XTC na 2cb

Hier kun je terecht voor alles omtrent de populaire 'houseparty-pil' XTC.

XTC na 2cb

Berichtdoor BarneyStinson op 10 feb 2017 19:42

Hallo

Ik had een dringend vraagje. Ik ga 18 februari weer naar een mooi feestje, a state of trance. Een mooie gelegenheid om weer is te gaan snoepen. De dag daarvoor heb ik wel met maten afgesproken om 2cb te gaan doen. Gaat dit invloed hebben op mijn xtc trip? Ik wou ook nog even melden dat mijn laatste keer xtc 17 december was en dat ik in januari nog coke en 3mmc heb gebruikt.

Avast bedankt
BarneyStinson
Newbie

Re: XTC na 2cb

Berichtdoor t3ll4v1st op 14 feb 2017 13:18

Hey BarneyStinson!

Normaal gezien niet!
2-CB werkt alleen maar in op onder andere je serotonine receptoren. Daar komt een beetje dat "love" gevoel vandaan wat je kan ervaren met 2-CB.
2-CB gaat zich voornamelijk "hechten" aan verschillende receptoren in je hoofd en schopt de boel een klein beetje door de war. 2-CB zorgt er niet direct voor dat er heel veel dingen los komen in je hoofd die normaal niet zouden loskomen (zoals MDMA doet)
2-CB doet dus niks/weinig met de afgifte van serotonine neurotransmitters.

MDMA daar in tegen werkt juist wel op de afgifte van deze neurotransmitters. In het kort is dat waar het met MDMA om draait (afgezien van dopamine/noradrenaline die ook vrijkomt)
Mijns inziens kun je dit prima na elkaar gebruiken! (ook met maar 1 dag er tussen)
Het zal je ervaring in ieder geval niet gaan verstoren.

Het wordt anders als je 2-CB en MDMA gaat combineren, alleen als ik jouw verhaal goed lees is dit hier niet het geval :)

Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen dat 2 dagen drugs achter elkaar natuurlijk wel een grotere opdonder is voor je brein dan als je het bij 1 dag zou laten ;) Ach, zolang het geen gewoonte wordt kun je het prima eens doen hoor!

Cheers!
Done (volgorde laatst-eerst): Ketamine/2-CB/MDMA/4-FA/Poppers/Speed/Cocaine/N2O/Hasj/Wiet/Nicotine/Alcohol
To-Do: GHB - LSD - Truffels - Paddo's
t3ll4v1st
Experimenterende gebruiker

Keer terug naar MDMA (XTC)