Farmaceutische drugsvervangers op Bali

Alles over farma's en aanverwanten.

Farmaceutische drugsvervangers op Bali

Berichtdoor Bless op 20 nov 2016 14:50

Hey mensen,

Graag zou ik jullie advies willen wat betreft farmaceutische dingen op Bali.

Woon nu een paar maanden op Bali en mis het wel een beetje om te spacen. Ondanks dat er hier wel dingen te vinden zijn, durf ik het risico niet aan. Misschien dat jullie iets weten wat ik hier in de apotheek kan kopen waar ik toch wel een beetje gezellig op ga.
Thuis doe ik graag xtc, mdma, speed. Iets wat in de richting van deze dingen zou kunnen kopen zou fijn zijn. (Ik ben mij er natuurlijk van bewust dat het niet het totale effect geven, maar oke)

Owja, ritalin kan je hier prima halen zonder officiƫle doktersverklaring, andere dingen zal dus waarschijnlijk ook wel lukken.

Bedankt voor de info alvast.
Bless
Newbie

Re: Farmaceutische drugsvervangers op Bali

Berichtdoor Yaizer op 20 nov 2016 21:40

Jij komt toch niet toevallig uit Almere anders ken ik je (kans zal klein zijn).

Voor de rest zijn de genoemde dingen die jij opnoemde allemaal stimulanten (mdma / xtc of pep). Dextro-amfetamine of ritalin komt daar dus in de buurt (stimulantia) maar vind ritalin (methylfenidaat) weinig recreatieve waarden hebben. Met de ander geen ervaring.

Als je een beetje lekker wilt spacen zou ik toch de benzo's proberen. Diazepam, oxazepam, bromazepam, lorazepam etc. kijk wat je kan kopen. Zoek de recreatieve dosis en neem ze in. Dit is alleen totaal niet stimulerend maar je zal ze vast lekker vinden (zoek de effecten maar op).

Als je helemaal lekker wilt spacen moet je mijn favo medicijn halen oxycontin / oxycodone / oxynorm. Ik verwacht eigenlijk niet dat ze die daar zonder recept verkopen maar het zal toch is...nog zijn deze erg verslavend en verwacht niet dat je ze daar zonder recept kan kopen.

Nog gaat mijn advies uit naar benzo's. Pas op bijna alles hier boven genoemd zijn verslavende middelen. Gebruik het dus niet te frequent. Ik ben benieuwd wat je allemaal zonder doktersrecept kan halen :D
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor jam op 07 dec 2016 20:56

Misschien kan je zoeken naar siropen of capsules met DXM. Op erowid staan er heel veel reports van mensen die dit vaak gebruiken en het ook erg aangenaam vinden, zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar hoewel het ook verslavend kan zijn, is het risico denk ik minder groot als bij benzos of opiaten.
jam
Belezen gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 08 dec 2016 00:40

jam schreef:Misschien kan je zoeken naar siropen of capsules met DXM. Op erowid staan er heel veel reports van mensen die dit vaak gebruiken en het ook erg aangenaam vinden, zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar hoewel het ook verslavend kan zijn, is het risico denk ik minder groot als bij benzos of opiaten.

Ik heb nu twee keer DXM gebruikt en moet zeggen dat ik het ook best aangenaam spul vind. Het is wel belangrijk om DXM te hebben zonder andere toevoegingen, want anders neem je al snel een overdosis van die toevoeging. Zelfs paracetamol is al snel giftig in doseringen die niet heel ver boven de gebruikelijke doseringen liggen.

@ Bless, Ritalin komt enigzins in de buurt van speed dus dat kan wel lachen zijn. Dexamfetamine lijkt helemaal op speed, maar weet niet of je dat zomaar kan krijgen daar.

Iets wat op xtc lijkt ga je sowieso niet in de apotheek vinden in ieder geval.

Verder zouden benzos en opiaten wel leuk kunnen zijn, maar die zijn wel echt zo verslavend als de pest.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Fool op 14 dec 2016 00:46

In Indonesie zijn de in mijn ervaring niet zo meegaand met het verkopen van leuke stoffen in de apotheek. Maar misschien dat ze in het zuiden van Bali wel wat meer relaxed zijn, in dat geval zou je je heil kunnen zoeken in dexamphetamine of dus de ritalin.. Heel veel interessante farmaceutische stimulanten zijn er helaas niet. Mocht je ook interesse in downers hebben kun je inderdaad kijken naar downers: opiaten(morfine/fentanyl/tramadol/dicodeine) of benzos(diazepam/bromazepam/alprazolam). :)

En als je bang bent gepakt te worden in Indonesie, je kunt ook de boot naar Gili Trawangen pakken en daar lekker paddo's op het strand nemen. Daar hoef je echt niet bang te zijn dat je gepakt wordt. ;)
Fool
Badass junkie

Berichtdoor jam op 15 dec 2016 19:55

Fool schreef:En als je bang bent gepakt te worden in Indonesie, je kunt ook de boot naar Gili Trawangen pakken en daar lekker paddo's op het strand nemen. Daar hoef je echt niet bang te zijn dat je gepakt wordt. ;)

Daar zit denk ik een interessante ervaring achter? :)
jam
Belezen gebruiker

Berichtdoor Fool op 22 dec 2016 00:20

Haha ja, ik heb een goede anderhalve maand geleden onder invloed van een dubbele portie Paddo's op het strand van Gili Trawangen de mooiste zonsondergang ooit bekeken! :love:

Of nouja, ik dacht dat het de mooiste zonsondergang was in ieder geval. Ik heb geen foto van de zonsondergang zelf (ik wou het de dag erna niet verpesten), maar wel van de locatie toen het nog licht was!
https://imgur.com/a/D7cAK
Fool
Badass junkie

Berichtdoor jam op 22 dec 2016 20:38

Ziet er idd een prachtige plek uit voor een mooie trip :) ik kan mij voorstellen dat het met ondergaand zonlicht nog veel mooier is :) .
Waren de paddo's daar gewoon te koop?
jam
Belezen gebruiker

Berichtdoor Fool op 22 dec 2016 20:55

Nouja, elke vijftig meter ofzo, in de stad, zag je wel zo'n bord staan: https://imgur.com/a/HBoI1.
Deze locatie was een stukkie uit de stad, daar adverteren ze wat minder en moet je even een drankje doen voordat de barman/barvrouw je een paddoshake aanbied. :P

Overigens is dit wel de enige plek waar het er zo gek aan toe gaat, op de andere eilanden waar ik geweest ben heb ik qua drugs amper wat meegekregen. Op die enkele keer dat een local erg op z'n hoeden vertelt dat hij wel eens wiet rookt. :P
Fool
Badass junkie

Keer terug naar Farmaceutische drugs