Klein verslagje S-keta

Hier alles over ketamine en soortverwanten

Klein verslagje S-keta

Berichtdoor oortjes op 30 dec 2016 16:15

Wat: S-ketamine
Dosis: rond de 50mg geschat
Wie: Alleen ik.
waar: home sweet home.

Inleiding
Ik heb nu sinds 2 weken ketamine in huis, gekregen van een vriend. Het is nooit getest maar ik vertrouw hem. Ik wil al een tijdje keta doen alleen nooit had ik de tijd, nu had ik impulsief de tijd genomen. Gelukkig vandaag vrij en geen verplichtingen. Ik vind het niet tripreport waardig omdat dit puur een verkenning was.

Samenvatting
Eerst wou ik het afwegen maar mijn weegschaal pakte het niet dus helaas moest ik schatten. Omdat het mijn eerste keer ketamine was had ik maar iets kleiner dan mijn geschatte lijn genomen. Ik zat ondertussen serie te kijken en toen ik het naar binnen snoof dacht ik owja zo voelt snuiven (lange tijd niet gesnoven). Binnen 1 minuut voelde ik me al wazig worden, alsof ik heel moe was en er druk op mijn voorhoofd kwam.

Na 10 minuten begon het echt goed te werken en was ik aan het pieken. Ik kon amper bewegen en soms moest ik heel goed nadenken om dingen te begrijpen. Als ik wou opstaan of iets doen dan was dat moeilijk en moest ik me goed concentreren. Na 1 uur tijd werd het met vlagen minder. Ik was nog goed onder invloed en dacht ik kan wel kopje thee met tosti maken. Eerst maar de trap af, voor de zekerheid bij de leuning gepakt omdat ik nog best wankelend op me benen stond. Na 4 lades opengetrokken te hebben bedacht ik me ineens dat het tosti apparaat gewoon op de plek lag waar die altijd ligt. Het tosti apparaat was heet geworden dus ik voel of die op temperatuur is, leg mijn hand erop maar vergeet me hand eraf te halen, het deed redelijk pijn maar was niet verbrand gelukkig.

Conclusie
Het spul is erg potent wat ik wel lastig vind om mee om te gaan, wellicht nog een paar keer een lage dosis doen zo dat ik aan de potentie kan wennen. Verder is het heel relaxt en houd ik wel van de roes waarin je je verkeerd. Je bent best helder van geest maar vaag te gelijker tijd. Al met al prima spul en ga het zeker vaker doen.

Dikke Doei :wave:
Wanneer het even niet mee zit, gebruik je vredespijpje en denk er goed over na.
oortjes
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Ketamine