Mijn honger probleem

De naam zegt het al, hier kun je terecht voor alles over de harddrug Speed.

Mijn honger probleem

Berichtdoor vogeltje op 20 sep 2015 22:09

Dag lieve mensen,

Ik gebruik speed al ongeveer 4 jaar, met nuchtere periodes van ong 7 tot 30 dagen. Blowen en andere middelen gebruik ik niet. De eerste 3 jaar heb ik nooit honger gehad tijdens het gebruik ervan, en kon ik makkelijk uren achter elkaar onder invloed zijn zonder te eten, en om aan eten te denken was totally out of question!

De laatste jaar dat ik gebruik zijn er wat dingen veranderd. Mijn voornaamste gebruik van speed is om te gamen. Dat vind ik erg leuk om te doen onder invloed. Het probleem hierbij is, dat ik tegenwoordig erg snel honger krijg na het gebruik ervan. Dus voor ik besluit om te gebruiken, eet ik mij eerst vol. Dan pak ik een paar lijntjes verspreid over 15-30 minuten en krijg ik dat gevoel dat ik zin heb om een leuk spel te spelen. Ongeveer twee uur lang met af en toe paar kleine lijntjes erbij te pakken, ben ik fijn aan het genieten. Maar daarna begint mijn hongerprobleem.

Na deze twee uur, krijg ik een blijvende vervelende honger gevoel (niet pijnlijk) net onder mijn middenrif en maag. Zodra dit gevoel komt, moet ik wat eten, en kan ik niet meer genieten van wat ik ook doe (terwijl ik onder invloed staande zeker wel zin heb om die dingen te doen) totdat ik dit hongergevoel oplos. Dus eet ik 4 boterhammen, of haal een grote friet, pizza of broodje donor, nootjes, of fruit rauwe broccoli en na alweer te eten is dit gevoel gelukkig weg. Maar niet voor lang! Vanaf dit punt krijg ik om de 30-60 minuten weer ditzelfde hongergevoel van elke 3-4 lijntjes die ik pak. En dus moet ik, als ik besluit een nachtje te genieten, om de 30-60 minuten wat gaan eten om dit hongergevoel te verhelpen, en daar heb ik absoluut geen zin in want dat is erg vervelend!

Wat ik jullie graag wil vragen is het volgende. Kan iemand mij helpen die kennis heeft over hoe ik dit honger probleem kan stoppen? Zijn er middelen of dergelijke die in mijn situatie deze honger kunnen stoppen, of in ieder geval te vertragen? Dat zou ik erg waarderen!

Bedankt voor het lezen.

vogeltje
vogeltje
Newbie

Re: Mijn honger probleem

Berichtdoor Exceptional Insight op 20 sep 2015 22:40

Beschouw jezelf als gezegend! Ik ken niemand die wil eten aan de speed.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor ooscaar op 20 sep 2015 23:27

Bedoel je dan dat je dagelijks gebruikt met zo nu en dan een pauze van 7 tot 30 dagen of dat je eens in de week en soms minder vaak gebruikt? In het eerste geval zou ik zeggen: leef eens wat gezonder, en in het tweede geval zou ik eens zorgen dat je voldoende eet en je anders eens wat minder fixeren op dat je honger krijgt. En sinds wanneer is het een nadeel dat je kunt eten onder invloed? Zo erg is het toch niet dat je je spel dan 5 tot 10 minuten moet pauzeren?
ooscaar
Wijs gebruiker

Berichtdoor MeejheM op 21 sep 2015 08:09

een lijntje is een ruim begrip, maar 3 of 4 lijntjes per half of heel uur klinkt als wat veel. als je honger hebt moet je gewoon ff wat eten, maar als je na een normale maaltijd nog steeds honger hebt moet je echt koffie en een koekje pakken. wie eet er nou elk uur?
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor SafetyFirst op 23 sep 2015 15:11

Omg ik heb dit ook, zo hard! om het halfuur kwartier eten, ''gewapend'' zijn met melkbroodjes uit de aldi want ja alles kan ik op zo'n moment ook niet eten! Het is verschrikkelijk en weet ook niet hoe het komt, en ga ik niet in op wat mn lichaam vraagt loop ikgeiirriteerd verdwaasd en heb ik een enorm onbehaagelijk gevoel en is de stemming verpest alsof ik depri en razend ben. maar ik kan ook niet veel tegelijk eten eens ik meer dan 2 lijntjes binnen heb. Ik neem zoieso niet veel, nooit maar heb ook het honger probleem. Blij dat ik niet de enige ben. Hierdoor en vele andere redenen (gezonde geest in gezond lichaam, patati patata,...) Neem ik maar 1 of 2 mini streepjes per keer gecombineerd met snacks zoals madeleintjes yoghurt melkbroodjes, en lekker veel red bull :D maar tfeestje kan zoieso niet te lang meer doorgaan bij mij :(

(1 keer gehad met amf en xtc terwijl ik en mn liefje een ''prive feestje" woude houde (als je begrijpt wat ik bedoel :oops: ),twas 2 dagen foltering want sexy hoor met mn mond vol eten en sandwich in de hand geiiriteerd lopen)
SafetyFirst
Newbie

Berichtdoor Peroxide op 26 sep 2015 22:13

Enigste wat ik hier uit kan opmaken is dat je nog maar 0% reserves hebt, elke keer dat je eet krijg je weer een beetje energie die na een uur weer opgebruikt is waardoor je weer eet. Zie ik dit nou verkeerd of zit hier toch iets van waarheid in?
Karma is undercover als de derde wet van newton, na actie komt een reactie.
Peroxide
Donateur

Berichtdoor Tekzor668 op 26 sep 2015 22:20

MentalFucked schreef:Enigste wat ik hier uit kan opmaken is dat je nog maar 0% reserves hebt, elke keer dat je eet krijg je weer een beetje energie die na een uur weer opgebruikt is waardoor je weer eet. Zie ik dit nou verkeerd of zit hier toch iets van waarheid in?

Dat klinkt, denk ik ook toch, helemaal niet mis. Heb het ook al ervaren dat hongergevoel op pep maar ik gebruik niet dagelijks ofzo. Ik heb geleerd dat je toch iets moet eten op pep. Als je lichaam een hongergevoel aan geeft op drugs is dat omdat je voedsel nodig hebt. Is dat elk uur of om de 4 uur, antwoord op die signalen met wat voedsel en drank...
The world would be a nice place if everybody took a chill pill,
would get even better if some of them choked on it :-P
Tekzor668
Wijs gebruiker

Berichtdoor Narayani op 06 okt 2015 17:23

Met aanpassingen in je voedingspatroon kun je meer bereiken dan je denkt. Misschien kun je beter voor iets gaan dat wat langer een vol gevoel geeft. Fast food en boterhammen hebben een hoge glycemische index, snelle suikers dus. Daar heb je maar kort energie van en dus maar kort pret, want je lichaam vraagt al snel om meer. Voorbeelden van voedingsmiddelen met een lage glycemische index zijn bijvoorbeeld:

- havermout
- linzen
- kikkererwten
- quinoa
- roggebrood

Dit soort producten vullen als een malle en geven geleidelijker energie af. Alles obv tarwe(bloem) en aardappelen kun je beter mijden. Zelf maak ik wel eens een grote batch quinoa met tuinbonen, erwtjes, feta en noten en dan vries ik dat in in boterhamzakjes klaar om op te warmen in de magnetron wanneer nodig. Ik ken de stereotypes over quinoakutten, ik ben er zelf ook een, compleet met gojibesjes haha. Maar het werkt zeker als je op zoek bent naar een vol gevoel.
Doe rustig, doe lief!
Narayani
Bewuste gebruiker

Berichtdoor SkittlesAndMe op 13 okt 2015 18:09

Het klinkt inderdaad alsof je weinig reserves meer over hebt. Je kunt overigens wel eten met speed op, alleen je denkt van niet. Je moet het leren en je moet het juiste eten uitkiezen. Ga geen droog brood zonder boter en beleg eten want nee, dat krijg je niet weg nee.

yoghurt met muesli en vruchtjes is altijd lekker. Saucijzenbroodjes en andere dingen uit de oven met een beetje vet zijn ook prima weg te krijgen. Ook als je denkt dat je het niet weg krijgt, gewoon kauwen en desnoods met wat water wegslikken.

De enige oplossing tegen honger is eten, klinkt simpel. Is het ook.
Een feestje op een spiegel!
SkittlesAndMe
Badass junkie

Berichtdoor lotske1984- op 15 okt 2015 00:46

Ik eet ook veel onder speed maar als het echt goeie is krijg ik bijna ok geen hap door mijn keel..
lotske1984-
Bewuste gebruiker

Berichtdoor MeejheM op 15 okt 2015 03:14

ik heb een aangepast dieet met vooral vloeibare dingen die er goed ingaan. droge voeding krijg ik ook niet binnen, en ik durf wel te stellen dat ik ervaren ben met dageljiks constant gebruik.

als je er wel trek van krijgt, wat volgens mij best mogelijk is dan mag je jezelf tot de gelukkigen rekenen. meer eten is volgens mij altijd nog beter als niet kunnen eten.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Kleine J op 05 jan 2017 18:26

Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen ik heb het net iets vervelender, want ik krijg echt reuze veel honger, maar ik kan echt geen hap door m'n keel krijgen zonder dat het voelt alsof er een deksel over mijn maag heen klapt, ik ben eerlijk gezegd toch wel benieuwd hoe ik er voor kan zorgen dat ik wel wat binnen kan krijgen. Het hongergevoel is er al, ik moet alleen nog kijken hoe ik die behoefte kan verhelpen. Om een of andere reden eet ik nadat de pep helemaal uit m'n lijf is anders wel echt indrukwekkend veel eten, en ik haal de gemiste maaltijden zo weer in, en meer dan dat zelfs, ik ben de afgelopen tijd zelfs aangekomen in plaats van vermagerd door de pep
Ik heb echt een verklaring nodig hoe dit kan en of dat meer mensen hier last van hebben
-Already used: speed, wiet, xtc
-Still want to use: keta, 2cb, 4FMP, coke & andere oppeppende/hallucinerende middelen

The code is: Ride or Die
Drug account instagram: @drug_reports_NL
Kleine J
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor SkittlesAndMe op 05 jan 2017 20:56

Ik heb 1 tip.

Joylent
Een feestje op een spiegel!
SkittlesAndMe
Badass junkie

Keer terug naar Speed