Benzo afbouwschema

Alles over farma's en aanverwanten.

Benzo afbouwschema

Berichtdoor Loadedmarcsr op 26 dec 2016 11:47

Beste mensen, voor degene die het moeilijk hebben met het afbouwen van benzo's. Hier een handig schema: http://www.benzo.org.uk/manual/bzsched.htm

Ik raad jullie ook aan om de Ashton Manual in zijn geheel door te lezen, er staat handige info in.

Ik ben zelf zovaak afgekickt van benzos dat ik weet wat er komen gaat maargoed, het afkicken is ff doorbijten maar komt zeker helemaal goed.

Succes gewenst!
Loadedmarcsr
Newbie

Re: Benzo afbouwschema

Berichtdoor Benzoboss op 26 dec 2016 16:45

Ik heb bij het afbouwen eigelijk nooit echt last gehad.
Moet wel zeggen dat ik ong 50% van all mijn benzos heb verkocht.
I began asking myself just what my high was about. What did I do when I was high that I didn't do when I was sober? What was wrong that drugs fixed?
Benzoboss
Bewuste gebruiker

Re: Benzo afbouwschema

Berichtdoor autysd op 04 feb 2017 23:28

zelf doe ik 2x of 3x per week (die met de minste depressie en de meeste slaapbehoefte)melatonine als alternatief.

-hierdoor heb al jaren de tolerantie kunnen tegenhouden en stijgt mijn benzo verbruik niet
-het harde nadeel is dat ik eigenlijk iedere dag die benzo's nodig heb om mijn humeur enigzins op te schroeven; ik lijd onder meer aan chronische depressie en neem 20mg escitalopram dagelijks en levenslang om die te counteren.
gedaan: alcohol lekker gemixt naar 20-25% + vele benzodiazepines
te doen: alle psychedelica, die mijn hartslag en/of bloeddruk niet te lang omhoog jaagt
autysd
Belezen gebruiker

Keer terug naar Farmaceutische drugs