Tolerantie..

Hier alles over ketamine en soortverwanten

Tolerantie..

Berichtdoor spongecola op 08 nov 2016 16:22

Ketamine, een drug die ik persoonlijk geweldig vind. Mijn eerste keer was in eind december 2015. Ik vond het zo geweldig dat het van gebruik naar misbruik ging. Het begon met een lijntje die zowat kleiner was dan het vingertopje van m'n pink en het zijn nu lijnen groter dan m'n rijbewijs.

Het veel gebruiken van keta begon van april tot augustus waar ik het zo'n 50 dagen heb gebruikt. Soms een puntje soms hele avonden door. Ik zag een probleem ontstaan en ben flink geminderd. Vanaf augustus anderhalf maand niks gehad, sinds dien 4 keer wat ik nog verder wil minderen naar eens per maand. De tolerantie moest snel dalen, helaas zijn ze nog even groot als in Augustus. Wat is de beste manier van aanpak om het te laten dalen?
Done: Wiet, Hasj, Truffels, Cocaïne, Speed, XTC, Ketamine, Ritalin, Salvia x10, Morfine, Dexamfetamine, Mephedrone, 3-mmc, MDMA (kristal), 4-FMP, Codeïne & Lachgas.

To do: 2-cb, LSA, 5-APB & GHB
spongecola
Belezen gebruiker

Re: Tolerantie..

Berichtdoor Dunnetjess33 op 08 nov 2016 17:15

Ik denk dat heel erg lang stoppen met Ketamine de beste uitkomst geeft.
Don't get mad, get even!
Dunnetjess33
Bewuste gebruiker

Berichtdoor spongecola op 11 nov 2016 14:29

Wat versta je onder lang? Ik combineer keta eigenlijk altijd met een stimulerend middel, vind het echt heerlijk om te vagen op een feest. Eens in de 3 maand xtc en 2x in de 3 maand 3-mmc. Als ik het tot deze 3 keren zou beperken, zou het dan niet langzamerhand moeten dalen? Ketamine word een beetje duur voor me, op een feestje kan ik in combinatie met een stimulant een gram opmaken.
Done: Wiet, Hasj, Truffels, Cocaïne, Speed, XTC, Ketamine, Ritalin, Salvia x10, Morfine, Dexamfetamine, Mephedrone, 3-mmc, MDMA (kristal), 4-FMP, Codeïne & Lachgas.

spongecola
Belezen gebruiker

Berichtdoor Yaizer op 11 nov 2016 16:38

Een gram opmaken, fjuuuuuuuuuuu!
Ik krijg geen eens een gram coke weg op een avond hahaha.
Denk dat wachten de beste optie is, misschien iets langer gewoon helemaal niet gebruiken. Wel riskant om na zo'n verslaving nog "sporadisch" te gebruiken.
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Dunnetjess33 op 11 nov 2016 17:16

Ja ik weet niets van Keta eigenlijk. Dus hoe lang de tolerantie duurt en zo weet ik niet. Het lijkt mij alleen logisch (voor misschien wel elk soort drugs) dat een heel lange tijd niets nemen de tolerantie zeker verlaagd. En hoe lang weet ik dus niet, misschien wel een half jaar? Of een jaar? :s
Don't get mad, get even!
Dunnetjess33
Bewuste gebruiker

Berichtdoor spongecola op 18 nov 2016 08:52

Hmm een verslaving zou ik het in mijn ogen niet noemen. Naar de vakantie had ik geen moeite om minder te gaan gebruiken. Ik denk dat ik het bij 1x in de maand houd en niet meer zo'n hoge dosis. ( nu nog iets vaker) Afgelopen zaterdag op Unity (hardcore) heb ik het echt te gek gemaakt door er anderhalf gram keta door heen te scheppen en ik zie eigenlijk in dat het alles behalve goed is dat ik zo'n hoeveelheid kan opmaken. Over de vaagheid te praten met die hoeveelheid in combinatie met xtc. Ik ben 3/4e van het feest kwijt, m'n maat zei dat ik drinken ging halen, terug kwam lopen en aan hem vroeg om drinken te halen want ik was namelijk vergeten hoe dat moest.. :s

spongecola
Belezen gebruiker

Berichtdoor Blutz op 05 dec 2016 16:01

Mijn ervaring is dat ik zeer tolerant werd van K. Er moest steeds meer in voor hetzelfde gevoel. Echter toch een keer in een K hole geraakt en ben er toen resoluut mee gestopt.
Blutz
Newbie

Berichtdoor Karel_Noten op 24 dec 2016 08:26

Blutz schreef:Mijn ervaring is dat ik zeer tolerant werd van K. Er moest steeds meer in voor hetzelfde gevoel. Echter toch een keer in een K hole geraakt en ben er toen resoluut mee gestopt.

Beviel dat zo slecht? Op mij heeft het zoveel indruk gemaakt dat ik met enige regelmaat weer een poging doe, zelden met het gewenste resultaat helaas.
Karel_Noten
Experimenterende gebruiker

Keer terug naar Ketamine