gekopieerd van drugsinfoteam.nl

MXE en 4 MEO-PCP

De dissociatieve of hallucinatoire drugs: Methoxydine (4 MEO- PCP) en Methoxetamine (MXE)
Feiten

Methoxydine (4 MEO- PCP), Methoxetamine (MXE) en PCP behoren met Ketamine en PCP tot de groep drugs die Arylcyclohexylamines of dissociatieve drugs worden genoemd. Deze drugs worden als verdovend middel in de diergeneeskunde gebruikt. Het is een poeder / kristal of vloeistof.
Het verdovende en trippende effect ontstaat omdat een boodschapperstof (NMDA) wordt geremd. Dat remmende effect veroorzaakt de diepe slaap en de dromen of trips.
De drugs hebben ook effect op andere neurotransmitters of boodschapperstoffen (onder andere dopamine).
Werking

Deze stoffen worden het meest gesnoven, onder de tong gestopt of in de wang gehouden, geslikt. Sommigen nemen het anaal. Sommigen spuiten in de spier. Het kan ook worden gebased (= roken van basische vorm).
Consumenten melden dat snuiven, anaal nemen en spuiten het sterkste effect geven. Het effect komt dan ook snel op. Intraveneus spuiten is zeer moeilijk omdat men aan de naald in slaap valt. Het risico op overdosering is dan groot.
Onder de tong nemen geeft nog een wat sterker effect dan inslikken. Bij slikken komt het effect wat langzamer op en houdt wat langer aan.

Het effect van Methoxetamine (MXE) en Methoxydine is volgens consumenten sterker en langduriger dan Ketamine.

De duur van het effect is afhankelijk van de dosis. De piek kan ongeveer 1- 3 uur of wat langer duren. Het na-effect kan afhankelijk van de hoogte van de dosis ook nog uren duren.

Bij het gebruik van deze middelen is de aanschaf van een betrouwbare weegschaal essentieel. De dosering van Methoxydine ligt in milligrammen veel lager dan die van Methoxetamine. Bij snuiven, anaal, en onder de tong is het effect volgens consumenten sterker dan bij slikken. Het effect van slikken duurt wat langer.
Dosis

De hoogte van de dosering verschilt van persoon tot persoon. De hieronder genoemde doseringen zijn gebaseerd op tripreports en niet op "harde wetenschap". De doseringen zijn speculatief. Wij geven deze doseringen omdat overdoseren gemakkelijk gaat en het beter is om een zachte richtlijn te hebben dan helemaal niets. Op consumentensites noemt men ook verschillende doseringsadviezen.

Let op: het bijnemen van een tweede of derde dosis kan tot overdosering leiden omdat men meer onder invloed is dan men denkt als het effect begint af te nemen. Het effect van weinig bijnemen kan tot een urenlange nawerking leiden.

Methoxydine (4 meo pcp)

Lichte dosis: Ongeveer 5 - 10 mg
Gemiddelde dosis ongeveer 20 mg
Sterke dosis: 20 – 30 mg.

Bij anaal en spuiten liggen de doseringen lager.

Methoxetamine (MXE)

Consumenten melden, dat een lichte tot gemiddelde dosis 10 - 40 mg is. Na enkele uren wordt nog wel eens 10 mg bijgenomen.
Een zware dosis met trippen gaat tot 90 mg.

Boven 100 mg neemt het gevaar tot overdoseren sterk toe. Bij anaal gebruik en spuiten liggen de doseringen veel lager.

Het combineren van Methoxydine (4 meo pcp) en Methoxetamine (MXE) met andere drugs met een verdovende werking versterkt de verdovende werking van die andere drugs. Dat kan tot gevaarlijke overdosering leiden.
Gewenste werking:

Euforie en zin om te feesten (lichte dosis)
Opwekkende werking maar met high gevoel (lichte dosis)
Muziek wordt intensiever beleefd (lichte dosis)
Ontspanning (lichte dosis)
Trippen en visuals (lichte dosis)
In trance raken
Hallucinaties
Bewustzijnsverlies en tripachtige dromen (hogere dosis)
Bewustzijnsverlies en zwaar dromen (hoge dosis)

Ongewenste werking:

Last van maag
Ziek voelen
Gevoel van misselijkheid
Dubbel zien
Heftig oorsuizen (tinnitus)
Hoofdpijn
Verwardheid
In zichzelf teruggetrokken, verstard, afwezig en voor anderen onbereikbaar zijn
Geheugen functioneert niet goed
Na een hoge dosis kan de kater enkele dagen duren.
In de spier spuiten kan pijnlijke plekken geven die meerdere dagen aanhouden.

Risico's:

Depersonalisatie en derealisatie (het lichaam en de omgeving voelen vreemd en niet vertrouwd)
Psychose
Angst, paniek, heftige opwinding
Sterk verhoogde hartslag
Hersenschade
4 MEO- PCP /Methoxetamine:
Bij frequent gebruik heeft men kans op ernstige problemen met de urinewegen (net als ketamine).
Over Methoxidine zijn hierover nog geen gegevens. Dat wil niet zeggen dat Methoxidine die schade niet kan veroorzaken.

Geestelijke afhankelijkheid en verslaving

Bij Methoxetamine en Methoxidine ontstaat bij frequent gebruik geestelijke afhankelijkheid. Net als bij ketamine. Er zijn aanwijzingen dat het nemen van hoge doseringen op zich leidt tot dwangmatig doorgaan met gebruik. De werking van deze drugs op het dopaminerge systeem in de hersenen veroorzaakt deze verhoogde kans op geestelijke afhankelijkheid en controleverlies.
Psychonaut and philosopher. Read, Learn and always use with care and with the goal to expand and grow your personal self.
ElvenSpice
Donateur

Berichtdoor MeejheM op 27 aug 2016 00:01

Ik snap als tussenpersoon betreffende dit middel echt niet waar mensen hun meningen over ketamine vandaan halen. Alle fantasie rondom drugs is een dagelijkse ergernis van me.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor SmartieAndMe op 29 aug 2016 12:50

Als tussenpersoon van wat? Van de drugshandel?
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor MeejheM op 29 aug 2016 18:36

Natuurlijk niet, promotie.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor SmartieAndMe op 30 aug 2016 13:00

is dat zo natuurlijk. Je hebt het over drugs en over dat je een tussenpersoon bent.. Dan trek ik mijn conclusies :D
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Psychedelibee op 30 aug 2016 22:48

MeejheM schreef:Natuurlijk niet, promotie.

Wat voor promotie dan?
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor MeejheM op 01 sep 2016 03:40

Dat het een geweldige drug is wanneer je het recreatief gebruikt onder andere. Dat de risico's op overdosering of verslaving enorm meevallen.

Veel beter dan bijvoorbeeld GHB als je het mij zou vragen, en veiliger dan veel andere drugs.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Psychedelibee op 01 sep 2016 07:24

Ik vind het maar een apart verhaal Meejhem, drugs promoten als tussenpersoon... Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niks van.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor SmartieAndMe op 01 sep 2016 09:58

Ik kan hier echt helemaal niks mee...
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor MeejheM op 02 sep 2016 00:04

Snap ik wel.
MeejheM