Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Hier kun je terecht voor alles omtrent de populaire 'houseparty-pil' XTC.

Re: Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Berichtdoor green haze2 op 28 jul 2013 11:31

Ik heb de laatste tijd zelfs problemen om LAAG gedoseerde pillen te krijgen, alles wat ik aangeboden krijg is 200mg + en ik wilde laatst voor een paar vriendinnen wat lagere pillen halen, maar dat zat er dus niet in. dan maar kwartjes slikken :P
green haze2
Newbie

Berichtdoor Pandan op 07 aug 2013 02:49

green haze2 schreef:Ik heb de laatste tijd zelfs problemen om LAAG gedoseerde pillen te krijgen, alles wat ik aangeboden krijg is 200mg + en ik wilde laatst voor een paar vriendinnen wat lagere pillen halen, maar dat zat er dus niet in. dan maar kwartjes slikken

Inderdaad, ik kan ze ook nergens vinden, kwartjes it its ;P
"We are what we think. All that we are arises with our thoughts. With our thoughts, we make the world."
Pandan
Wijs gebruiker

Berichtdoor Space_Girl op 07 aug 2013 10:49

green haze2 schreef:Ik heb de laatste tijd zelfs problemen om LAAG gedoseerde pillen te krijgen, alles wat ik aangeboden krijg is 200mg + en ik wilde laatst voor een paar vriendinnen wat lagere pillen halen, maar dat zat er dus niet in. dan maar kwartjes slikken :P

hier nu van 150 mg in omloop. nike's :xtc:
Mocht ik van de drugs bezwijken, mocht ik van de drugs vergaan laat dan op mijn grafsteen schrijven was te spaced om op te staan.
Space_Girl
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor xastur op 03 sep 2013 12:55

Ach 150mg is netjes 2 a 3 pillen is dan voldoende. Vroeger gingen er hier ook 10 eurotjes naar binnenof 6 automerken of blauwe cu-tjes..
xastur

Berichtdoor Rakettenpret op 23 sep 2013 16:49

Vorige week blauwe supermans laten testen, bij het testcentrum waarschuwden ze voor deze ´zeer sterke´ pil. Stond in de database met een spreiding van 149-209, maar worden volgens die lui bijna allemaal getest op 180+. Zelf nog niet uitgeprobeerd!
Rakettenpret
Newbie

Berichtdoor Peterc op 25 sep 2013 00:39

Zo erg is dat sterke toch niet, zo lang je maar netjes halfjes en kwartjes pakt. Je hebt zo veel meer waar voor je geld. Vroeger betaalde je al 5 euro voor een slechte pil. Zelf laatst een android geprobeerd vond ze erg fijn. Volgende keer de mario bullit!
Peterc
Newbie

Berichtdoor ZERO- op 26 sep 2013 13:47

Peterc schreef:Zo erg is dat sterke toch niet, zo lang je maar netjes halfjes en kwartjes pakt. Je hebt zo veel meer waar voor je geld. Vroeger betaalde je al 5 euro voor een slechte pil. Zelf laatst een android geprobeerd vond ze erg fijn. Volgende keer de mario bullit!

Maar dan moet je wel wéten dat ze sterk zijn. Genoeg mensen die geen benul hebben van de mg's in hun pil en er gewoon een hele ingooien, en ja zo gaat het fout.
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor Sir Lex op 27 nov 2013 13:21

Maandje of twee geleden gele mario bullets en blauwe superman laten testen, werd me verteld dat de gele een spreiding hadden van 140-190, ben het gemiddelde vergeten. De supermans waren tussen de 160-210 als ik het me goed herinner. Maximaal feesten uit minimaal gebruik dat is de kunst :mrgreen:
Sir Lex
Newbie

Berichtdoor Probeerenleer op 01 jan 2014 19:05

Ik heb sinds een twee-tal weken groene androids ter beschikking.

Waarde: rond de 200...
Reeds geprobeerd: Alcohol - Tabak - Weed - Coke - Ketamine - Poppers - GHB - Speed - MDMA/XTC

To do: 2cb
Probeerenleer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Probeerenleer op 14 jan 2014 21:46

220 zelfs. :wave:
Reeds geprobeerd: Alcohol - Tabak - Weed - Coke - Ketamine - Poppers - GHB - Speed - MDMA/XTC

To do: 2cb
Probeerenleer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Iroyz op 23 maart 2014 17:25

ik ben nieuw hier en had een vraag, ik ga over 3 weken x nemen met wat vrienden maar heb tot nu toe alleen nog maar ervaring met red supermans en die bevielen me wel goed. maar nu heb ik andere en heb geen idee of deze x veel sterker is dan de red supermans. mijn vriend noemde ze domino's en anders had die paarse granaten..?? misschien dat jullie kennis mij kan helpen. 8)
Iroyz
Newbie

Berichtdoor Tijdloos op 23 maart 2014 18:00

Iroyz schreef:ik ben nieuw hier en had een vraag, ik ga over 3 weken x nemen met wat vrienden maar heb tot nu toe alleen nog maar ervaring met red supermans en die bevielen me wel goed. maar nu heb ik andere en heb geen idee of deze x veel sterker is dan de red supermans. mijn vriend noemde ze domino's en anders had die paarse granaten..?? misschien dat jullie kennis mij kan helpen. 8)

Hey!

Helaas kunnen wij niet zien vanaf hier wat er in zit Laten testen bij een centra is de enige manier om echt wat zekerheid te krijgen.

Veel plezier vast!
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Iroyz op 23 maart 2014 18:50

Hey!
Helaas kunnen wij niet zien vanaf hier wat er in zit Laten testen bij een centra is de enige manier om echt wat zekerheid te krijgen.

Veel plezier vast!

hallo,

dankje voor je reactie maar heb een handige site gevonden met alle pillen en informatie er op http://www.pillreports.com/index.php?pa ... 2#comments
hier staat tussen 190 - 220 mg aan mdma inzit :) best wel veel lijkt me..

groetjes
Iroyz
Newbie

Berichtdoor Pandan op 25 maart 2014 00:23

Iroyz schreef:hallo,

dankje voor je reactie maar heb een handige site gevonden met alle pillen en informatie er op http://www.pillreports.com/index.php?pa ... 2#comments
hier staat tussen 190 - 220 mg aan mdma inzit best wel veel lijkt me..

groetjes

Deze site is meer een richtlijn en geeft je geen garantie dat je daadwerkelijk dezelfde pil hebt. Het kan een compleet andere druk zijn die je in je handen hebt dan de pil waar je over leest. Wil je echt uitsluitsel hebben kan je het beste naar een testcentrum gaan. Het is nou eenmaal beschikbaar in Nederland, dus waarom zou je er geen gebruik van maken?
"We are what we think. All that we are arises with our thoughts. With our thoughts, we make the world."
Pandan
Wijs gebruiker

Berichtdoor Iroyz op 26 maart 2014 14:15

Deze site is meer een richtlijn en geeft je geen garantie dat je daadwerkelijk dezelfde pil hebt. Het kan een compleet andere druk zijn die je in je handen hebt dan de pil waar je over leest. Wil je echt uitsluitsel hebben kan je het beste naar een testcentrum gaan. Het is nou eenmaal beschikbaar in Nederland, dus waarom zou je er geen gebruik van maken?

Ja dat had ik al in de gaten, zal ze wel laten testen dan ! dankjewel voor info :wave:

groetjes
Iroyz
Newbie

Berichtdoor Joosiie op 19 jun 2014 12:45

Rooie supermans zijn super relaxt! Dit weekend eens wat witte domino's proberen, die gaan er harder in hoorde ik :cry: ben benieuwd! voor vriendinnen word het de eerste keer, maar lief aan kwartjes. word lachen :)
Joosiie
Newbie

Berichtdoor SkittlesAndMe op 19 jun 2014 13:20

Joosiie schreef:Rooie supermans zijn super relaxt!

Je kunt niet aan een logo zien of het een goede pil is. Jouw Rode superman kan chill zijn, maar iemand anders heeft misschien een superman uit een andere batch met een andere inhoud. Ga dus niet op internet roepen dat alle rode supermans goed zijn want dat weet je niet.

gewoon laten testen dus en niet vertrouwen op een logo.
Een feestje op een spiegel!
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Tekzor668 op 18 sep 2014 13:40

Intussen zijn we september 2014, moet toch zeggen dat er terug lagere batches opgemerkt worden van 80 tot 160mg. Er zijn naartuurlijk nog uitstekers zoals eerste batch +- en de goudstaafjes of heb ik het mis ?
The world would be a nice place if everybody took a chill pill,
would get even better if some of them choked on it :-P
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor SkittlesAndMe op 18 sep 2014 15:23

Er zijn nog steeds voornamelijk sterke pillen in omloop. Ik heb nog niets gehoord over een daling, maar het zou kunnen.

Paar maandjes, dan komen er weer cijfers beschikbaar en dan weten we of het veranderd
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor White_Light op 19 okt 2014 18:27

Beste Mensen,
Koop bij voorbaat de XTC (MDMA) in kristalvorm. Als je de juiste winkel kent, heb je 98% MDMA en uit een gram haal je 8 doses (uitgaande van 125 mg p/dosis. Als je slim bent probeer dan eens 8o mg dan is het ook nog economischer. Je hebt dan 12 doses per gram 1 gram is bijna 1000 mg. Koop altijd bij een vertrouwde winkel. Na het afwegen van de doses doe je de kristallen in een lege capsule.
Kijk uit voor Ketamine in de XTC en nog erger PME, dat dodelijk kan zijn. Trimbos informeert. De testen in NL stellen weinig voor. Je krijgt vaak alleen te horen hoeveel MDMA er in zit, maar niet welke andere stoffen. Succes met een verantwoorde manier van smart drug gebruik. Ga vantevoren niet zuipenof speed hangen. Neem de dosis nuchter. Succes ermee.
White_Light
Newbie

Berichtdoor SkittlesAndMe op 19 okt 2014 18:45

Mdma wordt niet versneden met ketamine en met PME bedoel je waarschijnlijk PMA. Gelukkig komt PMA momenteel weinig voor en is de pillenmarkt relatief schoon.

Verder zeg je dat testen weinig voorstelt. Dit is niet waar, je krijgt precies te horen wat er in je pil zit. Als je alleen het percentage te horen krijgt betekent dat gewoon dat er geen andere stoffen in je pil zitten.

Kristalvorm is niet per definitie zuiverder dan pillen.
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Tekzor668 op 19 okt 2014 21:19

SmartieAndMe schreef:Er zijn nog steeds voornamelijk sterke pillen in omloop. Ik heb nog niets gehoord over een daling, maar het zou kunnen.

Paar maandjes, dan komen er weer cijfers beschikbaar en dan weten we of het veranderd

Burgerkings gespot op 351mg labtest :eek:
Ik trek me woorden terug in :wave:
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor Fool op 19 okt 2014 21:29

Oke, die pillen zijn dus niet grappig meer. Genoeg om met ééntje een meid van een jaar of 16 om te leggen. Klinkt bijna als poging tot doodslag ofzo?
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Tekzor668 op 19 okt 2014 21:33

Fool schreef:Oke, die pillen zijn dus niet grappig meer. Genoeg om met ééntje een meid van een jaar of 16 om te leggen. Klinkt bijna als poging tot doodslag ofzo?

Inderdaad ik vind dit ook een belachelijk grote dosis voor 1 pil, voor ervaren gebruikers geen probleem, meer genot in 1 pil maar dit gaat zowiezo over de limieten. En inderdaad als zo een 16jarige kiddo gek gaat doen en zeg maar even een dubbeldrop gooit op een enthousiast avondje uit, wil het niet geweten hebben :wave:
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor Fool op 19 okt 2014 21:38

Voor een meid van zo'n 50 kilo is dat 7 milligram per kilo lichaamsgewicht, bijna 5x de maximaal aangeraden dosis voor een hele avond. Als je een beetje gevoelig bent en dat in één keer inslaat, dan is het echt best plausibel dat je zo'n avond niet overleeft hoor. Ook voor ervaren gebruikers vindt ik het een hoge dosering.
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Tekzor668 op 19 okt 2014 21:46

Ja inderdaad dat is ver over de limiet. Toen ik 16 was, was een p'tje nooit hoger gedoseerd dan 100mg. Vind persoonlijk 200mg al een hoge dosis boven de limieten voor 1 pil, blijkbaar denken drukkers niet meer aan de jeugd...
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor GUESS op 20 okt 2014 22:37

Ik zag afgelopen zaterdag op Awakenings in de westergas ook genoeg mensen fout gaan. Was heel erg warm daarbinnnen en dat helpt natuurlijk ook niet. Veel mensen drinken er gewoon bij dus XTC + alcohol + temperaturen van ik schat rond de 35 a 40 graden is wachten op problemen. En die waren er ook dus....
GUESS
Newbie

Berichtdoor dubbel0seven op 20 okt 2014 22:58

Tekzor668 schreef:
SmartieAndMe schreef:Er zijn nog steeds voornamelijk sterke pillen in omloop. Ik heb nog niets gehoord over een daling, maar het zou kunnen.

Heb je dit resultaat zelf te horen gekregen van het lab? Of is dit een van de vele praatjes en marketing blaat die de ronde doen op internet. Of dealerpraat wat toch vaak onzin is?

GUESS schreef:Ik zag afgelopen zaterdag op Awakenings in de westergas ook genoeg mensen fout gaan. Was heel erg warm daarbinnnen en dat helpt natuurlijk ook niet. Veel mensen drinken er gewoon bij dus XTC + alcohol + temperaturen van ik schat rond de 35 a 40 graden is wachten op problemen. En die waren er ook dus....

Totaal 3 mensen overleden tijdens ADE. Waarschijnlijk door drugs misbruik/vuile pillen. Al kan ik me vuile pillen bijna niet voorstellen. Want de markt is zeer zuiver momenteel.
dubbel0seven
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tekzor668 op 21 okt 2014 10:56

dubbel0seven schreef:
Tekzor668 schreef:

Heb je dit resultaat zelf te horen gekregen van het lab? Of is dit een van de vele praatjes en marketing blaat die de ronde doen op internet. Of dealerpraat wat toch vaak onzin is?

Testresultaten komen van iemand die zijn p'tjes altijd mooi laat testen, als belg neem ik mijn vertrouwen op nederlandse volwassen vrienden die hier niet over zeiken of liegen en ook geen intentie hebben tot verkoop enkel eigen veilig gebruik, mensen die dicht bij een TC wonen omdat hier in belgie een grote achterstand is kwa drugs testen...
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor SkittlesAndMe op 21 okt 2014 11:00

dubbel0seven schreef:Totaal 3 mensen overleden tijdens ADE. Waarschijnlijk door drugs misbruik/vuile pillen. Al kan ik me vuile pillen bijna niet voorstellen. Want de markt is zeer zuiver momenteel.

Het scheen wel overdreven warm te zijn bij Club Lite, wat een heel logische doodsoorzaak zou zijn als je XTC hebt gehad. Vooral in combinatie met die 200-300mg rammers die je voorbij ziet komen :s
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Gnoomy op 25 okt 2014 11:23

Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee.
Gnoomy
Newbie

Berichtdoor Tekzor668 op 25 okt 2014 12:37

Gnoomy schreef:Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee.

Zwaar gedoseerd die paarse +-, Zou rond de 190 mg draaien.
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor Gnoomy op 25 okt 2014 17:22

Dus vooral even goed rustig beginnen met een halve.
Gnoomy
Newbie

Berichtdoor Tekzor668 op 26 okt 2014 13:33

Gnoomy schreef:Dus vooral even goed rustig beginnen met een halve.

kwartje of halfje is wel aan te raden om te starten ;-)
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor SkittlesAndMe op 28 okt 2014 14:52

Gnoomy schreef:Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee.

Speculeren over de kwaliteit van jouw pillen doen we niet hier. Wij kunnen aan een foto of beschrijving van een pil niet vertellen wat erin zit.

Zie forumregels...
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor haan33 op 14 dec 2014 18:34

batterijen, die zijn best ziek(en sterk).
zij de opvolgers van domino's, 200-220 ongeveer

Bericht van SmartieAndMe: Let even op de forumregels aub. Speculeren over de kwaliteit van de drugs van een ander doen we hier niet. Je kunt niet weten wat er in zit aan de hand van een beschrijving, zo'n bewering kan dus alleen maar risico's opleveren.
haan33

Berichtdoor Tekzor668 op 14 dec 2014 21:06

haan33 schreef:

batterijen, die zijn best ziek(en sterk).
zij de opvolgers van domino's, 200-220 ongeveer

Bericht van SmartieAndMe: Let even op de forumregels aub. Speculeren over de kwaliteit van de drugs van een ander doen we hier niet. Je kunt niet weten wat er in zit aan de hand van een beschrijving, zo'n bewering kan dus alleen maar risico's opleveren.

+ ga geen informatie verspreiden dat niet klopt. Hoogste testresultaten van paarse batterij was 198
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor Bobsacamano op 17 dec 2014 19:37

Ik was er ook en het was ook gewoon ziek warm. Ben echt iedere 45 minuten wel even gaan roken of wat water drinken.

GUESS schreef:Ik zag afgelopen zaterdag op Awakenings in de westergas ook genoeg mensen fout gaan. Was heel erg warm daarbinnnen en dat helpt natuurlijk ook niet. Veel mensen drinken er gewoon bij dus XTC + alcohol + temperaturen van ik schat rond de 35 a 40 graden is wachten op problemen. En die waren er ook dus....
Done: Enough

To-do: ALD-52, 2C-P, 5-Meo-DMT, Mescaline, DOM, DOC
Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor Fool op 17 dec 2014 19:39

Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :)
Fool
Badass junkie

Berichtdoor BazookaNoodle op 28 dec 2014 03:02

Fool schreef:Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :)

Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep :love:
Gedaan: XTC - MDMA - Speed - Alcohol - Nicotine - Truffels - Wiet - Hasj - 4fmp - Salvia
BazookaNoodle
Newbie

VorigeVolgende

Keer terug naar MDMA (XTC)