Testen van drugs

De naam zegt het al, hier kun je terecht voor alles over de harddrug Speed.

Testen van drugs

Berichtdoor Tijdloos op 11 maart 2011 06:26

Testen van drugs

http://www.drugs-test.nl/waar-testen-
Kijk daar voor meer/actuele test centra's in Nederland en België. Plus de voorwaarden met extra informatie erover vind je daar.

Het gebruik van drugs is nooit zonder risico, je weet nooit precies welke stof(fen) er in zitten en hoeveel.

Om de risico's van drugsgebruik zoveel mogelijk te beperken, kun je je drugs laten testen. Dit kan voorkomen dat je zonder het te weten een andere, mogelijk veel gevaarlijkere stof neemt of een veel grotere dosis binnen krijgt dan je verwacht.

Maar ook als uit de test van bijvoorbeeld een pil blijkt dat het om alleen XTC (MDMA) gaat, loop je risico's. Als je geen risico's wilt lopen, moet je niet gebruiken. Medewerkers van een testservice kunnen je informeren over de werking en de risico's van het middel.

Het testen is volledig anoniem.

testen van drugs

Let op: Vanwege de grote variëteit aan XTC-pillen wordt slechts 30% direct herkend met de sneltest. Het overgrote deel van de pillen moet opgestuurd worden naar het lab. Het duurt dan een week voor je je uitslag krijgt! Laat je drugs dus altijd op tijd testen. Poeders, vloeistoffen, capsules etc. moeten voor een volledige test altijd naar het lab, houd hierbij dus ook rekening met een week wachttijd.
Jellinek drugstestservice (Amsterdam)

Jacob Oberechtstraat 92
1071KG AMSTERDAM
Tel. 020-5901590
Elke donderdag tussen 17:00-21:00 uur
Donderdag kun je tussen 18.00 en 21.00 uur bellen voor uitslagen.
Website: http://www.jellinek.nl/testen
Parnassia testservice (Den Haag)

Lijnbaan 4
2512VA Den Haag (PsyQ gebouw)
Tel. 070 - 391 81 91
Elke donderdag van 18.00 - 20.00 uur
Donderdag kun je tussen 18.00 en 21.00 uur bellen of langkomen voor uitslagen.

Het testen is bij ons gratis.
Novadic-Kentron testservice (Noord Brabant)

Op deze adressen kun je je drugs gratis laten testen.

Breda
Verlengde Poolseweg 2
woensdag 16:00 - 18:00

Den Bosch
Rompertsebaan 28
donderdag 15:30 - 16:30

Eindhoven
Grote Berg 62e
woensdag 15:00 - 18:00 &
donderdag 16:00 - 21:00

Credits naar: MeejheM :
Eindhoven zit al een tijdje in Het Gezondheidscentrum in de Witte dame.

Oss
Bram van den Bergstraat 135
woensdag 18:30 - 20:30

Roosendaal
Laan van Brabant 22
dinsdag 17:00 - 18:00

Tilburg
Edisonlaan 15
donderdag 17:00 - 18:00

Vrijdag tussen 13:00 en 16:00 kan voor de uitslag gebeld worden naar 076-5236330
Algemene informatie: 076-5236330 of 040-2171200
Centrum Maliebaan Testservice (Utrecht)

Elke donderdag van 18.00 - 20.00 uur
Testcentrum Utrecht verhuist met Centrum Maliebaan (tegenwoordig Victas) mee van Tolsteegsingel naar de ABC-straat per 7 februari.

Voor uitslagen kun je bellen met: 030-2340034 (do van 18.00 tot 20.00 uur)
Algemene informatie: 030-2340034 Team Preventie (ma t/m do van 13.30 - 16.30 uur)

Het testen is bij ons gratis.
Bouman GGZ testservice (Rotterdam)

Elke donderdag van 17.00 - 19.00 uur
Metroplein 90
3083BB Rotterdam
(zuidplein, uitgang richting Ahoy)
Algemene informatie: 010-2441249
Brijder Verslavingszorg (Noord-Holland):

Inleverpunt Haarlem. Vrijdagmiddag van 13.30 – 16.30 uur.
Spaarne 106
2011 CM.
Telefoon: 023–5319294.
Als de samenstelling bekend is, krijg je meteen de uitslag.
In Haarlem kun je buiten de uren van de testservice ook op werkdagen dagelijks van 9 - 17 uur drugs bij de balie op Spaarne 106 inleveren. De uitslag is er meestal 1 week later.

Inleverpunt Zaandam. Op werkdagen inleveren van 9-17 uur.
St. Cathrijnestraat 12
1501 NN Zaandam.
Telefoon: 075 635 00 51.
De uitslag is er meestal 1 of 2 weken later.

Inleverpunt Alkmaar. Op werkdagen inleveren van 9 - 17 uur.
Kees Boekestraat 20
1800 AK Alkmaar.
Telefoon: 072-5272803.
De uitslag is er meestal 1 of 2 weken later.

Inleverpunt Den Helder. Op werkdagen dagelijks inleveren van 9 - 17 uur.
Kerkgracht 4
1782 GJ Den Helder.
Telefoon 0223 620541.
De uitslag is er meestal 1 of 2 weken later later.

Testen is gratis en anoniem. Maximaal drie drugsmonsters per persoon per dag inleveren. Wij testen uitsluitend voor consumenten.

De andere test-adressen in Nederland kun je vinden op: http://www.drugs-test.nl/

En sinds kort ook in België de mogelijkheid om het goed te laten testen!
Voor onze Belgische leden - er is een mogelijkheid tot professioneel testen voor jullie.

in Brussel, bij Modus Vivendi, rue Van Artevelde 130.

http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?article63 (franstalige website)

Hoe werkt het?

Bij de test-services in Nederland kunnen consumenten hun drugs laten testen. Je kan alles laten testen: pillen, poeders, vloeistoffen, capsules, blotters en kristallen. Het enige dat niet getest wordt zijn grondstoffen en anabolen. Door te testen weet je wat er in je drugs zit en ook hoeveel.

Elke instelling heeft zo zijn eigen regels, maar over het algemeen kun je bij elke instelling kiezen uit twee testen:
Sneltest (Marquis test)

* Klaar terwijl je wacht.
* Alleen voor pillen.
* Er wordt een klein beetje van je pil geschraapt om de kleurtest mee uit te voeren, de rest krijg je terug.
* Naast de kleurtest wordt je pil gemeten en daarna op de lijst van in het laboratorium geteste pillen gezocht.
* Staat je pil op de lijst, dan krijg je meteen de uitslag.
* Is je pil nog niet bij het lab bekend, dan kun je ervoor kiezen 'm naar het lab te sturen (zie hieronder).

Laboratoriumtest

* Je pil (bij een poeder is dat een flink mespuntje, bij een vloeistof een buisje) wordt in een lab nagekeken op werkzame stoffen en hoeveelheden.
* Je krijgt je pil/poeder/vloestof niet terug.
* Uitslag na één week.

Wat kost het?

Dit verschilt per instelling. Bel het telefoonnummer van de instelling om dit te weten te komen.
Regels van het testen

* Het testen is anoniem.
* Je mag maximaal 3 samples (pillen, vloeistoffen of poeders) laten testen.
* Er worden geen grondstoffen en anabolen getest.
* Er wordt alleen voor consumenten zelf getest.
* Ouders, familie, maatschappelijk werkers en of andere niet-consumenten kunnen niet bij een testservice terecht!
Zij kunnen bellen met de Drugs Infolijn 0900 - 1995 met vragen over drugs.
* We testen niet voor dealers of producenten; als je meer dan 3 samples bij je hebt gaan we ervan uit, dat je in de handel zit en mogen we je niet van dienst zijn!

Bron oa. unitydrugs.nl

Getest en wel heb je zekerheid over wat je hebt.
Tijdloos
Moderator

Re: Testen van drugs

Berichtdoor Skippy op 19 maart 2011 02:59

Toch vind ik dit te veel moeite voor eigen gebruik, test het liever zelf :oops:
Did:
Wiet,XTC,MDMA,Speed,Coke,LSD,paddos,DXM,GHB,Alcohol,poppers, 2CB,Crack,Ritalin,Ketamine,N20,Ephedra,DMT,MXE,2c-p,JWH-122,5MAPB,2C-e,MPA,4-FMP,LSA,Salvia,3,4-CTMP,Ayahuasca,3-Meo-PCP,4-FA,Ephenidine,MXP,Etizolam,Kanna,2C-c,3mmc,oxycotin,hexadrone
Skippy
Wijs gebruiker

Berichtdoor Tufnut op 19 maart 2011 12:40

Dat is dan jou keuze. Ik doe het altijd. Vroeger overigens niet en toen is het een enkele keer mis gegaan ( gelukkig geen ziekenhuizen, al had dat net zo goed gekunt). Die ene keer dat het mis gaat, is voor mij genoeg aanleiding om te zorgen dat dat niet weer gebeurd. Zo zonde; van jezelf en van de avond.
Tufnut
Wijs gebruiker

Berichtdoor Skippy op 19 maart 2011 14:17

Daarom haal ik nooit bij vreemden en is het al door anderen getest, hoef ik mij geen zorgen te maken.
Did:
Wiet,XTC,MDMA,Speed,Coke,LSD,paddos,DXM,GHB,Alcohol,poppers, 2CB,Crack,Ritalin,Ketamine,N20,Ephedra,DMT,MXE,2c-p,JWH-122,5MAPB,2C-e,MPA,4-FMP,LSA,Salvia,3,4-CTMP,Ayahuasca,3-Meo-PCP,4-FA,Ephenidine,MXP,Etizolam,Kanna,2C-c,3mmc,oxycotin,hexadrone
Skippy
Wijs gebruiker

Berichtdoor Worker op 31 maart 2011 10:55

Helaas is de testservice van Oss
Bram van den Bergstraat 135
woensdag 18:30 - 20:30
inmiddels gesloten. De andere Novadic-Kentron testlocaties zijn nog gewoon open en het testen van drugs is daar gratis.
Worker
Newbie

Berichtdoor Tufnut op 31 maart 2011 22:09

Testen mensen! Is belangrijk ....viewtopic.php?f=3&t=32047
Tufnut
Wijs gebruiker

Berichtdoor Tufnut op 02 apr 2011 00:43

Herhaling!
Tufnut
Wijs gebruiker

Berichtdoor arjan1234 op 09 apr 2011 04:46

Skippy schreef:Daarom haal ik nooit bij vreemden en is het al door anderen getest, hoef ik mij geen zorgen te maken.

Ook ogenschijnlijk goede bekenden kunnen je gemakkelijke houding misbruiken om het maar kwijt te zijn of om er maar meer winst op te pakken, of welk reden dan ook. Er zijn meer mensen achterbaks, egoistisch en houden totaal geen rekening met anderen, zelfs al doen ze dat al jaren overkomen (nee heb geen trauma's, haha).

Nooit bij vreemden halen is een goede eigenschap, maar zolang er geen makers onder je bekenden zitten zal het uiteindelijk toch altijd van een vreemde komen en kan het zelfs bij goede bedoelingen van bekenden fout gaan.

Maar om eerlijk te zijn maak ik me niet zo'n zorgen om mensen die op dit forum of andere fora komen waar over drugs gepraat wordt. Slechts de mensen die op het feestje zelf een onbekend pilletje nemen of die niet bekend zijn met fora en zomaar een grammetje coke kopen lopen het meeste risico. Kan zomaar extra kankerverwekkende middelen in coke zitten.

Dus het algemeen advies blijft: altijd laten testen, bij elke aankoop weer. Mochten er goede en slechte dingen in 1 hand zitten, dan wordt het wel wat lastiger als je het verschil niet ziet :P.
arjan1234
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Skippy op 22 jun 2011 21:26

arjan1234 schreef:
Skippy schreef:Daarom haal ik nooit bij vreemden en is het al door anderen getest, hoef ik mij geen zorgen te maken.

Ook ogenschijnlijk goede bekenden kunnen je gemakkelijke houding misbruiken om het maar kwijt te zijn of om er maar meer winst op te pakken, of welk reden dan ook.

In mijn wereld komt dat niet voor :wink:
Did:
Skippy
Wijs gebruiker

Berichtdoor 68899 op 16 jul 2011 22:12

Flameon had hier toch een heel tr. over .. ?? ..
Afbeelding
68899
Bewuste gebruiker

Berichtdoor da_pj op 23 dec 2011 17:40

Hier in Belgie zouden ze liever ook hun ogen openen in de politiek en dus ook testcentra's openen voor de drugsconsumenten.

Greeettzzz :wave:
da_pj
Belezen gebruiker

Berichtdoor dev95 op 14 feb 2012 00:22

Moet je volwassen zijn om te laten testen? Nee toch?
dev95
Newbie

Berichtdoor SkittlesAndMe op 17 feb 2012 12:03

Ik heb het even voor je nagevraagd:

"Je hebt een inleverpunt of een spreekuur. Beide zijn anoniem dus we vragen geen legitimatie dus de leeftijd is niet te controleren.
Toch als er een in onze ogen (te) jong iemand op het spreekuur komt zullen wij dit bespreken met die persoon. Er kan voor gekozen worden om, in overleg met de persoon, niet te testen."
Een feestje op een spiegel!
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor hennyp op 13 maart 2012 21:29

Ik kreeg afgelopen zaterdag een capsule van iemand aangeboden heb hem gelukkig niet genomen! Ben wel benieuwd wat er nu precies in zit en wat de gevolgen hadden geweest.. Ik wou hem eerst naar spuiten en slikken op sturen maar heb me later vertellen dat in Hengelo ook zo een instantie zit?

Groetjes, (*modknip Reclame voor eigen product of site waarbij dit niet uitsluitend een toegevoegd informatief doel dient is niet toegestaan)
hennyp
Newbie

Berichtdoor SkittlesAndMe op 15 maart 2012 11:51

http://www.drugs-test.nl/ Hier staan alle locaties waar drugs getest kan worden.

Hengelo zit niets, er zit er wel eentje in Enschede.
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor harrybro op 27 apr 2012 13:14

Nooit bij vreemden halen is een goede eigenschap, maar zolang er geen makers onder je bekenden zitten zal het uiteindelijk toch altijd van een vreemde komen en kan het zelfs bij goede bedoelingen van bekenden fout gaan.
Harry Bro
harrybro
Newbie

Berichtdoor SkittlesAndMe op 27 apr 2012 13:38

harrybro schreef:Nooit bij vreemden halen is een goede eigenschap, maar zolang er geen makers onder je bekenden zitten zal het uiteindelijk toch altijd van een vreemde komen en kan het zelfs bij goede bedoelingen van bekenden fout gaan.

Helemaal mee eens. Ik koop ook altijd bij bekenden, maar die kopen ook weer bij bekenden. Ik vertrouw mijn bekenden wel maar niet de bekenden van hun. En wie weet hoeveel stappen daarvoor nog komen...

Iedereen zegt altijd dat het getest en safe is, maar dat hebben de meeste mensen ook weer van hun leveranciers gehoord en uiteindelijk blijkt het 9 van de 10 keer niet te kloppen. Daarom zegt ook bijna iedereen "joa deze pillen zijn vet sterk man, zijn getest op 180mg" bla bla. Bijna iedereen koopt sterke pillen en deze blijken uiteindelijk bijna altijd minder sterk te zijn...

Zo vaak als ik wel niet mensen voorbij heb zien komen met pillen van "200mg" die uiteindelijk maar zo'n 80 tot 120mg blijken.

Iedereen die z'n leverancier vertrouwd is wat mij betreft gewoon een stommeling, maar dat beseffen ze pas op het moment dat het een keer gruwelijk mis gaat...
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Worker op 14 jun 2012 15:07

Testservice Oss heropend; nieuwe info

Oss

Adres Raadhuishof 25
Telefoon (0412) 69 61 50
Testen Woensdag van 19.00 tot 21.00 u
Uitslagen Telefonisch op nummer (076) 523 63 30 op vrijdag van 13.00 tot 16.00 uur
Worker
Newbie

Berichtdoor ere093hih op 27 jul 2012 09:24

Ik heb (nog) niet alles gelezen, omdat het een erg lang stuk is. De lengte maakt denk ik dat er door velen een stuk doorgescrolt word en dat daardoor weleens nuttige info gemist kan worden. De bijdrage opdelen in stukken en aparte topics ervoor maken is wat ik zou doen.

Wel goed dat je het deelt man! Thanx! :stoned: :stoned:
ere093hih
Newbie

Berichtdoor Tripsel op 22 aug 2012 03:07

Ik wil binnenkort wat speed en een pil gaan testen bij het testcentrum in Leeuwarden.
Kan ik de speed en de pil samen meenemen om dit te laten testen? Of moet mn maatje de pil meenemen en die laten testen en ik de speed?

Hoe werkt het om speed te laten testen kan ik gewoon mn zakje met bijv 1 gram meenemen dat hun er dan wat uithalen?

Bedankt :D
Tripsel
Newbie

Berichtdoor Tijdloos op 22 aug 2012 03:12

Tripsel schreef:Ik wil binnenkort wat speed en een pil gaan testen bij het testcentrum in Leeuwarden.
Kan ik de speed en de pil samen meenemen om dit te laten testen? Of moet mn maatje de pil meenemen en die laten testen en ik de speed?

Hoe werkt het om speed te laten testen kan ik gewoon mn zakje met bijv 1 gram meenemen dat hun er dan wat uithalen?

Bedankt :D

Altijd goed te horen dat men het laat testen!
Je kan er zonder problemen met 1 pil en een beetje speed aankomen. Zolang het maar niet veel is, ze hebben toch maar weinig nodig.

Greets!
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Drugs Infolijn op 23 aug 2012 13:19

Per keer mag je maximaal 1 monster laten testen. Je kunt dus niet speed laten testen en ook een pil.
De Drugs Infolijn (0900-1995, € 0,10 p/min) is een dienst van het Trimbos-instituut en geeft betrouwbare informatie en adviezen over drugs en druggebruik. Kijk ook eens op www.drugsinfo.nl en op www.drugsenuitgaan.nl.
Drugs Infolijn
Professional Trimbos Instituut

Berichtdoor SkittlesAndMe op 24 aug 2012 12:43

Drugs Infolijn schreef:Per keer mag je maximaal 1 monster laten testen. Je kunt dus niet speed laten testen en ook een pil.

Sinds wanneer is dat? Is het zo druk tegenwoordig?
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Tufnut op 25 aug 2012 16:43

Dat vroeg ik me ook al af, maar het staat -in tegenstelling tot eerdere periodes dat deze regel in de praktijk werd gebracht- op de internetpagina en zal dus wel kloppen. Denk dat het gevolg van bezuinigingen is. In Rotterdam is het ook nog maar een keer per twee weken mogelijk om langs te komen
Tufnut
Wijs gebruiker

Berichtdoor dupont op 02 feb 2013 16:49

Voor onze Belgische leden - er is een mogelijkheid tot professioneel testen voor jullie.

in Brussel, bij Modus Vivendi, rue Van Artevelde 130.

http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?article63 (franstalige website)
dupont
Belezen gebruiker

Berichtdoor dupont op 03 feb 2013 15:46

Testcentrum Utrecht verhuist met Centrum Maliebaan (tegenwoordig Victas) mee van Tolsteegsingel naar de ABC-straat. Dit geldt voortaan vanaf het testspreekuur aanstaande donderdag 7 feb.
dupont
Belezen gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 03 feb 2013 16:12

Dank Dupont, heb het aangepast! Eindelijk ook in België beschikbaar na een aantal jaar :wink:
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor dextroenergie op 04 feb 2013 19:42

Zijn er ondertussen al test centra in de buurt van Antwerpen? :D
Done: LSD, MDMA/XTC, WIET, HASJ, SPEED, COKE, SALVIA, TRUFFELS
dextroenergie

Berichtdoor itsjl op 28 feb 2013 11:36

iemand van jullie ooit eens aan een anonieme zelf test gedacht? Er zijn inmiddels al best veel mogelijkheden op het internet die je voor ongeveer 10 euro een hoop onzekerheden voorkomen. kijk bijvoorbeeld op thuistesters.nl talloze testen die je opgestuurd kan krijgen..
itsjl
Newbie

Berichtdoor Tijdloos op 02 maart 2013 07:05

itsjl schreef:iemand van jullie ooit eens aan een anonieme zelf test gedacht? Er zijn inmiddels al best veel mogelijkheden op het internet die je voor ongeveer 10 euro een hoop onzekerheden voorkomen. kijk bijvoorbeeld op thuistesters.nl talloze testen die je opgestuurd kan krijgen..

Zou een mogelijkheid kunnen zijn (om te zien welke stof er dominant is), maar niet voor mensen die echte zekerheid willen. De test bij een centrum is gratis (bijna altijd) en veel preciezer dan dat ding van 10 euro. Die spullen waar ze in het lab mee testen kosten een klein fortuin , zelf hou ik het bij de bekende testcentra's nog nooit iets fout gegaan daar. Maak er goed gebruik van, en moet wel langer wachtten op resultaat maar dat is mijn grote voorkeur persoonlijk.

Grz
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor SkittlesAndMe op 29 maart 2013 12:00

itsjl schreef:iemand van jullie ooit eens aan een anonieme zelf test gedacht? Er zijn inmiddels al best veel mogelijkheden op het internet die je voor ongeveer 10 euro een hoop onzekerheden voorkomen. kijk bijvoorbeeld op thuistesters.nl talloze testen die je opgestuurd kan krijgen..

Het testcentrum is ook anoniem. Je levert een sample in en je krijgt een nummertje. Daarmee bel je op om het resultaat te vragen. Ze registreren dus geen persoonsgegevens.
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor dingo's kidneys op 09 jun 2013 15:41

SmartieAndMe schreef:

Het testcentrum is ook anoniem. Je levert een sample in en je krijgt een nummertje. Daarmee bel je op om het resultaat te vragen. Ze registreren dus geen persoonsgegevens.

je krijgt idd een nummertje en dan kan je ze opbellen om te vragen wat het resultaat was of even langs gaan en vragen wat het resultaat van jouw nummertje was. dat is eigenlijk nog anoniemer dan lopen te bestellen op allerlei "drugssites" en je hebt tenminste echte resultaten ipv een vaag kleurtje. + de prijs van die nieuwe EZ-testjes (zijn tegenwoordig buisjes voor éénmalig gebruik ipv een potje vloeistof waarmee je jaren toe kan) valt ook nog niet mee.
dingo's kidneys

Berichtdoor Tijdloos op 23 jun 2013 01:13

EZ tests werken goed inderdaad, enige nadeel ervan is dat je 'slechts' de dominante stof ermee kan zien. Dus in andere woorden nog steeds troep bij kan zitten ook al word het paars bij bijvoorbeeld MDMA zoals het hoort te zijn. Het zal nooit een testcentrum over kunnen nemen maar geef toe het is wel erg handig soms.

Voor mensen die zich afvragen of je medicatie kan testen (hoor en zie die vraag steeds vaker namelijk), kort gezegd nee niet bij de bekende drugstestcentra. uitgebreide uitleg:

Je kan een opdracht geven (die zogenaamd zo heet):
Opdracht voor analyse van medicatie.

Ken echter maar 1 instantie die dat doet. Specifiek medicatie daar als ik het mag publiceren komt het hier ook te staan. De instantie is namelijk maar klein zover ik weet, je kan dat niet anoniem laten doen daar, dat zal vast een doelgroep uitsluiten die ervan gebruik willen maken vermoed ik.
Maar het bestaat wel dus wou ik even zeggen,maar kost circa 100 euro.

PS je kan altijd een pb sturen als je meer wilt weten over medicatie analyse als je meer info wilt erover.
Greets
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor nicesly op 18 aug 2013 00:29

Iemand met wat informatie omtrent testcentra in Almere c.q. Flevoland?
nicesly
Newbie

Drugs & RC's die niet getest kunnen worden

Berichtdoor Tijdloos op 03 jan 2014 05:10

Ben benieuwd welke middelilen nou wel en niet bij een testcentra kunnen worden getest voor gebruik, ik weet het kijk even op een zoekmachina. Maar het is een feit dat ze ook andere stofjes waaronder gevaarlijke stofjes kunnen testen logischerwijs.

Dus was benieuwd daardoor of iemand dat weet/ een idee heeft?

Zover ik weet testen ze 2-CB, LSD,MDMA,PMMA,DOI,Speed & Mescaline meen ik. Een idee om een lijst /kennis te delen erover? :)

Fentanyl/anobaolen ervan en spul waar dokteren iemand mee 'verdoven' voor een narcose zover ik weet dat ze wel kunnen traceren

Wel zo handig, kan vast vertellen dat je voor bepaalde groepen het niet (anoniem) te testen is , denk aan de vorige generatie medicatie etc. Zoals barbiraturen etc.
Tijdloos
Moderator

Re: Drugs & RC's die niet getest kunnen worden

Berichtdoor SkittlesAndMe op 03 jan 2014 13:09

De site van de testcentra zegt dit:

Vrijwel alle drugs kun je laten testen (XTC, cocaine, speed, ketamine, LSD, etc, etc). De onderstaande middelen kun je niet laten testen:

paddo's
medicijnen
hasj en wiet
anabolen
grondstoffen voor drugs

Daarnaast kan ik nog toevoegen dat GHB momenteel ook niet meer getest kan worden, dit vanwege de prijs. Op de spreekuren testen ze GHB wel op zuurgraad voor je, maar het wordt dus niet meer naar het lab gestuurd.

Verder herkennen ze wel veel stoffen, maar worden ze niet gekwantificeerd. Als je bijvoorbeeld een pilletje als XTC inlevert, maar er blijkt 4-FMP in te zitten, dan krijg je dat wel te horen. Ze vertellen niet hoeveel mg 4-FMP erin zit dan, alleen dat het een dominant bestanddeel is.

Dat geldt voor heel veel stoffen. Ik zal eens kijken of ik een lijst kan vinden met de stoffen die ze kunnen herkennen.
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor ZERO- op 06 jan 2014 22:35

Ik heb een tijdje terug geprobeerd 6-apb te testen, twee keer, maar daar kwam niet echt iets uit. Behalve dat er twee onbekende stoffen inzaten en ze het sterk afraadden het te nemen. We hebben het toch gedaan en werkte gewoon als 6-apb.
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor SkittlesAndMe op 08 jan 2014 13:13

Dat zal dan waarschijnlijk een mix tussen 6-APB en 5-APB zijn, volgens mij komen die vaker samen voor.

Ik heb ooit 4-FMP laten testen. Dat herkennen ze wel maar kwantificeren ze helaas niet
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor Tijdloos op 13 jan 2014 05:15

SmartieAndMe schreef:Dat zal dan waarschijnlijk een mix tussen 6-APB en 5-APB zijn, volgens mij komen die vaker samen voor.

Ik heb ooit 4-FMP laten testen. Dat herkennen ze wel maar kwantificeren ze helaas niet

Is dat ook zo met 6-ABP of de bekendere 2-CB?

Thanks for the info!
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor SkittlesAndMe op 13 jan 2014 14:22

Heb het even nagevraagd. 2-CB kun je gewoon laten testen, dan krijg je ook het aantal milligrammen te weten. 6-APB kunnen ze wel herkennen, maar niet kwantificeren.
SkittlesAndMe
Badass junkie

Volgende

Keer terug naar Speed