Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Hier kun je terecht voor alles omtrent de populaire 'houseparty-pil' XTC.

Re: Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Berichtdoor Tekzor668 op 28 dec 2014 10:41

BazookaNoodle schreef:
Fool schreef:Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :)

Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep :love:

Lol een banaan of sappige sinaasappel gaat er bij mij nog in maar mag er niet aan denken om droge vettige chips door men keel te jagen of in mijn maag te proppen onder invloed, gegarandeert resulteerd dat in :kots:
The world would be a nice place if everybody took a chill pill,
would get even better if some of them choked on it :-P
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor MusicIsLife op 29 dec 2014 17:38

Tekzor668 schreef:
BazookaNoodle schreef:
Fool schreef:Vooral bij érg warme temperaturen is het belangrijk dat je niet alleen water drinkt, je verliest hierbij veel te veel zouten door al het zweet, water vult dit niet aan maar verdunt de bestaande concentratie zelf. Beter zijn isotone dranken als AA-sport of zelfs een lekker zout soepje. Fanta is ook al een stuk beter dan water, bevat in ieder geval suikers. :)

Wat ik mensen nooit zie doen, wat ik zelf wel erg lekker vind, is gewoon een klein zakje naturel/paprika chips (of 2?). Dit geeft je dat zout weer om je hoge hoeveelheid water een beetje te compenseren, en bovendien smaakt het echt belachelijk goed na een beetje snoep :love:

Lol een banaan of sappige sinaasappel gaat er bij mij nog in maar mag er niet aan denken om droge vettige chips door men keel te jagen of in mijn maag te proppen onder invloed, gegarandeert resulteerd dat in :kots:

Ja, en dan nog die verrekte droge bek erbij... Geen aanrader wat mij betreft
Music is an expression of our inner creativity!

Done: XTC/MDMA, Speed, Alcohol, Nicotine, Tramadol, 2c-b, 4-fmp, Wiet/Hasj, Cocaïne, Ketamine
To do: LSD, 6-apb
MusicIsLife
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Rakettenpret op 30 jan 2015 21:03

Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg..... :eek:
Rakettenpret
Newbie

Berichtdoor Fool op 30 jan 2015 21:06

Thanks voor de waarschuwing, als ik weer eens pilletjes ga scoren skip ik die gele ups wel. Halfbakken pillenboer met zo'n spreiding :P
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Tekzor668 op 31 jan 2015 00:52

Fool schreef:Thanks voor de waarschuwing, als ik weer eens pilletjes ga scoren skip ik die gele ups wel. Halfbakken pillenboer met zo'n spreiding :P

Rakettenpret schreef:Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg..... :eek:

Te gek voor woorden.
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor SROADS op 10 feb 2015 13:29

Rakettenpret schreef:Gisteren gele UPS laten testen: gemiddeld 210 mg, spreiding 160-278 mg..... :eek:

Ik heb deze gisteren van de dealer gekocht. Dat betekent dus minder nemen dan je zou doen bij een 'normale' pil? Ik begin normaal gesproken met een halfje en doseer ook bij met halfjes. Ik ga bij de UPS pillen met kwartjes werken.
SROADS
Newbie

Berichtdoor Fool op 10 feb 2015 15:37

Dat betekend dat een kwartje van de ene pil net zoveel als een halfje van de ander zou kunnen zijn. Mij niet gezien hiermee :P
Fool
Badass junkie

Berichtdoor SROADS op 10 feb 2015 20:08

Fool schreef:Dat betekend dat een kwartje van de ene pil net zoveel als een halfje van de ander zou kunnen zijn. Mij niet gezien hiermee :P

Maar, dan zou het in feite toch oké moeten zijn? Of werkt het niet zo?

In de UPS pillen zit méér MDMA dus je hebt minder nodig om hetzelfde effect te bereiken als je bij een 'normale' pil zou hebben. Waar ik bij een andere pil dus een chille start maak met een halfje doe ik dat hier met een kwartje. :rolleyes:
SROADS
Newbie

Berichtdoor Fool op 10 feb 2015 20:40

Het punt is dat er in elke gele UPS-pil een hoeveelheid tussen de 160-278mg zit en dat je onmogelijk kunt weten wat voor pil je in je handen hebt. Dus als jij kwartje neemt weet jij niet of jij 40 milligram, 70 milligram of iets daartussen naar binnen gooit, bij een halfje is dit dus al tussen de 80 en 140 milligram. Juist bij stoffen als MDMA is je begindosering erg belangrijk en zul je het maximale gevoel er nooit uithalen als je te laag begint met doseren.
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Tijdloos op 11 feb 2015 02:57

Misschien gekke vergelijking maar zou ook geen vel LSD willen met zulke verschillen.
Vind zoals er al hierboven staat, onverantwoord deze bizarre amateur spreiding.

Be safe :)
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor SROADS op 12 feb 2015 19:38

Net even naar Jellinek geweest en daar bevestigde ze alles wat ik er online al over gelezen had: je weet niet waar je aan toe bent met de UPS pil. Hun advies was: voorzichtiger zijn met doseren en niet te snel bij nemen wanneer je denkt dat je niet zoveel voelt.

Mijn advies aan iedereen die UPS-pillen aangeboden krijgt van zijn of haar dealer: vraag om andere pillen waarbij een minder grote spreiding van de hoeveelheid MDMA is geconstateerd.
SROADS
Newbie

Berichtdoor SmartieAndMe op 12 feb 2015 20:11

Inderdaad beter gewoon helemaal niet nemen. Het is niet fijn als je niet weet hoe sterk het effect is wat je kunt verwachten. Dat kan alleen maar negatieve effecten teweeg brengen en bij heel erg verkeerd doseren zelfs een eerste hulp bezoekje of erger...

gewoon niet kopen :)
Een feestje op een spiegel!
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Probeerenleer op 08 maart 2015 19:04

M'n connectie levert ze niet meer.
Reeds geprobeerd: Alcohol - Tabak - Weed - Coke - Ketamine - Poppers - GHB - Speed - MDMA/XTC

To do: 2cb
Probeerenleer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor dc_rasta op 25 maart 2015 14:20

blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve
dc_rasta
Newbie

Berichtdoor Tekzor668 op 25 maart 2015 18:09

dc_rasta schreef:blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve

-1 !!

Er is nooit een blauwe adidas gespot met 280 mg... de hoogsten op tour zijn nu die gele ups met toppers van 275mg. Addidasjes zijn niet zo hoog getest en spreiding ligt trouwens veel lager. Ik denk niet dat jij ooit een TC gezien hebt. Dealerpraat...
Laatst bijgewerkt door Tekzor668 op 25 maart 2015 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor SmartieAndMe op 25 maart 2015 18:09

dc_rasta schreef:blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve

Tenzij je 140 kilo weegt is het niet handig om die hele pil op 1 avond op te maken.

Ik zie al weer aan al je posts dat je er weinig van weet. Ik raad je aan je eens in te lezen over drugs en niet zo maar te gebruiken, anders ga je echt gezondheidsproblemen krijgen.

http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma

Lees deze site eens door voor je weer aan de XTC gaat.
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor SmartieAndMe op 25 maart 2015 18:10

Tekzor668 schreef:

-1 !!

Er is nooit een blauwe adidas gespot met 280 mg... de hoogsten op tour zijn nu die gele ups met toppers van 275mg. Addidasjes zijn niet zo hoog getest en spreiding ligt trouwens veel lager.

Jij weet wat er allemaal op de markt is? Bijzonder... ken je alle producenten? :P
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Tekzor668 op 25 maart 2015 18:13

SmartieAndMe schreef:
Jij weet wat er allemaal op de markt is? Bijzonder... ken je alle producenten? :P

Nee smartie :-P maar ik volg het wel kort op, heb ook eigen resultaten. Durf er veel op wedden als je nu naar een TC om de hoogste uitslag van een adidas gaat vragen dat er zeker geen 280 uit de bus komt :-P
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor SmartieAndMe op 25 maart 2015 18:17

Je zal er ongetwijfeld veel mee bezig zijn. Probeer alleen overal een beetje duidelijk te maken dat een logo niets waard is. Kan er nogal slecht tegen dat mensen continu overal beweren te weten wat er in je pil zit... Daarom vallen er doden... Daarom gaat het mis. Iedereen vertrouwd op het logootje, dan ineens duikt er een veel sterkere of vervuilde van hetzelfde logootje op en meerdere mensen worden wakker in het ziekenhuis of worden in het slechtste geval niet meer wakker...
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Tekzor668 op 25 maart 2015 18:25

Inderdaad smartie en daar geef ik je volledig gelijk in en daar gaat mijn reactie deels om. De persoon in kwestie gaat hier verkondigen dat die bepaalde druk 280mg schoon is terwijl dat volledig niet waar is, een adidasje kan ook andere stoffen bevatten of een andere druk zijn, mijn reactie kwam er gewoon snel aangezien het vermoedelijk de originals gaat die net uit zijn. Snoepen van 200 mg die aan 280 geadverteerd worden :s
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor SmartieAndMe op 25 maart 2015 18:38

Tekzor668 schreef:De persoon in kwestie gaat hier verkondigen dat die bepaalde druk 280mg schoon is terwijl dat volledig niet waar is

Je snapt echt niet wat ik bedoel he? :P

Je zegt nu dat het niet waar is dat zijn pil 280mg is. Misschien heeft ie het wel laten testen, wie ben jij om te beweren dat het niet klopt wat er in zijn pil zit. Nogmaals, je kent niet alle producenten en niet de hele markt. Dat is simpelweg niet mogelijk dus zulke beweringen zijn gewoon waardeloos
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Tekzor668 op 25 maart 2015 22:18

Ja inderdaan smartie begrijp wel wat je bedoelt, begrijp ook je standpunt in het geheel. Heb gewoon een moeilijke dag na de rug en wou op dat moment het snoepje waar ik op eind naar nieuw zo lekker op ging hard verdedigen, mijn excuses :P

Ik ben wel benieuwd of dit een testresultaat of dealerpraat is want dan wil dit zeggen dat er weer een gekke hoeveelheid in die pillen gestampt word...
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor SmartieAndMe op 26 maart 2015 13:27

Ik ben vrij duidelijk in mijn standpunten soms :P No offense verder

Tekzor668 schreef:Ik ben wel benieuwd of dit een testresultaat of dealerpraat is want dan wil dit zeggen dat er weer een gekke hoeveelheid in die pillen gestampt word...

Waarschijnlijk dealerpraat want de persoon in kwestie wekt niet de indruk goed op de hoogte te zijn en dus zijn pillen te laten testen
SmartieAndMe
Badass junkie

Berichtdoor SirErick op 26 maart 2015 17:49

SmartieAndMe schreef:Kan er nogal slecht tegen dat mensen continu overal beweren te weten wat er in je pil zit... Daarom vallen er doden... Daarom gaat het mis. Iedereen vertrouwd op het logootje, dan ineens duikt er een veel sterkere of vervuilde van hetzelfde logootje op en meerdere mensen worden wakker in het ziekenhuis of worden in het slechtste geval niet meer wakker.

Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Cocaine is not the devil; it depends on who the drug in possession has and how it’s used. I use daily cocaine and yes, I'm a hardcore junkie.
SirErick
Donateur

Berichtdoor Ritakeet op 04 mei 2015 19:35

Ik laat gewoon altijd mijn perkies testen bij de jellinek
Ritakeet
Newbie

Berichtdoor Haardroger op 18 jun 2015 12:56

Over de sterkte van pillen,
Aangezien dit topic niet heel erg actief meer wordt bijgewerkt wat waarschuwingen betreft kijk ik ook nog regelmatig op pillreports.
Wat mij daar opvalt is dat het gemiddelde van een pil op die site rond de 200 mg ligt...
Uiteraard snap ik dat niet elke pil daarop gedumpt wordt. Toch vind ik het vrij opvallend.
Is het een trend daar om als het ware je eigen pillen aan te prijzen?
Ik krijg namelijk een beetje het idee (aangezien ik vrij weinig pillen tegen komen onder de 150mg) dat er alleen maar dealers een report plaatsen over hun eigen product.

Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Haardroger
Belezen gebruiker

Berichtdoor Kessie op 18 jun 2015 14:55

Er is een pillen topic op het forum van partyflock waar mensen hun ervaringen en testuitslagen posten. Weet niet hoe betrouwbaar dit is maar dan heb je een beetje het idee erbij.

De meeste uitslagen zitten idd tussen de 150 en 200 mg.
Kessie
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 18 jun 2015 15:01

Haardroger schreef:Over de sterkte van pillen,
Aangezien dit topic niet heel erg actief meer wordt bijgewerkt wat waarschuwingen betreft kijk ik ook nog regelmatig op pillreports.
Wat mij daar opvalt is dat het gemiddelde van een pil op die site rond de 200 mg ligt...
Uiteraard snap ik dat niet elke pil daarop gedumpt wordt. Toch vind ik het vrij opvallend.
Is het een trend daar om als het ware je eigen pillen aan te prijzen?
Ik krijg namelijk een beetje het idee (aangezien ik vrij weinig pillen tegen komen onder de 150mg) dat er alleen maar dealers een report plaatsen over hun eigen product.

Heeft een van jullie hier ervaring mee?

Het kan natuurlijk best zo zijn dat er een soort van positieve selectie is op pillreports, dus dat er alleen een report wordt aangemaakt voor een sterke pil. Nou moet ik wel zeggen dat ik de laatste 2 a 3 jaar al geen pil meer ben tegenkomen die onder de 160mg lag, hoewel ze er wel zijn volgens mij.

Hoewel ik pillreports best een prima idee vind moet je er nooit volledig op gaan vertrouwen. Ik heb wel eens mijn eigen pillen daar opgezocht die ik zelf had laten testen en soms klopte het resultaat maar ook best vaak stond er op pillreports een hoger aantal miligram. Maar al ga je er vanuit dat iedereen een eerlijk en betrouwbaar resultaat van zijn/haar pil daar op zet, dan nog zegt het verder bijzonder weinig over de inhoud van jouw pil.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Tekzor668 op 19 jun 2015 06:58

Mss iets positiever maar de hooggedosseerde knallers dalen wel gestaag. Er zijn nog +200 pillen maar minder dan bv. met eindejaar. Dan vond ik geen pillen van 100/150mg. Nu worden ze nog altijd als 200mg aangeprezen bij dealers maar testresultaat wijst uit dat ik meestal op 100 tot 160 mg met uitzondering op enkele knallers van 180-220 uit kom. Positief nieuws voor de festivalperiode dat er ook terug lager gedosseerde snoepen op de markt komen :) less is more :-)
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor kingdalton op 23 jun 2015 12:14

Elk voordeel heb zijn nadeel :P

Wordt liever gefouilleerd met 1 pil van 200 mg dan 2 pillen van 100 mg :rolleyes:
kingdalton
Belezen gebruiker

Berichtdoor JackHerrer op 23 jun 2015 12:25

Inderdaad ik heb ook pillen die rond de 200 mg zitten. Volgens mij heeft mijn dealer niet eens andere pillen.
JackHerrer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 23 jun 2015 17:12

kingdalton schreef:Elk voordeel heb zijn nadeel :P

Wordt liever gefouilleerd met 1 pil van 200 mg dan 2 pillen van 100 mg :rolleyes:

Dat is zeker een voordeel inderdaad, helaas snappen veel naive gebruikers dat alleen niet.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Tekzor668 op 01 okt 2015 20:23

Er zou een ADE pil de ronde doen. Vierkant, wit/geel, indruk ADE.
Testresultaten die ik nu al gelezen heb: 293, 195, 198 en 125.
Net als de gele UPS hebben deze pillen een imens grote spreiding.
Opletten dus!!
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor mick swagger op 14 maart 2016 15:15

Hier vorige week oranje burger kings laten testen, kwam een uitslag van 203mg mdma van! :eek:
Werd ook bij gewaarschuwd om niet een hele in 1keer te nemen! Wees voorzichtig!
mick swagger
Belezen gebruiker

Berichtdoor Bobsacamano op 18 maart 2016 21:58

200mg komt tegenwoordig veel voor helaas. Lijkt me ook zeker goed om met een kwartje of halve te beginnen. Sowieso is een hele voor de hele avond al eigenlijk te veel.

mick swagger schreef:Hier vorige week oranje burger kings laten testen, kwam een uitslag van 203mg mdma van! :eek:
Werd ook bij gewaarschuwd om niet een hele in 1keer te nemen! Wees voorzichtig!
Done: Enough

To-do: ALD-52, 2C-P, 5-Meo-DMT, Mescaline, DOM, DOC
Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor zjimiz op 02 apr 2016 18:35

Werd ook bij gewaarschuwd om niet een hele in 1keer te nemen! Wees voorzichtig![/quote][/quote]

De wereld s aardig veranderd op mdma gebied zo te lezen, heb al een hele poos geen X meer gehad, en destijds was een pil of 2 goed te doen. Hopelijk zijn wat minder ervaren gebruikers zich hiervan bewust.

:wave:
Don't you know God is Pooh Bear?
zjimiz
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Wacky op 02 apr 2016 21:00

Ja wat zou regulering toch mooi zijn he.

Als de overheden succes hebben in hun war on drugs worden we vergiftigd met allerlei alternatieve zooi. Als ze falen in hun war on drugs dan stuiteren de naieve kindertjes op pillen van 200mg+. :(

Ik blijf dromen van die 120mg pillen met een breuklijntje :rolleyes:
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Wacky
Badass junkie

Berichtdoor MeejheM op 03 apr 2016 00:26

War on Drugs werkt niet. de vraag is veel te groot, de verbouwers van de drugs en precursors kunnen niet meer leven van andere akkerbouw. Daar kan max havelaar niet tegen concurreren.

Net als de War on Terror, terrorisme is een tactiek, geen individu of groep, zoiets kun je per definitie niet winnen.

Is er iemand die wel eens zo'n grote spread heeft gezien in dosering mdma pillen uit dezelfde batch, of gaat het om meerdere batches gekocht door meerdere personen? ik ben erg benieuw.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Fool op 03 apr 2016 00:32

MeejheM schreef:War on Drugs werkt niet. de vraag is veel te groot, de verbouwers van de drugs en precursors kunnen niet meer leven van andere akkerbouw. Daar kan max havelaar niet tegen concurreren.

Net als de War on Terror, terrorisme is een tactiek, geen individu of groep, zoiets kun je per definitie niet winnen.

Is er iemand die wel eens zo'n grote spread heeft gezien in dosering mdma pillen uit dezelfde batch, of gaat het om meerdere batches gekocht door meerdere personen? ik ben erg benieuw.

Mijn toendertijdse batch gele bitcoins had een spreiding van 150-208mg, allemaal met hetzelfde uiterlijk en, allemaal op hetzelfde moment en bij hetzelfde mannetje gehaald.
Fool
Badass junkie

Berichtdoor SmartieAndMe op 03 apr 2016 21:55

http://drugsinfoteam.nl/news/61/18/Grot ... TC-pillen/

Wij komen nu verschillen tegen waarbij de ene pil bijna 2 keer zo sterk is als de andere pil.

Ze kunnen zelfs dubbel zo sterk zijn :eek:
SmartieAndMe
Badass junkie

VorigeVolgende

Keer terug naar MDMA (XTC)