Ketamine-buik?

Hier alles over ketamine en soortverwanten

Ketamine-buik?

Berichtdoor Yaizer op 08 nov 2016 21:34

Hee df'ers,

Ben even op m'n vragen avond. Voor de zomervakantie reageerde ik nog "oke'' op ketamine. Vond het een fijn gevoel en zelf een avondje steeds een nakkie nemen tot dat je in een k-hole kwam (erg verantwoordelijk hé :P ) Ik kwam er net niet in, wel vreselijke zware / grimmige / duistere hallucinaties met ogen dicht die ook redelijk spirutueel waren. Kon alleen niet meer lopen om bij te nemen :lol:

Na de zomervakantie weer een keertje gebruikt (wel in combinatie van alles) maar ik werd een beetje raar van de keta. Ik kreeg een enorm, enorm opgeblazen buik. Het was gewoon helemaal strak omdat het zo opgeblazen was. (Ook dacht ik dat mijn kaak ontwricht was, ribben uit de kom, ruggenwervels door heen was gezakt en als ik in de spiegel keek was dat ook zo!) Ja klinkt allemaal heel eng, was het misschien ook maar ik ging totaal niet fout. Accepteerde dat het de drugs was (alcohol, xtc, 2c-b, wiet en ketamine...ik weet het dit doe ik niet meer vaker) maar vond het wel prima. Het enigste waar ik mij echt zorgde om maken was die reuzachtige buik...(trok in de middag weer weg)

Nu heb ik een maand geleden weer ketamine gebruikt, uiteindelijk de club/kroeg uit gegaan omdat ik er echt even niks meer van begreep. Naar huis gegaan en even muziek geluisterd in bed maar dan...weer een "beginnende" opgeblazen buik. Ik zie het ook gewoon bol worden.
Dit is dus gewoon echt niet goed.

Ik word ook heel raar op ketamine en is eigenlijk mijn minst favoriete drugs maar wat duid die bolle buik aan (echt heel erg bol).

Wat is dit?
Yaizer
Bewuste gebruiker

Re: Ketamine-buik?

Berichtdoor Yaizer op 08 nov 2016 21:38

Verhaal nog een keer gelezen, ik klink echt als een vreselijke onverantwoordelijke drugsmisbruiker! Dit is dus niet de bedoeling. Die combinatie was niet geplant en ga er normaal enorm verantwoordelijk mee om.

Pfoe, echt heftig als ik het zo lees! :D
Yaizer
Bewuste gebruiker

Re: Ketamine-buik?

Berichtdoor benniesmitters op 08 nov 2016 22:36

Ach denk dat menig wel eens van die combinaties doet/gedaan heeft. Soms is verstandig zijn niet de leukste optie :P.

Ik zou echt niet weten waar door het komt.. Wel weet ik dat ik door alcohol altijd zo'n uitgezette buik krijg. Misschien dat keta de inwendige buikspieren verdoofd die er voor zorgen dat je buik normaal strakker staat. Maar ik zou het echt niet weten.
benniesmitters
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Ketamine