Benzodiazepinen informatie

Alles over farma's en aanverwanten.

Re: Benzodiazepinen informatie

Berichtdoor MeejheM op 17 nov 2015 19:19

@ Futsieflapper: Echt niemand hier kan je vertellen wat er in die 4 uur gebeurd is. De rest van je verhaal rammelt ook aan alle kanten.

De politie zal hoogstwaarschijnlijk wel bloed bij je afgenomen hebben, aangezien in jou staat toen rijden streng verboden is. Heb je de agenten wel kunnen vertellen wat je denkt dat je overkomen is toen je een verklaring aflegde? Je bent hoogstwaarschijnlijk in verzekering gesteld omdat je ernstig beneveld iemands voertuig beschadigd hebt. als je moeilijk aanspreekbaar was hebben ze je gegarandeerd niet verder laten rijden, en omdat je 1 of 2 misdrijven hebt gepleegt hebt zul je toch een verklaring af hebben moeten leggen.

Als iemand op de hoogte was van je psychiatrisch dossier zouden ze je eerder bij de Psych. Afd. Alg. Ziekenhuis of Crisisafdeling van de GGZ afgezet hebben dan thuis.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor transformated op 19 nov 2015 21:03

Ben nu 7 dagen gestopt met lormetazepam. Me gebruik ervan ging uit de hand de laatste maanden vergeleken met de laatste 2 jaar kon ik het nog af en toe nemen maar hier werd het dagelijks in de ochtend, middag en s'avonds achter 2 dagen kon ik al achter een nieuw doosje gaan. Me ouders zagen dit dan ook en we hebben gepraat en besloten dat ik ging stoppen. Ze hebben er ook voor gezorgd dat ik er niet meer achter kon. Ik heb in 1 keer gestopt want moest ik afbouwen zou het niet lukken denk ik. Heb deze 7 dagen lichamelijk en geestelijk ontwend de ene dag was wat moeilijker dan de andere omdat ik zeg maar aan het shaken in me bed was, slecht ademen, koud en warm, zweten, slecht slapen en dingen horen die er niet zijn. In me hoofd hoe ik me voelde kan ik niet echt uitleggen. Maar sinds gisteren gaat het wat beter en vandaag voelde ik me wat anders in me hoofd en lichaam maar het voelde goed aan. Ik heb wel een beetje het gevoel dat morgen beter zal gaan.
Done: XTC, 2CB, Speed, Rush (Poppers), Weed, Truffels, Ketamine, Zaldiar, Oxycontin, Methadon, DXM en Verschillende Benzo's
To do: Wat er op me pad komt :)
transformated
Donateur

Berichtdoor MeejheM op 19 nov 2015 22:49

Goed bezig!

ik denk dat het niet alleen morgen, maar ook elke dag daarna beter zal gaan. zelf moet ik ook eens stoppen met die zooi. ik zit nu op de minimale dosis(qua tabletten), maar het laatste zetje heb ik nog nodig.

Succes in elk geval.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor SmartieAndMe op 20 nov 2015 16:11

Goed bezig, succes ermee!

MeejheM schreef:zelf moet ik ook eens stoppen met die zooi. ik zit nu op de minimale dosis(qua tabletten), maar het laatste zetje heb ik nog nodig.

Heb je wel eens overwogen een verslavings/afkickdagboek bij te houden op DF? Dat helpt voor sommige mensen vrij goed..

Hoop dat jij het ook red om te stoppen!
Een feestje op een spiegel!
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor transformated op 20 nov 2015 20:10

MeejheM schreef:Goed bezig!

ik denk dat het niet alleen morgen, maar ook elke dag daarna beter zal gaan. zelf moet ik ook eens stoppen met die zooi. ik zit nu op de minimale dosis(qua tabletten), maar het laatste zetje heb ik nog nodig.

Succes in elk geval.

Voel me vandaag al een stuk beter. Het is wel een beetje wennen nu ik nuchter word. Succes MeejheM ik denk zolang je er jezelf naar toe zet dat het wel lukt.
Done: XTC, 2CB, Speed, Rush (Poppers), Weed, Truffels, Ketamine, Zaldiar, Oxycontin, Methadon, DXM en Verschillende Benzo's
transformated
Donateur

Berichtdoor MeejheM op 20 nov 2015 21:07

Ja, maar ik heb grotere problemen op mn lijstje. ik heb voorlopig nergens last van wat benzo's betreft, mn recepten worden uitgeschreven, de diazepam word vergoed, en ik merk eigenlijk geen positieve of negatieve effecten.

toch stop ik er nog wel eens mee. ik heb er ook geen voordelen van zo.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor transformated op 30 nov 2015 20:39

Ben nu bijna 3 weken verder ben naar de huisarts geweest zaterdag ik heb alles uitgelegd want voelde me iedere dag slechter en moet nu trazolan 100mg nemen hoop dat dit zal werken binnen 1-2 weken want slapen gaat slechter en slechter met de nacht denk deze nacht misschien 30min-1u geslapen begin het wat beu te geraken
transformated
Donateur

Berichtdoor Tijdloos op 01 dec 2015 02:14

Ik hoop dat dit beter werkt voor je! Heb je het met de huisarts al besproken om in een slaaplab te bezoeken als dit helaas ook niet het gewenste effect heeft na 2-3 weken.

Hoop dat je een goede nachtrust krijgt snel!
Weet helaas precies hoe dat is , beterschap / succes met de zoektocht naar het middel wat voor jou werkt.
Tijdloos
Moderator

vraag over wat langer werkende benzodiazepines

Berichtdoor BXM op 12 dec 2015 20:24

Dit is geen vraag over recreationeel gebruik, maar dat mag denk ik geen belemmering zijn.

In het kort: op dit moment gebruik ik clonazepam, ik denk er over om deze te vervangen door een ander enigszins langwerkende benzodiazepine.
Werkingsduur ("duration of action") is NIET hetzelfde als halfwaardetijd !
Voor mij werkt de clonazepam ongeveer 24 uur, diazepam aanzienlijk minder dan twaalf.

Oxazepam b.v. is een kortwerkende benzodiazepine die voor mij zo'n 6 uur werkt, met een piek van drie uur.

Zijn er nog andere benzodiazepines die enigszins langwerkend zijn, laten we zeggen al gauw zo'n 12 uur ?
BXM
Newbie

Berichtdoor MeejheM op 13 dec 2015 04:50

Je weet zelf al een hoop, de rest zou ik zelf aa een arts vragen.

een beetje een kutantwoord, maar met benzo's is het belangrijk dat je gebruik in elk geval in beeld is bij je behandelend arts.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Tijdloos op 23 jul 2016 22:48

MeejheM schreef:Je weet zelf al een hoop, de rest zou ik zelf aa een arts vragen.

een beetje een kutantwoord, maar met benzo's is het belangrijk dat je gebruik in elk geval in beeld is bij je behandelend arts.

+1

En een antwoord kan flurazepam iets zijn ?

Laat je arts het wel weten ja. Mocht je ooit in een ziekenhuis terecht komen krijg je het naar hun wens. Anders weten ze ook niks om te helpen.
Beetje kutantwoord net als hierboven.

Zeg gewoon dat je een lang werkende bzd nodig hebt zoals flurazepam e.d

Vergis je niet met flunitrazepam die is kort.
Flunitrazepam is, ondanks zijn lange eliminatiehalfwaardetijd, toch te beschouwen als een kortwerkend hypnoticum. Omdat het verdelingsvolume van flunitrazepam zo groot is, wordt de werkingsduur niet meer door eliminatie bepaald maar door de distributie over de weefsels (distributiehalfwaardetijd is 3 uur).

Succes man!
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor MeejheM op 24 jul 2016 23:22

Tijdloos schreef:
MeejheM schreef:Je weet zelf al een hoop, de rest zou ik zelf aa een arts vragen.

+1

En een antwoord kan flurazepam iets zijn ?

Laat je arts het wel weten ja. Mocht je ooit in een ziekenhuis terecht komen krijg je het naar hun wens. Anders weten ze ook niks om te helpen.
Beetje kutantwoord net als hierboven.

Zeg gewoon dat je een lang werkende bzd nodig hebt zoals flurazepam e.d

Flunitrazepam is, ondanks zijn lange eliminatiehalfwaardetijd, toch te beschouwen als een kortwerkend hypnoticum. Omdat het verdelingsvolume van flunitrazepam zo groot is, wordt de werkingsduur niet meer door eliminatie bepaald maar door de distributie over de weefsels (distributiehalfwaardetijd is 3 uur).

Succes man!

Hey,

Tijdloos. volgens mij heb je alleen geen tijd overdag. Bedankt voor het terugzoeken van mijn posts, of het moet toeval zijn.

Wat is de halfwaardetijd van Flurazepam dan? Ik heb nu diazepam of 10mg (nu ik op het doosje kijk, 2dd. Volgens mij is de halfwaardetijd van diazepam in het lichaam al erg lang.

Ik heb trouwens vanwege ziekten 3 dogtags aan een ketting met middelen die ik gebruik, en allergieën, naast mijn DNR badge. Die laatste vind ik zelf het belangrijkste, dus ga maar na.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Tijdloos op 25 jul 2016 00:03

Beterschap man , en geen idee of het toeval is maar flurazepam is de winnaar met halfwaardetijd. 40-250 uur na 1tablet. Dagelijks bouwd dit enorm op. Daarom svp medicatietrouw blijven en van je arts.

Hoop dat je er wat aan hebt.
Bij mij werkt 1 capsule (30mg) 1,5 dag soms twee maar was drank in het spel.

Best wishes
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor MeejheM op 25 jul 2016 11:00

Ik weet dat je overdag geen tijd hebt, maar kun je het volgende toelichten?

Wat houdt je post hieronder precies voor mij in, tot hoever je dat kan vergelijken tussen 20mg diazepam 2 x dd.

en de voordelen van de flunitrazepam?, want als het korter dan diazepam aanwezig is in mijn lichaam, wat is mijn voordeel dan, wanneer ik eigenlijk lievere geen enkele Benzodiapine gebruik, alleen door resteffecten van acuut alcohol onthouding ?

Succes man!

Dankje natuurlijk.
MeejheM
Badass junkie

Vorige

Keer terug naar Farmaceutische drugs