I need my Benzo's NOW !!!

Alles over farma's en aanverwanten.

Re: I need my Benzo's NOW !!!

Berichtdoor Medic op 14 aug 2015 22:34

Tijdloos schreef:Volgens een bevriende arts is de regel 1 maand, met eventueel herhaal recepten die je dan ook pas na 1 maand kan ophalen. Niet elke apotheek/arts handelt zo maar strikt is het wel de (nieuwe inmiddels al wat ouder eigenlijk) regel bij artsen/apotheken.

De NHG heeft laatst huisartsen opgeroepen om chronisch gebruik van benzodiazepines te verminderen door minder voor te schrijven en chronisch gebruik vast te stellen en dit af te bouwen.
Laatst is dan ergens dit jaar als ik het goed heb.

Om de zoveel jaar wordt er weer eens extra gewaarschuwd voor benzo's en het chronische gebruik ervan.
GEZOCHT: drugsforum.nl/viewtopic.php?f=46&t=55832
Medic
Donateur

Berichtdoor Jixx op 06 sep 2015 13:18

Door mijn wietverslaving weet ik dat ik moet uitkijken met alle andere drugs. Natuurlijk heb ik met verschillende soorten drugs geexperimenteerd. Maar mijn cannabisverslaving was in feite al 1 teveel. Daardoor was ik stukken voorzichtiger met sommige andere drugs. De eerste keer dat ik een benzo pakte was van mijn zus, omdat ik naar de tandarts moest. Mijn zus zei dat het angst deed afnemen. Dus ik vroeg: kun je er verslaafd aan raken als je het 1 keer gebruikt? En volgens mijn zus kon dat niet. Dus ik ingenomen, en een half uur later zat ik op de fiets naar de tandarts. Ik merkte dus dat het angstremmend was en een prettige euforie gaf. Daarna ging ik zo heel af en toe eens eentje pakken als mijn zus een extreme paniekaanval had, om mezelf rustig te houden. En af en toe ook voor recreatief gebruik. Verders wilde ik er zoveel mogelijk vanaf blijven. Nu gebruik ik ze helaas al wel een tijdje chronisch i.v.m. bepaalde klachten. Ik wil er wel mee stoppen, maar ik vraag me eigen af welk medicijn mijn klachten dan wel kan aanpakken? Als ik die klachten niet zou hebben zou ik er a-la-minute mee af durven te bouwen. Ik ben niet eens zo heel bang voor de onthoudingsklachten of ontwenningsverschijnselen. Mij gaat het gewoon puur om het feit dat als ik die dingen niet inneem zodra ik de klachten voel opkomen, ik zware paniekaanvallen krijg. Ik kan op sommige dagen nog steeds onder de voorgeschreven dosis blijven. Als mijn klachten minder zijn, kan ik ze makkelijker links laten liggen. Helaas worden de dagen dat ik meer nodig heb i.p.v. minder steeds vaker. Buitenom ik gewoon slaperig en kalm wordt van alprazolam , doet het niks leuks op recreatief gebied. Geen euforie in tegenstelling tot lorazepam die mij wel euforie gaf. En ergens ben ik hier wel blij om, want dit houdt het voor mij makkelijker om te stoppen, als de klachten zouden afnemen.
Lies and illusions in mine theory, philosophy , or reality? Thinking a lot about sanctimony gives me a brainoveractivity, and then I start to realise spiritualy is just the key. Don´t forgot number 7. Jixx
Jixx
Bewuste gebruiker

Berichtdoor MeejheM op 09 sep 2015 23:02

vraag je arts je eerlijke gebruik om te rekenen naar diazepam. spreek ook af hoe je af gaat bouwen, en gebruik liever even zo min mogelijk andere middelen, niks zou ideaal zijn.

diazepam werkt erg lang, waardoor elke week een stukje afbouwen goed te doen is. het laatste beetje is het moeilijkst, ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het laatste beetje opgeven vooral psychisch moeilijk is. dat zal voor de meesten bestaan uit 1 a 2 maal daags een half 5mg tabletje.

stop alsjeblieft zo snel mogelijk, je zal jezelf eeuwig dankbaar zijn.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor tammy op 02 sep 2016 23:18

Wie koop ze wel eens online?en wat zijn jullie ervaringen daarrond. Kom op vele dingen uit maar die zijn dan weer erg duur .
tammy
Newbie

Berichtdoor Tijdloos op 03 sep 2016 08:53

tammy schreef:Wie koop ze wel eens online?en wat zijn jullie ervaringen daarrond. Kom op vele dingen uit maar die zijn dan weer erg duur .

Is ook duur daarom gewoon naar je arts gaan. Ik krijg ze al jaren gratis van diazepam temazepam tot flunitrazepam ;)
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor MeejheM op 03 sep 2016 21:13

Tijdloos schreef:
tammy schreef:Wie koop ze wel eens online?en wat zijn jullie ervaringen daarrond. Kom op vele dingen uit maar die zijn dan weer erg duur .

Is ook duur daarom gewoon naar je arts gaan. Ik krijg ze al jaren gratis van diazepam temazepam tot flunitrazepam ;)

Code B2?

Dan ben je ook zo'n geval... :wink:
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor brabant91 op 14 dec 2016 20:27

Beste mensen

Als reactie en zelfverslaafd te zijn, eenmaal verslaafd altijd verslaafd betekend nog niet dat je voor altijd gebruikt.

Ik ben op 15 jarige leeftijd begonnen met experimenteren en verslaafd geraakt. Na tal van opnames waar ik zelf niet achter stond, is het me dit jaar gelukt sinds 5 april clean te zijn. Laatste 2 weken ga ik echter achteruit , 2 keer cocaïne gebruikt en 2 dagen veel geblowd. Ik baal enorm en het voelt alsof ik terug bij af ben, maar dat is nu juist de kunst om positief te blijven denken en alle hulp weer extra te omarmen! Maar ik merk dat ook dit achteruit gaat. Ga niet meer naar me afspraken en vermijd alle hulp. Echter voor mij de kunst weer te klimmen en juist te denken aan al die dagen dat het me is gelukt niet te gebruiken! Hoe was het toen om te stoppen? Ik lag 2 weken doodziek op bed , depressief agressief nergens zin in!! Elke dag wou ik gaan halen en dacht ik eraan!! Ik zocht mijn oplossing in medicatie maar dat was niet de oplossing. Ik had al vrij veel. 2 jaar lang 30 Mg diazepam, van de verslavingsarts!!! Ik kocht ze ook nog eens bij op straat! Niemand had nog hoop, ik zou zo niet oud worden! de dag dat ik ermee ben gestopt is er iets heel ergs gebeurd, ik sloeg mijn ambulante behandelaar en ook bijna de verslavingsarts arts, ik ben daar toen zo erg van geschrokken , dat dat de drempel was! later zag ik in dat dat moment het tij had gekeerd. Ik kreeg niet meer medicatie voor de detox ik moest het zelf echt willen en doen. ik dacht dat ik na die succesvolle afkick nooit meer zou terugvallen, maar ik weet nu wat het is, al mijn opnames kreeg ik weer een detox, lekker altijd die valium!! Maar na de detox vertrok ik altijd snel van behandeling! Toen na de ggz en zij zouden mij eraf helpen, ik was nog jong 21. Ik loop er nog steeds! Pas geleden moest ik opgenomen worden, crisis! Ik was dan wel van drugs af ( ik slikte zoveel benzos en al zolang valium 50 Mg per dag temazepam tot wel 80 Mg per dag/nacht zolpidem en ga maat door. Ik merkte dat ik gek begon te worden angstig, zweten, alles deed pijn, ik dacht dood te gaan! Dit was d oorzaak van te lang en teveel benzos ! juist waarvoor het word voorgeschreven werd uiteindelijk zo erg , dat ik dood wou! De detox was omgezet in 75 Mg diazepam en ben afgebouwd tot 0. Iedereen verwachte het ergste, ook ik, bleek ik geen ontwenning te krijgen, althans niet zoals verwacht. Ik ben naar huis gegaan en ben nu naar een paar weken al teruggevallen in drugs, dat wat mij nog dempte heb ik niet meer. Nu merk ik weer hoe moeilijk verslaving is, ik kan weer vol aan de bak! Dus ook Benzo zijn drugs kijk ermee uit!!! Ze hadden me verteld dat ik er aan verslaafd was, dus ik zeg joh? Wie schreef ze al die tijd voor?? De verslavingsarts!!! Voor dat zij ze voorschreef kreeg ik ze alleen bij detox, kijk uit want dit middel is ook zo verslavend!!!!!
brabant91
Newbie

Berichtdoor autysd op 04 feb 2017 21:07

weet wel dat, met name nu in Belgie, nieuwe psychishe patienten bijna nooit voor langer dan een paar weken benzo's krijgen; slaappillen: een paar pillen, niet een paar doosjes...
de deontologie daar is dat, indien echt nodig, AD's zo snel mogelijk moeten gaan meespelen om de verslavende benzo's uit de recepten te kunnen schrappen (net zoals de benzo's de barbituraten/opiaten moesten vervangen)
alleen ouderen worden nog ontzien, maar hun dosis gaat wel flink omlaag (kosten van botbreuken)
dagelijks: escitalopram 20 mg + l-theanine met gewone GABA-poeder (2x per dag) + vitaminepil + omega 3 complex + magnesium + 1 lepel pure cacao + 2 sedinalplus... + 1 valeriaan 500 mg met 1 gram tryptofaan een uur voor de slaap
autysd
Bewuste gebruiker

Vorige

Keer terug naar Farmaceutische drugs