Favoriete drugs voor op een feestje: XTC

Hier kun je terecht voor alles omtrent de populaire 'houseparty-pil' XTC.

Favoriete drugs voor op een feestje: XTC

Berichtdoor francisr8 op 03 jan 2017 23:16

Hallo iedereen!

Na mijn zoveelste succesvolle feestje wil ik dit toch meedelen aan andere mensen zodat, indien ze dit aelf niet doen, toch eens kunnen uittesten.
Het is voor mij het perfecte. Ik heb heb het altijd moeilijk om niet te drinken, wel hier gaat het perfect bij! Het is redelijk eenvoudig, een kwartje-halve xtc pil met de alcohol die je zelf wenst.

Gisteren dit ook weer gedaan. Een halve pil en dan veel alcohol. Je voelt je zooo goed door de xtc en dan het plezier van de alcohol. Het is een droom! Je hebt ook niet de kaken die zo strak staan.

Laat iets weten wat je er zelf van vind!

Groetjes
francisr8
Newbie

Re: Favoriete drugs voor op een feestje: XTC

Berichtdoor kokosmakroon900 op 04 jan 2017 01:45

Haha, zoals iedereen in het begin stadium van zijn xtc-gebruik zich voelt denk ik :D .

Geniet er maar goed van, want bij de meeste wordt de ervaring helaas steeds minder leuk.

Volgens mij heeft Shulgin (de MDMA godfather) ooit gezegd dat xtc na 10 tot 20 keer zijn magie verliest (in ieder geval iets in die geest). Maar bij verstandig gebruik kan je dat waarschijnlijk nog wel wat oprekken :mrgreen:
what if life is a crazy trip, and when you die you wake up as an alien holding a bong with your friends surrounding you, asking you if you felt it
kokosmakroon900
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Dunnetjess33 op 04 jan 2017 11:41

Je weet de combo alcohol en xtc gevaarlijk kan zijn? Misschien niet zo handig om die combo te promoten. :wink:
Don't get mad, get even!
Dunnetjess33
Bewuste gebruiker

Berichtdoor francisr8 op 04 jan 2017 20:05

Hoe bedoel je? Ga ik dan als ik 20 keer of meer gebruikt heb minder voelen? Dat snap ik niet zo goed. De effecten zullen in het algemeen toch hetzelfde blijven? Of bedoel je ivm tolerantie?

En over het gevaar, dat zal ook echter wel meevallen omdat je maar een halve-kwartje pakt. Toch?
francisr8
Newbie

Berichtdoor kokosmakroon900 op 05 jan 2017 00:03

francisr8 schreef:Hoe bedoel je? Ga ik dan als ik 20 keer of meer gebruikt heb minder voelen? Dat snap ik niet zo goed. De effecten zullen in het algemeen toch hetzelfde blijven? Of bedoel je ivm tolerantie?

En over het gevaar, dat zal ook echter wel meevallen omdat je maar een halve-kwartje pakt. Toch?

De effecten blijven zwart wit gezien wel ongeveer hetzelfde. Maar de ''magie'' gaat eraf. Het speciale.
what if life is a crazy trip, and when you die you wake up as an alien holding a bong with your friends surrounding you, asking you if you felt it
kokosmakroon900
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Dunnetjess33 op 05 jan 2017 10:11

Het ligt er ook aan hoe kort je op elkaar gebruikt. Als je vaak met korte pauzes neemt gaat de "magie" ook veel sneller weg.
Don't get mad, get even!
Dunnetjess33
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 05 jan 2017 15:47

De magie gaat sowieso uiteindelijk verloren. Maar hoe langer je pauzes tussendoor neemt en hoe kleiner je doseringen elke keer zijn, hoe meer losse ervaringen je kunt hebben waarin je nog wel de magie behoudt.

Francisr8 neem maar van een oude rot als mij aan dat het echt zonde is om die magie kwijt te raken. Ik vind mdma nog steeds een fijne drug, maar zonder de magie is het niet heel bijzonder meer en wegen de bijwerkingen en kater ook vaak niet meer op tegen de zozo high die het geeft. Ik doe het nu nog zelden om die reden.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor francisr8 op 05 jan 2017 19:00

Als de magie weg is, voel je dan zowat hetzelfde gevoel als
cocaine? (Zo voelt het toch zonder dat love gevoel)

Btw als je de magie verliest en je gebruikt een jaar niet, komt het dan terug?
francisr8
Newbie

Berichtdoor Mindless op 05 jan 2017 19:29

Ik ben het niet eens met dat de magie sowieso verdwijnt. Over het algemeen lijken dingen minder bijzonder wanneer we ze vaak doen. Maar ligt dat aan het feit van herhaaldelijk hetzelfde doen, of aan een bepaald verwachtingspatroon? Ik heb gisteren ook weer mdma genomen en dit moet inmiddels zo ongeveer mijn 15e keer zijn, maar de magie was volop aanwezig. Voor mij is de magie van mdma het helemaal relaxed en content in het moment zijn en de euforie die daarbij komt. Maar dit heeft ook enige inzet van mijn kant nodig. Ik moet los kunnen laten van mezelf. Doe ik dat, dan zie ik niet hoe de magie van de mdma ervaring ooit niet meer haalbaar kan zijn. Die magie komt namelijk niet van de stof zelf. De stof fungeert slechts als een katalysator om je eigen vreugde, vrijheid, euforie te ervaren.

Wordt de magie niet meer ervaren, dan richt je je imo teveel op het fysieke gevoel en heeft het magische geen kans om zich te tonen. Bij mij is dat fysieke gevoel overigens wel minder geworden met de jaren. Het is nu wat lastiger geworden om de magie toe te laten.
We fear the power of innocence.
Mindless
Moderator

Berichtdoor Psychedelibee op 05 jan 2017 20:03

Natuurlijk zit er ook een deel verwachting in hoor Mindless, maar na 15 keer kun je nog niet concluderen dat de magie altijd zal blijven, zeker wanneer je je altijd netjes aan de doseringen en frequentie hebt gehouden.

Ik heb het jaren geleden toen ik het ontdekte helaas minstens maandelijks gebruikt voor ruim een half jaar en daarna is het nooit meer speciaal of magisch geweest, zelfs na pauzes van een jaar en met nul verwachting niet. Ik wordt er nog steeds rustig, content en euforisch van, maar het mist gewoon echt de magie helaas. Maar ik heb er vrede mee en geniet er 1 a 2 keer per jaar nog steeds van.

@ francisr8, nee natuurlijk voelt het anders als coke of speed zonder de magie. Het love gevoel van de serotonine is nog steeds aanwezig, maar een stuk minder duidelijk. Daarbij voel je je nog steeds relaxt en content, maar ook dit is allemaal wat minder uitgesproken.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Mindless op 05 jan 2017 20:19

Misschien heb je een punt hoor en moet ik dat niet te gauw zeggen. Maar alsnog, het echte magische gevoel, of dat nou bij mdma of psychedelica is, moet je imo zelf toelaten. De echte magie of het 'wonderlijke' zit al in ons. Ik heb niet per se drugs nodig om dat magische op te roepen, maar drugs helpen zeker. In het begin was het heel gemakkelijk om me met mdma of psychedelica te verwonderen. Na veel ervaring is dat soms wat lastiger door o.a. verwachtingspatronen en dergelijke. Misschien dat dat het meer is? Maar daarom zei ik dat die magie bij de mdma ervaring altijd haalbaar moet zijn. Het is namelijk ook haalbaar zonder, maar dan met een stuk meer discipline en moeite. Alleen al het content voelen zit erg dicht bij het magische.

Overigens, mdma staat dan wel voornamelijk bekend als feestdrug, maar wat een fantastisch introspectieve tool is het ook. Gisteren weer zo'n prachtige ervaring gehad! Het laat je echt even helemaal eerlijk naar jezelf kijken. Dat op zichzelf is al magisch. :)
We fear the power of innocence.
Mindless
Moderator

Berichtdoor Psychedelibee op 05 jan 2017 20:59

Het klopt dat het in feite ook uit jezelf te halen is, dat magische. Alleen zeker in het begin legt MDMA dat je gewoon op en hoef je er zelf geen moeite voor te doen.

Verder zit het zeker ook een deel in de verwachting, elke drug is de eerste paar keer gewoon het meest bijzonder natuurlijk. Maar bij geen enkele andere drug heb ik zo'n groot verschil gemerkt in hoe snel en plots het effect in enen minder is en het speciale er in een keer af is. Bij de meeste andere drugs gaat dat geleidelijk en blijft het effect nog wel op een bepaald plateau hangen mits er geen sprake is van enorme tolerantie en komt het effect ook weer aardig terug als je maar lang genoeg wacht en de tolerantie en verwachting weer weg is. Bij MDMA komt het nooit meer zo terug als dat je mogelijk zou denken na een pauze van bijvoorbeeld een jaar of langer.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor ZERO- op 08 jan 2017 18:07

Ik wil niet weten hoe jij eruit ziet met xtc en veel alcohol. Vast geen prettig gezicht.
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor ZERO- op 08 jan 2017 18:15

@ Psychedelibee & Mindless, voor mij verschilt de magie per keer. Het is meer het hele plaatje, met wie ik ben, hoe ik me voel, hoe het gaat. Niet per sé dat het per zoveelste keer steeds minder wordt. Januari 2016 was mijn eenalaatste keer en toen was de dag echt pérfect. Ik heb daarvoor toch ook xtc tripjes gehad die zeker minder awesome waren.
ZERO-
Badass junkie

Keer terug naar MDMA (XTC)